Altijd weer leuk om te kijkenquote:Op zondag 6 november 2011 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Forrest gump,Toevallig vrijdag nog gezien
Wat past het mooi hè, ik word er gewoon spontaan blij vanquote:
Jazekerquote:Op zondag 6 november 2011 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat past het mooi hè, ik word er gewoon spontaan blij van![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 12:05 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk zou je deze moeten hebben, Bos
[ afbeelding ]
Ik denk een beetje beige, cremekleurig achtig, of grijs.quote:Op zondag 6 november 2011 12:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ja dat is flink aan de prijs, voornamelijk omdat je het geheel zelf kunt ontwerpen.
Welke kleur had je gekozen als hij goedkoper was?
Leukquote:Op zondag 6 november 2011 12:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk een beetje beige, cremekleurig achtig, of grijs.
quote:Op zondag 6 november 2011 14:13 schreef Lutte het volgende:
Arme mama en papa, ik moet voor school nu allemaal zo'n DigiD maken, inschrijven voor van alles, studiegeld aanvragen, nu begint het 'echt', ze vinden het helemaal lastig haha, hun kleine meisje wordt groot
Ik mag hem echt niet gaan halen, ik heb al zoveeeeeel crea spul om te makenquote:Bouw je eigen brandweerkazerne, benzinestation of vakantiehuisje met echte steentjes, houten
deuren en in water oplosbare glutenvrije cement.
Ja na het eten ga ik weer verder met m'n brei- en plakwerkjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Bomenverzameling op 06-11-2011 19:58:42 ]"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ah kakquote:Op zondag 6 november 2011 20:07 schreef Lutte het volgende:
Bluuuh er is een geheime kracht die wil dat ik NIET met iemand praat ofzo, eerst ligt eBuddy er het hele weekend uit en dan is ie net een minuut offline als ik papa achter de laptop uit heb geschopt.
GRR GRR GRR
PATJE!quote:
Ik was voornemens om hem te PM-en..quote:Op maandag 7 november 2011 09:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb niks gelezen dit weekend , dus
![]()
Ik heb hier ook nog fruitige zuurkool met abrikoos zie ik, ook vleesloosch.
Is de kokos als topping, dan kan ik hem weglaten, want dat vind ik waarschijnlijk niet zo lekkerquote:Op maandag 7 november 2011 09:22 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Pis, wil je het recept voor romige wortelcurry met kokos en cashewnoten uit het Jumboboekje?
OHHH ZUURKOOL! Al lijkt het me met zoete abrikoos niks, maar ik zeg; doen!quote:Op maandag 7 november 2011 09:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb niks gelezen dit weekend , dus
![]()
Ik heb hier ook nog fruitige zuurkool met abrikoos zie ik, ook vleesloosch.
Currynoobquote:Op maandag 7 november 2011 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal straks ff scannen, geen idee of ze online staan. Kokos zit door de saus bij de curry, zoals bij alle curry
Moggeh, spannend! Je gaat er doorheen knallenquote:
Vrijdag is hetquote:Op maandag 7 november 2011 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moggeh, spannend! Je gaat er doorheen knallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |