het gaat ook niet over naakt?quote:Op maandag 7 november 2011 10:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Uhm, ik wil geen spelbreker zijn, maar buiten oostblokker gaat niemand naakt
Nee, niet letterlijk naaktquote:Op maandag 7 november 2011 10:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het gaat ook niet over naakt?
en oostblokker hoef ik dan weer niet persee naakt te zienquote:Op maandag 7 november 2011 10:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Uhm, ik wil geen spelbreker zijn, maar buiten oostblokker gaat niemand naakt
Volgens mij gaat ze dan overal foundation op smerenquote:Op maandag 7 november 2011 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en oostblokker hoef ik dan weer niet persee naakt te zien
Ja maar daar is het toch voooorquote:Op maandag 7 november 2011 10:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze dan overal foundation op smeren
Jelly fatty?quote:Op maandag 7 november 2011 10:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij krijgt wel een kalender van je oh zo fantastische vriendin
Wacht, wie is zijn vriendin eigenlijk?quote:Op maandag 7 november 2011 11:07 schreef zovty het volgende:
[..]
pics van je o zo fantastische vriendin?
Kom bij de Chicks, vele male beter.quote:Op maandag 7 november 2011 11:04 schreef Swomp het volgende:
Waarom staat Kore nog niet bij chicks ? Ik zie dat ze al tussen dudes staat![]()
En Swomp nog niet bij de dudes ?
quote:Op maandag 7 november 2011 11:07 schreef zovty het volgende:
[..]
pics van je o zo fantastische vriendin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
WTFquote:Op maandag 7 november 2011 11:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
Oh en. Ik heb ergens een keer gezegd dat ik mijn vriendin nu na meer dan 2,5 jaar nog steeds geweldig perfect vind en dat krijg ik nu alsmaar te horen van die dikke die jaloers is![]()
Blegh, zeikwijf. Je bent jaloers dat jij gewoon niemand hebt. Zo nu is het eruit.![]()
![]()
Dus nu kapen erover. Dank.
quote:Op maandag 7 november 2011 11:20 schreef monkyyy het volgende:
Hierbij mijn foto voor de kalender.oew, sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hierbij mijn foto voor de kalender.SexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hierbij mijn foto voor de kalender.You're sexy and you know itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom dan altijd zo jaloers haten op een opmerking die ik gemaakt heb?quote:Op maandag 7 november 2011 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WTF
ik ben niet dik en ik heb al 3 jaar een vriend![]()
Goed bezig hoax
Hierbij mijn foto voor de kalender.Daten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaloers haten?quote:Op maandag 7 november 2011 11:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Waarom dan altijd zo jaloers haten op een opmerking die ik gemaakt heb?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |