Was zeg maar een beetje de Meysam van zijn seizoen, echt een superlekker ding, strak lichaam, sympathiek.quote:Op zondag 6 november 2011 21:45 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee wie Virgil is
Doe jij maarquote:Op zondag 6 november 2011 21:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
had geen tijd
je kan een change aanvragen haha
quote:Op zondag 6 november 2011 21:45 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee wie Virgil is
Ik zou het niet erg vinden als hij dat bij mij deed...!quote:Op zondag 6 november 2011 21:46 schreef livelink het volgende:
Meysam houdt Nina wel erg bezitterig vast, vind ik. Alsof hij haar nooit meer wil laten gaan.
quote:Op zondag 6 november 2011 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Was zeg maar een beetje de Meysam van zijn seizoen, echt een superlekker ding, strak lichaam, sympathiek.
Ja, absoluut de gunfactor. Ik betwijfel of Anna van haar kan winnen.quote:Op zondag 6 november 2011 21:46 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ze heeft ook een hoog knuffelgehalte
quote:Op zondag 6 november 2011 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Was zeg maar een beetje de Meysam van zijn seizoen, echt een superlekker ding, strak lichaam, sympathiek.
dees?quote:Op zondag 6 november 2011 21:46 schreef Brennie het volgende:
Hoi,
Misschien is het al eens voorbijgekomen, maar heeft iemand een idee hoe het nummer heet wat tussendoor vaak gedraaid wordt (in de voorstukjes). Het is een snel nummer waarbij de tekst haperend wordt gezongen.
Alvast bedankt!
quote:Op zondag 6 november 2011 21:46 schreef Brennie het volgende:
Hoi,
Misschien is het al eens voorbijgekomen, maar heeft iemand een idee hoe het nummer heet wat tussendoor vaak gedraaid wordt (in de voorstukjes). Het is een snel nummer waarbij de tekst haperend wordt gezongen.
Alvast bedankt!
denk van niet..quote:Op zondag 6 november 2011 21:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, absoluut de gunfactor. Ik betwijfel of Anna van haar kan winnen.
quote:Op zondag 6 november 2011 21:47 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als hij dat bij mij deed...!
het staat op youtube, anders is het niet gebeurd!quote:Op zondag 6 november 2011 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Holy shit, het is op youtube? *gaat kijken*
quote:
Als het een lekker ding is waarom is het dan slecht voor mijn bloeddruk & netvlies?quote:Op zondag 6 november 2011 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |