Maar je hebt nu dus een nieuwe bestelling geplaatst en weer betaald?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:11 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Tja, dat wou ik mss ook wel, maar ik had het geld en alles al overgemaakt. Dus ik zou alsnog moeten regelen dat ze dat terugboeken. Het is wel de laatste keer dat ik games bij ze bestel.
Dat, dat ze erin stikken.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Ik zou de game serieus ergens anders gaan kopen. Ik heb in het verleden iets dergelijks gehad met, volgens mij, een Xbox-controller. Geen games meer bij Wehkamp voor mij dus. Ze verneuken het altijd op de een of andere manier.
Nee, acceptgiroquote:Op donderdag 17 november 2011 13:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij hebt 'm ook al betaald dus?
Ja, maar niet de limited editonquote:Op donderdag 17 november 2011 13:04 schreef RaymanNL het volgende:
Sowieso bestel ik nooit bij webshops. Je hebt de game vaak een dag later dan hij in de winkel ligt. En het is niet altijd goedkoper. Winkels>>>>>Webshops. Had ik al gezegd dat Zelda 39,99 bij de -SPAM- is
Geen paniek hoor, ik heb nog niet eens een Wiiquote:Op donderdag 17 november 2011 13:31 schreef nomar83 het volgende:
Wat een paniek hier. De chauffeur is ondertussen onderweg met m'n pakje.
Kan nietquote:Op donderdag 17 november 2011 17:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, allemaal snel naar Heerhugowaard!
Ik ben MikeyMo, ik kom Zelda ophalen voor 55 euro.
ik wil alleen even zeggen dat ik na al die jaren op fok eindelijk dit woord eens een keer juist gespeld zie.quote:
quote:
Paniekzaaierquote:Op donderdag 17 november 2011 18:03 schreef GGMM het volgende:
Blijkt dat briefje van de TNT om een ander poststuk te zijn, wordt m'n game alsnog bezorgd. Wat fijn.
Wehkamp is dan ook drama!quote:Op donderdag 17 november 2011 18:12 schreef Donderkonijn het volgende:
Lekker dan, kom er net een uur geleden achter dat Wehkamp mijn pre-order geannuleerd heeft.
Hoe kom ik daarachter? Door mijn bankrekening te controleren, zie ineens het bedrag terug gestort staan. Verder geen bericht, helemaal niks. Ik ben niet agressief, maar hier krijg ik spontaan moordneigingen van...
het ergste is nog, dezelfde versie is gewoon op voorraad maar dan 3 euro duurder. WTF?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:14 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Wehkamp is dan ook drama!
Overigens nog niks gehoord van Coolblue... terwijl ze hem wel al hebben volgens de webshop... hmzzz
ja, lees ff naar bovenquote:Op donderdag 17 november 2011 18:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
het ergste is nog, dezelfde versie is gewoon op voorraad maar dan 3 euro duurder. WTF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |