Ben ff voetbal aan t kijken. ben er vanavond rond 7 uur welquote:
is goedquote:Op zondag 6 november 2011 15:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ben ff voetbal aan t kijken. ben er vanavond rond 7 uur wel
hoe mol je daar tanks mee dan?quote:Op zondag 6 november 2011 18:36 schreef MetBas het volgende:
Die EOD is echt geweldig om tanks mee te mollen en MCOMs te slopen.
welk knoppie? Of hoef je niks te drukken?quote:Op zondag 6 november 2011 18:46 schreef MetBas het volgende:
[..]
Laseren op vijandige tanks. Net als met dat repareerding.
Haha je moet wel heel veel vertrouwen in mij hebben om mij leader te makenquote:Op zondag 6 november 2011 19:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik maak even paar mensen Leader van waarvan ik denk dat ze die taak wel aankunnen.
ja als je het lekker vindt om zo achter een bureau met een mini-beeldscherm te spelen, waarbij je haast niks raakt met dat kutding van een muis ok. Ik vind het lekkerder om chill op de bank te liggen, kijkend naar een 127 cm tv met hdmiquote:
Ik baalde dat ik weg moest! Zat mooi bij jou in de tank!quote:Op zondag 6 november 2011 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
PS3'ers we hebben jullie nodig, we zitten nu met 5 man in 1 team (FOKKERS) tegen een heel vol team.
Richten met een stickquote:Op zondag 6 november 2011 22:29 schreef Morgen- het volgende:
[..]
ja als je het lekker vindt om zo achter een bureau met een mini-beeldscherm te spelen, waarbij je haast niks raakt met dat kutding van een muis ok. Ik vind het lekkerder om chill op de bank te liggen, kijkend naar een 127 cm tv met hdmiconsoles ftw! (mijn mening, dus niet haten)
edit: en zelfs als je je pc aansluit op je tv heb je nog steeds een kutmuis.
Je kan ook heel de OP toevoegenquote:Op zondag 6 november 2011 23:54 schreef Pindakaaspot het volgende:
Wie kan mij ff toevoegen op PSN ( stoeptegel96 ) kan ik morgen online
jouw mening.quote:Op zondag 6 november 2011 23:42 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Richten met een stick![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat het niet mogelijk is om samen op dezelfde server te spelen. Tegen de tijd dat jij iemand in het vizier hebt met je stick, ben je door iemand met een kutmuis al 10x doodgeschoten.
Dan zullen we het nog maar niet hebben over het verschil in graphics.
Ik heb zelf ook een PS3, maar een shooter speelt 20x beter/fijner op de PC.
Vind het zelf veel relaxter spelen met een controller. Ook bij games op de pc plug ik er eentje in. Online heeft gelukkig iedereen dezelfde handicap dus dat maakt niet zoveel uit.quote:Op zondag 6 november 2011 23:42 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Richten met een stick![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat het niet mogelijk is om samen op dezelfde server te spelen. Tegen de tijd dat jij iemand in het vizier hebt met je stick, ben je door iemand met een kutmuis al 10x doodgeschoten.
Dan zullen we het nog maar niet hebben over het verschil in graphics.
Ik heb zelf ook een PS3, maar een shooter speelt 20x beter/fijner op de PC.
Mag het toch hopen, is toch een groot gemis. Communicatie vordert de teamplay imo.quote:
We hebben te veel mensen op de 360quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |