Speeddaten?quote:Op zondag 6 november 2011 21:50 schreef Cooki het volgende:
de meet bij mij thuis was als volgt:
mama's aan tafel, kinderen in de survival ruimte![]()
we hebben heel veel gekletstniemand is gewond geraakt
![]()
maar hoe dat met 30 kindjes zou gaan? volgende keer ns proberen?![]()
tafelschikking
mannen als oppas
na ieder belsignaal een paar plekken doorschuiven
Becky, leuk! zo heb ik ook nog een foto van Lucas en n Cookiquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:37 schreef becky27 het volgende:
Foto's!
Volgens mij zo'n beetje de doorsnede van de kids
[ afbeelding ]
I did a cookie:
[ afbeelding ]
psst.. t was eigk de bedoeling dat ze allemaal thuis bleven, kon ik ff kletsen, maar ja, om zonder accessoire de meet te bezoeken leek me zo gek....quote:Op zondag 6 november 2011 21:54 schreef As1981 het volgende:
Of gewoon zorgen dat je man en kind naar huis stuurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Serpentje, je bent gewoon lekker direct en daar houd ik van!quote:Op zondag 6 november 2011 22:22 schreef Ssserpente het volgende:
Koekje, ik had jou ook graag langer willen spreken! En wat voor raars heb ik nu weer gezegd..? Ik probeer altijd erg normaal te doen maar hoor het vaker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Roy staat ook niet echt ergens goed in beeld, maar we waren dan ook grotendeels van de groep verwijderdquote:Op zondag 6 november 2011 22:26 schreef becky27 het volgende:
Bijna nergens een foto van mijn mop maar wel 1 van mezelf, met zweetvlek!
waat zeh ze? kalle? ich kal gaar neet plat, ich bun unne hollenjer wâ!quote:Op zondag 6 november 2011 22:32 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik hoorde een licht accent. Da's wat anders dan plat kallende, onverstaanbare, halve Duitsers.
En ik vond Lucas zo sneu.Ik had me dat vrolijke jongetje van de foto's voorgesteld!
En ik vond het idd jammer dat je weg ging, want ik had gehoopt nog eten met je te kunnen kallen.
Ssserpente, heb jij foto's van het trapklupje met Oscar?! Dacht dat ik die ook had, maarquote:Op zondag 6 november 2011 22:22 schreef Ssserpente het volgende:
Ooh, wat een leuke foto's weer! Ik heb ook zulke leuke foto's van het trapkluppie.
Koekje, ik had jou ook graag langer willen spreken! En wat voor raars heb ik nu weer gezegd..? Ik probeer altijd erg normaal te doen maar hoor het vaker.
Geeft niets, we gebruiken zijn naam ook echt niet online, ik geloof dat ik het alleen vlak na zijn geboorte een keer undercover (in een linkje) gepost heb, je was dus niet de enigequote:Op zondag 6 november 2011 22:13 schreef oeke het volgende:
Die meisjes op de trap!
En Soneal en Ko, wat een leuke foto's. Ik moest trouwens lachen Leandra, ik had geen idee van zijn echte naam. Sta je toch een beetje met je mond vol tanden.
Jups, die heb ik!quote:Op zondag 6 november 2011 22:39 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ssserpente, heb jij foto's van het trapklupje met Oscar?! Dacht dat ik die ook had, maar![]()
Ik vond deze ook echt zo![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |