Ja hoi! Ik ben er half, zit MotoGP te kijken en krijg zo bezoek uit het verre Frieslandquote:Op zondag 6 november 2011 13:30 schreef 3rdRock het volgende:
ja, leven in het topic!
hallo Minthy en Evertjan!:W
Friesland is idd heeeeeeeeeeel ver weg!quote:Op zondag 6 november 2011 13:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hoi! Ik ben er half, zit MotoGP te kijken en krijg zo bezoek uit het verre Friesland
quote:Op zondag 6 november 2011 13:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Voor de vraag over die fiets in een zak in de trein, bij Timur nu
Kilometer of 5 bij jou uit de buurt, klein dorpje met hetzelfde kengetalquote:Op zondag 6 november 2011 13:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Friesland is idd heeeeeeeeeeel ver weg!
Ah, op die fiets! Post hij niet meer op Fok dan? Ik heb hem al een poos niet meer gezienquote:Op zondag 6 november 2011 13:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Voor de vraag over die fiets in een zak in de trein, bij Timur nu
Ik durft te wedden dat er nu ze nu gestalkt gaat worden door vele luisteraarsquote:Op zondag 6 november 2011 13:41 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hahaha die ouders, wtf, "Nee mam, dit is 3FM, er is niemand bij ons thuis!!![]()
![]()
"
vast niet, dat doen 3fm-luisteraars niet.....quote:Op zondag 6 november 2011 13:41 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik durft te wedden dat er nu ze nu gestalkt gaat worden door vele luisteraars
Zal best meevallen, Domien wordt ook niet gestalkt, terwijl zijn nummer online te vinden is en ooit bij EkstraWeekend gezegd is.quote:Op zondag 6 november 2011 13:41 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik durft te wedden dat er nu ze nu gestalkt gaat worden door vele luisteraars
quote:Op zondag 6 november 2011 13:48 schreef 3rdRock het volgende:
Timur noemt zichzelf de Willem Ruis vd Radio
Rámon de Meneer Sjon
![]()
Goedemorgen! en speciaal voor jou Hot Chelle Rae op de straalpaal!quote:
Foei, geen voetbal hier op zondagmiddag!!quote:Op zondag 6 november 2011 14:36 schreef Dagoduck het volgende:
Hoi allemaalWhaha Ajax
Hoe is het hier?
quote:Op zondag 6 november 2011 14:36 schreef Dagoduck het volgende:
bedankt voor het spoileren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het hier?
en verder alles rustig hier.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik heb nog niets verklaptquote:Op zondag 6 november 2011 14:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bedankt voor het spoileren...
en verder alles rustig hier.
ehm.....lees je post eens terug? Uit je post maak ik op datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar dat kan ook mijn interpretatie zijn.
maar goed, laat maar
And if you think that I've been loosing my way
tja, ook mensen boven de 60 schijnen seks te hebben.quote:
Ja, echt... M'n vorige buren lustten er wel pap vanquote:Op zondag 6 november 2011 14:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, ook mensen boven de 60 schijnen seks te hebben.
lekkere mannenpapquote:Op zondag 6 november 2011 14:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, echt... M'n vorige buren lustten er wel pap van![]()
En het is hier niet zo gehorig, maar ze hadden het bed een stukje van de muur af staan en het bonkte behoorlijk
lauwwarm het lekkerst!quote:
Dat is meestal zo in het weekend, geen kip te bekennen hierquote:
valt wel mee hoorquote:Op zondag 6 november 2011 18:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is meestal zo in het weekend, geen kip te bekennen hier
Doordeweeks is het veel drukker, op zondag heb je alleen een clubje dat even "goedemorgen" zegt en tijdens Timur wordt er wat gepost. En misschien vanavond nog een opleving tijdens PS radioquote:
Dan bij deze: goedenavond!quote:Op zondag 6 november 2011 19:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Doordeweeks is het veel drukker, op zondag heb je alleen een clubje dat even "goedemorgen" zegt en tijdens Timur wordt er wat gepost. En misschien vanavond nog een opleving tijdens PS radio
present!quote:Op zondag 6 november 2011 19:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Doordeweeks is het veel drukker, op zondag heb je alleen een clubje dat even "goedemorgen" zegt en tijdens Timur wordt er wat gepost. En misschien vanavond nog een opleving tijdens PS radio
Klinkt als een stadhouder.quote:Op zondag 6 november 2011 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
Sofie heeft n kleine: Magnus Frederik Hendrik
en iets later....twitter:3rdrocknl twitterde op zondag 06-11-2011 om 20:11:42@SofievandenEnk gefeliciteerd met de kleine Magnus! Vernoemd naar het boek van @schemer? reageer retweet
geen reply op mij tweet, maar t zou natuurlijk kunnen dat mijn insinuatie tot twittercontact tussen de 2 heeft geleid.....twitter:schemer twitterde op zondag 06-11-2011 om 20:15:46Ik mag van @SofievandenEnk met eer strijken: haar vandaag geboren zoon #Magnus dank de inspiratie voor zijn naam aan mijn roman. w00t reageer retweet
quote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef Evertjan het volgende:
lekker hoor ze heeft nu van die lekkere dikke melktetten
Ha, ik dacht nog die naam, was recentelijk ergens van, maar nu weet ik het weer, dat boek ja : Dquote:Op zondag 6 november 2011 20:18 schreef 3rdRock het volgende:
en iets later....twitter:3rdrocknl twitterde op zondag 06-11-2011 om 20:11:42@SofievandenEnk gefeliciteerd met de kleine Magnus! Vernoemd naar het boek van @schemer? reageer retweet
geen reply op mij tweet, maar t zou natuurlijk kunnen dat mijn insinuatie tot twittercontact tussen de 2 heeft geleid.....twitter:schemer twitterde op zondag 06-11-2011 om 20:15:46Ik mag van @SofievandenEnk met eer strijken: haar vandaag geboren zoon #Magnus dank de inspiratie voor zijn naam aan mijn roman. w00t reageer retweet
nee, vast niet
geen idee, maar ik vind het eenquote:
gelezen? ik vond het een prima boekquote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ha, ik dacht nog die naam, was recentelijk ergens van, maar nu weet ik het weer, dat boek ja : D
Nee dat nietquote:Op zondag 6 november 2011 20:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelezen? ik vond het een prima boek
Ik prefereer wel gewoon de Shandy zonder epilepsie.quote:Op zondag 6 november 2011 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
owja, moet ik die knipperavatar van me vervangen? Halloween is voorbij, maar ik vind em stiekem erg ok
studieboeken las ik ook nooit....quote:Op zondag 6 november 2011 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat nietik ben niet zo'n lezer, kom al nauwelijks toe aan mijn studieboeken
you wish...;)quote:Op zondag 6 november 2011 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ik prefereer wel gewoon de Shandy zonder epilepsie.
Dat.quote:Op zondag 6 november 2011 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ik prefereer wel gewoon de Shandy zonder epilepsie.
Niet meer sinds MTV gestopt is met de M.quote:
Kijkt daar echt iemand naar? Waarom heet het eigen European? Het is gewoon een Amerikaans feestje in Europaquote:
Snow Patrol treed er opquote:Op zondag 6 november 2011 20:28 schreef alors het volgende:
[..]
Kijkt daar echt iemand naar? Waarom heet het eigen European? Het is gewoon een Amerikaans feestje in Europa
ik kom gillend klaar!quote:
Eens, sinds ze daarmee zijn gestopt kijk ik helemaal niet meerquote:Op zondag 6 november 2011 20:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet meer sinds MTV gestopt is met de M.
Die gozer heeft zn snikkel in Janine gehangenquote:
psradio is qua muziek zelden boeiend...quote:Op zondag 6 november 2011 20:48 schreef alors het volgende:
Wat een kutmuziek vanavond zeg, ik ga ff zappen...
mja soms komen er nog wel eens van die vergeten liedjes voorbij die te maken hebben met het onderwerp...quote:Op zondag 6 november 2011 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
psradio is qua muziek zelden boeiend...
twitter:ramon3fm twitterde op zondag 06-11-2011 om 20:57:56Garnalenkroketjes, toastjes met zalm, bittergarnituurtje, fazanten paté, Ben & Jerry's, glaasje frituurvet en lekker 'Obese' kijken! #rtl4 reageer retweet
vandaag openden ze met Game of Love van Santana en Michelle Branch. dat vond ik nog aardig origineel, maar verder is het niet echt geweldig nee...quote:Op zondag 6 november 2011 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
mja soms komen er nog wel eens van die vergeten liedjes voorbij die te maken hebben met het onderwerp...
Ramonquote:Op zondag 6 november 2011 21:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]twitter:ramon3fm twitterde op zondag 06-11-2011 om 20:57:56Garnalenkroketjes, toastjes met zalm, bittergarnituurtje, fazanten paté, Ben & Jerry's, glaasje frituurvet en lekker 'Obese' kijken! #rtl4 reageer retweet
vandaag openden ze met Game of Love van Santana en Michelle Branch. dat vond ik nog aardig origineel, maar verder is het niet echt geweldig nee...
ben je weer undercover Gaston?quote:
Ook vanavond kom ik weer met m`n koffertje bij je thuisquote:
als er 10000euro in zit mag je binnenkomen hoorquote:Op zondag 6 november 2011 21:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook vanavond kom ik weer met m`n koffertje bij je thuis
Ik zal je m'n adres PM'en!quote:Op zondag 6 november 2011 21:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook vanavond kom ik weer met m`n koffertje bij je thuis
ach, wees blij dat het niet Nick en Simon is...quote:Op zondag 6 november 2011 21:44 schreef CindieY het volgende:
Ik denk, ik schakel even terug naar 3FM, krijg je Nickelback voor je kiezen
Da`s goed maar of ik dan met `t koffertje kom of om een andere reden moet nog blijkenquote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op zondag 6 november 2011 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als er 10000euro in zit mag je binnenkomen hoor
Ik gok dat je blijft voor het koffertje, niet omdat ik nu zo fabeltastisch benquote:Op zondag 6 november 2011 21:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Da`s goed maar of ik dan met `t koffertje kom of om een andere reden moet nog blijken![]()
[..]
AAAAAHHHHHHWWWWWquote:Op zondag 6 november 2011 22:13 schreef Sersjee het volgende:
Hier, rammel maar even verder...
[ afbeelding ]
Het is zo'n dotje, ik zou haast zelf kinderen willen.quote:
Ik zie een matchquote:Op zondag 6 november 2011 22:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is zo'n dotje, ik zou haast zelf kinderen willen.
Nou, inderdaad!!quote:Op zondag 6 november 2011 22:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is zo'n dotje, ik zou haast zelf kinderen willen.
Ik niet, ik zuig in relaties. Begin er niet meer aan, ben er klaar mee, heb er tabak van, enz enz...quote:
Goed! Alles eigenlijk goed dit weekeindequote:Op zondag 6 november 2011 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Pino!!![]()
Hoe ging de uitvoering gisteren?
Tofquote:Op zondag 6 november 2011 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed! Alles eigenlijk goed dit weekeinde.
Nee, heel de dag en ook gister geen 3FM aangehad.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, heel de dag en ook gister geen 3FM aangehad.
Nu gaat alles uit, even wat uurtjes slaap inhalen![]()
.
Trusten.
Frank Dane kennende.quote:Op maandag 7 november 2011 00:23 schreef FZN05 het volgende:
Frank Dane zou weten wie er in het Glazen Huis gaan...
Zou 'ie het echt weten?
het gaat tussen Ekdom, Timur, Michiel, Domien en Paul denk ikquote:Op maandag 7 november 2011 00:44 schreef borisz het volgende:
Giel noemt Ekdom & Timur als min of meer zekere GH deelnemers.
Eens, al mag Veenstra er wat mij betreft ook wel inquote:Op maandag 7 november 2011 01:12 schreef ScottTracy het volgende:
Ekdom, Timur en Paul lijkt me een mooie combi
Frank, Annemiek en Ajouad niet het glazen huis in. Vind ik niet echt grote verrassingen eerlijk gezegd. Ik denk idd ook dat het gaat tussen Ekstra, Iemand Anders, Paul en Timur en dan hoop ik op Ekstra Timur.quote:Op maandag 7 november 2011 00:23 schreef FZN05 het volgende:
Frank Dane zou weten wie er in het Glazen Huis gaan...
http://m.youtube.com/#/pr(...)z9QSykWI&view=videos
http://m.youtube.com/#/pr(...)z7yV3-wU&view=videos
Zou 'ie het echt weten?
succes!quote:
Rob (goh) en Sander G. (goh) ook niet in het huisquote:Op maandag 7 november 2011 07:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Frank, Annemiek en Ajouad niet het glazen huis in. Vind ik niet echt grote verrassingen eerlijk gezegd. Ik denk idd ook dat het gaat tussen Ekstra, Iemand Anders, Paul en Timur en dan hoop ik op Ekstra Timur.
twitter:rudymackay twitterde op maandag 07-11-2011 om 08:22:37Als ze U tegen me zeggen, haal ik ze door de mangel. #eerstedag #meesterrudy #nieuwegroep reageer retweet
Ik hoop op sowieso Ekdom, de rest maakt mij dan weinig uit.quote:Op maandag 7 november 2011 01:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het gaat tussen Ekdom, Timur, Michiel, Domien en Paul denk ik
Knijper op je neus zetten en je hebt een beetje dezelfde nasale stemquote:
twitter:stomphorst twitterde op maandag 07-11-2011 om 09:06:07Zo, dat was weer een ouderwets slechte plaat van bløf op #3fm, samen met #sabrinastarke. Echt niet om aan te horen! #nuechttijdomtestoppen reageer retweet
Die zingt vast niet: ooooooooh, I wanna dance with somebody!quote:Op maandag 7 november 2011 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
Led Zeppelin
Oh wacht, ik luister Veronica
twitter:DonaldDuckNL twitterde op maandag 07-11-2011 om 09:35:45@claudiadebreij Beterschap uit heel Duckstad gewenst! Oh ja, en van oom Dagobert moest ik zeggen dat Dago Zakdoekjes heel goed snuiten! reageer retweet
quote:
Werd je er blij van?quote:Op maandag 7 november 2011 16:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zat net in de bus komt er een Mercedes Benz CLS 350 langs rijden, wist ik toen nog niet maar had even kenteken onthouden, dus ik zoek hem net op, blijkt die man hem pas 3 dagen te hebben! nieuw..
dus.
Ik zou zeggen lees een topic terug of begin van dit topic want ik geloof dat we dat net hebben besprokenquote:Op maandag 7 november 2011 16:42 schreef De-Hamster het volgende:
Wie verwachtte jullie in het Glazen Huis? En welke drie zouden jullie zelf willen?
Ik vond het wel toevalligquote:
Zowel Timur als Coen zijn van BNN en er gaan nooit twee van een omroep in. Domien gaat sowieso en die is al van BNN. Ik denk Gerard, Domien.. Paul of Roos.quote:Op maandag 7 november 2011 16:51 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zag het net idd, zelf weet ik bijna zeker dat Gerard Ekdom erin komt.
Giel beelen zat van 2004 t/m 2006 erin (2007 niet) daarna van 2008 t/m 2010 en dus 2011 niet. Elke keer rijtjes van drie jaar. Gerard Ekdom heeft al een reeks van 2005 t/m 2007 gehad en was er ook bij in 2009 en 2010, 2011 lijkt me dan een logisch gevolgd.
Daarnaast denk ik idd Timur die is echt flink aan de weg aan het timmeren met zijn Mama Appelsap en andere uitzendingen.
De derde weet ik niet, zou het niet Coen of Sander kunnen worden?
WAarom gaat Domien er iig in? is dat al uitgelekt ofzo?quote:Op maandag 7 november 2011 17:03 schreef alors het volgende:
[..]
Zowel Timur als Coen zijn van BNN en er gaan nooit twee van een omroep in. Domien gaat sowieso en die is al van BNN. Ik denk Gerard, Domien.. Paul of Roos.
Ik denk gewoon Domien, omdatquote:Op maandag 7 november 2011 17:05 schreef De-Hamster het volgende:
Had het idd net aangepast, maar hoezo zou sowieso Domien het worden en niet Timur, Coen of Sander? Dat vind ik namelijk ook goede keuzes.
goede argumentenquote:Op maandag 7 november 2011 17:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk gewoon Domien, omdat
a. hij contractverlenging heeft gekregen
b. hij veel invalt voor anderen
c. hij de enige overdag dj is die er nog nooit in heeft gezeten.
Het moet er gewoon een keer van komen, ik heb ook het idee dat 3fm hem echt een talent vind dat gepusht moet worden.
Timur doet gewoon leuk de journaaltjes en voor Coen verzinnen ze vast wel wat anders.
Die laatste moet gewoon straalbezopen aan de deur van het huis komen!quote:Op maandag 7 november 2011 18:55 schreef Elusive het volgende:
ik pleit nog steeds voor gerard, michiel en john bakker
Maar wie zegt dat dat het niet mag alle omroepbazen hebben een stem en mogen 2 BNN dj's in de top3 staan dan zullen ze er gewoon ingaanquote:Op maandag 7 november 2011 17:03 schreef alors het volgende:
[..]
Zowel Timur als Coen zijn van BNN en er gaan nooit twee van een omroep in. Domien gaat sowieso en die is al van BNN. Ik denk Gerard, Domien.. Paul of Roos.
Annemieke, Sander en Claudia sowieso niet (die hebben aangegeven niet te willen)quote:Op maandag 7 november 2011 16:51 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zag het net idd, zelf weet ik bijna zeker dat Gerard Ekdom erin komt.
Giel beelen zat van 2004 t/m 2006 erin (2007 niet) daarna van 2008 t/m 2010 en dus 2011 niet. Elke keer rijtjes van drie jaar. Gerard Ekdom heeft al een reeks van 2005 t/m 2007 gehad en was er ook bij in 2009 en 2010, 2011 lijkt me dan een logisch gevolgd.
Daarnaast denk ik idd Timur die is echt flink aan de weg aan het timmeren met zijn Mama Appelsap en andere uitzendingen.
De derde weet ik niet, zou het niet Coen of Sander kunnen worden?
Het valt ook op dat er nooit meerdere DJ's van dezelfde omroep in het Glazen Huis zitten.
Gerard Ekdom (AVRO), Timur (BNN) (dus geen Domien, Coen of Sander?) Blijft voor mij over: Annemieke, Paul Rabbering, Michiel Veenstra of Claudia de breij
Dat is idd een puike versiequote:
wehehe, exact 100 posts eerder postte je ook een goedenavond!quote:
Brrr.... Veel plezier ermeequote:Op maandag 7 november 2011 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, exact 100 posts eerder postte je ook een goedenavond!
en nu ben ik weer weg. Halloween H20 kijken. 6 down 4 to go!
whehequote:
Dat houdt je serieus bij?quote:Op maandag 7 november 2011 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, exact 100 posts eerder postte je ook een goedenavond!
nee, dat zag ik toevallig. je stond bovenaan pagina 2 en pagina 3 en daar zit bij mij exact 100 posts tussenquote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
whehe
[..]
Dat houdt je serieus bij?
Nog nooit eerder gehoord...quote:
Ah ok, dacht alquote:Op maandag 7 november 2011 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat zag ik toevallig. je stond bovenaan pagina 2 en pagina 3 en daar zit bij mij exact 100 posts tussen
Wilde net zeggen: wat doen we anders hier?quote:ik ben toch geen autist zonder lev.....ow, wacht....toch wel
*gaat als de sodemieter iets anders doen*quote:Op maandag 7 november 2011 21:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
Wilde net zeggen: wat doen we anders hier?
Niet verder vertellen hoorquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef minthy het volgende:
[..]
*gaat als de sodemieter iets anders doen*
Sorry, soms reageer ik wat te enthousiastquote:Op maandag 7 november 2011 21:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Niet verder vertellen hoor![]()
Ik wil binnenkort weer eens genieten van een vrije zaterdag
Maar na vanavond hangen alle deurtjes en ladefrontjes ook, inclusief greepjes
En ik ben er nog/weer... Het bewijs dat ik autistischer ben dan de jongens waarmee ik werkquote:
Maar dat wordt op z'n vroegst decemberquote:Op maandag 7 november 2011 21:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, soms reageer ik wat te enthousiast![]()
Mooi opgeschoten dus! En die vrije zaterdag is je wel een keertje gegund
Nog maar 3 wekenquote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar dat wordt op z'n vroegst december
Komt die van dat bericht van de FP? Ik sla hem dan maar over...quote:
Ja, als je het zo bekijkt valt het ook best mee, ik ben over de helft zeg maarquote:
ik heb hem ergens anders gezien, maar FP heeft er idd ook over berichtquote:Op maandag 7 november 2011 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Komt die van dat bericht van de FP? Ik sla hem dan maar over...
quote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik ben er nog/weer... Het bewijs dat ik autistischer ben dan de jongens waarmee ik werk
That's the spirit, je hebt het meeste nu toch wel gehadquote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, als je het zo bekijkt valt het ook best mee, ik ben over de helft zeg maar
Zingende piemels? Great, kan ik komende nacht wéér niet slapen!quote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef hole1988 het volgende:
en dit danhttp://orangbaek.multiply(...)nis_adults_only.mpeg
Ja, nog de keuken tegelen, badkamer afmonteren, 3 wandjes behangen, wat schilderwerk en de vloer op de begane grond...quote:Op maandag 7 november 2011 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
That's the spirit, je hebt het meeste nu toch wel gehad
quote:Op maandag 7 november 2011 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, nog de keuken tegelen, badkamer afmonteren, 3 wandjes behangen, wat schilderwerk en de vloer op de begane grond...
ik kan niet wachten!quote:Op maandag 7 november 2011 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]Das niet zo veel meer! Spannend lijkt me, dan moet je er ook echt gaan wonen en zo
![]()
Vond ik doodeng toen mijn huis klaar was
Kan ik me voorstellen na zoveel tijd, bij mij was het een kwestie van schilderen, behangen en vloeren leggen. We woonden er destijds binnen een paar weken (huurwoning, dat dan weer wel)quote:
twitter:Rigbymusic twitterde op maandag 07-11-2011 om 21:26:08DUSSSSS: We gaan spelen met Julian Velard, 18 november bij Ekstra weekend met @michielveenstra en @gerardekdom !! #feeeest! #rigbyradio reageer retweet
Nice! heb ik weer lekker vroege dienst, kan ik `t tenminste horenquote:Op maandag 7 november 2011 21:57 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Rigbymusic twitterde op maandag 07-11-2011 om 21:26:08DUSSSSS: We gaan spelen met Julian Velard, 18 november bij Ekstra weekend met @michielveenstra en @gerardekdom !! #feeeest! #rigbyradio reageer retweet
Das de komende 2 dagen nog wel in het nieuws, ik blijf lekker naar de radio luisterenquote:Op maandag 7 november 2011 22:11 schreef Timo20 het volgende:
Uitspraak in de Michael Jackson-dokter zaak nu live op cnn
ook op 3fm nuquote:
Een paar uur? Ik verwacht binnen een paar minuten.quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Das de komende 2 dagen nog wel in het nieuws, ik blijf lekker naar de radio luisteren
Edit: guilty zal binnen nu en een paar uur wel trending zijn op Twitter![]()
Ik heb ge-F5't op Netherlands en Worldwide, schade valt nog meequote:Op maandag 7 november 2011 22:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een paar uur? Ik verwacht binnen een paar minuten.
Nja, ik gok dat we hier de komende dagen nog wel spreekwoordelijk mee doodgegooid gaan worden, net als zijn muziekquote:
inderdaad nu alquote:Op maandag 7 november 2011 22:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een paar uur? Ik verwacht binnen een paar minuten.
joe!quote:Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef minthy het volgende:
The Gossip!![]()
Rock, kom er maar in met je plaatjes!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
quote:Op maandag 7 november 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben slapen.![]()
ik hoop dat dat nog lukt na het aanklikken van mijn spoiler....slaap lekkerquote:
En dat duurt dan gewoon meer dan een dag om te fixen of om een workaround te vinden? Wat een stel prutsers...quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:49 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemorgen
door systeemstoring gisteren weinig kunnen doen op t werk en t ziet er niet naar uit dat dit vandaag opgelost is. Eens kijken hoe we onszelf vandaag gaan vermaken...
maari k doe lekker wel mijn nieuwe schoenen aan![]()
![]()
quote:
Dat ja. Even klaar met school, ik ploeter straks wel weer verderquote:
Ik ben ondertussen alweer bezig, maar ik geloof dat ik op tijd klaar ben. Daarna nog maar even meer chillenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ja. Even klaar met school, ik ploeter straks wel weer verder
Eens.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:58 schreef alors het volgende:
Ik luisterde nu weer eens Ekdom, maar wat is dat saai zeg. Ook altijd weer dat Porno en ik hou niet van honden, het is gewoon elke dag precies hetzelfde
Rob
Je vergeet "NIET LIKKEN!" en "on the siiiiide" nog.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:58 schreef alors het volgende:
Ik luisterde nu weer eens Ekdom, maar wat is dat saai zeg. Ook altijd weer dat Porno en ik hou niet van honden, het is gewoon elke dag precies hetzelfde
Rob
Mee eens, het is elke dag hetzelfdequote:Op dinsdag 8 november 2011 12:58 schreef alors het volgende:
Rob
Ik hoop alles vanavond te kunnen mailen naar de docent, ben er best wel klaar mee! Ik heb ook maar 1 les kunnen volgen in de afgelopen periode, lastig...quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen alweer bezig, maar ik geloof dat ik op tijd klaar ben. Daarna nog maar even meer chillen
Tijd voor een 3FM-makeover.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:08 schreef Bronson het volgende:
Eens.
Ekdom kon ik met Arbeidsvitaminen nog goed waarderen. Maar met FF Ekdom is hij, wat mij betreft, lang niet meer de goede dj die ik eerst nog wel in hem dacht te zien.
Ik vind hem juist altijd prettig, is gewoon zichzelf en komt vaak met nieuwe muziek die mij wel kan bekoren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind juist Paul Rabbering altijd zo'n saai tussendoortje in de middag. Enige leuke item is het Popduel, de rest boeit me nooit zo.
Mee eens. Ik heb bij Paul niet het idee dat ie zich moet bedienen van allerlei 'maniertjes', om het zo maar te omschrijven. En de rust zelve, wat ik heerlijk vind zo halverwege de middag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind hem juist altijd prettig, is gewoon zichzelf en komt vaak met nieuwe muziek die mij wel kan bekoren.
twitter:Duckstadkrant twitterde op dinsdag 08-11-2011 om 13:21:24Uit zinloos onderzoek van de universiteit Gansdorp blijkt dat mannen met snorren meer haar op hun bovenlip hebben dan mannen zonder snor. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |