Ik zou zeggen lees een topic terug of begin van dit topic want ik geloof dat we dat net hebben besprokenquote:Op maandag 7 november 2011 16:42 schreef De-Hamster het volgende:
Wie verwachtte jullie in het Glazen Huis? En welke drie zouden jullie zelf willen?
Ik vond het wel toevalligquote:
Zowel Timur als Coen zijn van BNN en er gaan nooit twee van een omroep in. Domien gaat sowieso en die is al van BNN. Ik denk Gerard, Domien.. Paul of Roos.quote:Op maandag 7 november 2011 16:51 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zag het net idd, zelf weet ik bijna zeker dat Gerard Ekdom erin komt.
Giel beelen zat van 2004 t/m 2006 erin (2007 niet) daarna van 2008 t/m 2010 en dus 2011 niet. Elke keer rijtjes van drie jaar. Gerard Ekdom heeft al een reeks van 2005 t/m 2007 gehad en was er ook bij in 2009 en 2010, 2011 lijkt me dan een logisch gevolgd.
Daarnaast denk ik idd Timur die is echt flink aan de weg aan het timmeren met zijn Mama Appelsap en andere uitzendingen.
De derde weet ik niet, zou het niet Coen of Sander kunnen worden?
WAarom gaat Domien er iig in? is dat al uitgelekt ofzo?quote:Op maandag 7 november 2011 17:03 schreef alors het volgende:
[..]
Zowel Timur als Coen zijn van BNN en er gaan nooit twee van een omroep in. Domien gaat sowieso en die is al van BNN. Ik denk Gerard, Domien.. Paul of Roos.
Ik denk gewoon Domien, omdatquote:Op maandag 7 november 2011 17:05 schreef De-Hamster het volgende:
Had het idd net aangepast, maar hoezo zou sowieso Domien het worden en niet Timur, Coen of Sander? Dat vind ik namelijk ook goede keuzes.
goede argumentenquote:Op maandag 7 november 2011 17:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk gewoon Domien, omdat
a. hij contractverlenging heeft gekregen
b. hij veel invalt voor anderen
c. hij de enige overdag dj is die er nog nooit in heeft gezeten.
Het moet er gewoon een keer van komen, ik heb ook het idee dat 3fm hem echt een talent vind dat gepusht moet worden.
Timur doet gewoon leuk de journaaltjes en voor Coen verzinnen ze vast wel wat anders.
Die laatste moet gewoon straalbezopen aan de deur van het huis komen!quote:Op maandag 7 november 2011 18:55 schreef Elusive het volgende:
ik pleit nog steeds voor gerard, michiel en john bakker
Maar wie zegt dat dat het niet mag alle omroepbazen hebben een stem en mogen 2 BNN dj's in de top3 staan dan zullen ze er gewoon ingaanquote:Op maandag 7 november 2011 17:03 schreef alors het volgende:
[..]
Zowel Timur als Coen zijn van BNN en er gaan nooit twee van een omroep in. Domien gaat sowieso en die is al van BNN. Ik denk Gerard, Domien.. Paul of Roos.
Annemieke, Sander en Claudia sowieso niet (die hebben aangegeven niet te willen)quote:Op maandag 7 november 2011 16:51 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zag het net idd, zelf weet ik bijna zeker dat Gerard Ekdom erin komt.
Giel beelen zat van 2004 t/m 2006 erin (2007 niet) daarna van 2008 t/m 2010 en dus 2011 niet. Elke keer rijtjes van drie jaar. Gerard Ekdom heeft al een reeks van 2005 t/m 2007 gehad en was er ook bij in 2009 en 2010, 2011 lijkt me dan een logisch gevolgd.
Daarnaast denk ik idd Timur die is echt flink aan de weg aan het timmeren met zijn Mama Appelsap en andere uitzendingen.
De derde weet ik niet, zou het niet Coen of Sander kunnen worden?
Het valt ook op dat er nooit meerdere DJ's van dezelfde omroep in het Glazen Huis zitten.
Gerard Ekdom (AVRO), Timur (BNN) (dus geen Domien, Coen of Sander?) Blijft voor mij over: Annemieke, Paul Rabbering, Michiel Veenstra of Claudia de breij
Dat is idd een puike versiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |