quote:
Als je ervan houdt als een nummer 1x per kwartier op dezelfde radiozender wordt gedraaid: vast wel. Doodgedraaid noem ik dat.quote:
Jamie Joyquote:Op zondag 6 november 2011 22:06 schreef WillemijnB het volgende:
Ze doet even een, hoe heette die meid met die rode lippenstift ook alweer?
Ik luister dan ook geen radio.quote:Op zondag 6 november 2011 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je ervan houdt als een nummer 1x per kwartier op dezelfde radiozender wordt gedraaid: vast wel. Doodgedraaid noem ik dat.
Rebecca?quote:Op zondag 6 november 2011 22:06 schreef WillemijnB het volgende:
Ze doet even een, hoe heette die meid met die rode lippenstift ook alweer?
haar solo in de bootcampquote:
Ja precies, geef mij Anthony maar!quote:Op zondag 6 november 2011 22:07 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk ben ik wel klaar met dat gerol over de grond en dat 'gepassioneerde' gegraai in de lucht
Mooi dat camerawerk hequote:Op zondag 6 november 2011 22:08 schreef Cee het volgende:
Anders focusen we even op een debiel in het publiek die de boel met z'n mobieltje aan het filmen is want dat vindt de kijker zo interessant.
De stagiair dacht vast dat die camera beter zou filmen.quote:
Waarschijnlijk is dat ook zo. Als ie gast dat maar op youtube zet.quote:Op zondag 6 november 2011 22:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De stagiair dacht vast dat die camera beter zou filmen.
Ik gok op een overdosis red bull.quote:Op zondag 6 november 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
Welke pillen had hij op trouwens? Overdosis van die van Isabelle?
quote:Op zondag 6 november 2011 22:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De stagiair dacht vast dat die camera beter zou filmen.
Alleen is ze lang niet zo goed als de rest. Op basis van deze solo's: Stefanie of Celine eruit.quote:Op zondag 6 november 2011 22:10 schreef Daph_ het volgende:
Net wanneer ik dacht dat Stephanie de enige zou zijn die niet ging liggen rollen........
Nope. Mja ik vind veel van de vrouwelijke solo's niet om over naar huis te schrijven :/ Ik weet niet wat dat isquote:Op zondag 6 november 2011 22:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Alleen is ze lang niet zo goed als de rest.
Dat is de SYTYCD-shimmy, dat is in de US-versie zelfs erger.quote:Op zondag 6 november 2011 22:11 schreef Moelie het volgende:
waren bewegen al die meiden de laatste seconde zo achterlijk met hun heupen/billen? Ziet er echt debiel uit.. als je 'so you think you can dance' hoort
Dat!quote:Op zondag 6 november 2011 22:12 schreef livelink het volgende:
Het niveauverschil tussen de mannen en de vrouwen vind ik dit seizoen wel erg groot. Van de mannen zie ik niemand graag naar huis gaan en bij de vrouwen kan het Celine, Stephanie en Marissa zijn.
linkje?quote:Op zondag 6 november 2011 22:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik moet gelijk aan de Alex Klaasen versie denken
quote:Op zondag 6 november 2011 22:12 schreef livelink het volgende:
Het niveauverschil tussen de mannen en de vrouwen vind ik dit seizoen wel erg groot. Van de mannen zie ik niemand graag naar huis gaan en bij de vrouwen kan het Celine, Stephanie en Marissa zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |