ik heb geen idee hoe Angel-Joy uitziet, dus tot nu toe is het alleen maar fantasiequote:Op maandag 7 november 2011 12:11 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Altijd een broekjelaat wat aan je fantasie over
Ja, een bikini dan?quote:Op maandag 7 november 2011 12:11 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Altijd een broekjelaat wat aan je fantasie over
Oké, wel een leuke danquote:Op maandag 7 november 2011 12:14 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
alleen als ik hem uitzoeken mag
Heel leuk ^^, moet je me wel even foto's sturen van wat je in huis hebt natuurlijkquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 12:17 schreef Lamabal het volgende:
Het zou maar in de winkels komen. De FOK! Sop kalender
Denk niet dat Danny daarmee akkoord gaatquote:Op maandag 7 november 2011 12:17 schreef Lamabal het volgende:
Wantquote:Op maandag 7 november 2011 12:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Denk niet dat Danny daarmee akkoord gaat
Ben nu serieus foto's aan het maken, maar voor mijn vriendquote:Op maandag 7 november 2011 12:16 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Heel leuk ^^, moet je me wel even foto's sturen van wat je in huis hebt natuurlijk
en even showen
FOK! Sop kalender met dudes en FOK! Fap kalender met chicksquote:Op maandag 7 november 2011 12:17 schreef Lamabal het volgende:
....quote:Op maandag 7 november 2011 12:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben nu serieus foto's aan het maken, maar voor mijn vriend![]()
Ofcquote:Op maandag 7 november 2011 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
FOK! Sop kalender met dudes en FOK! Fap kalender met chicks
Maar ik ben nog steeds liefquote:Op maandag 7 november 2011 12:18 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
....ik vind je ineens iets minder lief
hoe komt dat?
Oke, wie is er wanneer jarig?quote:Op maandag 7 november 2011 12:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Misschien handig om verjaardagen er gelijk bij te zetten
Uhu, maar in winkels = GELD en shit. Dus dan kan ie wel even wat regelen :>quote:Op maandag 7 november 2011 12:19 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Want naam = FOK! en dat is van Danny, naambescherming en copyright en shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |