SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door BarrieButsers op 06-11-2011 18:19:10 ]Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
KK had het niet over aankomende vrijdag hequote:Op zaterdag 5 november 2011 17:35 schreef Muisraket het volgende:
TT.
Oh en ik kan vrijdag ook wel denk ik.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:37 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wat is dat voor een achterlijke TT?
We vragen toch ook niet wat voor achterlijke user jij bent.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:37 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wat is dat voor een achterlijke TT?
Weet ik. Deze vrijdag kan ik echt niet want dan moet ik naar de kaakchirurg. Twee verstandskiezen moeten weg en die zitten allebei onder dus dat wordt een feest.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
KK had het niet over aankomende vrijdag he
Al wil ik deze vrijdag ook best gaan zuipen, geen probleem.
quote:
Sorry, maar ik vindt het gewoon raar.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We vragen toch ook niet wat voor achterlijke user jij bent.
Aha. Ik vind het raar dat je de grammatica regels niet kent.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:39 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
Sorry, maar ik vindt het gewoon raar.
Oke en wat wil je hiermee bereiken?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:39 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
Sorry, maar ik vindt het gewoon raar.
ik stondt er ook van te kijkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Aha. Ik vind het raar dat je de grammatica regels niet kent.
Doei.
Inderdaad, tsssss!quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wie woont daar nou weer inderdaad.
Dat klinkt niet prettigquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Weet ik. Deze vrijdag kan ik echt niet want dan moet ik naar de kaakchirurg. Twee verstandskiezen moeten weg en die zitten allebei onder dus dat wordt een feest.
Jij niet in ieder gevalquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wie woont daar nou weer inderdaad.
Komt in orde kutquote:
quote:
Sommige mensen kunnen 'm niet kijken zonder ondertitelingquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben die film van new kids aan het kijken, wat is het toch ook een bazenfilm
Triest is dat hequote:Op zaterdag 5 november 2011 19:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen 'm niet kijken zonder ondertiteling
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben die film van new kids aan het kijken, wat is het toch ook een bazenfilm
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:08 schreef shifto het volgende:
Hoooooeeeeeerrrruuuuuuhhhh neeeeuuuuukkkkeeeeennnnn ♫♫♫♫♫
wat?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen 'm niet kijken zonder ondertiteling
Nja, ik zou een Limburg of Groningse film ook niet kunnen volgen.quote:
Maar dat scheelt nogal van NL t.o.v. hoe die dialecten verschillen van NLquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, ik zou een Limburg of Groningse film ook niet kunnen volgen.
Ja okequote:Op zaterdag 5 november 2011 19:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, ik zou een Limburg of Groningse film ook niet kunnen volgen.
Mij ook niet. Mijn familie aan m'n moeders kant komt uit die regio dus op verjaardagen hoor ik 't zatquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja okeHet valt me eigenlijk niet eens op dat praten van hun.
Bedoel je nu de regio Maaskantje of de andere kant van het land?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mij ook niet. Mijn familie aan m'n moeders kant komt uit die regio dus op verjaardagen hoor ik 't zat
Berlicum/Den Dungenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bedoel je nu de regio Maaskantje of de andere kant van het land?
Time for a kl00nquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Richard Batsbak is eigenlijk ook wel een toffe naam
Je hebt toch wel een foto gemaakt met een Maaskantje bord he?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Time for a kl00n
Ik was net nog in Maaskantje
Ohhquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:27 schreef shifto het volgende:
Nja het telt eigenlijk niet, ik reed er alleen doorheen omdat de grote weg naar gestel dicht was
Ik heb zeker een foto van een Maaskantje bord! (bij een vriend thuisquote:
Coolquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb zeker een foto van een Maaskantje bord! (bij een vriend thuis)
Millrooie jonge!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:46 schreef babipangang het volgende:
[..]
Berlicum hmmm, zelf 18,5 jaar gewoond
neee, jij?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie nog plannen voor vanavond?
Hard achteruit gegaan in aantal inwoners danquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:59 schreef shifto het volgende:
Bij elkaar wonen daar toch maar 15 man
Een beetje fokken als echte autisten. Moet kunnen toch?quote:
hahahaha uiteraard, je bent autist of je bent het niet hequote:Op zaterdag 5 november 2011 20:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een beetje fokken als echte autisten. Moet kunnen toch?
Juistquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:14 schreef babipangang het volgende:
[..]
hahahaha uiteraard, je bent autist of je bent het niet he
Nouja ik ga in elk geval even naar de buurman, even niet autistisch zijn. Ik wens je een fijne avond.quote:
Dankje, jij ookquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:19 schreef babipangang het volgende:
[..]
Nouja ik ga in elk geval even naar de buurman, even niet autistisch zijn. Ik wens je een fijne avond.
Dinsdag en donderdag en vrijdag zijn hier de uitgaansavonden.quote:
Zondag niet?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:46 schreef Kutstudent het volgende:
Ohja en maandag en woensdag ook wel.
Have funquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:53 schreef shifto het volgende:
Ik ga zo ook weg helaasch, naar het pittoreske Rossum
Alle 4 mijn verstandskiezen gingen er gewoon 'normaal' bij de tandarts uit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:05 schreef bijdehand het volgende:
En muisraket: kaakchirurg kan meevallen hoor, laat je niet opnaaien door de verhalen op internet. Ik heb een verstandskies laten trekken en dat viel reuze mee (al ben ik wel bang dat de andere 3(!) er ook op korte termijn uit moeten)
Rossum.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:53 schreef shifto het volgende:
Ik ga zo ook weg helaasch, naar het pittoreske Rossum
Mijn onderste verstandskiezen liggen allebei praktisch horizontaal en eentje ook nog super dicht bij een zenuw.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Alle 4 mijn verstandskiezen gingen er gewoon 'normaal' bij de tandarts uit.
Heerlijk die watjes in je mond
Ah kijk, een typisch Delftsch studentenhuischquote:Op zondag 6 november 2011 01:43 schreef Kutstudent het volgende:
Helemaal dronken waus allesssssssssssssss.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 november 2011 09:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ah kijk, een typisch Delftsch studentenhuisch
Nouja, stappenquote:Op zondag 6 november 2011 11:03 schreef babipangang het volgende:
Kut is dat ja, had ik ook al last van
Hahahaha lekker tussen de boerenquote:Op zondag 6 november 2011 11:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Nouja, stappenBen in Rossum geweest, een of ander gat waar de kroeg om 2u dicht gaat.
Idd, jij nog iets beleeft?quote:Op zondag 6 november 2011 11:08 schreef babipangang het volgende:
[..]
Hahahaha lekker tussen de boeren
Vooral Carroussel geweest met de harde kern van Balkumquote:
Den Bosch omg Donk/Reit/Haren, exact ertusseninquote:Op zondag 6 november 2011 11:19 schreef Muisraket het volgende:
Maar babipangang, jij woont dus ook (in de buurt van) DB? Vertel eens wat over jezelf.
Geeft dat iets?quote:Op zondag 6 november 2011 11:44 schreef babipangang het volgende:
morguh
damn, heb de vervelende eigenschap om elke keer alles te quoten
Net buiten Den Bosch (wel daar geboren trouwens), 19 jaar.quote:Op zondag 6 november 2011 11:28 schreef babipangang het volgende:
[..]
Den Bosch omg Donk/Reit/Haren, exact ertussenin29 jaar, uhmmz nog meer iets meer weten?
En jij?
Kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat niet willen. Voor diegene die dat wel willen. Leef je uit, dan zet ik het in de OPquote:Op zondag 6 november 2011 11:33 schreef shifto het volgende:
Hmmm we zouden in de OP kleine samenvattinkjes over de vaste users moeten hebben
Had bij jou toch wel minstens een a4tje aan tekst verwacht.quote:Op zondag 6 november 2011 11:58 schreef shifto het volgende:
Shifto:
23
Ex-Maaspoort tuig
Ex-Deuteren tuig
Zuid tuig
Ben aan het stofzuigen, kon zo snel niet meer bedenkenquote:Op zondag 6 november 2011 12:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Had bij jou toch wel minstens een a4tje aan tekst verwacht.
Dat is echt flink balen.quote:Op zondag 6 november 2011 12:22 schreef bijdehand het volgende:
Dag homo's. Gister is mijn fiets gejat
Sorry!quote:Op zondag 6 november 2011 12:22 schreef bijdehand het volgende:
Gecondoleerd manquote:Op zondag 6 november 2011 12:22 schreef bijdehand het volgende:
Wow!! Dat is denk ik de 1e keer dat ik hoor dat er iets is terug gevonden door de politiequote:Op zondag 6 november 2011 12:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat is echt flink balen.
On a sidenote: mijn fiets die vorig jaar gejat was, heb ik sinds een aantal weken weer terug, de politie had hem gevonden!![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 12:30 schreef babipangang het volgende:
[..]
Sorry!je kunt hem hier ophalen, staat veilig in de schuur
Ik was ook enorm verbaasd inderdaad, net zoals mijn vrienden. Had het echt nooit verwacht.quote:Op zondag 6 november 2011 12:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Wow!! Dat is denk ik de 1e keer dat ik hoor dat er iets is terug gevonden door de politie
Ja maar niet met info over de users toch?quote:Op zondag 6 november 2011 12:17 schreef Kutstudent het volgende:
Die tekstjes stonden er al, maar die werden tot meerder vermaak en verneuks aangepast bij een nieuwe op.
Mooi kut manquote:Op zondag 6 november 2011 12:22 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb ooit een fiets naar de oud ijzer handelaar gebracht! Een jaar later zag ik er een turk op fietsen!quote:Op zondag 6 november 2011 12:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik was ook enorm verbaasd inderdaad, net zoals mijn vrienden. Had het echt nooit verwacht.
Sad story broquote:Op zondag 6 november 2011 14:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuut den bosch. Eerst problemen met een stoere auto toen jassen gejat by de lalala kees was dicht 4 uur gedaan om trug te komen
Klagen over de lalalaa maar er wel komen.quote:Op zondag 6 november 2011 14:11 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuut den bosch. Eerst problemen met een stoere auto toen jassen gejat by de lalala kees was dicht 4 uur gedaan om trug te komen
Het was mijn 2e keer den boschquote:Op zondag 6 november 2011 14:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Klagen over de lalalaa maar er wel komen.![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 15:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Problemen met een stoereauto?
Je moet ook geen autos beledigen, dat is niet lief..
Arme stakker.quote:Op zondag 6 november 2011 15:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Het was mijn 2e keer den bosch
Voorspelbare reactiesquote:Op zondag 6 november 2011 15:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Problemen met een stoereauto?
Je moet ook geen autos beledigen, dat is niet lief..
Haten op mensen die Corry heten.quote:Op zondag 6 november 2011 16:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoor net dat Barrie Corry heet.Dan moet je echt zelfmoord plegen denk ik.
Kan ook inderdaadquote:Op zondag 6 november 2011 17:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Of zou ze schizofreen zijn?
[ afbeelding ]
PM/DM eens wat je dan wel hebt gehoord.quote:Op zondag 6 november 2011 20:12 schreef Kutstudent het volgende:
Barrie heet Corry? Ik had iets heel anders gehoord.
Kan het niet terugvinden.quote:Op zondag 6 november 2011 20:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
PM/DM eens wat je dan wel hebt gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zondag 6 november 2011 20:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Jongens ik ben kei goed voor school bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
Ik vind het eigenlijk echt triest, maar je moet iets toch?quote:
quote:
Holy shitquote:Op zondag 6 november 2011 20:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Corrie Ander, Corrie Door, Corrie Geren, Connie Loskoomen, Connie Piesen, Connie-Claar Coomen, Conny Beter en Conny Dansen
Beetje sad is het wel ja.quote:
Jawel maar ik was/ben benieuwd welke naam hij dan heeft gehoordquote:Op zondag 6 november 2011 20:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Beetje sad is het wel ja.![]()
Maar Barrie, aangezien je het over het pmen had van een andere naam, neem ik aan dat je niet echt Corry heet?
Geremquote:
tofquote:Op zondag 6 november 2011 20:46 schreef shifto het volgende:
http://dating.failblog.org
Die site zit echt vol juweeltjes
Wat?quote:
Jij had verteld dat barrie anders heette.quote:
Denk je nu serieus dat ik Corry heet?quote:Op zondag 6 november 2011 20:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij had verteld dat barrie anders heette.Of tuxxx. Een van de 2.
De naam Corry heb ik niet genoemd. Ik had alleen verteld dat BB de voornaam van Tux had.quote:Op zondag 6 november 2011 20:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij had verteld dat barrie anders heette.Of tuxxx. Een van de 2.
Ik zie het al voor mequote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wordt nog wat op die meet.
Sprekenwe mekaar allemaal aan met 'hey shifto' 'hey bijdehand' etc.. Puur omdat we mekaars echte namen (nog) niet weten, of omdat die foknamen er zo ingesleten zijn
Toevallig dat zij en ik dezelfde naam hebben.quote:Op zondag 6 november 2011 20:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De naam Corry heb ik niet genoemd. Ik had alleen verteld dat BB de voornaam van Tux had.
Ik ken een Corry uit Den Bosch dus kon best.quote:Op zondag 6 november 2011 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk je nu serieus dat ik Corry heet?
Echt hè.quote:Op zondag 6 november 2011 20:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wordt nog wat op die meet.
Sprekenwe mekaar allemaal aan met 'hey shifto' 'hey bijdehand' etc.. Puur omdat we mekaars echte namen (nog) niet weten, of omdat die foknamen er zo ingesleten zijn
1 Corry in den bosch?quote:Op zondag 6 november 2011 20:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ken een Corry uit Den Bosch dus kon best.
Zijn wij niet leuk genoeg?quote:Op zondag 6 november 2011 20:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echt hè.Weet trouwens niet of ik er de hele avond zal zijn, maar ik kom sowieso even langs.
Heb het druk, ben dan waarschijnlijk nogal moe etc. Maar ik ga mezelf wel voornemen om zo lang mogelijk te blijven, als het leuk is. Want hoewel 'ik moet werken' enz. wel geldige redenen zijn, is het wel een beetje gezeur.quote:Op zondag 6 november 2011 21:00 schreef shifto het volgende:
[..]
1 Corry in den bosch?
[..]
Zijn wij niet leuk genoeg?
Stiekem wel een beetje.quote:Op zondag 6 november 2011 21:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Vinden jullie het niet eng/spannend/raar om te meeten?
Noem eens een worst case scenario?quote:Op zondag 6 november 2011 21:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Vinden jullie het niet eng/spannend/raar om te meeten?
Dat zal niet gebeuren, desnoods hebben we het over dezelfde onzin als hierquote:Op zondag 6 november 2011 21:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Stiekem wel een beetje.Ben bang dat als we daar eenmaal zitten, we elkaar niets te vertellen hebben of zo.
Nou denk dat opzich wel meevalt. Zeker omdat een paar elkaar ook wel kennen enzo. Maar al die nieuwe mensen, volgens mij durf ik heel de avond dan niks te zeggenquote:Op zondag 6 november 2011 21:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Stiekem wel een beetje.Ben bang dat als we daar eenmaal zitten, we elkaar niets te vertellen hebben of zo.
Geen idee. Wat ook wel een goede zou zijn, als Tux ineens langs komtquote:
Je gaat mij niet vertellen, grote mond op het internet, emo irl?quote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou denk dat opzich wel meevalt. Zeker omdat een paar elkaar ook wel kennen enzo. Maar al die nieuwe mensen, volgens mij durf ik heel de avond dan niks te zeggen
Ach, dan roken ik en st een shaggie en lifes goodquote:Op zondag 6 november 2011 21:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen idee. Wat ook wel een goede zou zijn, als Tux ineens langs komt
Zo eng ben ik nou ook weer niet hoor.quote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou denk dat opzich wel meevalt. Zeker omdat een paar elkaar ook wel kennen enzo. Maar al die nieuwe mensen, volgens mij durf ik heel de avond dan niks te zeggen
Wist hij veel.quote:Op zondag 6 november 2011 20:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Toevallig dat zij en ik dezelfde naam hebben.
Ik blijk een psychopaat te zijn. Heb altijd een pianosnoer bij me, en volg een van jullie naar huis. Onderweg trek ik je van je fiets en trek je mee de bosjes in. Daar prik ik je stembanden door en snij je tong eraf. Met een lepeltje laat ik je ogen eruit floepen, maar laat ze wel bungen zodat je kan zien wat ik doe. Dan pak ik bizonkit en steek die slang in je luchtpijp. Ik spuit heel die fles leeg in je keel en kijk hoe je langzaam stikt.quote:
Nou ik vind mezelf hier eigenlijk super rustig i.t.t. het normale leven.quote:Op zondag 6 november 2011 21:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen, grote mond op het internet, emo irl?nee toch?
[..]
Ach, dan roken ik en st een shaggie en lifes good
Kom ook best wel even kijkenquote:Op zondag 6 november 2011 20:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echt hè.Weet trouwens niet of ik er de hele avond zal zijn, maar ik kom sowieso even langs.
Dat zou wel echt geweldig zijn ja!quote:Op zondag 6 november 2011 21:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen idee. Wat ook wel een goede zou zijn, als Tux ineens langs komt
Nee dat geloof ik wel hoorquote:Op zondag 6 november 2011 21:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zo eng ben ik nou ook weer niet hoor.
quote:Op zondag 6 november 2011 21:08 schreef Muisraket het volgende:
Geen idee wie dit gemaakt heeft, maar dit bedoelde ik:
[ afbeelding ]
Wij twee praten altijd best lang enzo tochquote:Op zondag 6 november 2011 21:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou ik vind mezelf hier eigenlijk super rustig i.t.t. het normale leven.Maar met allemaal onbekende mensen, weet het niet
Ja en dan sleurt ST je gewoon mee naar haar kelder
Ja klopt maar dan ben ik ook wel rustig hoor, heel anders dan met vriendinnen bijvoorbeeld. En de eerste keer heb ik ook vaak gestaan van (.....)quote:Op zondag 6 november 2011 21:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wij twee praten altijd best lang enzo toch
Ja maar ik lulde wel doorquote:Op zondag 6 november 2011 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja klopt maar dan ben ik ook wel rustig hoor, heel anders dan met vriendinnen bijvoorbeeld. En de eerste keer heb ik ook vaak gestaan van (.....)
Je weet niet eens hoe ze er uit ziet, kutquote:Op zondag 6 november 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ga BB wel regelen, en dan hebben jullie genoeg stof tot praten.
Jij zegt dat ze lekker is.quote:Op zondag 6 november 2011 21:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar ik lulde wel door
[..]
Je weet niet eens hoe ze er uit ziet, kut
Ja maar dat is juist goedquote:Op zondag 6 november 2011 21:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar ik lulde wel door
[..]
Je weet niet eens hoe ze er uit ziet, kut
EN TM HOE TM IN HET ECHT IS JA INTERESSE VOOR TM PLEASEquote:Op zondag 6 november 2011 21:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Kom ook best wel even kijken
Vast wel gezellig..
Live zien hoe Tuxxx gebashed wordt..
Live de liefde zien bloeien tussen bdh en BB..
Live het bekakte delftsche stemgeluid van KK aanhoren..
Live kijken hoe FE meteen probeert alle nieuwe chicks aan te spreken..
quote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
EN TM HOE TM IN HET ECHT IS JA INTERESSE VOOR TM PLEASE
Tijdens de meet;quote:
Mag je wel van je ouders?quote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Het moet gezegd dat ze dit joch al best lang als ava heeft.quote:Op zondag 6 november 2011 21:18 schreef shifto het volgende:
Of we maken gewoon maskers van onze avatars, dan herkennen we elkaar (behalve BB want die wisselt te vaak)
Zit ik daar:quote:Op zondag 6 november 2011 21:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tijdens de meet;
KK; Waar is Barrie die zou toch komen?![]()
![]()
De rest; ze zit langs je..
KK; BB je zou er anders uitzien!!![]()
Volgens mij ben jij kei leipquote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
3x raden naar welke tent ze willenquote:Op zondag 6 november 2011 21:23 schreef FedExpress het volgende:
hoizo, allemaal meetshizzle hier, het zal toch niet
Ik heb liever een terrasje en anders bruincafé. Het is geen uitgaan he, maar meeten.quote:Op zondag 6 november 2011 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
3x raden naar welke tent ze willen
'ze'quote:Op zondag 6 november 2011 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
3x raden naar welke tent ze willen
Eens!quote:Op zondag 6 november 2011 21:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb liever een terrasje en anders bruincafé. Het is geen uitgaan he, maar meeten.
Klinkt al beterquote:Op zondag 6 november 2011 21:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb liever een terrasje en anders bruincafé. Het is geen uitgaan he, maar meeten.
Mee eens.quote:Op zondag 6 november 2011 21:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
quote:
Da's wel gezellig daar.quote:
LOL OPIUM VOLKquote:Op zondag 6 november 2011 21:23 schreef Kutstudent het volgende:
Ik weet wel dankzij facebook dat TM typisch opium volk is.
picsquote:Op zondag 6 november 2011 21:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
En myn nicht is inderdaad goeie![]()
Mn ogenquote:
En dan.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 21:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En dan.Dalijk slokt ze ons allemaal op met die hongerige kut van d'r.
Leuke film.quote:Op zondag 6 november 2011 21:36 schreef shifto het volgende:
Ik ga ff Killer Elite kijken, eens kijken of er genoeg explosies inzitten
Heb je 'm gedownload of in bios?quote:
Met die Koreaanse ondertiteling? Want als je zonder hebt wil i kwel een linkjequote:Op zondag 6 november 2011 21:53 schreef shifto het volgende:
Had hem gedownload, kijk hem nu op mijn andere monitor
Dan wacht ik nog evenquote:Op zondag 6 november 2011 21:55 schreef shifto het volgende:
Nee het is met die wazige shit onderinHebben ze lopen blurren, maakt het nog mooier
Conan the barbarian is gisteren uitgekomen. Ook wel lekkere actie, lekkere wijven en voor de dames opgepompte testosteron gasten met veel te grote zwaarden.quote:
Oeh, die moet ik zien danquote:Op zondag 6 november 2011 22:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Conan the barbarian is gisteren uitgekomen. Ook wel lekkere actie, lekkere wijven en voor de dames opgepompte testosteron gasten met veel te grote zwaarden.
Duurt wel lang nu. 5 keer zoveel leechers als seeders.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 22:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Conan the barbarian is gisteren uitgekomen. Ook wel lekkere actie, lekkere wijven en voor de dames opgepompte testosteron gasten met veel te grote zwaarden.
Via via heb ik nieuwsgroepen (gratis voor mij) dus da's een stuk sneller.quote:Op zondag 6 november 2011 22:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Duurt wel lang nu. 5 keer zoveel leechers als seeders.
Paas ff door maat.quote:Op zondag 6 november 2011 22:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Via via heb ik nieuwsgroepen (gratis voor mij) dus da's een stuk sneller.
Kan dus niet want er kunnen 5 downloaders op 1 account en daar zitten we aan met de familiequote:
Ze lacht wel liefquote:
Ik moest echt kanker hard lachenquote:Op zondag 6 november 2011 21:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En dan.Dalijk slokt ze ons allemaal op met die hongerige kut van d'r.
Er uit gestuurdquote:Op maandag 7 november 2011 09:50 schreef BarrieButsers het volgende:
hallo ik zit in de aula want eruit gestuurdZijn jullie ookal toe aan weekend?
Hahaha why?quote:Op maandag 7 november 2011 09:50 schreef BarrieButsers het volgende:
hallo ik zit in de aula want eruit gestuurdZijn jullie ookal toe aan weekend?
Wow lekker johquote:Op maandag 7 november 2011 10:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er uit gestuurdIk heb nog weekend, die duurt tot woensdag half 10, en woensdag om half 5 heb ik weer weekend
Word je daarvoor er tegenwoordig al uitgestuurd?quote:Op maandag 7 november 2011 10:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Te druk/grote bek. Moet je werken?
Ja voor minder ook hoor.quote:Op maandag 7 november 2011 10:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Word je daarvoor er tegenwoordig al uitgestuurd?Ja ben aanwezig op werk
Ja ik krijg nog steeds betaald dus zal wel goed zijnquote:Op maandag 7 november 2011 10:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja voor minder ook hoor.Oke aanwezig zijn is al zat toch
Dat is het belangrijkstequote:Op maandag 7 november 2011 10:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja ik krijg nog steeds betaald dus zal wel goed zijn
Net de middelbarequote:
Ik ben er zo vaak uitgetrapt door van Hamond he.quote:
Hij heeft mij er nooit uit gezetquote:Op maandag 7 november 2011 11:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben er zo vaak uitgetrapt door van Hamond he.Ik was bij hem leider van de flapdrollenbrigade.
Hein zat toen voor zijn bureau, en dat stond op die verhoging. Had ie met typ-ex kut pijl naar boven op dat bureau geschilderd. Daar kon van Hamond ook niet om lachen.quote:Op maandag 7 november 2011 11:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij heeft mij er nooit uit gezet
Inmiddels heb ik weer les heur. Welke aula heb jij pauze?quote:
Die skere, niet de hoofdaula maar die grijze achterin bij mediavormgevingquote:Op maandag 7 november 2011 11:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik weer les heur. Welke aula heb jij pauze?
Flapdrollenbrigadequote:Op maandag 7 november 2011 11:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben er zo vaak uitgetrapt door van Hamond he.Ik was bij hem leider van de flapdrollenbrigade.
Awesomequote:Op maandag 7 november 2011 11:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hein zat toen voor zijn bureau, en dat stond op die verhoging. Had ie met typ-ex kut pijl naar boven op dat bureau geschilderd. Daar kon van Hamond ook niet om lachen.
Geen idee waar dat is. Vlakbij dat restaurant/computerwinkeltje?quote:Op maandag 7 november 2011 11:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Die skere, niet de hoofdaula maar die grijze achterin bij mediavormgeving
Correct daar achter. Maar ik sta meestal in dat straatje van de computerwinkelquote:Op maandag 7 november 2011 11:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen idee waar dat is. Vlakbij dat restaurant/computerwinkeltje?
Na 8 jaar ja.quote:Op maandag 7 november 2011 11:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
AwesomeIs die gast nou al geslaagd of niet?
Omg, net als Jasper toch?quote:
Ook tussen kwart voor en kwart over 12?quote:Op maandag 7 november 2011 11:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Correct daar achter. Maar ik sta meestal in dat straatje van de computerwinkel
Uhm nee 11 uur tot kwart over 11 en kwart voor 1 tot kwart over 1 en kwart voor 3 tot 3quote:Op maandag 7 november 2011 11:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook tussen kwart voor en kwart over 12?
omfgquote:
Dol dan begin je half tienquote:Op maandag 7 november 2011 11:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Uhm nee 11 uur tot kwart over 11 en kwart voor 1 tot kwart over 1 en kwart voor 3 tot 3
Ik zou bijna voor de lapo gaanquote:Op maandag 7 november 2011 11:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Jongens zullen we afspreken dat ik het nieuwe topic openik wil graag
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |