ik zat naar ze scheve broek te kijken en toen zag ik zijn 3de tietjequote:
welk woord zit er in schoonfamilie ?quote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is zijn familie niet
schoon?quote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
welk woord zit er in schoonfamilie ?
gebeurd niksquote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Check zn bankrekening ? niet zo moeilijk toch
19+ kan ik je vertellenquote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was mij helemaal niet opgevallenbeter opletten volgende keer.
anddddd?quote:
nee doh, maar zijn vrouw en dochter wel. Zou het niet tof vinden als ik meteen door mijn vriend als dader aangewezen zou wordenquote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is zijn familie niet
jij tuft in huisquote:
woord omhoog!quote:
het is toch niet te geleuven!quote:Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef missU het volgende:
van die man zou ik nooit meer wat geloven
Goede inderdaad!quote:Op zondag 6 november 2011 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijn alibi is in iedergeval duidelijk doordat ik op fok meepost :p
of saaie boeken die hij gelezen heeftquote:Op zondag 6 november 2011 22:46 schreef Karina het volgende:
Oeh morgen even zijn twitters lezen, over Ajax waarschijnlijk.
en jij kan binnen een uur opstaan, douschen, ontbijten en naar werk reizen????quote:
Ja maar ik ontbijt op het werk maar doe wel mn bammetjes thuis..quote:Op zondag 6 november 2011 22:51 schreef missU het volgende:
[..]
en jij kan binnen een uur opstaan, douschen, ontbijten en naar werk reizen????
de tering, zelfs mijn vriend doet dat niet zo snel! Ik heb toch zeker wel 45 minuten nodig, al is het maar om wakker te wordenquote:Op zondag 6 november 2011 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik ontbijt op het werk maar doe wel mn bammetjes thuis..
ben ook een man
Zou het niet doen, als ik er niet voor betaald kreeg! Liefst zou ik van 9-5 werken....quote:
het liefst wil ik helemaal niet werken en alleen maar hoeren neuken!quote:Op zondag 6 november 2011 22:55 schreef missU het volgende:
[..]
Zou het niet doen, als ik er niet voor betaald kreeg! Liefst zou ik van 9-5 werken....
Als het moet zit ik binnen 15 min gedoucht met bammetjes in de auto op weg... Maar ik scheer me niet goordeweeksquote:Op zondag 6 november 2011 22:54 schreef missU het volgende:
[..]
de tering, zelfs mijn vriend doet dat niet zo snel! Ik heb toch zeker wel 45 minuten nodig, al is het maar om wakker te worden
tsjah.... Wordt je daar niet moe van dan? En je moet wel hele goedkope hoeren scoren van je bijstandsuitkering! Vraag me af of die de moeite waard zijn danquote:Op zondag 6 november 2011 22:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het liefst wil ik helemaal niet werken en alleen maar hoeren neuken!
binnen 15 minuten.... pfff dat kan ik echt niet hoor! Ben pas weer na 30 minuten operationeelquote:Op zondag 6 november 2011 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het moet zit ik binnen 15 min gedoucht met bammetjes in de auto op weg... Maar ik scheer me niet goordeweeks
flexible en meestal al om 2 - 3 uur thuis ...quote:Op zondag 6 november 2011 22:55 schreef missU het volgende:
[..]
Zou het niet doen, als ik er niet voor betaald kreeg! Liefst zou ik van 9-5 werken....
Ruilen? Mijn dag eindigt vaak pas om half 6 als ik mazzel hebquote:Op zondag 6 november 2011 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
flexible en meestal al om 2 - 3 uur thuis ...
quote:Op zondag 6 november 2011 22:58 schreef missU het volgende:
[..]
tsjah.... Wordt je daar niet moe van dan? En je moet wel hele goedkope hoeren scoren van je bijstandsuitkering! Vraag me af of die de moeite waard zijn dan
gaat ook niet om het ochtenritueel hoorquote:Op zondag 6 november 2011 22:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kan wel in minder dan 10 minuten mijn ochtendritueel doen hoor
Nee dank jequote:Op zondag 6 november 2011 23:00 schreef missU het volgende:
[..]
Ruilen? Mijn dag eindigt vaak pas om half 6 als ik mazzel heb
oh dat duurt toch wel een uur ofzo:Pquote:Op zondag 6 november 2011 23:01 schreef missU het volgende:
[..]
gaat ook niet om het ochtenritueel hoorMake-up draag ik niet op werk en douschen duurt ook niet zo lang. Gaat bij mij puur om het wakker worden
hahaha ja dat ken ik, maar binnen 30 minuten (laat staan een kwartier!!) kan ik echt nog niet fatsoenlijk functioneren. En ben ik ook schijtchagerijnigquote:Op zondag 6 november 2011 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh dat duurt toch wel een uur ofzo:P
Vrouwen doen er altijd langer overquote:Op zondag 6 november 2011 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh dat duurt toch wel een uur ofzo:P
Kheb een trein/busreis van 3 kwartier ofzo om wakker te wordenquote:Op zondag 6 november 2011 23:03 schreef missU het volgende:
[..]
hahaha ja dat ken ik, maar binnen 30 minuten (laat staan een kwartier!!) kan ik echt nog niet fatsoenlijk functioneren. En ben ik ook schijtchagerijnig
Tsja, wees maar blij dat sommige er nog apetijtelijk uit kunnen zien danquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 23:04 schreef missU het volgende:
[..]
Tsja, wees maar blij dat sommige er nog apetijtelijk uit kunnen zien danIk ga nu ook maar mn bedje opzoeken voor wat beautysleep
Dit kan niet gezond zijnquote:Op zondag 6 november 2011 23:30 schreef amaranta het volgende:
ik moet een beetje overgeven hiervan, echt smerig
Ik denk graag aan mn medemensquote:Op zondag 6 november 2011 23:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja ik heb wel vaker overgegeven hoor. Maar lief dat je je zorgen maakt.
Oke.quote:Op zondag 6 november 2011 23:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje moeilijk in nederland hé
Echt niet ...quote:Op zondag 6 november 2011 23:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Met dat jochie wil je geen ruzie hebben denk ik
quote:01. 221 sinterklaaskapoentje
02. 214 Karina
03. 193 donald_dick
04. 155 missU
05. 132 WcPot
06. 118 tralalala
07. 108 Doler12
08. 083 MarkoAlmelo
09. 056 gebrokenglas
10. 053 Palomar
11. 053 Studiotje
12. 047 gers
13. 041 TigerXtrm
14. 033 YazooW
15. 025 Geo3kant
16. 023 TheKC
17. 021 chufi
18. 015 Maraca
19. 012 Lindstrøm.
20. 012 darkshadow16
Het werd later veel spannender hoorquote:Op maandag 7 november 2011 07:51 schreef tralalala het volgende:
Ben TV SC helemaal vergeten vanaf 22 uur, veel te saai onderwerp.
Ik vraag me altijd af hoe ze altijd dat type volk vinden.quote:Op maandag 7 november 2011 15:32 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Is altijd wel leuk om te kijken
Geen ideequote:Op maandag 7 november 2011 15:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe ze altijd dat type volk vinden.
Ga eens werkenquote:
Precies ja!quote:Op maandag 7 november 2011 20:34 schreef themole het volgende:
Tering wat een slecht programma, dit bedrijf past wel bij het imago van SBS.
Iets met van die groene plantjesquote:Op maandag 7 november 2011 20:35 schreef Palomar het volgende:
Op zo'n woonwagenkamp 'regelen' ze altijd wel wat als er geen geld is.
Een gouden formule voor SBS6 dus!quote:Op maandag 7 november 2011 20:40 schreef themole het volgende:
Maar stel ik wil die podiumwagen huren en kom bij die mensen. Dan zie ik al een lelijke podiumwagen en dan krijg ik er gratis nog een belabberde zangeres bij. Wat een zakenmodel.
Krijg je vanzelf een keer Rob op bezoek met een speedtjekquote:
Rob krijgt een hartaanval!quote:Op maandag 7 november 2011 20:43 schreef themole het volgende:
In 20 jaar nog nooit die gasoven hebben laten controleren.
Moeilijk hoor daar ben je echt wel dagen mee bezigquote:Op maandag 7 november 2011 20:44 schreef Palomar het volgende:
adressen op een rijtje netjes uitgetypt
nou probeer het maar eens echt netjes op een rijtje te typen!quote:Op maandag 7 november 2011 20:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Moeilijk hoor daar ben je echt wel dagen mee bezig
Oude daf euro 0 motor je betaald je scheel aan belasting. Je mag vast heel veel plaatsen niet in met dan ding.quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 20:58 schreef themole het volgende:
Alsof hun systeem nu wel werkt.
Hoewel Hennie niet heel goede ideeën heeft zoals de 'rijdende keuken' van vorige week.
Dat was zo slecht jaquote:Op maandag 7 november 2011 20:58 schreef themole het volgende:
Alsof hun systeem nu wel werkt.
Hoewel Hennie niet heel goede ideeën heeft zoals de 'rijdende keuken' van vorige week.
Hij liep er ook al jaren mee rond, alsof hij te weinig geld heeft om zo'n restaurant op te zetten.quote:
Allemaal zwart je weet togquote:Op maandag 7 november 2011 21:00 schreef Doler12 het volgende:
Gewoon cash wat is dit voor pauper zaak
De muziekwagen hebben ze nog dacht ikquote:Op maandag 7 november 2011 21:02 schreef Palomar het volgende:
oh nee wacht, het was die andere wagen.
Allemaal voor het beeld krijgen straks gewoon een nieuwe kar let maar opquote:
quote:
al bijna een uur kijken we naar SBSquote:Op maandag 7 november 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
Kijken we al SBS6? VI is niet leuk zonder Gijp of Boskamp
Vi is soberso niet leukquote:Op maandag 7 november 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
Kijken we al SBS6? VI is niet leuk zonder Gijp of Boskamp
MET ROMANA OP DE SCOOTER!!quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 21:22 schreef donald_dick het volgende:
Ik heb begravenisen meegemaakt waarbij er harder geklapt werd
Juist ja!quote:Op maandag 7 november 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
Dit is een soort Help de Kermisklanten?
Niet echt een plek om oliebollen te kopen.quote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef Palomar het volgende:
Lol bij die Gamma in Groningen kom ik ook wel eens
Oliebollen checkenquote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef Palomar het volgende:
Lol bij die Gamma in Groningen kom ik ook wel eens
Nou is bedrijf in dit geval wel een groot woord.quote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef Karina het volgende:
Oh Henny is een soort Herman den Bijker die bedrijven helpt.
En patat!quote:Op maandag 7 november 2011 21:25 schreef donald_dick het volgende:
ze kunnen er beter frikandellekes er bakken kut!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |