Truequote:Op zaterdag 5 november 2011 21:40 schreef RockabeIIa het volgende:
mooi spul
(maar wat me op viel op een filmpje op fb: kindjes moeten zitten en lachen en moeders maken foto'sHeeel veel!
)
Die herken ik ook niet!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:47 schreef Claudia_x het volgende:
Wie is het meisje op de bovenste foto naast Noortje, met dat korte grijze broekje? Wat een droppie, zeg.
Tess zit tussen Oscar en Toby inquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die herken ik ook niet!
En wie is dat dan die links van Tess zit op die 'class'2009'' foto?
Oh vind je?? Valt wel mee hoor, ik loop alleen altijd op hakken. Vond wel dat Noortje niet bepaald klein is trouwens ten opzichte van andere kindjes.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Becky, wat ben jij groot in real life man!
Jahaa!! Heel erg bedankt daarvoor! Ik vergat helemaal te vragen of en zoja wat je van me kreegquote:
En op die foto eronder ziet Ko er zó groot uit!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die herken ik ook niet!
En wie is dat dan die links van Tess zit op die 'class'2009'' foto?
Hij is ook groot!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
En op die foto eronder ziet Ko er zó groot uit!
Bij het op de bank zitten zat Kobus met zijn handje op de bank te slaan, zo van, 'kom maar naast mij zitten Noortje'. Vond het zo schattig!quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:42 schreef oeke het volgende:
Becky, wat een lief compliment!Dankjewel.
Ik vond Noortje zo'n mooi meidje om te zien. Ze heeft iets heel speciaals.
Edit: zie ze nou zitten, naast elkaar op de bank!![]()
Foto is al wegquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:24 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Die groene beker was inderdaad van J a s m i j n. Ze wilde hem graag delen met Emma en Willem hoor![]()
Hahaha en J. zat inderdaad naast Noortje en Leia op de groepsfoto! Lekker spekkie van me! Ze heeft volgens mij 4 lange vingers op, een stuk of wat overheerlijke sandwiches en nog 1.5 krentenbol![]()
Mooie foto heb je van der gemaakt ireth wil je die straks please weer verwijderen![]()
En ik wil nog even zeggen dat ik de aretjescake overheerlijk vond!
Emma!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:56 schreef Keshet het volgende:
Ik vond Becky maar een ukkie hoor.![]()
Whaha, Ireth! Je hebt Emma echt 'helemaal Emma' vastgelegd op de foto. De wereld ontdekkend en zich niks aantrekkend van alle drukte om haar heen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:33 schreef oeke het volgende:
BE, had je dat broekje voor Oscar zelf gemaakt? Superleuk!
En je shirt vond ik zo tof, stond je erg goed. Ligt dat nog in de winkel?
Je zag gewoon het fok alienquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
En ik zie dat ik het nog steeds kan, mijn foto-gezicht trekken (op de bardames foto van Ireth).
Ben ik toch niet de enigequote:Op zaterdag 5 november 2011 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
En weet je wat zo erg is, ik zie hier userenames voorbij komen dat ik denk 'was jij er ook?' : o Echt erg!
Ik zal de volgende keer persoonlijk labels meenemen!![]()
Hoe noemde je mequote:Op zaterdag 5 november 2011 23:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je zag gewoon het fok alien
[..]
Ben ik toch niet de enige
Ze keek precies langs je heenquote:
Orea toch?? of heb ik dat foutquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze keek precies langs je heen
Overigens, zonder nou perse veren in achterwerken te willen steken, wat een leuk mens ben jij! Heb echt ff leuk (niet echt lang) met je staan kletsen!
En dat vond ik ook van die bellenbalzende dame van de eerste paar foto's, ben alleen compleet de naam weer kwijt
Dat denk ik ook! En die is leuk volgens mij (maar ook te weinig gesproken!!)quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Orea toch?? of heb ik dat fout
Euhhh, thanks?quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze keek precies langs je heen
Overigens, zonder nou perse veren in achterwerken te willen steken, wat een leuk mens ben jij! Heb echt ff leuk (niet echt lang) met je staan kletsen!
En dat vond ik ook van die bellenbalzende dame van de eerste paar foto's, ben alleen compleet de naam weer kwijt
quote:Op zondag 6 november 2011 15:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Bar, ik had bij jou het gevoel alsof ik je al jaren kende! Wat heb jij een mooie uitstraling. Zo lief en rustig!
Haha, ik kwam iig bewust naast je zitten! Weet ook niet meer wat er tussen kwam.quote:Op zondag 6 november 2011 15:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh en Serpente, we raakten zowaar bijna aan de praat, maar ik denk dat één van mijn twee kinders me dan nodig had ofzo? In elk geval moest ik steeds weer meteen weg. Jammer, ik had je graag echt gesproken.
Dat had ik ook steeds, dat ik een praatje wilde maken met mensen en weer afgeleid wasquote:Op zondag 6 november 2011 15:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh en Serpente, we raakten zowaar bijna aan de praat, maar ik denk dat één van mijn twee kinders me dan nodig had ofzo? In elk geval moest ik steeds weer meteen weg. Jammer, ik had je graag echt gesproken.
Ik vind het ook een leuke meid! Ze kwam spontaan met mij een praatje maken, net als Suzannequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |