Vind heli en jets wel makkelijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:40 schreef Laat77 het volgende:
Ik vind zelf conquest ook het leukste om te spelen. Alleen lukt het me niet om goed met de heli en jet te spelen... maar het gaat me op een dag lukken! Als BF4 uitkomt......
Betere manieren om tanks snel onschadelijk te maken:quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:08 schreef Laat77 het volgende:
Ja tenzij er 4 man om je heen staan en allen een RPG in hun handenDag Tankiee
doe je goed ben level 13 en 39 tanks vernietigd, ik gebruik nog maar net minesquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:15 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Betere manieren om tanks snel onschadelijk te maken:
Ben pas level 17 of zo, maar heb al 100+ voertuigen vernietigd, voornamelijk tanks.
Had een paar dagen geleden een episch gevecht bij Kharg Island.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:24 schreef Koopsie het volgende:
[..]
doe je goed ben level 13 en 39 tanks vernietigd, ik gebruik nog maar net mines![]()
9 stuks op een hoofdweg![]()
nog 25 punten voor IR flares
Die kans is zeer klein op grote mappenquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:08 schreef Laat77 het volgende:
Ja tenzij er 4 man om je heen staan en allen een RPG in hun handenDag Tankiee
Wanneer unlock je die?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:36 schreef 67Impala het volgende:
[..]
ja fucking geil! Alleen nog ff een lekkere scope unlocken.
Verbruikt wel snel zijn ammo, voor de rest prima ding! zelfs op afstand.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:36 schreef 67Impala het volgende:
[..]
ja fucking geil! Alleen nog ff een lekkere scope unlocken.
ik krijg ook elke keer weer als ik een tank kapot knal met nog iemand erin een Fuck yeah momentquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:32 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Had een paar dagen geleden een episch gevecht bij Kharg Island.
De laatste vlag, helemaal achteraan (nou ja, hangt ervan af welk team je bent, daar waar er een grote hoofdweg met heuveltjes is), had ik dus vlakbij de basis van de vijand, op die hoofdweg een stuk of 6 mines geplaatst (bevoorraad).
Kwamen er 2 tanks en een zo'n buggy wagen tegelijk op mij af. Buggy in 1x vernietigd en die andere 2 tanks daarna met RPG (zat achter een steen en rende om de tanks heen).
In mijn eentje dus iets van 6 mensen en 3 voertuigen vernietigd.
Was best nice
Maar Seine Crossing is dé map voor vernietigingen enz. Al die gebouwen die neervallen. Echt briljant
Helemaal een double kill, dan komt er echt zo'n lekker rijtje punten te staan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:43 schreef Koopsie het volgende:
[..]
ik krijg ook elke keer weer als ik een tank kapot knal met nog iemand erin een Fuck yeah moment
Nee, allemaal tanks, jeeps en infantry + een aantal keer hun chopper die al opgestegen en boven het battlefield was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:37 schreef Catkiller het volgende:
Zeker heel de tijd boven hun spawn hangen he, baseraper!
Of doe alleen ik dat soms?![]()
Iemand online PS3?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:06 schreef xminator het volgende:
Meeste kills met de knife.
Alleen het knifen is best bugged of heb ik hiervan alleen last?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |