Plus dat de audio-CD erbij zitquote:Op zondag 6 november 2011 22:49 schreef speknek het volgende:
Volgens mij als je goed zoekt kun je een zelda game met een wii motion plus kopen voor dezelfde prijs als de bundel, maar je kunt dan natuurlijk beter de bundel kopen.
Het is beter dan het zip-bestandje dat je bij Xenoblade mocht downloaden. Twaalf mp3'tjesquote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef speknek het volgende:
Audio cd's zijn zo Killer Instinct 1995.
Beetje nutteloos nu de OST al tijden op youtube staat ook, maar goed.
Ik heb 'm bij zavvi besteld. Mocht ie later komen kan ik die dag me nog altijd zolang met Super Mario 3D Land vermaken.quote:Op zondag 6 november 2011 21:18 schreef speknek het volgende:
Ja in die gouden wiimote die je in een bundel kan kopen voor 55 euro bij amazon en the hut.
Op YouTube? je bedoeld die vreselijke geluidskwaliteit met al dat blije geklap er tussen?quote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef speknek het volgende:
Audio cd's zijn zo Killer Instinct 1995.
Beetje nutteloos nu de OST al tijden op youtube staat ook, maar goed.
Dat was gewoon een tijdelijke extra.quote:Op zondag 6 november 2011 23:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is beter dan het zip-bestandje dat je bij Xenoblade mocht downloaden. Twaalf mp3'tjes
Deze cd is toch ook een tijdelijke extra? Ik geef je overigens wel gelijk wat betreft cd > mp3. Mijn Killer Cuts disc heb ik uiteraard ook gewoon nog.quote:Op zondag 6 november 2011 23:19 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat was gewoon een tijdelijke extra.
En ik heb liever een CD als bron ipv MP3s.
Dit dus inderdaadquote:Op zondag 6 november 2011 18:07 schreef Yachiru het volgende:
Oooh ik heb er zo'n zin in!!! Als 'ie echt beter is dan OoT dan.. dan heb ik er geeneens woorden voor..! Want OoT is toch echt wel mijn favoriete game die ik ooit gespeeld heb!
Waarom zou hij de 18e niet in de winkel liggen?quote:Op maandag 7 november 2011 11:33 schreef LePoo het volgende:
Ben ook erg benieuwd naar deze game
Heb zelf eigenlijk nog nooit Zelda gespeeld, alleen wel RPG spellen.
Dit lijkt er allemaal wel op, alleen jammer dat er niet iets van een multiplayer is.
Ik hou er wel van om met andere wat beesten te doden ofzo.
Maar wat lijkt de gameplay me tof zeg.
Ik ga 'm denk ik wel pre-orderen, want ik verwacht niet dat dat spel de 18e al in de winkel ligt?
De cd zit bij alle eerste leveringen en de speciale editie is beperkt verkrijgbaarquote:Op maandag 7 november 2011 11:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad![]()
Die speciale editie met gouden controller+cd, krijg je die alleen bij een preorder?
Of kan je die ook later nog kopen voor een meerprijs?
Dan is ie al uitverkochtquote:Op maandag 7 november 2011 11:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Waarom zou hij de 18e niet in de winkel liggen?
Uitverkocht lijkt me sterk (afhankelijk van hoe goed ze inkopen welliswaar).quote:
twitter:cwgabriel twitterde op zondag 06-11-2011 om 21:21:35I don't think I'm supposed to talk about how incredible skyward sword is. #seewhatididthere reageer retweet
Dat is niet verkeerd, waar?quote:Op maandag 7 november 2011 18:47 schreef CoExist het volgende:
Nou suh! Vanmiddag die deluxe uitvoering met CD en Wii-mote besteld voor E 65,- Geen slechte deal dacht ik zo.
Mooie prijs.quote:Op maandag 7 november 2011 18:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd, waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |