Altijd weer leuk om te kijkenquote:Op zondag 6 november 2011 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Forrest gump,Toevallig vrijdag nog gezien
Wat past het mooi hè, ik word er gewoon spontaan blij vanquote:
Jazekerquote:Op zondag 6 november 2011 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat past het mooi hè, ik word er gewoon spontaan blij van![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 12:05 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk zou je deze moeten hebben, Bos
[ afbeelding ]
Ik denk een beetje beige, cremekleurig achtig, of grijs.quote:Op zondag 6 november 2011 12:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ja dat is flink aan de prijs, voornamelijk omdat je het geheel zelf kunt ontwerpen.
Welke kleur had je gekozen als hij goedkoper was?
Leukquote:Op zondag 6 november 2011 12:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk een beetje beige, cremekleurig achtig, of grijs.
quote:Op zondag 6 november 2011 14:13 schreef Lutte het volgende:
Arme mama en papa, ik moet voor school nu allemaal zo'n DigiD maken, inschrijven voor van alles, studiegeld aanvragen, nu begint het 'echt', ze vinden het helemaal lastig haha, hun kleine meisje wordt groot
Ik mag hem echt niet gaan halen, ik heb al zoveeeeeel crea spul om te makenquote:Bouw je eigen brandweerkazerne, benzinestation of vakantiehuisje met echte steentjes, houten
deuren en in water oplosbare glutenvrije cement.
Ja na het eten ga ik weer verder met m'n brei- en plakwerkjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Bomenverzameling op 06-11-2011 19:58:42 ]"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ah kakquote:Op zondag 6 november 2011 20:07 schreef Lutte het volgende:
Bluuuh er is een geheime kracht die wil dat ik NIET met iemand praat ofzo, eerst ligt eBuddy er het hele weekend uit en dan is ie net een minuut offline als ik papa achter de laptop uit heb geschopt.
GRR GRR GRR
PATJE!quote:
Ik was voornemens om hem te PM-en..quote:Op maandag 7 november 2011 09:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb niks gelezen dit weekend , dus
![]()
Ik heb hier ook nog fruitige zuurkool met abrikoos zie ik, ook vleesloosch.
Is de kokos als topping, dan kan ik hem weglaten, want dat vind ik waarschijnlijk niet zo lekkerquote:Op maandag 7 november 2011 09:22 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Pis, wil je het recept voor romige wortelcurry met kokos en cashewnoten uit het Jumboboekje?
OHHH ZUURKOOL! Al lijkt het me met zoete abrikoos niks, maar ik zeg; doen!quote:Op maandag 7 november 2011 09:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb niks gelezen dit weekend , dus
![]()
Ik heb hier ook nog fruitige zuurkool met abrikoos zie ik, ook vleesloosch.
Currynoobquote:Op maandag 7 november 2011 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal straks ff scannen, geen idee of ze online staan. Kokos zit door de saus bij de curry, zoals bij alle curry
Moggeh, spannend! Je gaat er doorheen knallenquote:
Vrijdag is hetquote:Op maandag 7 november 2011 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moggeh, spannend! Je gaat er doorheen knallen
Spannend Bos! Ik hoop dat er iets moois voor je uitrolt.quote:Op maandag 7 november 2011 10:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb morgen gesprek bij de socialewerkplaatsvoorziening organisatie. Ben benieuwd wat de mogelijkheden en kansen zijn
Ik zag het eerst voor wat anders aanquote:Op maandag 7 november 2011 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
Over kleding gesproken... Hoe vinden jullie eigenlijk mijn pietenmutsje?
[ afbeelding ]
Week te vroeg? De intocht is over 5 dagenquote:Op maandag 7 november 2011 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Weekje te vroeg dat mutsje.Desondanks wel een kek geheel.
Leuk leuk leuk!! Ben benieuwd hoe het bevaltquote:Op maandag 7 november 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik koop meestal uit gemakzucht, geen behoefte om truien te passen een L, terwijl soms een M ook goed genoeg is.. Maar L-s zitten bij mij vaak wel het lekkerst, toch iets meer bewegingsvrijheid.
Zometeen toch maar GLow gaan lopen
Ik neem mijn foto-camera meequote:Op maandag 7 november 2011 17:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk!! Ben benieuwd hoe het bevalt
Dat is nog bijna een week.quote:Op maandag 7 november 2011 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Week te vroeg? De intocht is over 5 dagen
T-Shirtjes dan, ga je dan ook voor bewegingsvrijheid of pak je de M die dan strakker zit?quote:Op maandag 7 november 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik koop meestal uit gemakzucht, geen behoefte om truien te passen een L, terwijl soms een M ook goed genoeg is.. Maar L-s zitten bij mij vaak wel het lekkerst, toch iets meer bewegingsvrijheid.
Zometeen toch maar GLow gaan lopen
EIgenlijk gewoon ook voor de L.. MIsschien toch een keer voor een M gaan, kijken hoe die zitten..quote:Op maandag 7 november 2011 17:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
T-Shirtjes dan, ga je dan ook voor bewegingsvrijheid of pak je de M die dan strakker zit?
Heb je nog geen pepernoten op? Ik wacht ook tot de intochtquote:Op maandag 7 november 2011 17:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is nog bijna een week.Na de intocht ga ik pas pepernoten eten.
Veel plezier Bos!quote:
Oh sorry, vergeten te antwoorden.quote:
Ja logisch. Bij t-shirts moet je toch niet teveel stof over hebben.quote:Op maandag 7 november 2011 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
EIgenlijk gewoon ook voor de L.. MIsschien toch een keer voor een M gaan, kijken hoe die zitten..
Tof Bos! Lijkt me bijzonder om te zienquote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef Bos81 het volgende:
Het was wel mooi. LIcht doet me meestal niet veel. Maar sommige dingen, met name de koepel op het stationsplein was prachtig.
Ja, is het eigenlijk ook wel. En ze verkochten warme choco met slagroom in kraampjesquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tof Bos! Lijkt me bijzonder om te zien
Succes vandaag met je gesprek!![]()
Inderdaad lekker wandelen en daarna bij een vuurkorf gaan zitten en warme choco met slagroom drinkenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
Als we nu allemaal in een hofje zouden wonen, dan konden we eens per week samen aan de wandel
Jaaquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad lekker wandelen en daarna bij een vuurkorf gaan zitten en warme choco met slagroom drinken![]()
![]()
Tja, misschien toch weer sporen van de oude ik. Zo'n ontmoeting doet me toch wel erg goed, zeker in deze setting..quote:
Ik vraag me ook al een poos af hoe een luisterboek luistert. Ben heel benieuwdquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me een puik boek trouwens.Ik zit te denken om ook eens een luisterboek te proberen. Ben wel benieuwd hoe dat is. Wil het een keer ervaren.
Wat goed van je cijfer!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:56 schreef Lutte het volgende:
5,5 voor Latijn!!! Heb het idee dat de normering is aangepast aan de prestaties want vijf van de zestien hadden een 5,5 en de rest er een paar tiende boven of onder, maar dat mag de pret niet drukken! Geen enkele echte onvoldoende gehaald
Net naar de boekwinkel geweest voor de Engelenmaker van Stefan Brijs en die is vrijdag binnenToen ik mijn naam moest noemen wist de verkoopster gelijk waar ik woonde en wie mijn ouders waren enzo, lang leve een dorp
Ik schrijf me trouwens maar meteen in voor een huisje op het wandelhof haha, of in ieder geval voor de chocomelk erna!
ywquote:Op woensdag 9 november 2011 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Dank je wel voor wéér een lieve kaart jij
![]()
Ik zou zo graag eens door die klapperende wapperende oren willen friemelenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
Bassets zijn leuk ja, en even eigenwijs als bulletjes
Ik las asset en dacht aan een oude programmeertaal dat ik ooit nog gedaan heb. Bedankt, trauma terug.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
Bassets zijn leuk ja, en even eigenwijs als bulletjes
Die met Bergkamp heb ik ook.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb weer Hard Grasjes kunnen scoren, originele waarde 34,20Nu 2 euro.
En eentje met Bergkamp
Woensdagmiddagpauzemoment doe ik wel geen 2e keer meer
Op zich was het wel een leuk/goed/prettig gesprek. Maar het kan nog erg lang duren voordat ik echt aan de beurt ben..quote:Op woensdag 9 november 2011 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, is je gesprek gister nog goed gegaan?
Oh leuk Bos, heb je hem toch besteld! Welke kleur?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:06 schreef Bos81 het volgende:
Pietces29 zie ik nu
en mijn Run Forrest Run shirt is vandaag bezorgd
Gewoon wit. Zag hem op een andere site in gewoon wit voor 5 euro goedkoper dan bij die site die jij linkte. Misschien nog wel meer dan 5 euro, want dit was al incl. verzendkosten..quote:Op woensdag 9 november 2011 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh leuk Bos, heb je hem toch besteld! Welke kleur?![]()
En ja Pietces
Mooie prijsquote:Op woensdag 9 november 2011 15:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon wit. Zag hem op een andere site in gewoon wit voor 5 euro goedkoper dan bij die site die jij linkte. Misschien nog wel meer dan 5 euro, want dit was al incl. verzendkosten..
Ik haal er nog steeds voor het merendeel gewoon schoonmaak-huishoudelijke meuk, en af en toe wat leuke andere dingen.quote:
Ah okequote:Op woensdag 9 november 2011 15:04 schreef Bos81 het volgende:
Op zich was het wel een leuk/goed/prettig gesprek. Maar het kan nog erg lang duren voordat ik echt aan de beurt ben..
Selektvracht vond ik niet echt fijn. Heb ik iets bij de Large besteld en ook aangegeven niet bij de buren te bezorgen. Deden ze toch, ach dat kan gebeuren in principe. Maar als er op de doos staat AVONDVRACHT ga dan niet overdag aanbellen en als dan niemand aantreft het bij de buren afgeven..quote:Op woensdag 9 november 2011 15:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een broek gekocht bij Otto, die bezorgen toch met Selektvracht... bij Track & Trace staat PostAnaal, nah het zal wel kloppen, of is Selektvracht ook al van Anaal tegenwoordig?
Ja Selektvracht is echt de amateur onder de bezorgersquote:Op woensdag 9 november 2011 15:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Selektvracht vond ik niet echt fijn. Heb ik iets bij de Large besteld en ook aangegeven niet bij de buren te bezorgen. Deden ze toch, ach dat kan gebeuren in principe. Maar als er op de doos staat AVONDVRACHT ga dan niet overdag aanbellen en als dan niemand aantreft het bij de buren afgeven..
Ik weet het wel zeker ja!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Selektvracht is volgens mij echt net nog erger dan PostAnaal ja
Ik bestel ongeveer 1 keer in het (half) jaar iets bij de Large.quote:
Van Harte, maar jij moet zeker alle taart snijden, de afwas doen, koffiezetten voor familie..quote:
Ik moest lachen om je stoterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moggeh.quote:
Je lijkt wel een wijf, die zeiken ook altijd zoquote:Op donderdag 10 november 2011 12:25 schreef Pheno het volgende:
alleen zit ie zo volgepropt tot donderdag
Gelukkig zijn het leuke dingenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf, die zeiken ook altijd zo
Sinterklaas, sinterklaasquote:Op donderdag 10 november 2011 12:25 schreef Pheno het volgende:
Wel bijna weekend, dat is dan wel een voordeel.
Nee, als hij binnenkomt zit ik in Parijs.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinterklaas, sinterklaas [ afbeelding ]
Dat is volgende week pasquote:Op donderdag 10 november 2011 12:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinterklaas, sinterklaas [ afbeelding ]
Ik geef die laatste twee groot gelijkquote:Op donderdag 10 november 2011 12:27 schreef Miniem het volgende:
[ afbeelding ]
Cultural Differences Noticed at the G20 meeting in Toronto ...
The Canadian: Self-absorbed and disconnected from reality.
The American: Businesslike, unwilling to be distracted.
The French and the Italian: "LOOK AT THAT ASS!"
Nee hoor, de intocht is over 2 dagenquote:
Is dat zo?quote:
Oh, ik dacht volgende week.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, de intocht is over 2 dagen
Controllertje mee?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, als hij binnenkomt zit ik in Parijs.
Nee, die ligt daar klaar voor me.quote:
Ah ja, dat had ik kunnen wetenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die ligt daar klaar voor me.
ZOndag met de trein er naar toe, en maandag pas een hele dag gamen. Dus ik heb een dagje toerist uithangen. loopafstand Arc de Triomphequote:Op donderdag 10 november 2011 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ja, dat had ik kunnen weten
Leuk, kun je mooi een kiekje postenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZOndag met de trein er naar toe, en maandag pas een hele dag gamen. Dus ik heb een dagje toerist uithangen. loopafstand Arc de Triomphe
En dan dinsdag bowlenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk, kun je mooi een kiekje posten
Ze viert het niet haha, maar anders zat dat er wel inquote:Op donderdag 10 november 2011 09:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van Harte, maar jij moet zeker alle taart snijden, de afwas doen, koffiezetten voor familie..
Hea Qweaquote:
De mijne kon weer terugquote:Op donderdag 10 november 2011 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hea QweaIk ben ook net met een nieuwe Levi's bezig
Mijne is ook terug, moet een andere kleur.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
De mijne kon weer terugAchterlijke faler dat ik ben.
Nu gaan ze lengte 34 bestellen, als dat lukt
Ja, weet ik veel. Dat wijf zei 32, nou ja, die werkt er, wie ben ik dan om daarover in conclaaf te gaan. Waar komt de jouwe vandaan? ook slimfit? Hoe duur?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijne is ook terug, moet een andere kleur.
Gekkerd, 34 is wel een must
Ik post vandaag eerder hoor. Geef nou maar gewoon toe dat je niet zonder me kan en onwijs veel me laft.quote:
Faler, ik heb mijn boodschappen zelfs al gedaan. NOU HE WIE IS ER NU BAAS?NOU?NOU????????quote:Op donderdag 10 november 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh kut, tis donderdag, en ik heb nog geen boodschappenlijst
Ja, voor de hele week. Alleen brood haal ik om de dag vers.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Voor de hele week???
Ik ga dalijk en dan pas volgende week donderdag weer heur
Ik had er eentje bij Zalando besteld, was te groot, maat kleiner hadden ze niet, dus kon niet ruilen.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Dat wijf zei 32, nou ja, die werkt er, wie ben ik dan om daarover in conclaaf te gaan. Waar komt de jouwe vandaan? ook slimfit? Hoe duur?
Mijne jeans centre, 95 euro
Ik wil ook wel extra helpen. Bublequote:Op donderdag 10 november 2011 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Jawel Vaduzka, amputeren dat hoofd!!!
Linkje naar otto!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had er eentje bij Zalando besteld, was te groot, maat kleiner hadden ze niet, dus kon niet ruilen.
Nu bij Otto besteld, maar verkeerde kleur. Ik vervloek broeken kopenEn zeker nu Levi's met die achterlijke vage nieuwe modellen komt.
Volgens mij heb ik ook slimfit ja.
En maat 32 voor een meid van 1.84m, de tering, snugger dat mens![]()
Bootcut jeans!quote:Op donderdag 10 november 2011 17:16 schreef Qwea het volgende:
http://www.otto.nl/produc(...)Demi-Curve-Slim-Boot
Vraag me af wat die "boot" inhoudt, dat hij over je schoenen flikkert?
Boot cut jeans is the name given to jeans that flare out at the bottoms, so the jeans will go over your boots.quote:
Heb je hiervoor wel eens broeken in 32 gekocht dan? Of was dat 10 jaar geleden?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:24 schreef Qwea het volgende:
Ideaal! Ook met sneakersDie slim valt nu niet over mijn schoenen, maar dat kan ook niet alstie te kort is
Ik zag een hele mooie koffer van 100 euro, maar dat is het zeker niet?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:42 schreef Miniem het volgende:
Zoschroevendraaiert set gekocht
ALDI FTW
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:57 schreef Miniem het volgende:
Mijn adapter van de laptop deed BAM en vonken geven toen ik hem op wilde laden terwijl ik morgen examen hebbatterij ook leeg natuurlijk
geen beter moment om kapot te gaan ook
Fiew, wat fijn dat je oom hem nog kon fixenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Heelfijnquote:Op donderdag 10 november 2011 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fiew, wat fijn dat je oom hem nog kon fixen
Slaap lekker Bosquote:
Snoep je nog tussendoor?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
maar ik ga er weer vandoor
Nog een taart bekleden en decoreren
En de tweede taart! Iets minder goed gelukt, ik vind ronde taarten makkelijkerquote:Op donderdag 10 november 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Snoep je nog tussendoor?Succes met decoreren
Succes morgen!quote:Op donderdag 10 november 2011 23:55 schreef Miniem het volgende:
Oh wauw c_a
Nu slapenbelangrijke dag voor de boeg.
Simpel noemt ze dat. Als ik met marsepein aan de gang ga is het al op voordat het de taart aanraakt, want mislukken doet het toch welquote:Op donderdag 10 november 2011 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
Taart voor mijn mama's verjaardag, simpel dat wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe vinden jullie hem geworden
Taartenworkshopquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat wil ik echt nog es leren, taarten decoreren
( Poëtisch he)
Ik heb het vroeger wel eens gedaan, die vrouw waar ik au-pair was die kon het echt heel goed!
Awquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:50 schreef Bos81 het volgende:
Mijn moeders kruimeltaart was een grote hit bij de familie.
maar ons mam kon zo goed taarten bakken. Koken overigens ook. Het zit dus in de genen..quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AwKruimeltaart is ook zó lekker
Goed dat je het hebt gehaald!quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:08 schreef Miniem het volgende:
Zo, 1e examendeel gehaald
Al ben ik er niet tevreden over.
Maarja het zal wel, ik heb het gehaald.
Ik zie hem niet meer op de site, maar volgens mij weet ik welke je hebt besteldquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:39 schreef Bos81 het volgende:
Die is wel cool ja.
Ik heb overigens toen die kussensloop met haan of ander soort vogel besteld en nog wat meer..
Nog niet binnen gekomen..
Ja, ik zal zometeen als ik thuis ben even kijken..quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie hem niet meer op de site, maar volgens mij weet ik welke je hebt besteld
Je weet ook dat je de leveringsdatum in de gaten kunt houden op de site hè?
Je kunt ook zien of de chauffeur ook al onderweg is als je op 'pakketje volgen' klikt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:32 schreef Bos81 het volgende:
Verzonden op 8-11. Zal dus wel vandaag of morgen worden afgeleverd.
Chauffeur is unterwegsquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kunt ook zien of de chauffeur ook al onderweg is als je op 'pakketje volgen' klikt.
Ik ga zo een tosti maken
quote:
De vraag is; was het een leuk pakket of werkgerelateerd?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:04 schreef Pheno het volgende:
DHL: we komen morgen op uw werkadres tussen 9:00 en 13:00. Still waiting. Nou ja, ik ga toch zo naar huis, dan zakken ze er maar in. Zij komen hun afspraken iig ook niet na
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:04 schreef Pheno het volgende:
DHL: we komen morgen op uw werkadres tussen 9:00 en 13:00. Still waiting. Nou ja, ik ga toch zo naar huis, dan zakken ze er maar in. Zij komen hun afspraken iig ook niet na
Nou nou, om 4 uur al naar huisquote:Van hard werken krijg je het warm.
Ik denk niet dat ik je al kon bellen om 5:00 in de ochtendquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Nou nou, om 4 uur al naar huis
Geen idee, ik denk iets voor games. Ik verstuur tegenwoordig alles naar de reviewers. Er lag wel vanalles kapotgescheurd in de brievenbusquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De vraag is; was het een leuk pakket of werkgerelateerd?
Ik ben er meestal rond 5 uit ja, jij ook? Dat schept wel een bandquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik je al kon bellen om 5:00 in de ochtend
Kun je Dan ook alle kusjes en knuffels doorgeven, van alle Fok! vrouwen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk iets voor games. Ik verstuur tegenwoordig alles naar de reviewers. Er lag wel vanalles kapotgescheurd in de brievenbus
Ah, dan bellen we een keer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er meestal rond 5 uit ja, jij ook? Dat schept wel een band
Ik heb nog geen dansmove pic van je gezien. Matig hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je Dan ook alle kusjes en knuffels doorgeven, van alle Fok! vrouwen?
Gezelligquote:
Dan komt tot m'n middel, ik gun hem een gelijkwaardige danspartner.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog geen dansmove pic van je gezien. Matig hoor.
Kudt, als mijn vrouw deze leest krijgt ze een lachstuipquote:
Ik wilde nog zeggen dat ik jou als anti-beller had staan, maar ik heb het niet gepostquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kudt, als mijn vrouw deze leest krijgt ze een lachstuip
Oh, dat is het niet, ik bel zelfs liever dan dat ik mail.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde nog zeggen dat ik jou als anti-beller had staan, maar ik heb het niet gepost
Oke, dan houden we de ochtendbelleritus erinquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat is het niet, ik bel zelfs liever dan dat ik mail.
Dan Karaty is 1.50mquote:
Ik ben een lange ja, maar in Nederland zijn er veeeeeeeeel lange dames. Zo klein als Dan is een stuk zeldzamer. Beetje Roel van Velzen, net iets groter...quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:37 schreef Bos81 het volgende:
Okee, Dan is dan inderdaad klein en jij bent gewoon groot voor een dame.
Ja okee. Je bent natuurlijk niet de grootste. Ik heb het wel eens verteld hier in een SC, dat ik tijdens het vrouwenvolleybal een chinese vrouw zag van meer dan 2.10quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben een lange ja, maar in Nederland zijn er veeeeeeeeel lange dames. Zo klein als Dan is een stuk zeldzamer. Beetje Roel van Velzen, net iets groter...
Wow, en dat voor een Chineesquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee. Je bent natuurlijk niet de grootste. Ik heb het wel eens verteld hier in een SC, dat ik tijdens het vrouwenvolleybal een chinese vrouw zag van meer dan 2.10
Bij haar is zelfs Vaduz dus maar een kabouter...
Ja okee, was natuurlijk wat overdreven. Maar het was even om aan te geven dat dat erg groot is vooral voor een vrouw.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik m'n haar omhoog doe dan ben ik even lang als die Chinezin, Bos.
Ik ga voor veel doelpunten voor ons Oranje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:19 schreef Bos81 het volgende:
Vaduz voor wie ben jij vanavond bij het voetbal?
Dinsdag weer mijn Mannschaft shirt aan trekken[ afbeelding ]
Is het dan carnaval in Maastricht, vieren jullie het dan in Februari en November?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Awesome die mat Pisces! Ik heb mijn bestelling ook nog niet, een jas en kussenslopen ( zelfde als Bos?? ) en de rest weet ik ook al niet meer, tis altijd weer een leuke verrassing
Zo, mn vrije middag is welbesteed, ik weet nu dat een naaimachine die kan wat ik wil 600 euro kost.
Nu nog es zien wat mn tante daarvan denkt![]()
Ik heb wat gouden armbandjes die stuk waren en al jaren in een doosje lagen ingeleverd vandaag, hoppa 300 euro cash![]()
Het was me toch een gekkenhuis in de stad, mooi weer, weekmarkt, belgen vrij en carnaval, drukker dan druk
Het is 11-11quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het dan carnaval in Maastricht, vieren jullie het dan in Februari en November?
En ohhh, die naaimachine, is het een Husqvarna? En dat tikt lekker aan 300 euro![]()
Ja Sint maarten is toch geen carnaval?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is 11-11
De helft was hier ook verkleed naar school![]()
Ahaquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:35 schreef Miniem het volgende:
11-11 is begin van het carnaval seizoen.
Op 11-11 begint het carnavalsseizoen weer, vaak wordt de prins ook gekozen of het motto bekend gemaakt of net wat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja Sint maarten is toch geen carnaval?Ik ben geen Zuideling, dus leg het eens uit
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik was geloof ik drie kwartier binnen of zo, die mensen waren helemaal weg van mijn span
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |