Truequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:40 schreef RockabeIIa het volgende:
mooi spul
(maar wat me op viel op een filmpje op fb: kindjes moeten zitten en lachen en moeders maken foto'sHeeel veel!
)
Die herken ik ook niet!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:47 schreef Claudia_x het volgende:
Wie is het meisje op de bovenste foto naast Noortje, met dat korte grijze broekje? Wat een droppie, zeg.
Tess zit tussen Oscar en Toby inquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die herken ik ook niet!
En wie is dat dan die links van Tess zit op die 'class'2009'' foto?
Oh vind je?? Valt wel mee hoor, ik loop alleen altijd op hakken. Vond wel dat Noortje niet bepaald klein is trouwens ten opzichte van andere kindjes.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Becky, wat ben jij groot in real life man!
Jahaa!! Heel erg bedankt daarvoor! Ik vergat helemaal te vragen of en zoja wat je van me kreegquote:
En op die foto eronder ziet Ko er zó groot uit!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die herken ik ook niet!
En wie is dat dan die links van Tess zit op die 'class'2009'' foto?
Hij is ook groot!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
En op die foto eronder ziet Ko er zó groot uit!
Bij het op de bank zitten zat Kobus met zijn handje op de bank te slaan, zo van, 'kom maar naast mij zitten Noortje'. Vond het zo schattig!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:42 schreef oeke het volgende:
Becky, wat een lief compliment!Dankjewel.
Ik vond Noortje zo'n mooi meidje om te zien. Ze heeft iets heel speciaals.
Edit: zie ze nou zitten, naast elkaar op de bank!![]()
Foto is al wegquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:24 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Die groene beker was inderdaad van J a s m i j n. Ze wilde hem graag delen met Emma en Willem hoor![]()
Hahaha en J. zat inderdaad naast Noortje en Leia op de groepsfoto! Lekker spekkie van me! Ze heeft volgens mij 4 lange vingers op, een stuk of wat overheerlijke sandwiches en nog 1.5 krentenbol![]()
Mooie foto heb je van der gemaakt ireth wil je die straks please weer verwijderen![]()
En ik wil nog even zeggen dat ik de aretjescake overheerlijk vond!
Emma!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:56 schreef Keshet het volgende:
Ik vond Becky maar een ukkie hoor.![]()
Whaha, Ireth! Je hebt Emma echt 'helemaal Emma' vastgelegd op de foto. De wereld ontdekkend en zich niks aantrekkend van alle drukte om haar heen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:33 schreef oeke het volgende:
BE, had je dat broekje voor Oscar zelf gemaakt? Superleuk!
En je shirt vond ik zo tof, stond je erg goed. Ligt dat nog in de winkel?
Je zag gewoon het fok alienquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
En ik zie dat ik het nog steeds kan, mijn foto-gezicht trekken (op de bardames foto van Ireth).
Ben ik toch niet de enigequote:Op zaterdag 5 november 2011 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
En weet je wat zo erg is, ik zie hier userenames voorbij komen dat ik denk 'was jij er ook?' : o Echt erg!
Ik zal de volgende keer persoonlijk labels meenemen!![]()
Hoe noemde je mequote:Op zaterdag 5 november 2011 23:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je zag gewoon het fok alien
[..]
Ben ik toch niet de enige
Ze keek precies langs je heenquote:
Orea toch?? of heb ik dat foutquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze keek precies langs je heen
Overigens, zonder nou perse veren in achterwerken te willen steken, wat een leuk mens ben jij! Heb echt ff leuk (niet echt lang) met je staan kletsen!
En dat vond ik ook van die bellenbalzende dame van de eerste paar foto's, ben alleen compleet de naam weer kwijt
Dat denk ik ook! En die is leuk volgens mij (maar ook te weinig gesproken!!)quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Orea toch?? of heb ik dat fout
Euhhh, thanks?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze keek precies langs je heen
Overigens, zonder nou perse veren in achterwerken te willen steken, wat een leuk mens ben jij! Heb echt ff leuk (niet echt lang) met je staan kletsen!
En dat vond ik ook van die bellenbalzende dame van de eerste paar foto's, ben alleen compleet de naam weer kwijt
quote:Op zondag 6 november 2011 15:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Bar, ik had bij jou het gevoel alsof ik je al jaren kende! Wat heb jij een mooie uitstraling. Zo lief en rustig!
Haha, ik kwam iig bewust naast je zitten! Weet ook niet meer wat er tussen kwam.quote:Op zondag 6 november 2011 15:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh en Serpente, we raakten zowaar bijna aan de praat, maar ik denk dat één van mijn twee kinders me dan nodig had ofzo? In elk geval moest ik steeds weer meteen weg. Jammer, ik had je graag echt gesproken.
Dat had ik ook steeds, dat ik een praatje wilde maken met mensen en weer afgeleid wasquote:Op zondag 6 november 2011 15:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh en Serpente, we raakten zowaar bijna aan de praat, maar ik denk dat één van mijn twee kinders me dan nodig had ofzo? In elk geval moest ik steeds weer meteen weg. Jammer, ik had je graag echt gesproken.
Ik vind het ook een leuke meid! Ze kwam spontaan met mij een praatje maken, net als Suzannequote:
Woeeehoee, lekker veel foto's van Larissaquote:Op zondag 6 november 2011 18:07 schreef Leandra het volgende:
Ik heb 30 foto's, waarvan sommigen helaas enorm onscherp (blame the camera) en vrijwel allemaal met m'n eigen kind in de hoofdrol
maar ze staan hier:
http://s271.photobucket.c(...)OUD-meet%2020111105/
nee joh, t ging toch allemaal heel soepel, vond ik dan!quote:Op zondag 6 november 2011 21:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Excoesie, het is geen arrogantie.
Dat dus. Ik was toch wat meer gebonden aan de matten waar Eva vooral poogde vanaf te tijgeren, want stilzitten is niets voor mevrouw.quote:Op zondag 6 november 2011 21:49 schreef Kersjes het volgende:
Ligt er ook aan of je je kind steeds vast moet houden of in de gaten moet blijven houden. Dan blijf je toch wat meer op je eigen plekje meestal. Maar als je kind overal en nergens aan het rondhobbelen is, net als die 2 van mij, dan mix je wat beter, loop je van hot naar her en spreek je ook meer mensen denk ik
Speeddaten?quote:Op zondag 6 november 2011 21:50 schreef Cooki het volgende:
de meet bij mij thuis was als volgt:
mama's aan tafel, kinderen in de survival ruimte![]()
we hebben heel veel gekletstniemand is gewond geraakt
![]()
maar hoe dat met 30 kindjes zou gaan? volgende keer ns proberen?![]()
tafelschikking
mannen als oppas
na ieder belsignaal een paar plekken doorschuiven
Becky, leuk! zo heb ik ook nog een foto van Lucas en n Cookiquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:37 schreef becky27 het volgende:
Foto's!
Volgens mij zo'n beetje de doorsnede van de kids
[ afbeelding ]
I did a cookie:
[ afbeelding ]
psst.. t was eigk de bedoeling dat ze allemaal thuis bleven, kon ik ff kletsen, maar ja, om zonder accessoire de meet te bezoeken leek me zo gek....quote:Op zondag 6 november 2011 21:54 schreef As1981 het volgende:
Of gewoon zorgen dat je man en kind naar huis stuurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Serpentje, je bent gewoon lekker direct en daar houd ik van!quote:Op zondag 6 november 2011 22:22 schreef Ssserpente het volgende:
Koekje, ik had jou ook graag langer willen spreken! En wat voor raars heb ik nu weer gezegd..? Ik probeer altijd erg normaal te doen maar hoor het vaker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Roy staat ook niet echt ergens goed in beeld, maar we waren dan ook grotendeels van de groep verwijderdquote:Op zondag 6 november 2011 22:26 schreef becky27 het volgende:
Bijna nergens een foto van mijn mop maar wel 1 van mezelf, met zweetvlek!
waat zeh ze? kalle? ich kal gaar neet plat, ich bun unne hollenjer wâ!quote:Op zondag 6 november 2011 22:32 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik hoorde een licht accent. Da's wat anders dan plat kallende, onverstaanbare, halve Duitsers.
En ik vond Lucas zo sneu.Ik had me dat vrolijke jongetje van de foto's voorgesteld!
En ik vond het idd jammer dat je weg ging, want ik had gehoopt nog eten met je te kunnen kallen.
Ssserpente, heb jij foto's van het trapklupje met Oscar?! Dacht dat ik die ook had, maarquote:Op zondag 6 november 2011 22:22 schreef Ssserpente het volgende:
Ooh, wat een leuke foto's weer! Ik heb ook zulke leuke foto's van het trapkluppie.
Koekje, ik had jou ook graag langer willen spreken! En wat voor raars heb ik nu weer gezegd..? Ik probeer altijd erg normaal te doen maar hoor het vaker.
Geeft niets, we gebruiken zijn naam ook echt niet online, ik geloof dat ik het alleen vlak na zijn geboorte een keer undercover (in een linkje) gepost heb, je was dus niet de enigequote:Op zondag 6 november 2011 22:13 schreef oeke het volgende:
Die meisjes op de trap!
En Soneal en Ko, wat een leuke foto's. Ik moest trouwens lachen Leandra, ik had geen idee van zijn echte naam. Sta je toch een beetje met je mond vol tanden.
Jups, die heb ik!quote:Op zondag 6 november 2011 22:39 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ssserpente, heb jij foto's van het trapklupje met Oscar?! Dacht dat ik die ook had, maar![]()
Ik vond deze ook echt zo![]()
hey... jij bent degene met limburgse familie, mijnes is zo randstaddelijk als watquote:Op zondag 6 november 2011 22:39 schreef Ssserpente het volgende:
Míjn halve familie is Zuid Limburgs (inclusief moeders), dus vooroordelen zijn het niet.
Maar daten is altijd leuk, want verder vind ik je best aardig!
miss_Sly: it wasn't mequote:Op zondag 6 november 2011 23:00 schreef miss_sly het volgende:
Over accenten: iemand (weet niet meer wie) zei ook meteen na mijn eerste zin: maar jij woont toch in Amsterdam? zo klink je niet
Dat was ik Miss. Ik dacht al dat je uit Amsterdam kwam, maar ging twijfelen zodra je je mond opentrokquote:Op zondag 6 november 2011 23:00 schreef miss_sly het volgende:
Wat een leuke foto's Elmo! De meiden op het trapje, geweldig! Ben ook benieuwd naar de versies met Oscar
Dat kastje was trouwens echt een geweldig klimrekjeLeuke foto's zijn daar ook bij gemaakt.
Over accenten: iemand (weet niet meer wie) zei ook meteen na mijn eerste zin: maar jij woont toch in Amsterdam? zo klink je niet
haha, ja, dat was jij jaquote:Op zondag 6 november 2011 23:06 schreef danic het volgende:
[..]
Dat was ik Miss. Ik dacht al dat je uit Amsterdam kwam, maar ging twijfelen zodra je je mond opentrok
Een roze beker wel maar een groene niet.quote:Op maandag 7 november 2011 08:39 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij heb ik heel even naast je gezeten, toen Senna aan je vroeg of ze uit die groene beker mocht drinken? Dat was jij toch? Heb ik me niet eens voorgesteld
I failedquote:Op zondag 6 november 2011 22:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde net hetzelfde vragen, hij zat er zo stoer bij met al die meiden!
Maar die meiden zjn sws superlief! En Innepin maar proberen Willow zo ver te krijgen dat ze haar tong binnen hield.![]()
Senna tegen haar zin laten lachen, ging een stuk beterquote:Op maandag 7 november 2011 08:56 schreef innepin het volgende:
Oeh er blijven maar nieuwe foto's bijkomen, leuk! <3
T feest is nog best wel even doorgegaan nadat wij weggingen he?
Meisjes op de trap![]()
![]()
[..]
I failed![]()
goed voornemen van heul veul mensen denk ikquote:Op maandag 7 november 2011 09:13 schreef Twinkly het volgende:
De volgende keer ga ik ook echt geen drie dingen meer op een dag doen
Was jij er pas laat? Of heb ik jou gewoon op wonderbaarlijke wijze over het hoofd gezien?quote:Op maandag 7 november 2011 09:13 schreef Twinkly het volgende:
Die meisjes op de trap inderdaadIk vond het zo leuk dat ze elkaar echt opzochten. Senna en Lente die samen door de gang liepen
Senna zei "ik ben een beetje moe" tegen Sorbootje <3
Ik schaam me nog steeds dat ik zo weinig mensen echt gesproken heb, ik voel me nogal asociaalDe volgende keer ga ik ook echt geen drie dingen meer op een dag doen
Ik heb jou ook niet gezien inderdaad! Maar Willow stond wel op de kindjesgroepsfoto toch? (even checken) Groofsken en ik kwamen pas om iets van 12.30 uur.quote:Op maandag 7 november 2011 09:30 schreef innepin het volgende:
[..]
Was jij er pas laat? Of heb ik jou gewoon op wonderbaarlijke wijze over het hoofd gezien?
Oh kwam jij samen met Groofs! Die heb ik gezien, toen was ik m'n jas aan 't aantrekken om weg te gaanquote:Op maandag 7 november 2011 09:38 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik heb jou ook niet gezien inderdaad! Maar Willow stond wel op de kindjesgroepsfoto toch? (even checken) Groofsken en ik kwamen pas om iets van 12.30 uur.
Oh! Dat kan heel goed hoor, ik heb niet heel goed naar de tijd gekekenquote:Op maandag 7 november 2011 09:58 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh kwam jij samen met Groofs! Die heb ik gezien, toen was ik m'n jas aan 't aantrekken om weg te gaanDus dan kunnen we elkaar wel gemist hebben.
(Maar dat was pas om half 2!)
Volgens mij zie ik jou op het tweede filmpje van Octopussy?quote:Op maandag 7 november 2011 09:30 schreef innepin het volgende:
[..]
Was jij er pas laat? Of heb ik jou gewoon op wonderbaarlijke wijze over het hoofd gezien?
Je moet toch wat hequote:Op maandag 7 november 2011 10:19 schreef trui het volgende:
haha zit je tegen jezelf te praten, twinkly?
jammer dat ik er niet bij kon zijn, het zag er gezellig uit.
wij gingen pas rond 15.15quote:Op maandag 7 november 2011 13:23 schreef Cooki het volgende:
ow ok![]()
toen ik weg ging stond er nog heul veul
(half 2 ofzo)
en mensen, praat Cooki IRL ook met zoveel eu's?quote:Op maandag 7 november 2011 13:23 schreef Cooki het volgende:
ow ok![]()
toen ik weg ging stond er nog heul veul
(half 2 ofzo)
edit!quote:Op maandag 7 november 2011 16:09 schreef trui het volgende:
[..]
en mensen, praat Cooki IRL ook met zoveel eu's?
Inderdaad erg fijn dat er nog een clubje achterbleef die me wilde helpen. Heb het al gezegd, maar nogmaals bedanktquote:Op maandag 7 november 2011 15:04 schreef octopussy het volgende:
Hulde aan de dames van de schoonmaak trouwens
oja, k wist dat iets was vergeten te zeggen: As en Ireth bedankt voor de organisatie en dank aan degenen die hebben geholpen om t weer netjes te makenquote:Op maandag 7 november 2011 17:09 schreef As1981 het volgende:
[..]
Inderdaad erg fijn dat er nog een clubje achterbleef die me wilde helpen. Heb het al gezegd, maar nogmaals bedankt
Zie dit nu pas!quote:Op zondag 6 november 2011 22:07 schreef Cooki het volgende:
Elmo, leuke/lieve foto's! die hangjongeren![]()
![]()
uhm en bedankt, ik ga dinsdag al naar de kapper, die uitgroei hoefde je niet zo te vereeuwigen heur... wat heb ik gewonnen? de inkijk-award?![]()
edit: doet/kan Brabo dat ook met jou?
![]()
Hahahaha!quote:
quote:
Ja dat klopt. Ik dacht dat Senna vroeg of Ean ook wat drinken wilde. Maar het kon ook zijn of ze vroeg of ze uit die beker wilde drinken.quote:Op maandag 7 november 2011 08:48 schreef miss_sly het volgende:
Ow, dan heb ik dekleuren door elkaar. Senna wilde de baby oop schoot ook wat te drinken geven, maar dat was niet zo'n goed idee. Een zwart jurkje had ze aan, je meisje, toch?
no problem.. Vond het niet erg om.te doenquote:Op maandag 7 november 2011 17:09 schreef As1981 het volgende:
[..]
Inderdaad erg fijn dat er nog een clubje achterbleef die me wilde helpen. Heb het al gezegd, maar nogmaals bedankt
oeh, dat zal Asy leuk vindenquote:Op maandag 7 november 2011 20:13 schreef twentemeisje het volgende:
Wij zijn terug van ons weekendje Veluwe en ik heb het geld net aan je overgemaakt Asy. Thanks voor het regelen!En een
voor de opruimdames!
Jawel.... ik vind ze heel erg leuk zelfsquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:03 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Zeg, mijn foto's zijn dus helemaal niet interessant?
Tis goed hoor jongens, ik haal ze zo wel weer weg.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn fototoestel is vandaag al aangekomen. Thanks As
.
En ik bleek ongeveer 100 van dit soort foto's te hebben:
[ afbeelding ]
En dan eigenlijk nog maar een paar andere:
Even onder een spoiler, want met volwassenen en ik heb me er niet in verdiept eigenlijk of ze wel of niet in beeld wilden (Als het weg moet dan geef maar een gil):welke user staat er op zo wel de eerste als de laatste foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:27 schreef Ssserpente het volgende:
"Kind, hou je tong eens binnenboord, joh!
[ afbeelding ]
![]()
Ach, sorbo, we kunnen het hebben, toch!quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:36 schreef Sorbootje het volgende:
Oh AAARGH die eetfoto![]()
Maar goed, ik ben de beroerdste niet...![]()
Vérder een leuke serie Ssserpente! Heb er weer van genoten.
Nee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:38 schreef Ssserpente het volgende:
Die eetfoto vind ik leuk juist! Heb er nog één.
Ik weet, ik weet. maar het is gewoon wel heel lastig. Ik weet van meer dan de helft van de aanwezigen oprecht niet wie ze zijn. Zo is het wel veel makkelijker.quote:
Ik had m'n opmerking al weggehaald. Waar bemoei ik me ook mee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet. maar het is gewoon wel heel lastig. Ik weet van meer dan de helft van de aanwezigen oprecht niet wie ze zijn. Zo is het wel veel makkelijker.
maar je hebt gelijk hoor. Ik zal ze weghalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 november 2011 20:32 schreef Cooki het volgende:
[..]
oeh, dat zal Asy leuk vinden![]()
As iets minder , maar toch ook grappig ?
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:30 schreef As1981 het volgende:
Leuke foto's weer. Jammer dat Yaro bij de trap foto's te laat kwam kijken. Had ik ook wel leuk gevonden, mijn stoere man tussen al die dames. Alhoewel hij meer oog heeft voor de trap.
Gewoon een voor- en najaarsmeetquote:Op woensdag 9 november 2011 18:51 schreef Cooki het volgende:
Ja As, doen we!![]()
Is er maar 1x pjaar een centrale meet? kan toch veel vaker met zo'n toplokatie
+4 (incl P&T&Lquote:Op woensdag 9 november 2011 19:06 schreef twentemeisje het volgende:
Gewoon een voor- en najaarsmeet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |