Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
TheGreatHooD - The_Great_HooD
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
Tjaapo - Tjaapo
Blijepeen - Blijepeen
KeFFuR1208 - KeFFeR1208
Terrestra - Terrestra
Stoeltafel - Robdegekste
Nicojonge - ROYYE055
Unox_worst - bakpao-boer
Scarify - Scarify
Suc - Avecu
boem-dikkie - EmeryFramboise
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
TheGreatHooD - The Great HooD
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
kneusteun - kneusteun
Dycto - OG II Take
Dven - Dventola
torn_Machina - tornMachina
Cliffy - Zjozz
Beastie_boys18 - pieteralberts
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360:
PS3
[ Bericht 0% gewijzigd door boem-dikkie op 07-11-2011 22:54:37 ]
Moet je de game even opnieuw starten dan pakt die hem wel weer. En niet meteen naar multiplayer gaan maar eerst naar customizen gaan. En als die hem daar pakt naar enkele keren doet die het in multiplayer ook.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:15 schreef WolfParade het volgende:
'Failed to connect to EA Online. Please try again.'
Iemand anders met dit probleem op de PS3?
Hai.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn spel is vandaag niet aangekomen, jammer, had dit weekend hier en daar wel tijd om even te spelen.
Kom je nog?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hai.
TofJij hebt hem wel laat besteld dan.
Hurry up bro, we wachten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, maak even mijn bed op, en dan kom ik, nog +- 2 min.
We waren indd wel ff lekkah bezig jaquote:Op zondag 6 november 2011 00:16 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Lekkere potjes met Apenkoning1 en 67impala (?). Jammer dat ik moest stoppen.
quote:Op zondag 6 november 2011 01:28 schreef Catkiller het volgende:
In een helicopter boven de vijandelijke spawn hangen en wachten tot je een heli of jet op ziet stijgen om deze vervolgens (in het geval van jets overigens) te disablen nog voor hij op heeft kunnen stijgenZo kom je wel aan punten ja
Je moet wat om goede unlocks te krijgen op een makkelijke manierquote:
Hebben we je ook al op Xlive zelf?quote:Op zondag 6 november 2011 03:21 schreef Apenkoning1 het volgende:
Iemand die me ff kan accepten voor het Fok platoon?
Graag de volgende keer graag de attack-helicopter niet in de zijkant van een gebouw crashen terwijl ik gunner ben a.u.b.quote:Op zondag 6 november 2011 03:07 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
We waren indd wel ff lekkah bezig ja
Deze moet je eerst unlockenquote:Op zondag 6 november 2011 09:10 schreef Rauw. het volgende:
iemand een idee hoe je je right dog. tags kan selecteren? ik weet waar het zou moeten maar kan alleen die van mass effect selecteren.
kom je online marko?quote:Op zondag 6 november 2011 15:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zet allemaal ff FOK in je clantag in je profiel op battlelog.battlefield.com
Ben ff voetbal aan t kijken. ben er vanavond rond 7 uur welquote:
is goedquote:Op zondag 6 november 2011 15:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ben ff voetbal aan t kijken. ben er vanavond rond 7 uur wel
hoe mol je daar tanks mee dan?quote:Op zondag 6 november 2011 18:36 schreef MetBas het volgende:
Die EOD is echt geweldig om tanks mee te mollen en MCOMs te slopen.
welk knoppie? Of hoef je niks te drukken?quote:Op zondag 6 november 2011 18:46 schreef MetBas het volgende:
[..]
Laseren op vijandige tanks. Net als met dat repareerding.
Haha je moet wel heel veel vertrouwen in mij hebben om mij leader te makenquote:Op zondag 6 november 2011 19:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik maak even paar mensen Leader van waarvan ik denk dat ze die taak wel aankunnen.
ja als je het lekker vindt om zo achter een bureau met een mini-beeldscherm te spelen, waarbij je haast niks raakt met dat kutding van een muis ok. Ik vind het lekkerder om chill op de bank te liggen, kijkend naar een 127 cm tv met hdmiquote:
Ik baalde dat ik weg moest! Zat mooi bij jou in de tank!quote:Op zondag 6 november 2011 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
PS3'ers we hebben jullie nodig, we zitten nu met 5 man in 1 team (FOKKERS) tegen een heel vol team.
Richten met een stickquote:Op zondag 6 november 2011 22:29 schreef Morgen- het volgende:
[..]
ja als je het lekker vindt om zo achter een bureau met een mini-beeldscherm te spelen, waarbij je haast niks raakt met dat kutding van een muis ok. Ik vind het lekkerder om chill op de bank te liggen, kijkend naar een 127 cm tv met hdmiconsoles ftw! (mijn mening, dus niet haten)
edit: en zelfs als je je pc aansluit op je tv heb je nog steeds een kutmuis.
Je kan ook heel de OP toevoegenquote:Op zondag 6 november 2011 23:54 schreef Pindakaaspot het volgende:
Wie kan mij ff toevoegen op PSN ( stoeptegel96 ) kan ik morgen online
jouw mening.quote:Op zondag 6 november 2011 23:42 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Richten met een stick![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat het niet mogelijk is om samen op dezelfde server te spelen. Tegen de tijd dat jij iemand in het vizier hebt met je stick, ben je door iemand met een kutmuis al 10x doodgeschoten.
Dan zullen we het nog maar niet hebben over het verschil in graphics.
Ik heb zelf ook een PS3, maar een shooter speelt 20x beter/fijner op de PC.
Vind het zelf veel relaxter spelen met een controller. Ook bij games op de pc plug ik er eentje in. Online heeft gelukkig iedereen dezelfde handicap dus dat maakt niet zoveel uit.quote:Op zondag 6 november 2011 23:42 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Richten met een stick![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat het niet mogelijk is om samen op dezelfde server te spelen. Tegen de tijd dat jij iemand in het vizier hebt met je stick, ben je door iemand met een kutmuis al 10x doodgeschoten.
Dan zullen we het nog maar niet hebben over het verschil in graphics.
Ik heb zelf ook een PS3, maar een shooter speelt 20x beter/fijner op de PC.
Mag het toch hopen, is toch een groot gemis. Communicatie vordert de teamplay imo.quote:
We hebben te veel mensen op de 360quote:
Echt vaag... zie Mini-Map Visibility. Een hoop supressed wapens zorgen er alsnog voor dat je zichtbaar bent? Lekker weinig nut heeft die suppressor danquote:Op maandag 7 november 2011 09:59 schreef Roces18 het volgende:
Hier blijkbaar de weapon stats:
https://docs.google.com/s(...)&noheader=true&gid=0
En zoals je kunt zien is de M1911 Silenced nog sterker dan een ump![]()
Ik was in BC2 altijd rush maar hier hou ik er niet zo van. Iedereen is aan het campen, en je team bestaat vaak uit een bende idioten.quote:Op maandag 7 november 2011 10:12 schreef Vinno het volgende:
Gisteren eindelijk al mijn ribbons gehaald, jeuj!
Leuke potjes gisteren gehad met FOK
Maar toch ben ik wel echt meer van Rush, maarja, ik pas me graag aan om met jullie te spelen!
Inderdaad. Op BC2 was rush leuker. Hier heb je vaak leukere teams als je conquest speeltquote:Op maandag 7 november 2011 10:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik was in BC2 altijd rush maar hier hou ik er niet zo van. Iedereen is aan het campen, en je team bestaat vaak uit een bende idioten.
Ja maar, ja maar...quote:Op maandag 7 november 2011 10:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik was in BC2 altijd rush maar hier hou ik er niet zo van. Iedereen is aan het campen, en je team bestaat vaak uit een bende idioten.
Alleen op stats afgaanquote:Op maandag 7 november 2011 09:59 schreef Roces18 het volgende:
Haha jij ben wel van de shotgun he? Je had mij ook een paar keer te pakken in Metro...quote:Op maandag 7 november 2011 10:16 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...
Met Rush kan je lekker jagen met je shotgun
Ik heb er plus minus 150 kills mee, dus ik weet echt wel wat voor pauperwapen dat isquote:
Shotgun met frag bulletsquote:Op maandag 7 november 2011 10:16 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...
Met Rush kan je lekker jagen met je shotgun
Ben ik niet met je eens.. Het is met dat soort wapens gewoon een kwestie van mikken..quote:Op maandag 7 november 2011 10:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik heb er plus minus 150 kills mee, dus ik weet echt wel wat voor pauperwapen dat is
Als het zo`n pauper wapen is. waarom maak je er dan in godsnaam 150 kills mee.quote:Op maandag 7 november 2011 10:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik heb er plus minus 150 kills mee, dus ik weet echt wel wat voor pauperwapen dat is
Ik ga net als BC2 stijl iig alle wapens (Golden) 100 kills halenquote:Op maandag 7 november 2011 10:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als het zo`n pauper wapen is. waarom maak je er dan in godsnaam 150 kills mee.
PDW medal, maar nu ben ik overgegaan naar de p90 die ook pauper is maar wel iets beter dan de umpquote:Op maandag 7 november 2011 10:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als het zo`n pauper wapen is. waarom maak je er dan in godsnaam 150 kills mee.
Ja heerlijk, omdat het op lange afstand toch geen reet zin heeft om te schieten, moet je jezelf echt dwingen om te gaan jagen.quote:Op maandag 7 november 2011 10:20 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Haha jij ben wel van de shotgun he? Je had mij ook een paar keer te pakken in Metro...
Maar als je wilt Rushen ben ik ook wel van de partij hoor vind ik ook leuk! Plus ik moet nog mijn M-Com defender Ribbon..
Ik ben overigens zo onwijs blij met mijn IRNV scope op diverse wapens! Dat is echt een uitkomst om campers te spotten. In de eerste instantie dacht ik dat het alleen werkte in donkere mappen zoals Metro en Tehran maar dat is dus niet het geval! Heerlijke scope om tegenstanders te spotten en af te maken met het Assault rifle tje!
Pas 28 hier.. valt me nog meequote:Op maandag 7 november 2011 10:23 schreef mash_ het volgende:
tering je zou maar al 60 uur gespeeld hebben
43 hierquote:Op maandag 7 november 2011 10:23 schreef mash_ het volgende:
tering je zou maar al 60 uur gespeeld hebben
Ik pas 16 hoorquote:Op maandag 7 november 2011 10:25 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Pas 28 hier.. valt me nog meeIn BC2 heb ik 320 uur zitten.. Maar mijn positie wordt in gevaar gebracht, want mijn broer heeft Skyrim gekocht... Dus je heb kans dat als er bij mij Skyrim staat dat mijn broer de Playstation gecharterd heeft..
Haha ik ookquote:Op maandag 7 november 2011 10:32 schreef 67Impala het volgende:
Gister overigens 2 potjes Squad Deathmatch en Squad Rush gedaan (alles voor de Ribbons). Dat is trouwens ook wel dik en kinderlijk eenvoudig om goede scores te krijgen. Ik had dan wel een aardige squad maar ik denk als je dat met 4 FOK!kers doet dat je heerscht.
Kwam gisteren een gozer met zo'n ding tegen Me 4 enemy 1.quote:Op maandag 7 november 2011 10:21 schreef 67Impala het volgende:
En ik ben heel benieuwd naar de AN-94mijn favo wapen uit BC2.. Vinno jij heb hem toch? Hoe istie
![]()
Ja het is schijt irritant, maar iedereen moet het lerenquote:Op maandag 7 november 2011 10:45 schreef Roces18 het volgende:
Paar dagen geleden, begon een nieuwe conquest ronde dus spawnen we allemaal zo snel mogelijk in de heli's. Helaas was iemand eerder dan mij en was ik niet de piloot van die little bird. Dus we zitten met 5 of 6 man erin en dat ding stijgt op. So far so good. Rolt die idioot naar achteren waarop we tegen de grond knallen en we exploderenBlijf dan lekker uit die fucking heli als je niet kan vliegen en het voor iedereen verziekt
Hoe kan het nou zo zijn dat bij suppressed pistols er meer dmg is over langere afstand? Ik dacht dat een silencer verneukeratief voor afstanden was?quote:Op maandag 7 november 2011 09:59 schreef Roces18 het volgende:
Moet je ff bij apenkoning1 als gunner in de heli gaan zitten, die is wel aardig goed, zo ben ik ook aan de ir-flares gekomen.quote:Op maandag 7 november 2011 10:48 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ja het is schijt irritant, maar iedereen moet het lerenIk vlieg nu eindelijk ook wel aardig maar ik moet met mijn attack choppers echt snel die IR flares en heatseakers unlocken want ik blijf niet zo lang in de lucht zonder
Ja oke maar ga dan niet in de helicopter vanaf de start want dat is het belangerijkste in conquest om zo snel mogelijk de vlaggen te pakken. Neem hem dan als die weer opnieuw gespawned is ofzoquote:Op maandag 7 november 2011 10:48 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ja het is schijt irritant, maar iedereen moet het lerenIk vlieg nu eindelijk ook wel aardig maar ik moet met mijn attack choppers echt snel die IR flares en heatseakers unlocken want ik blijf niet zo lang in de lucht zonder
Nja dat hoeft niet persé aan het wapen te liggen het kan ook aan de kwaliteit van de speler liggen. Mijn meest favo engineer wapen is ook de G36C. Ik speel ook nog steeds het liefst engineer (gek genoeg) maar ik wil toch alles unlocken per klasse en ben nu met assault bezig. Dat ga ik toch ook wel waarderen aangezien ik graag mensen afschiet van een klein afstandje. Tegelijkertijd ben ik bezig om per wapen minimaal 1 service star te krijgen gewoon voor de lol en dat schiet ook wel aardig opquote:Op maandag 7 november 2011 10:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kwam gisteren een gozer met zo'n ding tegen Me 4 enemy 1.
Raakt weinig met zo'n dunkt me dus.
Mijn favo wapen is de G36C + RPG als Engineer en de M249 als Support.
van't weekend ook de mortars vrijgespeeld. Soms gewoon even een potje mortars schieten voor fun. Echt geweldig!
Idd echt ergerlijk die gasten die niet kunnen vliegen, of snipers die een hoog punt willen bereiken en daarom de heli gaan pakken en ineens eruit springen boven hun bestemming.
Ik vlieg ook nog wel eens tegen een radiotoren aan oid als ik gefocust ben op een tankquote:Op maandag 7 november 2011 10:51 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Moet je ff bij apenkoning1 als gunner in de heli gaan zitten, die is wel aardig goed, zo ben ik ook aan de ir-flares gekomen.
Hij vliegt nog wel eens tegen een gebouw aan in het heetst van de strijd, maar een kleinigheidje hou je!
Ik enkelt Engineer, Support nog 1 wapen + standaard wapens, Assault idem dito dacht ik. Recon heb ik nog wel wat dingen te unlocken, maar dan ga ik gewoon met PDW's lopenquote:Op maandag 7 november 2011 10:53 schreef Roces18 het volgende:
Ik heb nu wel engineer , tank & supporter als service star voor de kit
Ja wel redelijk chill hoor! Beste hoge damage.quote:Op maandag 7 november 2011 10:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kwam gisteren een gozer met zo'n ding tegen Me 4 enemy 1.
Raakt weinig met zo'n dunkt me dus.
Mijn favo wapen is de G36C + RPG als Engineer en de M249 als Support.
van't weekend ook de mortars vrijgespeeld. Soms gewoon even een potje mortars schieten voor fun. Echt geweldig!
Idd echt ergerlijk die gasten die niet kunnen vliegen, of snipers die een hoog punt willen bereiken en daarom de heli gaan pakken en ineens eruit springen boven hun bestemming.
Dat vond ik in BC2 juist chill dattie burst was, maar het lijkt wel oft een wapen met burst minder kogels afvuurt. Mja nog even wachten en vanavond hopelijk met de F2000 in de weerquote:Op maandag 7 november 2011 10:56 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja wel redelijk chill hoor! Beste hoge damage.
Alleen hij staat standaard op burst, terwijl ik toch liever automatisch heb. Dus elke keer standaard de firerate aanpassen als ik spawn en dat vergeet ik nog wel eens. Face to face druk ik dan heel stoer de schietknop in, maar dan komen er maar 2 kogels uit en ben ik dood![]()
Misschien dat wat instellingen nog wat kunnen veranderen? Brightness of contrast ofzo?quote:Op maandag 7 november 2011 11:01 schreef xminator het volgende:
Heb er echt last mee om enemies te herkennen in de verte.. Speel sowieso best belabber online :p Alleen in een tank met een goede crew erbij own ik wel.
quote:Op zondag 6 november 2011 22:29 schreef Morgen- het volgende:
[..]
ja als je het lekker vindt om zo achter een bureau met een mini-beeldscherm te spelen, waarbij je haast niks raakt met dat kutding van een muis ok. Ik vind het lekkerder om chill op de bank te liggen, kijkend naar een 127 cm tv met hdmiconsoles ftw! (mijn mening, dus niet haten)
edit: en zelfs als je je pc aansluit op je tv heb je nog steeds een kutmuis.
Denk dat ik het een en ander nog moet fine-tunen.quote:Op maandag 7 november 2011 11:03 schreef Vinno het volgende:
[..]
Misschien dat wat instellingen nog wat kunnen veranderen? Brightness of contrast ofzo?
Inderdaad, met recon loop ik eigenlijk alleen met shotgun in metro en dan frag bullets. Want met een sniperwapen is het lastig om punten te scoren aangezien haast er maar 1 tot 3 mensen snipen van de tegenstander maximaal. En snipen met een SVD is geen snipenquote:Op maandag 7 november 2011 10:55 schreef 67Impala het volgende:
Ik enkelt Engineer, Support nog 1 wapen + standaard wapens, Assault idem dito dacht ik. Recon heb ik nog wel wat dingen te unlocken, maar dan ga ik gewoon met PDW's lopen
Ja Recon met shutgon sowieso!quote:Op maandag 7 november 2011 11:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Inderdaad, met recon loop ik eigenlijk alleen met shotgun in metro en dan frag bullets. Want met een sniperwapen is het lastig om punten te scoren aangezien haast er maar 1 tot 3 mensen snipen van de tegenstander maximaal. En snipen met een SVD is geen snipendat is gewoon triest sprayen, echte snipers geven alleen headshots
Ik ga dus ook nog even volgas recon spelen, ook in het kader van de Ribbons. Moet er nog 6 in totaal. Sniper Efficiency Ribbonquote:Op maandag 7 november 2011 11:51 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja Recon met shutgon sowieso!
Ergens dat spawnding neerdroppen zodra je keer achter de vijandelijk linies bent (Rush) en ze dan elke keer vol in de rug pompen, dat was heerlijk.
Vooral Metro dat eerste stuk als attacker via het water achter ze komen, daar spawnbeacon. Dan elke keer met shotgun in de hand richting die M-COM dingen, alle verdedigers vol in de rug, heerlijk!
Had die MAV zo unlocked (wat ik wou om al mijn ribbons te halen)
Sniper Efficiency Ribbon had ik eerste potje meteen op Rush Davemant Peakquote:Op maandag 7 november 2011 11:54 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik ga dus ook nog even volgas recon spelen, ook in het kader van de Ribbons. Moet er nog 6 in totaal. Sniper Efficiency Ribbon, Maintanance Efficiency Ribbon, Emplacement Efficiency, Handgun Efficiency, M-Com defender en surveillance efficiency. Dus niet schokkend maar nog wel een paar om te doen
hahaha jonge ik daar toen echt niks aan doen ik was bezig met die tank en me staart kwam tegen zo geile lichtmastxDquote:Op maandag 7 november 2011 10:51 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Moet je ff bij apenkoning1 als gunner in de heli gaan zitten, die is wel aardig goed, zo ben ik ook aan de ir-flares gekomen.
Hij vliegt nog wel eens tegen een gebouw aan in het heetst van de strijd, maar een kleinigheidje hou je!
Die verrekte lichtmasten / radio torens / uberhaupt torens ook.. Ik heb het ook soms niet door en dan kom ik weer in een barrel roll en dan ist boem!quote:Op maandag 7 november 2011 12:54 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
hahaha jonge ik daar toen echt niks aan doen ik was bezig met die tank en me staart kwam tegen zo geile lichtmastxD
't gaat om kills. Ik schoot er van de week ook een sniper mee van een dakquote:Op maandag 7 november 2011 13:22 schreef Roces18 het volgende:
maar hoe krijg je die emplacement ribbon een beetje snel. Ik zit nooit in die anti tank dingen want er is ook nooit een tank te zienKan je hiervoor ook die anti air gebruiken_ maar die is ook lastig
Rush en dan gewoon snipers afknallen. 5e schot had ik umquote:Op maandag 7 november 2011 13:22 schreef Roces18 het volgende:
maar hoe krijg je die emplacement ribbon een beetje snel. Ik zit nooit in die anti tank dingen want er is ook nooit een tank te zienKan je hiervoor ook die anti air gebruiken_ maar die is ook lastig
En die kan je 100 keer verdienen dus 15 miljoen punten per kitquote:Op maandag 7 november 2011 15:16 schreef Roces18 het volgende:
service star is als je alles voor de eerste keer unlocked hebt. Dus iets van 150k punten per star
Volgens mij was het als je honder kills had, dan pas kreeg je die, en had je nog steeds niet alles unlocked. Khad bij de sniper ook nog zo'n 8x scope unlocked terwijl ik al een servicestar had. Maargoed dat is recon dus ik kan het mishebben.quote:Op maandag 7 november 2011 13:31 schreef 67Impala het volgende:
Service star voor je class is dat je alles unlocked heb. Geeft denk ook een beetje aan hoe goed je bent in die class aangezien je er 100 kan verdienen per class en per wapen..
Kan namelijk best mensen woeeehen als ze ineens service star 40 o.i.d. zien bij je class of bij een bepaald wapen.
Service star krijg je toch gewoon bij 220.000 punten voor je class?quote:Op maandag 7 november 2011 15:16 schreef Roces18 het volgende:
service star is als je alles voor de eerste keer unlocked hebt. Dus iets van 150k punten per star
Jawel dat is een service star op een wapen. Je kunt ook een service star krijgen voor elke klasse (Assault, Engineer, Support & Recon) . Ik zat even te loeren in alle dogtags en daar stonden dogtags tussen om te unlocken met 10 enginer service stars t/m 100 service stars. Dus hoe dat dan zit met wat Vinno schrijft weet ik niet..quote:Op maandag 7 november 2011 15:24 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Volgens mij was het als je honder kills had, dan pas kreeg je die, en had je nog steeds niet alles unlocked. Khad bij de sniper ook nog zo'n 8x scope unlocked terwijl ik al een servicestar had. Maargoed dat is recon dus ik kan het mishebben.
Wie vertelt Munn1k en Vinno0615 eens even hoe het zit?!?!?!?quote:Op maandag 7 november 2011 15:50 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Jawel dat is een service star op een wapen. Je kunt ook een service star krijgen voor elke klasse (Assault, Engineer, Support & Recon) . Ik zat even te loeren in alle dogtags en daar stonden dogtags tussen om te unlocken met 10 enginer service stars t/m 100 service stars. Dus hoe dat dan zit met wat Vinno schrijft weet ik niet..
Ja ik zie het ja... Vaag...quote:Op maandag 7 november 2011 16:03 schreef 67Impala het volgende:
Inderdaad, nu wil ik het weten ook! Check anders ff je Dogtags als je in de gelegenheid bent Vinno het zijn secundaire zover ik weet! Overigens hoop ik dat ze die headset shizzle gauw fixen. Kan je tenminste fatsoenlijk samenwerken
(en iedereens gevloek en getier horen als ze gesniperd worden
)
Je krijgt toch een medal als je x uur met iets hebt gespeeld?quote:Op maandag 7 november 2011 16:51 schreef Document1 het volgende:
Zijn jullie niet in de war met de service stars en de medals?
Ik ben er vanavond rond een uurtje of 7. Wie o wie wilt met mij vanavond een paar potjes Rushenquote:Op maandag 7 november 2011 17:15 schreef Apenkoning1 het volgende:
Wie zijn der nu allemaal bezig dan op ps3? Its time for kickin some ass
Je krijgt een medaille als je genoeg ribbons verdiend. 10k per medaillequote:Op maandag 7 november 2011 16:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je krijgt toch een medal als je x uur met iets hebt gespeeld?
Sommige gaan ook op tijd...quote:Op maandag 7 november 2011 18:11 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je krijgt een medaille als je genoeg ribbons verdiend. 10k per medaille
Dat klopt, maar ook zonder je leven op te geven kom je er ook wel hoorquote:Op maandag 7 november 2011 18:24 schreef Document1 het volgende:
Slaap lekker
In ieder geval er zijn meer medals die je 10k exp opleveren ipv dat je je leven móet opgeven om ze te krijgen.
Dat werkt nog niet he. Dus je hebt er weinig aan.quote:Op maandag 7 november 2011 13:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zijn er nog mensen op de PS3 met headset die houden van tactisch Rush?
Dan mag je me gerust toevoegen, psn: Mauzizz
Ben de komende week/anderhalf wel een beetje inactief ivm de toetsweek
Kan iemand ook ff uitleggen wat precies die service star inhoud voor je class? Heb wel een serivce star voor mijn 870MCS, 100 kills.
Ik speel ook vaak liever lone-wolf en join dan ook geen squad. Als ik lekker wil flanken en vlaggen wil capturen wil ik niet dat ze op mij gaan spawnen om zo mij plek te verraden. Maar af en toe een dosis teamwork is zeker niet verkeerdquote:Op maandag 7 november 2011 19:54 schreef Quantic het volgende:
Bah, ik begin een beetje gek te worden van al die spelers die als lonewolfs door het spel roamen. Niks teamplay, ammo droppen, healen/reviven. Zo win je nooit een game :s
Via battlelog en dan profilequote:Op maandag 7 november 2011 20:50 schreef Pierrre het volgende:
Hoe zet ik het welbekende [FOK] voor m'n naam dan?
pff werd hier net ook gek van..... meestal medic boxjes zat maar waar blijft die ammo boxjes? is tog niet moeilijk om het ff te droppe? en als je dan al die lone wolfers in je team hebt gaan ze meestal niet eens voor de objective......quote:Op maandag 7 november 2011 19:54 schreef Quantic het volgende:
Bah, ik begin een beetje gek te worden van al die spelers die als lonewolfs door het spel roamen. Niks teamplay, ammo droppen, healen/reviven. Zo win je nooit een game :s
ik denk dat hij de mensen bedoelt die helemaal niks doen voor de objective en/of voor hun teammatenquote:Op maandag 7 november 2011 20:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik speel ook vaak liever lone-wolf en join dan ook geen squad. Als ik lekker wil flanken en vlaggen wil capturen wil ik niet dat ze op mij gaan spawnen om zo mij plek te verraden. Maar af en toe een dosis teamwork is zeker niet verkeerd
quote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef Apenkoning1 het volgende:
Jesus ik helemaal blij omdat ik die soflam bij recon class heb vrijgespeeld kan je zelf niet zeg maar een airstrike dermee oproepen:S
Zelfs als je die hebt, dan nog is hij waardeloos.quote:Op maandag 7 november 2011 21:26 schreef Roces18 het volgende:
en niemand heeft een javelin dus dan heb je er nog niks aanecht een slechte fout van dice
noob!! sttandaard 7-12 kills met motieren jwzquote:Op maandag 7 november 2011 21:29 schreef Roces18 het volgende:
mortieren zuigen ook flink, ben ik aan het aan het knallen in die gang bij market ``alleway``. En dan krijg ik 0 kills
Bij mij is het weer even gelden, maar volgens mij ligt het wel aan BF3, had het nog nooit bij andere games.quote:Op maandag 7 november 2011 22:27 schreef 67Impala het volgende:
Overigens had ik net een game freeze dus ben er gelijk mee gekapt...
Instant kills zijn er moeilijk mee te krijgen ja. Of ze missen vaak doel, welke van de twee het is weet ik niet. Krijg vaak heel veel assist ermee of mensen schieten iemand half dood en ik maak het af met een mortar. Verder is smoke schieten soms ook wel erg handig in nauwe straten bij rush, of gewoon normale shells om ze af te schrikken tot je eigen team weer staatquote:Op maandag 7 november 2011 21:29 schreef Roces18 het volgende:
mortieren zuigen ook flink, ben ik aan het aan het knallen in die gang bij market ``alleway``. En dan krijg ik 0 kills
je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:48 schreef Catkiller het volgende:
Grand Bazaar waar je aan het begin als defender goed bezig bent als je de vijand tegen kan houden in dat kleine hokje
Daarnaast zijn Seine Crossing en Metro toch ook wel tof omdat geen of weinig voertuigen
Ik pak meestal een jeepje, lekker scheuren en vlaggen cappen. Af en toe even een AT mine neergooien bij Checkpoint en door!quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:13 schreef Catkiller het volgende:
In die maps zit ik sowieso bijna altijd in een heli of een tank met een bekende. Rustig rondjes rijden en vlaggen pakken en mijnen kapot knallen, bij Kharg Island 8 Anti Explosives Ribbons
Enige nadeel is dat je in een heli of jet weinig vlaggen zal cappen
In die maps waar de focus ligt op voertuigen ontkom je er ook eigenlijk niet aan om Engineer te spelen. Ik speel atm even heel graag Assault (F2000 man wat een wapenquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:05 schreef Rauw. het volgende:
Enige maps die ik eigenlijk niet zo leuk vind ( en dat is te zien aan mijn scores ) zijn Operation Firestorm en Caspian Border.
Focus ligt daar te dik op de voertuigen in mijn ogen.
En dan heb ik het over "niet zo leuk", wel gewoon vermakelijk genoeg om te spelen!
Verder zijn de maps gewoon erg dik. Epische gevechten in Operation Metro Conquest om de Ticket hall zijn geweldig. Noshahr Canals is echt ideaal om als Antitank los te gaan.
Kan niet wachten tot de Karkand maps, nog meer variatie en oldskool strike at karkand spelen, episch.
Dit dusquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik pak meestal een jeepje, lekker scheuren en vlaggen cappen. Af en toe even een AT mine neergooien bij Checkpoint en door!
kwam er later pas achter dat jullie in een andere party zatenquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
kwam er later pas achter dat jullie in een andere party zaten
Engineer is ook gewoon een bazenclass imo, ik vind het alleen jammer dat je met bijv stingers niet op tanks kunt locken, maar dan was het ook gewoon te mooi geweest.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:33 schreef 67Impala het volgende:
[..]
In die maps waar de focus ligt op voertuigen ontkom je er ook eigenlijk niet aan om Engineer te spelen. Ik speel atm even heel graag Assault (F2000 man wat een wapen), want ik wil alles unlocken. Prioriteit 1 is dan echt dekking zoeken!
Dan moet je gewoon een javelin pakken, alleen heeft die een erg kleine range.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Engineer is ook gewoon een bazenclass imo, ik vind het alleen jammer dat je met bijv stingers niet op tanks kunt locken, maar dan was het ook gewoon te mooi geweest.
Support in damavand peak is ook erg leuk, claymores in de tunnels en naar binnen lokken maar
Kan je met de Javelin helikopters locken?quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon een javelin pakken, alleen heeft die een erg kleine range.
Beter gebruik je stingers voor vliegend tuig en bezaai je het hele veld met mijnen tegen de tanks etc
Komt door de range inderdaadquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kan je met de Javelin helikopters locken?
Wou me laatst niet lukken (zou wel door die range komen dan)
Maar inderdaad, stingers of RPG en ATmines. winnende combinatie.
Doe ik ook inderdaad, een mijn of 12 per capture point is nietsquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:30 schreef Roces18 het volgende:
Mijnen blijven gelukkig liggen ook al gooi je na je dood weer nieuwe mijnen. In Bf2 gingen ze dan weg maar hier bezaai ik het hele slagveld met mijnen , waardoor je keihard kills kan stapelen
In Bad Company 2 hadden ze ook al de bug dat ze 50% van de tijd het foute bericht neerzetten, stond er dat je verloren had maar stiekempjes was het gewoon dikke winst!quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komt door de range inderdaad
Paar dagen geleden overigens een potje conquest gespeeld wat 1 - 1 stond en daarna kreeg ik een "Your team lost"-scherm. Dat was echt heel erg zuur. Maar daarna kwamen de ribbons in beeld en kreeg ik wel een Conquest winner ribbonBlijkbaar was het exact gelijk ofzo?
Is het niet zo dat je in Bad Company 2 maximaal 6 mijnen kon neerplempen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe ik ook inderdaad, een mijn of 12 per capture point is niets
Vreemd, C4 verdwijnt namelijk wel als je doodgaat als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:30 schreef Roces18 het volgende:
Mijnen blijven gelukkig liggen ook al gooi je na je dood weer nieuwe mijnen. In Bf2 gingen ze dan weg maar hier bezaai ik het hele slagveld met mijnen , waardoor je keihard kills kan stapelen
Ik zie het verschil niet echt als ik eerlijk ben. Een vlag verdedigen is ook onderdeel van het spel en zelfs noodzakelijk en daar kan je C4 prima voor gebruiken. Hoeft dus niet per definitie campen te zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:08 schreef Roces18 het volgende:
per leven kan je als je die explosive vest aan hebt, 6 mijnen neergooien ipv drie of vier. En als je dood bent liggen ze er nog keihardzou anders wel lullig zijn als je elke keer opnieuw moest gooien. c4 daarentegen plak je op tanks enzo om te slopen en niet op de weg, want dat werkt niet tenzij je campt en dat hebben ze liever niet
Hoeft niet, je kan met C4 ook terug switchen naar je wapen en pas af laten gaan als je dat wilt. Ik weet alleen niet of er een maximale afstand is waarin je C4 kan laten ontploffen, maar dat heb ik nog niet gemerkt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:44 schreef Roces18 het volgende:
maar mijnen leg je neer en dan kan je je wapen weer oppaken om een andere vlag te verdedigen.
bij c4 met je erbij blivje
In BFBC2 bleven ze liggen per 6. Dus als jij 6 had neergelegd voor je dood, en je pleurde er na je dood 6 neer, gingen die andere 6 weg.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:30 schreef Roces18 het volgende:
Dit dusquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
In BFBC2 bleven ze liggen per 6. Dus als jij 6 had neergelegd voor je dood, en je pleurde er na je dood 6 neer, gingen die andere 6 weg.
Meestal schiet je hem en dan is hij Disabled en dan krijg je 100 punten. Dan jumpt de piloot eruit en dan flikkert de jet kapot op de grond en krijg je ook nog 50 punten voor distroyed.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:46 schreef Scarify het volgende:
Zeg, ligt het aan mij of is levelen met jets verdomt lastig? Moet je nou serieus eerst killen met je machinegun voordat je Flares/rockets enzo krijgt?
-.- zat echt 5 minuten achter een jet aan met mn machinegun, kreeg '14' assist punten toen ie kapot was.. en je moet er 300 voor IR flares :/
Dat zal geen Xbox zijn dan, daar staat niets...quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wanneer word je toegelaten tot het FOK! platoon dan? Heb gister ff apply to join gedaan, en mijn eigen platoon heb ik verlaten :") !
Heb je geaccepteerd!quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wanneer word je toegelaten tot het FOK! platoon dan? Heb gister ff apply to join gedaan, en mijn eigen platoon heb ik verlaten :") !
ik krijg ook vaak een "Roadkill" bonus als hij neerstort, 50 punten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:49 schreef Vinno het volgende:
[..]
Meestal schiet je hem en dan is hij Disabled en dan krijg je 100 punten. Dan jumpt de piloot eruit en dan flikkert de jet kapot op de grond en krijg je ook nog 50 punten voor distroyed.
Als je mazzel hebt springt de piloot er niet uit en dan gaat ie door en krijg je ook 100 punten voor de kill.
Dus met een beetje mazzel krijg je dan 250 punten.
Maar dat is in het begin wel lastig ja... Ik heb al een paar keer verteld, misschien dat de eerste keer het jagen op een helicopter makkelijker is
Zelfs er vol in vliegen doet soms de truc
Haha ja, zag je net online komen.. Ik dacht ik zeg maar niets.. Laat hem maar zoeken :$quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:07 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik zat net al te kijken, maar kon hem niet vinden
Moet je effe apply to join klikken... Geen idee of je PSN of Xbox hebt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:58 schreef computerprobleem het volgende:
Eey ik wil ook bij een platoon!
Ben een heel goede supporter
ratquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:11 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Haha ja, zag je net online komen.. Ik dacht ik zeg maar niets.. Laat hem maar zoeken :$
Is inderdaad erg lastig, heb met heel veel geluk 350 punten in een keer gehaald. Ik liep gewoon op de grond en ik kreeg het gewoon, waarschijnlijk was m'n neergestortte jet ontploft naast 2 mensen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:46 schreef Scarify het volgende:
Zeg, ligt het aan mij of is levelen met jets verdomt lastig? Moet je nou serieus eerst killen met je machinegun voordat je Flares/rockets enzo krijgt?
-.- zat echt 5 minuten achter een jet aan met mn machinegun, kreeg '14' assist punten toen ie kapot was.. en je moet er 300 voor IR flares :/
Zorg dat je squadleader bent, geef een defend of offence order en hoop dat je team goed verdedigd aanvalt als je in het vliegtuig zit. De punten die je krijgt voor de order tellen voor je vliegtuig score als je er in zit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:46 schreef Scarify het volgende:
Briljante tip! Dat gaan we vanavond eens proberen!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:39 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zorg dat je squadleader bent, geef een defend of offence order en hoop dat je team goed verdedigd aanvalt als je in het vliegtuig zit. De punten die je krijgt voor de order tellen voor je vliegtuig score als je er in zit.
Same eerst sporten en daarna pas knallen. Gaan we weer heerlijk verder met de F2000quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:03 schreef Tjaapo het volgende:
Damn kan vanavond niet tot nauwelijks spelen, heb gitaarles
Vreemd, battlelog is even geblocked op me werk.. dus kan je even niet accepten. Als een ander het niet doet doe ik het vanavond even !quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:13 schreef computerprobleem het volgende:
Heey,
ik wil bij het FOK! Platoon.
Heb een aanvraag ingediend (Playstation 3).
Ik ben Mossad_Commando op de Battlefeed site.
Mijn PSN = worldwar2boy
Accepteer me a.u.b.
Waarom de fuck gebruiken mensen 3 verschillende usernames?!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:13 schreef computerprobleem het volgende:
Heey,
Mijn PSN = worldwar2boy
Accepteer me a.u.b.
Ik weet niet, ik wou worldwar2boy (mijn PSN username) gebruiken, alleen die was al bezet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waarom de fuck gebruiken mensen 3 verschillende usernames?!
Goeie tip zeg, wist niet dat dat ook konquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:39 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zorg dat je squadleader bent, geef een defend of offence order en hoop dat je team goed verdedigd aanvalt als je in het vliegtuig zit. De punten die je krijgt voor de order tellen voor je vliegtuig score als je er in zit.
im guessing.. Join een squad zonder leden en zorg dat anderen je joinen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:13 schreef computerprobleem het volgende:
Hoe kun je zorgen dat je squadleader bent dan?
Ik BFBC2 was recon met shotgun en die sensor balletjes ook wel nice. Beetje daarmee rondstrooien en mensen opwachten met je pump-back tjuktjuk boem.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wel vet eigenlijk, ik heb echt 1/3 Support, 1/3 Assault/Medic en 1/3 Engineer aan tijd gespeeldIk vind de recon class maar niks, en als ik als Recon speel gebruik ik mijn 870MCS of PP-2000 (A)
je kan ook volgens mij gewoon eerst met je engineer mijnen neer leggen voor tanks, daarna ga je in een jet en als je mijnen een kill maakt dan krijgt je jet die punten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:46 schreef Scarify het volgende:
Heb je geaccepteerd!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:13 schreef computerprobleem het volgende:
Heey,
Mijn PSN = worldwar2boy
Accepteer me a.u.b.
Thanksquote:
Nee hoor, bij mij duurde het 3 dagenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef Slomy het volgende:
Besteld bij zavvi (hadden ze nog de versie waarbij je straks die bonus kan downloaden)...gister verzendbevestiging, het kan gewoon 15-20 dagen duren
Vind heli en jets wel makkelijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:40 schreef Laat77 het volgende:
Ik vind zelf conquest ook het leukste om te spelen. Alleen lukt het me niet om goed met de heli en jet te spelen... maar het gaat me op een dag lukken! Als BF4 uitkomt......
Betere manieren om tanks snel onschadelijk te maken:quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:08 schreef Laat77 het volgende:
Ja tenzij er 4 man om je heen staan en allen een RPG in hun handenDag Tankiee
doe je goed ben level 13 en 39 tanks vernietigd, ik gebruik nog maar net minesquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:15 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Betere manieren om tanks snel onschadelijk te maken:
Ben pas level 17 of zo, maar heb al 100+ voertuigen vernietigd, voornamelijk tanks.
Had een paar dagen geleden een episch gevecht bij Kharg Island.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:24 schreef Koopsie het volgende:
[..]
doe je goed ben level 13 en 39 tanks vernietigd, ik gebruik nog maar net mines![]()
9 stuks op een hoofdweg![]()
nog 25 punten voor IR flares
Die kans is zeer klein op grote mappenquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:08 schreef Laat77 het volgende:
Ja tenzij er 4 man om je heen staan en allen een RPG in hun handenDag Tankiee
Wanneer unlock je die?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:36 schreef 67Impala het volgende:
[..]
ja fucking geil! Alleen nog ff een lekkere scope unlocken.
Verbruikt wel snel zijn ammo, voor de rest prima ding! zelfs op afstand.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:36 schreef 67Impala het volgende:
[..]
ja fucking geil! Alleen nog ff een lekkere scope unlocken.
ik krijg ook elke keer weer als ik een tank kapot knal met nog iemand erin een Fuck yeah momentquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:32 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Had een paar dagen geleden een episch gevecht bij Kharg Island.
De laatste vlag, helemaal achteraan (nou ja, hangt ervan af welk team je bent, daar waar er een grote hoofdweg met heuveltjes is), had ik dus vlakbij de basis van de vijand, op die hoofdweg een stuk of 6 mines geplaatst (bevoorraad).
Kwamen er 2 tanks en een zo'n buggy wagen tegelijk op mij af. Buggy in 1x vernietigd en die andere 2 tanks daarna met RPG (zat achter een steen en rende om de tanks heen).
In mijn eentje dus iets van 6 mensen en 3 voertuigen vernietigd.
Was best nice
Maar Seine Crossing is dé map voor vernietigingen enz. Al die gebouwen die neervallen. Echt briljant
Helemaal een double kill, dan komt er echt zo'n lekker rijtje punten te staan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:43 schreef Koopsie het volgende:
[..]
ik krijg ook elke keer weer als ik een tank kapot knal met nog iemand erin een Fuck yeah moment
Nee, allemaal tanks, jeeps en infantry + een aantal keer hun chopper die al opgestegen en boven het battlefield was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:37 schreef Catkiller het volgende:
Zeker heel de tijd boven hun spawn hangen he, baseraper!
Of doe alleen ik dat soms?![]()
Iemand online PS3?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:06 schreef xminator het volgende:
Meeste kills met de knife.
Alleen het knifen is best bugged of heb ik hiervan alleen last?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |