Instant kills zijn er moeilijk mee te krijgen ja. Of ze missen vaak doel, welke van de twee het is weet ik niet. Krijg vaak heel veel assist ermee of mensen schieten iemand half dood en ik maak het af met een mortar. Verder is smoke schieten soms ook wel erg handig in nauwe straten bij rush, of gewoon normale shells om ze af te schrikken tot je eigen team weer staatquote:Op maandag 7 november 2011 21:29 schreef Roces18 het volgende:
mortieren zuigen ook flink, ben ik aan het aan het knallen in die gang bij market ``alleway``. En dan krijg ik 0 kills
je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:48 schreef Catkiller het volgende:
Grand Bazaar waar je aan het begin als defender goed bezig bent als je de vijand tegen kan houden in dat kleine hokje
Daarnaast zijn Seine Crossing en Metro toch ook wel tof omdat geen of weinig voertuigen
Ik pak meestal een jeepje, lekker scheuren en vlaggen cappen. Af en toe even een AT mine neergooien bij Checkpoint en door!quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:13 schreef Catkiller het volgende:
In die maps zit ik sowieso bijna altijd in een heli of een tank met een bekende. Rustig rondjes rijden en vlaggen pakken en mijnen kapot knallen, bij Kharg Island 8 Anti Explosives Ribbons
Enige nadeel is dat je in een heli of jet weinig vlaggen zal cappen
In die maps waar de focus ligt op voertuigen ontkom je er ook eigenlijk niet aan om Engineer te spelen. Ik speel atm even heel graag Assault (F2000 man wat een wapenquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:05 schreef Rauw. het volgende:
Enige maps die ik eigenlijk niet zo leuk vind ( en dat is te zien aan mijn scores ) zijn Operation Firestorm en Caspian Border.
Focus ligt daar te dik op de voertuigen in mijn ogen.
En dan heb ik het over "niet zo leuk", wel gewoon vermakelijk genoeg om te spelen!
Verder zijn de maps gewoon erg dik. Epische gevechten in Operation Metro Conquest om de Ticket hall zijn geweldig. Noshahr Canals is echt ideaal om als Antitank los te gaan.
Kan niet wachten tot de Karkand maps, nog meer variatie en oldskool strike at karkand spelen, episch.
Dit dusquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik pak meestal een jeepje, lekker scheuren en vlaggen cappen. Af en toe even een AT mine neergooien bij Checkpoint en door!
kwam er later pas achter dat jullie in een andere party zatenquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
kwam er later pas achter dat jullie in een andere party zaten
Engineer is ook gewoon een bazenclass imo, ik vind het alleen jammer dat je met bijv stingers niet op tanks kunt locken, maar dan was het ook gewoon te mooi geweest.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:33 schreef 67Impala het volgende:
[..]
In die maps waar de focus ligt op voertuigen ontkom je er ook eigenlijk niet aan om Engineer te spelen. Ik speel atm even heel graag Assault (F2000 man wat een wapen), want ik wil alles unlocken. Prioriteit 1 is dan echt dekking zoeken!
Dan moet je gewoon een javelin pakken, alleen heeft die een erg kleine range.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Engineer is ook gewoon een bazenclass imo, ik vind het alleen jammer dat je met bijv stingers niet op tanks kunt locken, maar dan was het ook gewoon te mooi geweest.
Support in damavand peak is ook erg leuk, claymores in de tunnels en naar binnen lokken maar
Kan je met de Javelin helikopters locken?quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon een javelin pakken, alleen heeft die een erg kleine range.
Beter gebruik je stingers voor vliegend tuig en bezaai je het hele veld met mijnen tegen de tanks etc
Komt door de range inderdaadquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kan je met de Javelin helikopters locken?
Wou me laatst niet lukken (zou wel door die range komen dan)
Maar inderdaad, stingers of RPG en ATmines. winnende combinatie.
Doe ik ook inderdaad, een mijn of 12 per capture point is nietsquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:30 schreef Roces18 het volgende:
Mijnen blijven gelukkig liggen ook al gooi je na je dood weer nieuwe mijnen. In Bf2 gingen ze dan weg maar hier bezaai ik het hele slagveld met mijnen , waardoor je keihard kills kan stapelen
In Bad Company 2 hadden ze ook al de bug dat ze 50% van de tijd het foute bericht neerzetten, stond er dat je verloren had maar stiekempjes was het gewoon dikke winst!quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komt door de range inderdaad
Paar dagen geleden overigens een potje conquest gespeeld wat 1 - 1 stond en daarna kreeg ik een "Your team lost"-scherm. Dat was echt heel erg zuur. Maar daarna kwamen de ribbons in beeld en kreeg ik wel een Conquest winner ribbonBlijkbaar was het exact gelijk ofzo?
Is het niet zo dat je in Bad Company 2 maximaal 6 mijnen kon neerplempen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe ik ook inderdaad, een mijn of 12 per capture point is niets
Vreemd, C4 verdwijnt namelijk wel als je doodgaat als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:30 schreef Roces18 het volgende:
Mijnen blijven gelukkig liggen ook al gooi je na je dood weer nieuwe mijnen. In Bf2 gingen ze dan weg maar hier bezaai ik het hele slagveld met mijnen , waardoor je keihard kills kan stapelen
Ik zie het verschil niet echt als ik eerlijk ben. Een vlag verdedigen is ook onderdeel van het spel en zelfs noodzakelijk en daar kan je C4 prima voor gebruiken. Hoeft dus niet per definitie campen te zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:08 schreef Roces18 het volgende:
per leven kan je als je die explosive vest aan hebt, 6 mijnen neergooien ipv drie of vier. En als je dood bent liggen ze er nog keihardzou anders wel lullig zijn als je elke keer opnieuw moest gooien. c4 daarentegen plak je op tanks enzo om te slopen en niet op de weg, want dat werkt niet tenzij je campt en dat hebben ze liever niet
Hoeft niet, je kan met C4 ook terug switchen naar je wapen en pas af laten gaan als je dat wilt. Ik weet alleen niet of er een maximale afstand is waarin je C4 kan laten ontploffen, maar dat heb ik nog niet gemerkt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:44 schreef Roces18 het volgende:
maar mijnen leg je neer en dan kan je je wapen weer oppaken om een andere vlag te verdedigen.
bij c4 met je erbij blivje
In BFBC2 bleven ze liggen per 6. Dus als jij 6 had neergelegd voor je dood, en je pleurde er na je dood 6 neer, gingen die andere 6 weg.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:30 schreef Roces18 het volgende:
Dit dusquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
In BFBC2 bleven ze liggen per 6. Dus als jij 6 had neergelegd voor je dood, en je pleurde er na je dood 6 neer, gingen die andere 6 weg.
Meestal schiet je hem en dan is hij Disabled en dan krijg je 100 punten. Dan jumpt de piloot eruit en dan flikkert de jet kapot op de grond en krijg je ook nog 50 punten voor distroyed.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:46 schreef Scarify het volgende:
Zeg, ligt het aan mij of is levelen met jets verdomt lastig? Moet je nou serieus eerst killen met je machinegun voordat je Flares/rockets enzo krijgt?
-.- zat echt 5 minuten achter een jet aan met mn machinegun, kreeg '14' assist punten toen ie kapot was.. en je moet er 300 voor IR flares :/
Dat zal geen Xbox zijn dan, daar staat niets...quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wanneer word je toegelaten tot het FOK! platoon dan? Heb gister ff apply to join gedaan, en mijn eigen platoon heb ik verlaten :") !
Heb je geaccepteerd!quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wanneer word je toegelaten tot het FOK! platoon dan? Heb gister ff apply to join gedaan, en mijn eigen platoon heb ik verlaten :") !
ik krijg ook vaak een "Roadkill" bonus als hij neerstort, 50 punten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:49 schreef Vinno het volgende:
[..]
Meestal schiet je hem en dan is hij Disabled en dan krijg je 100 punten. Dan jumpt de piloot eruit en dan flikkert de jet kapot op de grond en krijg je ook nog 50 punten voor distroyed.
Als je mazzel hebt springt de piloot er niet uit en dan gaat ie door en krijg je ook 100 punten voor de kill.
Dus met een beetje mazzel krijg je dan 250 punten.
Maar dat is in het begin wel lastig ja... Ik heb al een paar keer verteld, misschien dat de eerste keer het jagen op een helicopter makkelijker is
Zelfs er vol in vliegen doet soms de truc
Haha ja, zag je net online komen.. Ik dacht ik zeg maar niets.. Laat hem maar zoeken :$quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:07 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik zat net al te kijken, maar kon hem niet vinden
Moet je effe apply to join klikken... Geen idee of je PSN of Xbox hebt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:58 schreef computerprobleem het volgende:
Eey ik wil ook bij een platoon!
Ben een heel goede supporter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |