En die kan je 100 keer verdienen dus 15 miljoen punten per kitquote:Op maandag 7 november 2011 15:16 schreef Roces18 het volgende:
service star is als je alles voor de eerste keer unlocked hebt. Dus iets van 150k punten per star
Volgens mij was het als je honder kills had, dan pas kreeg je die, en had je nog steeds niet alles unlocked. Khad bij de sniper ook nog zo'n 8x scope unlocked terwijl ik al een servicestar had. Maargoed dat is recon dus ik kan het mishebben.quote:Op maandag 7 november 2011 13:31 schreef 67Impala het volgende:
Service star voor je class is dat je alles unlocked heb. Geeft denk ook een beetje aan hoe goed je bent in die class aangezien je er 100 kan verdienen per class en per wapen..
Kan namelijk best mensen woeeehen als ze ineens service star 40 o.i.d. zien bij je class of bij een bepaald wapen.
Service star krijg je toch gewoon bij 220.000 punten voor je class?quote:Op maandag 7 november 2011 15:16 schreef Roces18 het volgende:
service star is als je alles voor de eerste keer unlocked hebt. Dus iets van 150k punten per star
Jawel dat is een service star op een wapen. Je kunt ook een service star krijgen voor elke klasse (Assault, Engineer, Support & Recon) . Ik zat even te loeren in alle dogtags en daar stonden dogtags tussen om te unlocken met 10 enginer service stars t/m 100 service stars. Dus hoe dat dan zit met wat Vinno schrijft weet ik niet..quote:Op maandag 7 november 2011 15:24 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Volgens mij was het als je honder kills had, dan pas kreeg je die, en had je nog steeds niet alles unlocked. Khad bij de sniper ook nog zo'n 8x scope unlocked terwijl ik al een servicestar had. Maargoed dat is recon dus ik kan het mishebben.
Wie vertelt Munn1k en Vinno0615 eens even hoe het zit?!?!?!?quote:Op maandag 7 november 2011 15:50 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Jawel dat is een service star op een wapen. Je kunt ook een service star krijgen voor elke klasse (Assault, Engineer, Support & Recon) . Ik zat even te loeren in alle dogtags en daar stonden dogtags tussen om te unlocken met 10 enginer service stars t/m 100 service stars. Dus hoe dat dan zit met wat Vinno schrijft weet ik niet..
Ja ik zie het ja... Vaag...quote:Op maandag 7 november 2011 16:03 schreef 67Impala het volgende:
Inderdaad, nu wil ik het weten ook! Check anders ff je Dogtags als je in de gelegenheid bent Vinno het zijn secundaire zover ik weet! Overigens hoop ik dat ze die headset shizzle gauw fixen. Kan je tenminste fatsoenlijk samenwerken
(en iedereens gevloek en getier horen als ze gesniperd worden
)
Je krijgt toch een medal als je x uur met iets hebt gespeeld?quote:Op maandag 7 november 2011 16:51 schreef Document1 het volgende:
Zijn jullie niet in de war met de service stars en de medals?
Ik ben er vanavond rond een uurtje of 7. Wie o wie wilt met mij vanavond een paar potjes Rushenquote:Op maandag 7 november 2011 17:15 schreef Apenkoning1 het volgende:
Wie zijn der nu allemaal bezig dan op ps3? Its time for kickin some ass
Je krijgt een medaille als je genoeg ribbons verdiend. 10k per medaillequote:Op maandag 7 november 2011 16:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je krijgt toch een medal als je x uur met iets hebt gespeeld?
Sommige gaan ook op tijd...quote:Op maandag 7 november 2011 18:11 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je krijgt een medaille als je genoeg ribbons verdiend. 10k per medaille
Dat klopt, maar ook zonder je leven op te geven kom je er ook wel hoorquote:Op maandag 7 november 2011 18:24 schreef Document1 het volgende:
Slaap lekker
In ieder geval er zijn meer medals die je 10k exp opleveren ipv dat je je leven móet opgeven om ze te krijgen.
Dat werkt nog niet he. Dus je hebt er weinig aan.quote:Op maandag 7 november 2011 13:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zijn er nog mensen op de PS3 met headset die houden van tactisch Rush?
Dan mag je me gerust toevoegen, psn: Mauzizz
Ben de komende week/anderhalf wel een beetje inactief ivm de toetsweek
Kan iemand ook ff uitleggen wat precies die service star inhoud voor je class? Heb wel een serivce star voor mijn 870MCS, 100 kills.
Ik speel ook vaak liever lone-wolf en join dan ook geen squad. Als ik lekker wil flanken en vlaggen wil capturen wil ik niet dat ze op mij gaan spawnen om zo mij plek te verraden. Maar af en toe een dosis teamwork is zeker niet verkeerdquote:Op maandag 7 november 2011 19:54 schreef Quantic het volgende:
Bah, ik begin een beetje gek te worden van al die spelers die als lonewolfs door het spel roamen. Niks teamplay, ammo droppen, healen/reviven. Zo win je nooit een game :s
Via battlelog en dan profilequote:Op maandag 7 november 2011 20:50 schreef Pierrre het volgende:
Hoe zet ik het welbekende [FOK] voor m'n naam dan?
pff werd hier net ook gek van..... meestal medic boxjes zat maar waar blijft die ammo boxjes? is tog niet moeilijk om het ff te droppe? en als je dan al die lone wolfers in je team hebt gaan ze meestal niet eens voor de objective......quote:Op maandag 7 november 2011 19:54 schreef Quantic het volgende:
Bah, ik begin een beetje gek te worden van al die spelers die als lonewolfs door het spel roamen. Niks teamplay, ammo droppen, healen/reviven. Zo win je nooit een game :s
ik denk dat hij de mensen bedoelt die helemaal niks doen voor de objective en/of voor hun teammatenquote:Op maandag 7 november 2011 20:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik speel ook vaak liever lone-wolf en join dan ook geen squad. Als ik lekker wil flanken en vlaggen wil capturen wil ik niet dat ze op mij gaan spawnen om zo mij plek te verraden. Maar af en toe een dosis teamwork is zeker niet verkeerd
quote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef Apenkoning1 het volgende:
Jesus ik helemaal blij omdat ik die soflam bij recon class heb vrijgespeeld kan je zelf niet zeg maar een airstrike dermee oproepen:S
Zelfs als je die hebt, dan nog is hij waardeloos.quote:Op maandag 7 november 2011 21:26 schreef Roces18 het volgende:
en niemand heeft een javelin dus dan heb je er nog niks aanecht een slechte fout van dice
noob!! sttandaard 7-12 kills met motieren jwzquote:Op maandag 7 november 2011 21:29 schreef Roces18 het volgende:
mortieren zuigen ook flink, ben ik aan het aan het knallen in die gang bij market ``alleway``. En dan krijg ik 0 kills
Bij mij is het weer even gelden, maar volgens mij ligt het wel aan BF3, had het nog nooit bij andere games.quote:Op maandag 7 november 2011 22:27 schreef 67Impala het volgende:
Overigens had ik net een game freeze dus ben er gelijk mee gekapt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |