laten we het er op houden dat hij nogal joviaal wasquote:Op zondag 6 november 2011 21:58 schreef donald_dick het volgende:
hoeveel vrouwen heeft ie gepaald mt zijn kraan?
quote:
weten we dat ook weerquote:Een eufemisme is een woord, zinsdeel of soms een hele zin waarmee iets mooier of vriendelijker wordt voorgesteld dan het in werkelijkheid is.
die doet ie alleen aan als ie gaat confronterenquote:Op zondag 6 november 2011 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar zijn peters tietjesshirts
Hij is aan het rokkenjagen in Mexicoquote:Op zondag 6 november 2011 22:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nou hij heeft zelfmoord gepleegd.
Slotje
zou wel erg jammer zijn...quote:Op zondag 6 november 2011 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zelfmoord zou wel een anticlimax zijn
politie heeft geen zin om hier veel aandahct aan te gevenquote:Op zondag 6 november 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
Ik zie daar echt geen afscheidsbrief in.
Ik ook niet Peter welquote:Op zondag 6 november 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
Ik zie daar echt geen afscheidsbrief in.
met sunroof!quote:
Ja zelfs ik heb nu een BMW toen nog nietquote:Op zondag 6 november 2011 22:02 schreef YazooW het volgende:
Hij heeft nog steeds dezelfde BMW als toen met die Joran afleveringen, wat een pauper.
Peter R. ontkomt ook niet aan de crisis!quote:Op zondag 6 november 2011 22:02 schreef YazooW het volgende:
Hij heeft nog steeds dezelfde BMW als toen met die Joran afleveringen, wat een pauper.
als brandweerman? standaarduitrustingquote:
Oke daar zit wat inquote:Op zondag 6 november 2011 22:03 schreef donald_dick het volgende:
a
[..]
als brandweerman? standaarduitrusting
Zijn tetten zijn goed afgedekt.quote:Op zondag 6 november 2011 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij ziet er wel een stuk beter uit dan in de vorige serie, komt vooral door zijn kleding
Bij jezelf, als je zelfmoord pleegt?quote:Op zondag 6 november 2011 22:04 schreef donald_dick het volgende:
paar gaatjes in het lichaam maken, dan komt je lichaam nooit meer bovenwater
aha dus je bedoelt dat Joran het heeft gedaan!quote:Op zondag 6 november 2011 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nathalees lichaam is toch ook nooit 'boven water' gekomen
Vertel dat eens aan japanners?quote:Op zondag 6 november 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij jezelf, als je zelfmoord pleegt?
Goede reden voor Peter om Beth te neuken bezoekenquote:Op zondag 6 november 2011 22:05 schreef Palomar het volgende:
[..]
aha dus je bedoelt dat Joran het heeft gedaan!
theorie!quote:Op zondag 6 november 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Harikiri en dan in het water springen?
alsof hij een lul vast houdquote:Op zondag 6 november 2011 22:06 schreef Karina het volgende:
Wat houdt Peter zijn handen toch altijd raar.
Nu je het zegtquote:Op zondag 6 november 2011 22:06 schreef Karina het volgende:
Wat houdt Peter zijn handen toch altijd raar.
we komen morgen op bezoek, regel jij een taart?quote:
Niet slim nee!quote:Op zondag 6 november 2011 22:07 schreef missU het volgende:
Tsja moet ie maar niet met andermans vrouw neuken
zit het nog diepquote:Op zondag 6 november 2011 22:07 schreef missU het volgende:
Toevallig heb ik al taart liggenquote:Op zondag 6 november 2011 22:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
we komen morgen op bezoek, regel jij een taart?
Jij ook al?quote:Op zondag 6 november 2011 22:08 schreef donald_dick het volgende:
Hier in amsterdam vind ik de hele dag kogels
Moet die kerel van die vrouw die die neukt maar beter zn best doen...quote:Op zondag 6 november 2011 22:07 schreef missU het volgende:
meestal haal ik me lul er wel uit hoorquote:
en aldoor weer je banden lekgestoken zeker?quote:Op zondag 6 november 2011 22:08 schreef donald_dick het volgende:
Hier in amsterdam vind ik de hele dag kogels
gister erover uitgegledenquote:
en de brieven vliegen om de orenquote:Op zondag 6 november 2011 22:09 schreef Palomar het volgende:
[..]
en aldoor weer je banden lekgestoken zeker?
Doe het gewoon via internet:quote:Op zondag 6 november 2011 22:11 schreef missU het volgende:
OMG hij gaat vreemd met de vrouw van zn collegaEn hij belt haar met een poeptelefoon!!
quote:Op zondag 6 november 2011 22:11 schreef zoem het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me: "Schat, ik moet even poepen"![]()
Zit gewoon in het complotquote:Op zondag 6 november 2011 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die vrouw lijkt er niet heel erg onder te lijden
ik wel, en ik woon in amsterdam, wat een wereldburger ben ik tochquote:Op zondag 6 november 2011 22:14 schreef zoem het volgende:
Ik ben een Zeeuw, maar van poepen als in neuken heb ik nog nooit gehoord
Dat poepen is nu wel een beetje vreemde uitdrukkingquote:Op zondag 6 november 2011 22:18 schreef missU het volgende:
Die moeilijke kop die Peter erbij trekt! Lijkt net alsof hij moet poepen
poepen in het nederlands, of op zn vlaams?quote:Op zondag 6 november 2011 22:18 schreef missU het volgende:
peter heeft ook zijn behoeftes!quote:Op zondag 6 november 2011 22:18 schreef missU het volgende:
geen idee, ik hoop op z'n nederlands! Op z'n vlaams zou ik er niet geil van wordenquote:Op zondag 6 november 2011 22:19 schreef YazooW het volgende:
[..]
poepen in het nederlands, of op zn vlaams?
niet als je meerdere telefoons hebtquote:Op zondag 6 november 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
Waarom opschrijven? Dat kun je toch in je telefoon zien?
sonyquote:Op zondag 6 november 2011 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
das al gedaan met zo'n reclame
ja nare reclames met die vrouwen die plots losbandig worden van shampooquote:
Vroeger heb ik het weleens geprobeerd, het is best handig voor een keertje, als je geen zin hebt je haar te wassen.quote:Op zondag 6 november 2011 22:23 schreef missU het volgende:
Dat soort 'shampoo' kan toch nooit echt lekker zijn
vastbinden aan de cv in de kelderquote:Op zondag 6 november 2011 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja nare reclames met die vrouwen die plots losbandig worden van shampoo
Blijf het vies vinden aanvoelenquote:Op zondag 6 november 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger heb ik het weleens geprobeerd, het is best handig voor een keertje, als je geen zin hebt je haar te wassen.
Donald = der neue Fritzel?quote:Op zondag 6 november 2011 22:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
vastbinden aan de cv in de kelder
hmm misschien maar es proberen als ik echt geen tijd heb om het te wassenquote:Op zondag 6 november 2011 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt wel mee. Alleen de stukjes doen die vet zijn.
der neue Donaldzel!quote:
uhuh, maar niet zo erg als mannen die met een hele pot plakgel in hun haar rondlopenquote:
quote:Op zondag 6 november 2011 22:27 schreef missU het volgende:
[..]
uhuh, maar niet zo erg als mannen die met een hele pot plakgel in hun haar rondlopen
Geen idee, ik heb die nieuwe nog nooit gekocht. Ik gebruikte het meestal alleen voor mijn pony, die was eerder vet dan de rest.quote:Op zondag 6 november 2011 22:26 schreef missU het volgende:
[..]
hmm misschien maar es proberen als ik echt geen tijd heb om het te wassenIs dat spul duur tegenwoordig?
schaamhaarquote:
gel maakt de man geil!quote:Op zondag 6 november 2011 22:27 schreef missU het volgende:
[..]
uhuh, maar niet zo erg als mannen die met een hele pot plakgel in hun haar rondlopen
Aan de ene kant zou dat idd een oplossing en erg makkelijk zijn, maar niet echt vrouwelijkquote:
Mijn buurman is in het portiek hier neergestoken door zijn zoonquote:Op zondag 6 november 2011 22:32 schreef missU het volgende:
[..]
Heb dat nog nooit van dichtbij meegemaakt gelukkig
10 dagen en een boetequote:
quote:Op zondag 6 november 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn buurman is in het portiek hier neergestoken door zijn zoon
amsterdam zuid, super duur, super gevaarlijkquote:Op zondag 6 november 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar ik woon is het niet zo duur hoorquote:Op zondag 6 november 2011 22:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
amsterdam zuid, super duur, super gevaarlijk
Mwa toen ik daar vroeger nog woonde viel het volgens mij wel mee. Los van het HVO naast mn basisschoolquote:Op zondag 6 november 2011 22:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
amsterdam zuid, super duur, super gevaarlijk
Is dat die jongen die 3 jaar later bekende?quote:Op zondag 6 november 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Had t over die vrouw die zei dat haar vader wel wat te maken zou kunnen hebben met die verdwijning.quote:Op zondag 6 november 2011 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is niet zijn echte vader!
schoonvader, dus dan kan hetquote:
Nee, hij is toen meteen opgepakt. Vader leefde nog trouwens, hij had hem in zijn been gestoken.quote:Op zondag 6 november 2011 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat die jongen die 3 jaar later bekende?
quote:Op zondag 6 november 2011 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]zware jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |