SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door BarrieButsers op 06-11-2011 18:19:10 ]Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
KK had het niet over aankomende vrijdag hequote:Op zaterdag 5 november 2011 17:35 schreef Muisraket het volgende:
TT.
Oh en ik kan vrijdag ook wel denk ik.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:37 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wat is dat voor een achterlijke TT?
We vragen toch ook niet wat voor achterlijke user jij bent.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:37 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wat is dat voor een achterlijke TT?
Weet ik. Deze vrijdag kan ik echt niet want dan moet ik naar de kaakchirurg. Twee verstandskiezen moeten weg en die zitten allebei onder dus dat wordt een feest.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
KK had het niet over aankomende vrijdag he
Al wil ik deze vrijdag ook best gaan zuipen, geen probleem.
quote:
Sorry, maar ik vindt het gewoon raar.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We vragen toch ook niet wat voor achterlijke user jij bent.
Aha. Ik vind het raar dat je de grammatica regels niet kent.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:39 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
Sorry, maar ik vindt het gewoon raar.
Oke en wat wil je hiermee bereiken?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:39 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
Sorry, maar ik vindt het gewoon raar.
ik stondt er ook van te kijkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Aha. Ik vind het raar dat je de grammatica regels niet kent.
Doei.
Inderdaad, tsssss!quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wie woont daar nou weer inderdaad.
Dat klinkt niet prettigquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Weet ik. Deze vrijdag kan ik echt niet want dan moet ik naar de kaakchirurg. Twee verstandskiezen moeten weg en die zitten allebei onder dus dat wordt een feest.
Jij niet in ieder gevalquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wie woont daar nou weer inderdaad.
Komt in orde kutquote:
quote:
Sommige mensen kunnen 'm niet kijken zonder ondertitelingquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben die film van new kids aan het kijken, wat is het toch ook een bazenfilm
Triest is dat hequote:Op zaterdag 5 november 2011 19:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen 'm niet kijken zonder ondertiteling
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben die film van new kids aan het kijken, wat is het toch ook een bazenfilm
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:08 schreef shifto het volgende:
Hoooooeeeeeerrrruuuuuuhhhh neeeeuuuuukkkkeeeeennnnn ♫♫♫♫♫
wat?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen 'm niet kijken zonder ondertiteling
Nja, ik zou een Limburg of Groningse film ook niet kunnen volgen.quote:
Maar dat scheelt nogal van NL t.o.v. hoe die dialecten verschillen van NLquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, ik zou een Limburg of Groningse film ook niet kunnen volgen.
Ja okequote:Op zaterdag 5 november 2011 19:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, ik zou een Limburg of Groningse film ook niet kunnen volgen.
Mij ook niet. Mijn familie aan m'n moeders kant komt uit die regio dus op verjaardagen hoor ik 't zatquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja okeHet valt me eigenlijk niet eens op dat praten van hun.
Bedoel je nu de regio Maaskantje of de andere kant van het land?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mij ook niet. Mijn familie aan m'n moeders kant komt uit die regio dus op verjaardagen hoor ik 't zat
Berlicum/Den Dungenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bedoel je nu de regio Maaskantje of de andere kant van het land?
Time for a kl00nquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Richard Batsbak is eigenlijk ook wel een toffe naam
Je hebt toch wel een foto gemaakt met een Maaskantje bord he?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Time for a kl00n
Ik was net nog in Maaskantje
Ohhquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:27 schreef shifto het volgende:
Nja het telt eigenlijk niet, ik reed er alleen doorheen omdat de grote weg naar gestel dicht was
Ik heb zeker een foto van een Maaskantje bord! (bij een vriend thuisquote:
Coolquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb zeker een foto van een Maaskantje bord! (bij een vriend thuis)
Millrooie jonge!quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:46 schreef babipangang het volgende:
[..]
Berlicum hmmm, zelf 18,5 jaar gewoond
neee, jij?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie nog plannen voor vanavond?
Hard achteruit gegaan in aantal inwoners danquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:59 schreef shifto het volgende:
Bij elkaar wonen daar toch maar 15 man
Een beetje fokken als echte autisten. Moet kunnen toch?quote:
hahahaha uiteraard, je bent autist of je bent het niet hequote:Op zaterdag 5 november 2011 20:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een beetje fokken als echte autisten. Moet kunnen toch?
Juistquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:14 schreef babipangang het volgende:
[..]
hahahaha uiteraard, je bent autist of je bent het niet he
Nouja ik ga in elk geval even naar de buurman, even niet autistisch zijn. Ik wens je een fijne avond.quote:
Dankje, jij ookquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:19 schreef babipangang het volgende:
[..]
Nouja ik ga in elk geval even naar de buurman, even niet autistisch zijn. Ik wens je een fijne avond.
Dinsdag en donderdag en vrijdag zijn hier de uitgaansavonden.quote:
Zondag niet?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:46 schreef Kutstudent het volgende:
Ohja en maandag en woensdag ook wel.
Have funquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:53 schreef shifto het volgende:
Ik ga zo ook weg helaasch, naar het pittoreske Rossum
Alle 4 mijn verstandskiezen gingen er gewoon 'normaal' bij de tandarts uit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:05 schreef bijdehand het volgende:
En muisraket: kaakchirurg kan meevallen hoor, laat je niet opnaaien door de verhalen op internet. Ik heb een verstandskies laten trekken en dat viel reuze mee (al ben ik wel bang dat de andere 3(!) er ook op korte termijn uit moeten)
Rossum.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:53 schreef shifto het volgende:
Ik ga zo ook weg helaasch, naar het pittoreske Rossum
Mijn onderste verstandskiezen liggen allebei praktisch horizontaal en eentje ook nog super dicht bij een zenuw.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Alle 4 mijn verstandskiezen gingen er gewoon 'normaal' bij de tandarts uit.
Heerlijk die watjes in je mond
Ah kijk, een typisch Delftsch studentenhuischquote:Op zondag 6 november 2011 01:43 schreef Kutstudent het volgende:
Helemaal dronken waus allesssssssssssssss.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 november 2011 09:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ah kijk, een typisch Delftsch studentenhuisch
Nouja, stappenquote:Op zondag 6 november 2011 11:03 schreef babipangang het volgende:
Kut is dat ja, had ik ook al last van
Hahahaha lekker tussen de boerenquote:Op zondag 6 november 2011 11:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Nouja, stappenBen in Rossum geweest, een of ander gat waar de kroeg om 2u dicht gaat.
Idd, jij nog iets beleeft?quote:Op zondag 6 november 2011 11:08 schreef babipangang het volgende:
[..]
Hahahaha lekker tussen de boeren
Vooral Carroussel geweest met de harde kern van Balkumquote:
Den Bosch omg Donk/Reit/Haren, exact ertusseninquote:Op zondag 6 november 2011 11:19 schreef Muisraket het volgende:
Maar babipangang, jij woont dus ook (in de buurt van) DB? Vertel eens wat over jezelf.
Geeft dat iets?quote:Op zondag 6 november 2011 11:44 schreef babipangang het volgende:
morguh
damn, heb de vervelende eigenschap om elke keer alles te quoten
Net buiten Den Bosch (wel daar geboren trouwens), 19 jaar.quote:Op zondag 6 november 2011 11:28 schreef babipangang het volgende:
[..]
Den Bosch omg Donk/Reit/Haren, exact ertussenin29 jaar, uhmmz nog meer iets meer weten?
En jij?
Kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat niet willen. Voor diegene die dat wel willen. Leef je uit, dan zet ik het in de OPquote:Op zondag 6 november 2011 11:33 schreef shifto het volgende:
Hmmm we zouden in de OP kleine samenvattinkjes over de vaste users moeten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |