Goed! Alles eigenlijk goed dit weekeindequote:Op zondag 6 november 2011 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Pino!!![]()
Hoe ging de uitvoering gisteren?
Tofquote:Op zondag 6 november 2011 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed! Alles eigenlijk goed dit weekeinde.
Nee, heel de dag en ook gister geen 3FM aangehad.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, heel de dag en ook gister geen 3FM aangehad.
Nu gaat alles uit, even wat uurtjes slaap inhalen![]()
.
Trusten.
Frank Dane kennende.quote:Op maandag 7 november 2011 00:23 schreef FZN05 het volgende:
Frank Dane zou weten wie er in het Glazen Huis gaan...
Zou 'ie het echt weten?
het gaat tussen Ekdom, Timur, Michiel, Domien en Paul denk ikquote:Op maandag 7 november 2011 00:44 schreef borisz het volgende:
Giel noemt Ekdom & Timur als min of meer zekere GH deelnemers.
Eens, al mag Veenstra er wat mij betreft ook wel inquote:Op maandag 7 november 2011 01:12 schreef ScottTracy het volgende:
Ekdom, Timur en Paul lijkt me een mooie combi
Frank, Annemiek en Ajouad niet het glazen huis in. Vind ik niet echt grote verrassingen eerlijk gezegd. Ik denk idd ook dat het gaat tussen Ekstra, Iemand Anders, Paul en Timur en dan hoop ik op Ekstra Timur.quote:Op maandag 7 november 2011 00:23 schreef FZN05 het volgende:
Frank Dane zou weten wie er in het Glazen Huis gaan...
http://m.youtube.com/#/pr(...)z9QSykWI&view=videos
http://m.youtube.com/#/pr(...)z7yV3-wU&view=videos
Zou 'ie het echt weten?
succes!quote:
Rob (goh) en Sander G. (goh) ook niet in het huisquote:Op maandag 7 november 2011 07:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Frank, Annemiek en Ajouad niet het glazen huis in. Vind ik niet echt grote verrassingen eerlijk gezegd. Ik denk idd ook dat het gaat tussen Ekstra, Iemand Anders, Paul en Timur en dan hoop ik op Ekstra Timur.
twitter:rudymackay twitterde op maandag 07-11-2011 om 08:22:37Als ze U tegen me zeggen, haal ik ze door de mangel. #eerstedag #meesterrudy #nieuwegroep reageer retweet
Ik hoop op sowieso Ekdom, de rest maakt mij dan weinig uit.quote:Op maandag 7 november 2011 01:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het gaat tussen Ekdom, Timur, Michiel, Domien en Paul denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |