Huidige metacritic score: 98twitter:TronKnotts twitterde op zondag 06-11-2011 om 02:58:33i think it's safe to say that so far, Skyward Sword is to Ocarina as Mario Galaxy was to Mario 64. reageer retweet
En de overworld. Die is nu zelf een half soort dungeon, waarbij diepte en het herbezoeken van plekken die ineens volkomen anders zijn centraal staan. Uit Iwata Asks:quote:I had concerns that carefully plotting my attacks for every swing would get boring or frustrating, but the opposite was true. I’ve never felt as engaged or interested in the combat portion of a Zelda game as with Skyward Sword. If you run into a group of enemies waggling the Wii remote like a madman, you will be torn to shreds. Success in swordplay depends on studying opponents’ moves and attacking at the right time and from the right angle. When the correct method to defeat each foe finally clicked, I felt a sense of satisfaction that repeatedly tapping the A button never provided.
This impressive combat system leads to some of the most interesting boss battles in the series’ history. Whether you’re fighting a giant scorpion or a sword-swinging robot, Skyward Sword rarely falls back on the formula of using a tool to knock out the boss and then attacking it three times in a row. You need to be much smarter and much more persistent to best these bad guys. In fact, the last two boss encounters are the most difficult fights in any Zelda game thus far.
(gameinformer: 10/10)
Edge zegt hierover:quote:Ito: I think that feeling of density is connected to how you go to the same game field multiple times, but it feels fresh each time. In the series so far, you went to a dungeon once, and that was the end. Iwata: That's right. No matter how big and complicated it was, if you beat the boss deep inside, you never went there a second time. Ito: Uh-huh. But in this game, once you take down a dungeon, you may have occasion to visit it again. You may think that the second time will be easy because you've already beaten it, but there may be new challenges.
In that way, you visit the same place over and over, but it's made to continue being enjoyable. What's more, there are plenty of rewards here and there, which I think gives rise to that feeling of density.
Trailerquote:Review van Edge
Having broken moulds, Skyward Sword refuses to set others. No two hours are the same. Pirate ship chases become mine-cart rollercoasters become stronghold raids all in the course of one afternoon. Elsewhere, in a beautiful nod to Zelda’s dual-world tradition, one new gimmick causes two worlds to collide in a single space. When later acts see entire regions double back on themselves – either reinvented as terrifying stealth scrambles or disrupted by illtempered deities – you wonder if Nintendo has found the secret to infinite level design. Cézanne inspired the style, but it’s Magic Eye stereograms these levels within levels most resemble.
[..]
Firstparty experiments have tested Wii’s boundaries, deducing what does and doesn’t work. Their findings resonate throughout Skyward Sword. In Wii Sports-powered bomb bowling. In skydiving and swordplay learnt on a Wuhu holiday. In the surreal beauty and orchestral bombast beamed down from Super Mario Galaxy. In the metallic Metroid chu-chunk of a door lock. Even the opinion-dividing Wii Music is vindicated in subtle moments of auto-tuning cleverness. How apt that this ultimate tale of heromaking should see Nintendo’s hardware become the console it was always meant to be. [10]
Is een bundel inclusief audio-CD.quote:Op zondag 6 november 2011 14:55 schreef Epsix het volgende:
als het beter is dan OoT dan is het automatisch het beste spel ooit ja. Kan ik die goude wii mote krijgen? O_O
Ik heb hem bij The Hut besteld, en krijg hem dus pas drie weken later. Nooit gedacht dat Skyrim spelen zo schraal aan zou gaan voelen.quote:Op zondag 6 november 2011 15:16 schreef summer2bird het volgende:
Hebbuh!
http://www.bol.com/nl/p/g(...)011744933/index.html
De 18de dus
Is ingebouwd.quote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef Borizzz het volgende:
Zit de motion plus er eigenlijk bij in? Ik heb die nog niet nl
Game mania, bol.com en e-plaza hebben 'm o.a. ook.quote:Op zondag 6 november 2011 21:18 schreef speknek het volgende:
Ja in die gouden wiimote die je in een bundel kan kopen voor 55 euro bij amazon en the hut.
Koop Xenoblade en Zelda en je bent ff binnen.quote:Op zondag 6 november 2011 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Klinkt als een reden om m'n Wii weer eens uit het stof te halen.
Dat ding heb ik echt al meer dan een jaar niet gebruikt.
Je moet een Motion Plus hebben óf een controller met ingebouwde MP.quote:Op zondag 6 november 2011 22:35 schreef Borizzz het volgende:
& zonder bundel (maar gewoon kaal spel) dan moet ik een losse motion plus hebben zeker.
Het lijkt me dan dat de bundel misschien nog wel eens goedkoper is.
Plus dat de audio-CD erbij zitquote:Op zondag 6 november 2011 22:49 schreef speknek het volgende:
Volgens mij als je goed zoekt kun je een zelda game met een wii motion plus kopen voor dezelfde prijs als de bundel, maar je kunt dan natuurlijk beter de bundel kopen.
Het is beter dan het zip-bestandje dat je bij Xenoblade mocht downloaden. Twaalf mp3'tjesquote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef speknek het volgende:
Audio cd's zijn zo Killer Instinct 1995.
Beetje nutteloos nu de OST al tijden op youtube staat ook, maar goed.
Ik heb 'm bij zavvi besteld. Mocht ie later komen kan ik die dag me nog altijd zolang met Super Mario 3D Land vermaken.quote:Op zondag 6 november 2011 21:18 schreef speknek het volgende:
Ja in die gouden wiimote die je in een bundel kan kopen voor 55 euro bij amazon en the hut.
Op YouTube? je bedoeld die vreselijke geluidskwaliteit met al dat blije geklap er tussen?quote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef speknek het volgende:
Audio cd's zijn zo Killer Instinct 1995.
Beetje nutteloos nu de OST al tijden op youtube staat ook, maar goed.
Dat was gewoon een tijdelijke extra.quote:Op zondag 6 november 2011 23:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is beter dan het zip-bestandje dat je bij Xenoblade mocht downloaden. Twaalf mp3'tjes
Deze cd is toch ook een tijdelijke extra? Ik geef je overigens wel gelijk wat betreft cd > mp3. Mijn Killer Cuts disc heb ik uiteraard ook gewoon nog.quote:Op zondag 6 november 2011 23:19 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat was gewoon een tijdelijke extra.
En ik heb liever een CD als bron ipv MP3s.
Dit dus inderdaadquote:Op zondag 6 november 2011 18:07 schreef Yachiru het volgende:
Oooh ik heb er zo'n zin in!!! Als 'ie echt beter is dan OoT dan.. dan heb ik er geeneens woorden voor..! Want OoT is toch echt wel mijn favoriete game die ik ooit gespeeld heb!
Waarom zou hij de 18e niet in de winkel liggen?quote:Op maandag 7 november 2011 11:33 schreef LePoo het volgende:
Ben ook erg benieuwd naar deze game
Heb zelf eigenlijk nog nooit Zelda gespeeld, alleen wel RPG spellen.
Dit lijkt er allemaal wel op, alleen jammer dat er niet iets van een multiplayer is.
Ik hou er wel van om met andere wat beesten te doden ofzo.
Maar wat lijkt de gameplay me tof zeg.
Ik ga 'm denk ik wel pre-orderen, want ik verwacht niet dat dat spel de 18e al in de winkel ligt?
De cd zit bij alle eerste leveringen en de speciale editie is beperkt verkrijgbaarquote:Op maandag 7 november 2011 11:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad![]()
Die speciale editie met gouden controller+cd, krijg je die alleen bij een preorder?
Of kan je die ook later nog kopen voor een meerprijs?
Dan is ie al uitverkochtquote:Op maandag 7 november 2011 11:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Waarom zou hij de 18e niet in de winkel liggen?
Uitverkocht lijkt me sterk (afhankelijk van hoe goed ze inkopen welliswaar).quote:
twitter:cwgabriel twitterde op zondag 06-11-2011 om 21:21:35I don't think I'm supposed to talk about how incredible skyward sword is. #seewhatididthere reageer retweet
Dat is niet verkeerd, waar?quote:Op maandag 7 november 2011 18:47 schreef CoExist het volgende:
Nou suh! Vanmiddag die deluxe uitvoering met CD en Wii-mote besteld voor E 65,- Geen slechte deal dacht ik zo.
Mooie prijs.quote:Op maandag 7 november 2011 18:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd, waar?
Ik heb hem voor 53quote:Op maandag 7 november 2011 20:42 schreef Aether het volgende:
[..]
Mooie prijs.
Game mania heeft 'm voor ¤70.
The Hutquote:Op maandag 7 november 2011 22:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 53.
Maar dus wel bij TheHut.
Staat nergens in het topic vermeld, dus vooral niet teruglezen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:21 schreef Borizzz het volgende:
Ik vind 75 euro best veel voor de special edition.
Nergens goedkoper te krijgen?
Amazon wordt ook genoemd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef Borizzz het volgende:
Heb ik wel gedaan, the hut, maar dat is dan weer een week wachten op de levering.
Ik heb er een beetje doorheen geskipt. Waar zitten de violen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:31 schreef speknek het volgende:
Dat is het fairy melodietje en had je al in de eerste zelda. Maar was je al bij de violen gekomen?
Je kan wel merken dat jij geen Zelda fan bent zeg!quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom loopen ze elf minuten lang het deuntje uit OoT? (Zonder gekheid, ik vind de maintheme nou juist een van de zwakkere nummers in de OST)
De adviesprijs voor een controller is ¤55, de bundelprijs is erg laag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:10 schreef summer2bird het volgende:
http://entertainment.mediamarkt.nl/default.aspx?id=21&p2=1522330
65 euro bij de mediamarkt
Of http://entertainment.mediamarkt.nl/default.aspx?id=21&p2=1522329
49 euro voor alleen de game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Notorious_Roy op 08-11-2011 18:54:46 (Spoilertags gezet!) ]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:52 schreef Diamond3d het volgende:
Wat? Dat kannie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Jawelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:05 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
JawelHmm, ben benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had 'em trouwens eerst bij amazon.co.uk in de pre-order staan, maar was toch een beetje bang dat 'ie er door het weekend dan pas op maandag of zo zou zijn dus heb 'em nu gewoon bij Gamestore E-Plaza in mijn woonplaats gereserveerd. Volgens mij krijg je er daar ook nog een pet met Hyrule crest erop bij!![]()
Dan verwachten we wel een foto natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:23 schreef Yachiru het volgende:
Volgens mij krijg je er daar ook nog een pet met Hyrule crest erop bij!
Niet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:33 schreef Yachiru het volgende:
Ik wou dat het al volgende week vrijdag waaaaaaaaaaas!
Maarja, tot die tijd vermaak ik me nu nog wel ff met Twilight Princess die ik dus stiekem nog nooit helemaal had uitgespeeld..
Dat hoop ik niet, ik wil geen spel dat in 5 dagen uit te spelen is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:53 schreef Thrar het volgende:
Ah, eindelijk een topic! Ik hoop dat het me lukt om hem uit te spelen voordat ik 23 november op vakantie ga
En die zit bij de box set?quote:
39 euro bij de Dixonsquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:10 schreef summer2bird het volgende:
http://entertainment.mediamarkt.nl/default.aspx?id=21&p2=1522330
65 euro bij de mediamarkt
Of http://entertainment.mediamarkt.nl/default.aspx?id=21&p2=1522329
49 euro voor alleen de game.
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:18 schreef Aether het volgende:
Schermkiekjes Skyward Sword op Dolphin emulator (geen spoilers)
Alsof iemand even stopt met spelenquote:
Die linkquote:Op woensdag 9 november 2011 20:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
39 euro bij de DixonsMaargoed, deze game is zelfs 70 euro waard.
Ah gelukkig, dat ziet er weer uit als Zelda. Geen gehype met mooie cutscenes en epische soundtracks. Pfoe.quote:
Nee.quote:Op donderdag 10 november 2011 07:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Was jij ook niet degene die vond dat Mario geen epische muziek mocht hebben?
Hoe gaat het met OoT's Bongo Bongoquote:Op woensdag 9 november 2011 23:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah gelukkig, dat ziet er weer uit als Zelda. Geen gehype met mooie cutscenes en epische soundtracks. Pfoe.
quote:Op donderdag 10 november 2011 07:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Was jij ook niet degene die vond dat Mario geen epische muziek mocht hebben?
OoT heb ik uitgeleendquote:Op donderdag 10 november 2011 10:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Hoe gaat het met OoT's Bongo Bongo
[..]
Zijn er al sites bedreigd wegens het geven van een te lage score?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:17 schreef Jesse_ het volgende:
Review tijd:
GiantBomb 4/5
Guardian 5/5
1up B+
CCC 5/5
G4TV 4/5
Jeuxactu 16/20
Joystick 4.5/5
Wired 10
IGN 10
Laten we die maar vergeten...quote:
Voor mij ookquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn behoorlijk wat sites die de game 'maar' een 8 geven. Ik lees ook lineariteit als minpunt. Voor mij zou dat juist weer een pluspunt zijn
quote:
Gelukkig is dat niet op de cd, die klinkt prima.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:34 schreef tjoptjop het volgende:
Paar nummers van gehoord, jammer dat dat klote publiek midden in stukken begint te blerren en applaudisseren
Valt wel mee toch? Er wordt gewoon kritisch gekeken naar een franchise die al jaren stilstaat maar dankzij sterke gameplay toch ook nu weer erg goed is.quote:Op zondag 13 november 2011 11:37 schreef nomar83 het volgende:
GameTrailers 9.1
Maar wel een slechte review met een negatieve smaak er aan.
Nou, ik vind ze wel erg mopperen over allerlei kleine zaken. En "Zelda is showing grey hairs" is wel zo ongeveer het tegenovergestelde van wat de positieve reviews als IGN en Eurogamer brengen. Was verrast dat het cijfer nog een 9.1 werd, met dat commentaar had ik eerder een 7 verwacht.quote:Op zondag 13 november 2011 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Er wordt gewoon kritisch gekeken naar een franchise die al jaren stilstaat maar dankzij sterke gameplay toch ook nu weer erg goed is.
Is Destructoid ook de moeite voor reviews ja? Ik lees eigenlijk enkel Eurogamer (want online) en Edge (als ze beschikbaar komen). Kan wel een derde mening erbij hebben voor sommige gamesquote:Op zondag 13 november 2011 12:39 schreef speknek het volgende:
Watt, geen 9.3, GT I am disappoint.
Na Edge en Eurogamer vind ik alleen nog Destructoid's review interessant.
True, het cijfer klopt niet bij het verhaal.quote:Op zondag 13 november 2011 12:40 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Nou, ik vind ze wel erg mopperen over allerlei kleine zaken. En "Zelda is showing grey hairs" is wel zo ongeveer het tegenovergestelde van wat de positieve reviews als IGN en Eurogamer brengen. Was verrast dat het cijfer nog een 9.1 werd, met dat commentaar had ik eerder een 7 verwacht.
Ze kunnen lang niet zo goed schrijven als die twee hoor, het is meer een soort fanboy blogpost dan een gedegen kritiek, maar qua scores vind ik dat ze zich tenminste niet zo laten leiden door hype.quote:Op zondag 13 november 2011 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is Destructoid ook de moeite voor reviews ja? Ik lees eigenlijk enkel Eurogamer (want online) en Edge (als ze beschikbaar komen). Kan wel een derde mening erbij hebben voor sommige games
Zal morgen over overmorgen denk ik al wel in de winkels liggen, winkels hebben het tegenwoordig niet meer zo nauw met de officiele release datesquote:
Hoop het maar betwijfel het.quote:Op maandag 14 november 2011 09:25 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zal morgen over overmorgen denk ik al wel in de winkels liggen, winkels hebben het tegenwoordig niet meer zo nauw met de officiele release dates
Nintendo levert toch op woensdag?quote:Op maandag 14 november 2011 09:25 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zal morgen over overmorgen denk ik al wel in de winkels liggen, winkels hebben het tegenwoordig niet meer zo nauw met de officiele release dates
quote:Your order from TheHut.com has been dispatched
Yeah.. no.quote:and will be with you shortly!
Die heb je niet nodig voor de audio-CD.quote:Op maandag 14 november 2011 12:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb 'm besteld bij Wehkamp, maar ik heb nog geen Wii
Hoe lang duurt dat dan? Ik was positief dat ik ook een mailtje had ontvangen dat mijn pakketje was verstuurd. Staat er in de mail dat tussen de 10 en 15 dagen duurt. Als dat klopt, dan bestel ik nooit meer bij Zavvi.quote:
Waarom ga je niet de stad in? Weet je het helemaal zeker.quote:Op maandag 14 november 2011 17:39 schreef nomar83 het volgende:
Ik heb m'n bestelling bij Zavvi maar geannuleerd, fijn dat het goedkoper is, maar ik ben bang dat het weken gaat duren. Nu via Coolblue, die zeggen met zekerheid op vrijdag te leveren.
Die zekerheid kan ik je ook geven.quote:Op maandag 14 november 2011 17:39 schreef nomar83 het volgende:
Ik heb m'n bestelling bij Zavvi maar geannuleerd, fijn dat het goedkoper is, maar ik ben bang dat het weken gaat duren. Nu via Coolblue, die zeggen met zekerheid op vrijdag te leveren.
Omdat ik de Limited Edition wil en ik er niet zo zeker van ben of ze die wel hebben. Bovendien scheelt me dit weer een tochtje naar de stad op m'n vrije dag.quote:Op maandag 14 november 2011 17:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet de stad in? Weet je het helemaal zeker.
Verkeerde topic?quote:
Apart, verkeerde gekopieerd.quote:
Vind deze leuker:quote:
Het is Gamespot. 8.8 NEVAR FORGETquote:Op woensdag 16 november 2011 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na alle lovende woorden is een kritische review ook wel verfrissend.
Whehehe.quote:
Goede prijs! Is dat de versie met de Wii-mote en soundtrack!?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:31 schreef Colonia het volgende:
Vandaag langs geweest bij de Mediamarkt in Roermond, hadden ze gewoon een hele stapel liggen, Limited Edition Pack, voor ¤59,- !! Was me wel eerder opgevallen daar, ze krijgen nieuwe games altijd op woensdag binnen, en gooien die meteen de winkel in. Nu dus spelen !!
Ja, met beide !!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:53 schreef CoExist het volgende:
[..]
Goede prijs! Is dat de versie met de Wii-mote en soundtrack!?
M'n moeder haalt 'm voor mijn verjaardag. Ik krijg 'm dan pas op 15 december, als ik 31 word!![]()
Ze vond het vroeger altijd mooi toen ik The Legend Of Zelda op de NES/SNES/N64 speelde. Paar jaar terug gaf ze me Twilight Princess en nu dus Skyward Sword! Ik zal morgen wel ff horen of 'ie hier al te koop is!
Pfft, ik kon 'm in Utrecht nergens vindenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:31 schreef Colonia het volgende:
Vandaag langs geweest bij de Mediamarkt in Roermond, hadden ze gewoon een hele stapel liggen, Limited Edition Pack, voor ¤59,- !! Was me wel eerder opgevallen daar, ze krijgen nieuwe games altijd op woensdag binnen, en gooien die meteen de winkel in. Nu dus spelen !!
Lijkt me een toffe functie. Bij TP is het toch gewoon wat schudden en bij oudere Zelda's gewoon rammen op de knopquote:Op donderdag 17 november 2011 00:45 schreef Colonia het volgende:
Zo, eerste 3 uur erop zitten! Het zwaardvechten is inderdaad niet meer even gezellig zwaaien met de wii-mote, je moet echt timen en mikken!
Nu maar eens m'n bed opzoeken..
En hoe is die verder???? Intro, het begin.. cool of???quote:Op donderdag 17 november 2011 00:45 schreef Colonia het volgende:
Zo, eerste 3 uur erop zitten! Het zwaardvechten is inderdaad niet meer even gezellig zwaaien met de wii-mote, je moet echt timen en mikken!
Nu maar eens m'n bed opzoeken..
Het begin is vrij lang en doet me denken aan de Windwaker. Grafisch had ik er meer van verwacht, maar Zelda gaat natuurlijk altijd al om de spelervaring. Verder vind ik het erg leuk uitgedacht dat je je items kunt laten upgraden met behulp van dingen die je in de wereld vind. Wat ik verder mooi vind is dat he kunt rennen en tegen randen op kunt springen. Verder kost dat rennen, maar ook bijvoorbeeld glibk met je zwaard hakken, je veel stamina, waardoor je uitgeput raakt.quote:Op donderdag 17 november 2011 06:09 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
En hoe is die verder???? Intro, het begin.. cool of???
Hmmm ben benieuwd morgen!!!quote:Op donderdag 17 november 2011 07:13 schreef Colonia het volgende:
[..]
Het begin is vrij lang en doet me denken aan de Windwaker. Grafisch had ik er meer van verwacht, maar Zelda gaat natuurlijk altijd al om de spelervaring. Verder vind ik het erg leuk uitgedacht dat je je items kunt laten upgraden met behulp van dingen die je in de wereld vind. Wat ik verder mooi vind is dat he kunt rennen en tegen randen op kunt springen. Verder kost dat rennen, maar ook bijvoorbeeld glibk met je zwaard hakken, je veel stamina, waardoor je uitgeput raakt.
Nintendo R&D: Lots of females!quote:Op donderdag 17 november 2011 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
De vrouwen van het Zelda-team
[ afbeelding ]
Ja, maar ze bezorgen tot 19 uur.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:05 schreef creno het volgende:
Volgens postNL is de chauffeur onderweg, krijg ik hem dan toch vandaag ?
Arg, bij mij ligt ie nog steeds op het distributiecentrum! Hup chauffeurje, rijden!quote:Op donderdag 17 november 2011 10:05 schreef creno het volgende:
Volgens postNL is de chauffeur onderweg, krijg ik hem dan toch vandaag ?
Gamemania?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:14 schreef Jesse_ het volgende:
Hopelijk komt het smsje dat ik hem op kan halen vandaag nog
Nedgame, Gamemania vind ik maar stomquote:Op donderdag 17 november 2011 11:17 schreef Aether het volgende:
[..]
Gamemania?
Mij zeiden ze dat het waarschijnlijk vrijdag werd.
en hij is gewoon op voorraad... maar dan wel bijna 3 euro duurder. Heb al een boze mail gestuurdquote:Op donderdag 17 november 2011 11:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Had 'm bij de Wehkamp besteld en betaald op 7 november, kijk ik net bij bestelstatus, zie ik 'Uitverkocht' staan
Zal alkmaar es bellenquote:Op donderdag 17 november 2011 11:25 schreef MilanILF het volgende:
Mm rotterdam 65, go go, staan er veel
hhw?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:34 schreef Qwea het volgende:
En ja, dat is echt die met die gouden wiimote
quote:
Ja, toen deed ik ook mee. Die donderdag voor de officiële release twee keer naar de stad gefietstquote:Op donderdag 17 november 2011 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat de wii uitkwam... pleuris
Ik game zelf niet, maar MikeyMo wil hem blijkbaar vet graagquote:Op donderdag 17 november 2011 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, toen deed ik ook mee. Die donderdag voor de officiële release twee keer naar de stad gefietstEerste keer zelfs een half uur voordat de winkels open gingen. Gek dorp waar ik woon ook
Tegenwoordig doe ik daar niet meer aan.
Wat een gedoe. Ik zou de game serieus ergens anders gaan kopen. Ik heb in het verleden iets dergelijks gehad met, volgens mij, een Xbox-controller. Geen games meer bij Wehkamp voor mij dus. Ze verneuken het altijd op de een of andere manier.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:55 schreef Kensuke het volgende:
Andere Wehkampers, ik heb ze even gebeld. De mevrouw aan de tel. heeft de nieuwe versie voor 63 euro voor me besteld. Die is gewoon leverbaar blijkbaar. Als ik hem morgen krijg moet ik ze een mailtje sturen en dan hoef ik volgens haar die 4.50 verschil niet te betalen.
Jij hebt 'm ook al betaald dus?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en hij is gewoon op voorraad... maar dan wel bijna 3 euro duurder. Heb al een boze mail gestuurd
Bij de MM in Rotterdam ook, los spel uiteraard.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:04 schreef RaymanNL het volgende:
Sowieso bestel ik nooit bij webshops. Je hebt de game vaak een dag later dan hij in de winkel ligt. En het is niet altijd goedkoper. Winkels>>>>>Webshops. Had ik al gezegd dat Zelda 39,99 bij de Dixons is
Tja, dat wou ik mss ook wel, maar ik had het geld en alles al overgemaakt. Dus ik zou alsnog moeten regelen dat ze dat terugboeken. Het is wel de laatste keer dat ik games bij ze bestel.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Ik zou de game serieus ergens anders gaan kopen. Ik heb in het verleden iets dergelijks gehad met, volgens mij, een Xbox-controller. Geen games meer bij Wehkamp voor mij dus. Ze verneuken het altijd op de een of andere manier.
Maar je hebt nu dus een nieuwe bestelling geplaatst en weer betaald?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:11 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Tja, dat wou ik mss ook wel, maar ik had het geld en alles al overgemaakt. Dus ik zou alsnog moeten regelen dat ze dat terugboeken. Het is wel de laatste keer dat ik games bij ze bestel.
Dat, dat ze erin stikken.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Ik zou de game serieus ergens anders gaan kopen. Ik heb in het verleden iets dergelijks gehad met, volgens mij, een Xbox-controller. Geen games meer bij Wehkamp voor mij dus. Ze verneuken het altijd op de een of andere manier.
Nee, acceptgiroquote:Op donderdag 17 november 2011 13:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij hebt 'm ook al betaald dus?
Ja, maar niet de limited editonquote:Op donderdag 17 november 2011 13:04 schreef RaymanNL het volgende:
Sowieso bestel ik nooit bij webshops. Je hebt de game vaak een dag later dan hij in de winkel ligt. En het is niet altijd goedkoper. Winkels>>>>>Webshops. Had ik al gezegd dat Zelda 39,99 bij de -SPAM- is
Geen paniek hoor, ik heb nog niet eens een Wiiquote:Op donderdag 17 november 2011 13:31 schreef nomar83 het volgende:
Wat een paniek hier. De chauffeur is ondertussen onderweg met m'n pakje.
Kan nietquote:Op donderdag 17 november 2011 17:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, allemaal snel naar Heerhugowaard!
Ik ben MikeyMo, ik kom Zelda ophalen voor 55 euro.
ik wil alleen even zeggen dat ik na al die jaren op fok eindelijk dit woord eens een keer juist gespeld zie.quote:
quote:
Paniekzaaierquote:Op donderdag 17 november 2011 18:03 schreef GGMM het volgende:
Blijkt dat briefje van de TNT om een ander poststuk te zijn, wordt m'n game alsnog bezorgd. Wat fijn.
Wehkamp is dan ook drama!quote:Op donderdag 17 november 2011 18:12 schreef Donderkonijn het volgende:
Lekker dan, kom er net een uur geleden achter dat Wehkamp mijn pre-order geannuleerd heeft.
Hoe kom ik daarachter? Door mijn bankrekening te controleren, zie ineens het bedrag terug gestort staan. Verder geen bericht, helemaal niks. Ik ben niet agressief, maar hier krijg ik spontaan moordneigingen van...
het ergste is nog, dezelfde versie is gewoon op voorraad maar dan 3 euro duurder. WTF?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:14 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Wehkamp is dan ook drama!
Overigens nog niks gehoord van Coolblue... terwijl ze hem wel al hebben volgens de webshop... hmzzz
ja, lees ff naar bovenquote:Op donderdag 17 november 2011 18:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
het ergste is nog, dezelfde versie is gewoon op voorraad maar dan 3 euro duurder. WTF?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Controls werken iig fantastisch.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
Ik hoop serieus dat ze erin stikkenquote:Op donderdag 17 november 2011 18:24 schreef Donderkonijn het volgende:
daar heb ikde info ook vandaan, dan maakt me alleen maar nog razender, screenshots gemaakt, nog maar een boze email erachteraan die om verklaring vraagt, en zometeen de website van radar maar eens opzoeken. Kijk wel nooit nl 1,2 of 3, maar dit riekt naar oplichting......
Saturn, maar was foute prijs, hij is 65. Ik heb hem wel gehad voor 55quote:Op donderdag 17 november 2011 18:54 schreef CoExist het volgende:
Bart Smit verkoopt 'm hier wel! De Media-Markt waar ik 'm besteld heb heeft nog niets op voorraad.
Die prijs van E55,- incl. Wii-mote en soundtrack is dat bij Media-Markt Heerhugowaard!?
Ik heb precies hetzelfde. Naar aanleiding van jouw post keek ik op m'n rekening en zag dat het geld inderdaad is teruggestort. Allemaal leuk en aardig, maar ik wil en zal dat spel krijgen voor de prijs die ik betaald heb.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:24 schreef Donderkonijn het volgende:
daar heb ikde info ook vandaan, dan maakt me alleen maar nog razender, screenshots gemaakt, nog maar een boze email erachteraan die om verklaring vraagt, en zometeen de website van radar maar eens opzoeken. Kijk wel nooit nl 1,2 of 3, maar dit riekt naar oplichting......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kloep kloep
Ik ging de wiimote van Mo scoren, 2 min was ik er flauw vanquote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef BeffJeck het volgende:
Ik ben nu ongeveer 2 uur aan het spelen maar ik word gek van al die cut-scenes. De hele continuiteit gaat uit het spelen. Gewoon waardeloos! Lappen met tekst die je niet snel kunt doorklikken. Echt tijdrovend.
Eerste Zelda spel? Of is het meer dan bij vorige delen?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef BeffJeck het volgende:
Ik ben nu ongeveer 2 uur aan het spelen maar ik word gek van al die cut-scenes. De hele continuiteit gaat uit het spel. Gewoon waardeloos! Lappen met tekst die je niet snel kunt doorklikken. Echt tijdrovend. En waarom kan ik niet elk moment saven.
Er moet natuurlijk een verhaal opgebouwd worden. Later komt pas het grote zelf verkennen van de wereld.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef BeffJeck het volgende:
Ik ben nu ongeveer 2 uur aan het spelen maar ik word gek van al die cut-scenes. De hele continuiteit gaat uit het spel. Gewoon waardeloos! Lappen met tekst die je niet snel kunt doorklikken. Echt tijdrovend. En waarom kan ik niet elk moment saven.
Er staan anders belachelijk veel van die vogelpalen waar je kan saven overal.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef BeffJeck het volgende:
En waarom kan ik niet elk moment saven.
Dat is toch geweldig?quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:29 schreef Deceit het volgende:
gisterenavond om 19.15 ffkes rond gebeld. bart smit denbosch had er geen meer, die verwees me door naar e-plaza. Die had er eentje nog op voorraad(Limited edition dus) voor 70 euro.
Heb gespeeld en eigenlijk alleen maar de intro gespeeld. Het spel gaat nu beginnenIk merk alweer dat ik mega langzaam ben met het spel.. Elk hoekje die ik afstruin.. iedereen die ik aanspreek :s
Dat dusquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:37 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat is toch geweldig?Nieuwe Zelda game, geen idee wat je kan verwachten, wat je moet doen, waar side-quests zitten, waar verborgen items zitten....genieten
![]()
neh daarna gaat t pas beginnenquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:30 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben nu aangekomen bij het gedeelte waar het spel echt gaat beginnen. Dat je het zweefgastje achterna moet lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Moeten we trouwens spoilers gebruiken ?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:35 schreef Deceit het volgende:
[..]
neh daarna gaat t pas beginnen
Uiteraard, game komt officieel vandaag pas uit. Voorlopig wel zo veilig om het te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Moeten we trouwens spoilers gebruiken ?
Helpt overigens geen reet als je iemand quote![]()
Dus jij hebt nu waarschijnlijk de laatste hier in DB voor m'n neus weggekaapt? lulquote:Op vrijdag 18 november 2011 08:29 schreef Deceit het volgende:
gisterenavond om 19.15 ffkes rond gebeld. bart smit denbosch had er geen meer, die verwees me door naar e-plaza. Die had er eentje nog op voorraad(Limited edition dus) voor 70 euro.
Heb gespeeld en eigenlijk alleen maar de intro gespeeld. Het spel gaat nu beginnenIk merk alweer dat ik mega langzaam ben met het spel.. Elk hoekje die ik afstruin.. iedereen die ik aanspreek :s
haha ja! ik had gelukquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dus jij hebt nu waarschijnlijk de laatste hier in DB voor m'n neus weggekaapt? lul.
Jammergenoeg het hele weekend bij familie op bezoek, dus toch geen tijd om te spelen.
Waar?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
nice, ik zit alweer gruwlijk vast..
op je telefoon kan je ook [spoiler ] [/spoiler] in tikkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:08 schreef houdjemond het volgende:
kan geen spoilertag doen op mn telefoon..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
(kotaku)quote:The new Zelda was fun, I thought, but it was also something else. It was formula. It was the fourth formulaic Zelda I had played in five years, the fourth to establish that it's no longer a fluke or a brief trend but instead a realfity that Nintendo's Zelda series is no longer a head-turner of repeated radical change.
Zeldas have become James Bond movies, I decided, mid-way through Skyward Sword. They have their own version of the gadgets, the girls and the exotic locales. The Zelda formula, followed with near-perfect faithfulness in the last 10 years, requires a new way of getting around the game's vast terrain (horse? boat? train? giant bird?); a new batch of dungeons spread through the land, one of which should reward the player with bombs, another with the bow and arrow; a new playable musical instrument in each game (ocarina? conductor's baton? pan flute? harp?); and so on.
As I played the new Skyward Sword, my sense that I might be playing the best video game of the year was at war with my feeling about what it seems this Zelda series had become.
Then I played the game for 27 more hours.
The Legend of Zelda: Skyward Sword doesn't have a formula problem. It has a formula solution. Nintendo's new epic is a magnificent construction of great design built within an expected framework that first works within expectations and then confounds them.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |