Das de komende 2 dagen nog wel in het nieuws, ik blijf lekker naar de radio luisterenquote:Op maandag 7 november 2011 22:11 schreef Timo20 het volgende:
Uitspraak in de Michael Jackson-dokter zaak nu live op cnn
ook op 3fm nuquote:
Een paar uur? Ik verwacht binnen een paar minuten.quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Das de komende 2 dagen nog wel in het nieuws, ik blijf lekker naar de radio luisteren
Edit: guilty zal binnen nu en een paar uur wel trending zijn op Twitter![]()
Ik heb ge-F5't op Netherlands en Worldwide, schade valt nog meequote:Op maandag 7 november 2011 22:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een paar uur? Ik verwacht binnen een paar minuten.
Nja, ik gok dat we hier de komende dagen nog wel spreekwoordelijk mee doodgegooid gaan worden, net als zijn muziekquote:
inderdaad nu alquote:Op maandag 7 november 2011 22:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een paar uur? Ik verwacht binnen een paar minuten.
joe!quote:Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef minthy het volgende:
The Gossip!![]()
Rock, kom er maar in met je plaatjes!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op maandag 7 november 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben slapen.![]()
ik hoop dat dat nog lukt na het aanklikken van mijn spoiler....slaap lekkerquote:
En dat duurt dan gewoon meer dan een dag om te fixen of om een workaround te vinden? Wat een stel prutsers...quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:49 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemorgen
door systeemstoring gisteren weinig kunnen doen op t werk en t ziet er niet naar uit dat dit vandaag opgelost is. Eens kijken hoe we onszelf vandaag gaan vermaken...
maari k doe lekker wel mijn nieuwe schoenen aan![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |