ratquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:11 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Haha ja, zag je net online komen.. Ik dacht ik zeg maar niets.. Laat hem maar zoeken :$
Is inderdaad erg lastig, heb met heel veel geluk 350 punten in een keer gehaald. Ik liep gewoon op de grond en ik kreeg het gewoon, waarschijnlijk was m'n neergestortte jet ontploft naast 2 mensen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:46 schreef Scarify het volgende:
Zeg, ligt het aan mij of is levelen met jets verdomt lastig? Moet je nou serieus eerst killen met je machinegun voordat je Flares/rockets enzo krijgt?
-.- zat echt 5 minuten achter een jet aan met mn machinegun, kreeg '14' assist punten toen ie kapot was.. en je moet er 300 voor IR flares :/
Zorg dat je squadleader bent, geef een defend of offence order en hoop dat je team goed verdedigd aanvalt als je in het vliegtuig zit. De punten die je krijgt voor de order tellen voor je vliegtuig score als je er in zit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:46 schreef Scarify het volgende:
Zeg, ligt het aan mij of is levelen met jets verdomt lastig? Moet je nou serieus eerst killen met je machinegun voordat je Flares/rockets enzo krijgt?
-.- zat echt 5 minuten achter een jet aan met mn machinegun, kreeg '14' assist punten toen ie kapot was.. en je moet er 300 voor IR flares :/
Briljante tip! Dat gaan we vanavond eens proberen!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:39 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zorg dat je squadleader bent, geef een defend of offence order en hoop dat je team goed verdedigd aanvalt als je in het vliegtuig zit. De punten die je krijgt voor de order tellen voor je vliegtuig score als je er in zit.
Same eerst sporten en daarna pas knallen. Gaan we weer heerlijk verder met de F2000quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:03 schreef Tjaapo het volgende:
Damn kan vanavond niet tot nauwelijks spelen, heb gitaarles
Vreemd, battlelog is even geblocked op me werk.. dus kan je even niet accepten. Als een ander het niet doet doe ik het vanavond even !quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:13 schreef computerprobleem het volgende:
Heey,
ik wil bij het FOK! Platoon.
Heb een aanvraag ingediend (Playstation 3).
Ik ben Mossad_Commando op de Battlefeed site.
Mijn PSN = worldwar2boy
Accepteer me a.u.b.
Waarom de fuck gebruiken mensen 3 verschillende usernames?!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:13 schreef computerprobleem het volgende:
Heey,
Mijn PSN = worldwar2boy
Accepteer me a.u.b.
Ik weet niet, ik wou worldwar2boy (mijn PSN username) gebruiken, alleen die was al bezet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waarom de fuck gebruiken mensen 3 verschillende usernames?!
Goeie tip zeg, wist niet dat dat ook konquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:39 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zorg dat je squadleader bent, geef een defend of offence order en hoop dat je team goed verdedigd aanvalt als je in het vliegtuig zit. De punten die je krijgt voor de order tellen voor je vliegtuig score als je er in zit.
im guessing.. Join een squad zonder leden en zorg dat anderen je joinen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:13 schreef computerprobleem het volgende:
Hoe kun je zorgen dat je squadleader bent dan?
Ik BFBC2 was recon met shotgun en die sensor balletjes ook wel nice. Beetje daarmee rondstrooien en mensen opwachten met je pump-back tjuktjuk boem.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wel vet eigenlijk, ik heb echt 1/3 Support, 1/3 Assault/Medic en 1/3 Engineer aan tijd gespeeldIk vind de recon class maar niks, en als ik als Recon speel gebruik ik mijn 870MCS of PP-2000 (A)
je kan ook volgens mij gewoon eerst met je engineer mijnen neer leggen voor tanks, daarna ga je in een jet en als je mijnen een kill maakt dan krijgt je jet die punten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:46 schreef Scarify het volgende:
Heb je geaccepteerd!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:13 schreef computerprobleem het volgende:
Heey,
Mijn PSN = worldwar2boy
Accepteer me a.u.b.
Thanksquote:
Nee hoor, bij mij duurde het 3 dagenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef Slomy het volgende:
Besteld bij zavvi (hadden ze nog de versie waarbij je straks die bonus kan downloaden)...gister verzendbevestiging, het kan gewoon 15-20 dagen duren
Vind heli en jets wel makkelijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:40 schreef Laat77 het volgende:
Ik vind zelf conquest ook het leukste om te spelen. Alleen lukt het me niet om goed met de heli en jet te spelen... maar het gaat me op een dag lukken! Als BF4 uitkomt......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |