SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door BarrieButsers op 06-11-2011 18:19:10 ]Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
KK had het niet over aankomende vrijdag hequote:Op zaterdag 5 november 2011 17:35 schreef Muisraket het volgende:
TT.
Oh en ik kan vrijdag ook wel denk ik.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:37 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wat is dat voor een achterlijke TT?
We vragen toch ook niet wat voor achterlijke user jij bent.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:37 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wat is dat voor een achterlijke TT?
Weet ik. Deze vrijdag kan ik echt niet want dan moet ik naar de kaakchirurg. Twee verstandskiezen moeten weg en die zitten allebei onder dus dat wordt een feest.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
KK had het niet over aankomende vrijdag he
Al wil ik deze vrijdag ook best gaan zuipen, geen probleem.
quote:
Sorry, maar ik vindt het gewoon raar.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We vragen toch ook niet wat voor achterlijke user jij bent.
Aha. Ik vind het raar dat je de grammatica regels niet kent.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:39 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
Sorry, maar ik vindt het gewoon raar.
Oke en wat wil je hiermee bereiken?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:39 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
Sorry, maar ik vindt het gewoon raar.
ik stondt er ook van te kijkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Aha. Ik vind het raar dat je de grammatica regels niet kent.
Doei.
Inderdaad, tsssss!quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wie woont daar nou weer inderdaad.
Dat klinkt niet prettigquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Weet ik. Deze vrijdag kan ik echt niet want dan moet ik naar de kaakchirurg. Twee verstandskiezen moeten weg en die zitten allebei onder dus dat wordt een feest.
Jij niet in ieder gevalquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wie woont daar nou weer inderdaad.
Komt in orde kutquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |