hey... jij bent degene met limburgse familie, mijnes is zo randstaddelijk als watquote:Op zondag 6 november 2011 22:39 schreef Ssserpente het volgende:
Míjn halve familie is Zuid Limburgs (inclusief moeders), dus vooroordelen zijn het niet.
Maar daten is altijd leuk, want verder vind ik je best aardig!
miss_Sly: it wasn't mequote:Op zondag 6 november 2011 23:00 schreef miss_sly het volgende:
Over accenten: iemand (weet niet meer wie) zei ook meteen na mijn eerste zin: maar jij woont toch in Amsterdam? zo klink je niet
Dat was ik Miss. Ik dacht al dat je uit Amsterdam kwam, maar ging twijfelen zodra je je mond opentrokquote:Op zondag 6 november 2011 23:00 schreef miss_sly het volgende:
Wat een leuke foto's Elmo! De meiden op het trapje, geweldig! Ben ook benieuwd naar de versies met Oscar
Dat kastje was trouwens echt een geweldig klimrekjeLeuke foto's zijn daar ook bij gemaakt.
Over accenten: iemand (weet niet meer wie) zei ook meteen na mijn eerste zin: maar jij woont toch in Amsterdam? zo klink je niet
haha, ja, dat was jij jaquote:Op zondag 6 november 2011 23:06 schreef danic het volgende:
[..]
Dat was ik Miss. Ik dacht al dat je uit Amsterdam kwam, maar ging twijfelen zodra je je mond opentrok
Een roze beker wel maar een groene niet.quote:Op maandag 7 november 2011 08:39 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij heb ik heel even naast je gezeten, toen Senna aan je vroeg of ze uit die groene beker mocht drinken? Dat was jij toch? Heb ik me niet eens voorgesteld
I failedquote:Op zondag 6 november 2011 22:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde net hetzelfde vragen, hij zat er zo stoer bij met al die meiden!
Maar die meiden zjn sws superlief! En Innepin maar proberen Willow zo ver te krijgen dat ze haar tong binnen hield.![]()
Senna tegen haar zin laten lachen, ging een stuk beterquote:Op maandag 7 november 2011 08:56 schreef innepin het volgende:
Oeh er blijven maar nieuwe foto's bijkomen, leuk! <3
T feest is nog best wel even doorgegaan nadat wij weggingen he?
Meisjes op de trap![]()
![]()
[..]
I failed![]()
goed voornemen van heul veul mensen denk ikquote:Op maandag 7 november 2011 09:13 schreef Twinkly het volgende:
De volgende keer ga ik ook echt geen drie dingen meer op een dag doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |