Ik probeerde de singleplayer, maar die kon mij niet lang boeien.quote:Op zondag 6 november 2011 13:05 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Maar wie speelt BF3 nou voor de singleplayer?
Ik. Ik heb het dan ook niet gekocht. 50 euro voor 6 uur vind ik het geld niet waard.quote:Op zondag 6 november 2011 13:05 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Maar wie speelt BF3 nou voor de singleplayer?
Je gaat de game 21 keer kopen?quote:Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef RickoKun het volgende:
en daar gaat 1260 euro van mijn rekening
DItquote:
Wat voor nachtdienst?quote:Op zondag 6 november 2011 14:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
DIt
Gelukkig krijg ik nog 260 eu gestort op mijn rekening en heb ik morgen een nachtdienstje die me 110 euro oplevert
Specs?quote:Op zondag 6 november 2011 14:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
DIt
Gelukkig krijg ik nog 260 eu gestort op mijn rekening en heb ik morgen een nachtdienstje die me 110 euro oplevert
Dat dus.quote:
Ik heb vanavond en morgenavond ook nachtdienstquote:Op zondag 6 november 2011 14:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
DIt
Ja ik heb er maar 1 besteldquote:Op zondag 6 november 2011 14:19 schreef vosss het volgende:
In je andere topic zie ik een link naar de winkel en daar staat slechts 1x die videokaart in?
Heb je er 1 besteld of ga je voor een Crossfire opstelling?
Ultra + Eyefinity!quote:Op zondag 6 november 2011 14:21 schreef ems. het volgende:
Trouwens, ik krijg overmorgen mijn 6970 binnen. Daarmee moet ultra ook wel lukken hoop ik toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Dan zou ik als ik jou was nog eens wat games installeren. De afgelopen paar jaar zijn er echt wel een aantal pareltjes geweest hoorquote:Op zondag 6 november 2011 14:25 schreef ems. het volgende:
Dope! Dit wordt voor het eerst sinds 10 jaar dat ik de allernieuwste games weer eens op full kan runnen. Ik zet de tissues vast klaar!
The Witcher 2.quote:Op zondag 6 november 2011 14:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was nog eens wat games installeren. De afgelopen paar jaar zijn er echt wel een aantal pareltjes geweest hoor
Ik kan het ook niet aanzetten, tenzij ik een diavoorstelling wil zienquote:Op zondag 6 november 2011 14:57 schreef vosss het volgende:
Bijvoorbeeld ja. Ik kan ubersampling niet aanzetten met de rest op max helaas.
Maargoed, dan ziet het er nog steeds heel puik uit
Ik had eerst een kaart waarop hij nog niet eens de 20fps kon halen terwijl alles op low stond, dan neem ik nu wel genoeg met high.quote:Op zondag 6 november 2011 15:04 schreef vosss het volgende:
Op ultra nog mooier. Hier loopt ie prima op ultra op 1920x1200, alles open behalve ubersampling op een stock i5 2500K en 8GB ram met een 6870 1GB
quote:Gaming magazine “Atomic” has provided the first verdict of Bethesda’s “The Elder Scrolls V: Skyrim” in an exclusive review. It seems that the title has lived up to expectations – the Australian publication awarded Bethesda’s highly-anticipated RPG with a 95% score.
Breaking things down, Skyrim earned a 97% score for gameplay (“Something for every style of play.”), 92% for graphics (“The game’s environments are amazing.”), 95% for sound (“Sounds so real that you’ll flinch.”), and 95% for the “overall” category. To conclude, Atomic said, “Start stockpiling holiday time – you’ll want to play a lot of this game.”
The review is rather lengthy, but be on the lookout for more details and images.
Dan is dit een mooi spel voor jou. " Be Racist"quote:Op zondag 6 november 2011 15:49 schreef vosss het volgende:
Daarom ook maar meteen die nuke erop geflikkerd (ok en stiekem omdat de burgemeester een neger was)
En dan komt er een draak die je met één klap doodmaakt en dan is gelijk weer frustraties en zo.quote:Op zondag 6 november 2011 16:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ga dit toch maar weer kopen, levert minder frustraties op dan MW of FIFA. Beetje ontspannen gamen.
Dat valt wel mee, je kan gewoon weer opnieuw proberen.quote:Op zondag 6 november 2011 16:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan komt er een draak die je met één klap doodmaakt en dan is gelijk weer frustraties en zo.
En dan gaat het iedere keer fout en dan?quote:Op zondag 6 november 2011 16:04 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, je kan gewoon weer opnieuw proberen.
Dat gaat het niet...quote:Op zondag 6 november 2011 16:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan gaat het iedere keer fout en dan?
quote:
Sowieso. Als je boos bent omdat het 10 keer niet is gelukt lukt het op dat moment nooit.quote:Op zondag 6 november 2011 16:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
Of je gaat gewoon wat anders doenAls je er geen zin in hebt, hoef je het niet te doen en dat is natuurlijke een geweldige vrijheid.
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 6 november 2011 16:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
Of je gaat gewoon wat anders doenAls je er geen zin in hebt, hoef je het niet te doen en dat is natuurlijke een geweldige vrijheid.
Mee eens, heb ik nu ook met Dark Souls. Start je hem 2 dagen later weer op en lukt het in je eerste tryquote:Op zondag 6 november 2011 16:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Sowieso. Als je boos bent omdat het 10 keer niet is gelukt lukt het op dat moment nooit.
Als je tips hebt hoor ik ze graag. Ik heb de meeste games ondanks mijn krakkemikkige pc'tje alsnog wel gespeeld hoor. Mijn videokaart was altijd ongeveer het minimum wat nodig was om shit te laten lopen. Maar roep maar!quote:Op zondag 6 november 2011 14:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was nog eens wat games installeren. De afgelopen paar jaar zijn er echt wel een aantal pareltjes geweest hoor
Metro 2033 is ook best vet en grafisch ook een van de mooiere al zeg ik het zelfquote:Als je tips hebt hoor ik ze graag.
Is dat een weerwolf?quote:Op zondag 6 november 2011 17:12 schreef Aneurysma het volgende:
[ afbeelding ]
Kutkwaliteit maar hoe vet ziet dit uit..
Gegarandeerd nietquote:Op zondag 6 november 2011 17:13 schreef murphyjenkins het volgende:
Is er al iemand die hem orgineel heeft weten te bemachtigen ?
Iemand die ik ken krijgt hem morgen binnen, gamestore-connecties. Wel de PC-versie dus hij heeft er geen zak aan.quote:
Ik denk dat dat misschien 'pas' woensdag of donderdag zal gebeuren.quote:Op zondag 6 november 2011 17:13 schreef murphyjenkins het volgende:
Is er al iemand die hem orgineel heeft weten te bemachtigen ?
Heb je ook wel weer gelijk in, tik em aan!quote:Op zondag 6 november 2011 17:23 schreef vosss het volgende:
Lijkt me ook. Achja, nog 2 nachtdiensten en overdag slapen en het is zo de 10de of de 11de
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
quote:Op zondag 6 november 2011 17:24 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen MW3 of Skyrim.Skyrim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik denk dat Saturn Tilburg beter verdomme dinsdag begint met verkopen als ze geen brandbom door hun ruit willen.quote:Op zondag 6 november 2011 17:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk dat dat misschien 'pas' woensdag of donderdag zal gebeuren.
Het is besloten.quote:
ahja klopt! Die had ik al eens eerder gecheckt maar nooit de moeite genomen gezien het toch kut zou lopenquote:Op zondag 6 november 2011 17:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Metro 2033 is ook best vet en grafisch ook een van de mooiere al zeg ik het zelf
Ik kan niet kiezen tussen MW3 of Skyrim.Als je een unbiased aanbeveling hoopte te krijgen zit je in dit topic verkeerd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou voor Skyrim gaan, omdat MW3 natuurlijk ook leuk is maar laten we eerlijk blijven: Skyrim blijft gewoon 10x zo vet. En als je de post van vosss erop naleest, ben je, moneywise, een stuk beter uit met Skyrimquote:Op zondag 6 november 2011 00:32 schreef vosss het volgende:
Ga eens 100 uur in de kroeg staan.
Man al koop je 2x de CE versie dan ben je nog goedkoper uit.
100 uur in de kroeg zijn 20 avondjes zegmaar. Keer 40 euro en dan doe je niet gek.
Dat maakt 800 euro wat je daar voor kwijt bent.
Het plezier wat je per euro hebt is dus veel beter bij Skyrim dan in de kroeg staan.
100 uur in de kroeg voor 800 euro. Dat is dus 8 euro per uur in de kroeg voor 100 uur plezier.
100 uur Skyrim voor 50 euro. Dat is 0,50 euro per uur Skyrim spelen als je stopt bij 100 uur.
Ergo: Skyrim kopen is 16 maal voordeliger per uur dan naar de kroeg gaan.
Ik kan niet kiezen tussen MW3 of Skyrim.Singleplayer van mw3 heb ik nu ook 2 uur gespeeld, echt top gewoon zo veel mooie actie momenten. Als een intensieve actie filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus al bezig met de 4e playtrough?quote:Op zondag 6 november 2011 17:53 schreef Zolder het volgende:
[..]
Singleplayer van mw3 heb ik nu ook 2 uur gespeeld,
De graphics op de 360 zijn soberzo slecht.quote:Op zondag 6 november 2011 17:56 schreef Smoofie het volgende:
De graphics van MW3 zijn nog slechter dan die van Skyrim op de 360
Je moet hem ook niet op de PC spelen.quote:Op zondag 6 november 2011 17:37 schreef Smoofie het volgende:
MW3 zuigt man, net zoals BO en MW2. Alleen CoD4 was een meesterwerk die PC waardig was. CoD1 en CoD2 natuurlijk ook.
Ik ga hem toch op de 360 spelen...quote:Op zondag 6 november 2011 17:56 schreef Smoofie het volgende:
De graphics van MW3 zijn nog slechter dan die van Skyrim op de 360
Awesome.quote:Op zondag 6 november 2011 18:03 schreef Aneurysma het volgende:
Heb trouwens de map met ingame muziek van Skyrim eens vergeleken met die van Oblivion.
Oblivion: 28 bestanden.
Skyrim: 236 bestanden.
Grap van de eeuw dit.quote:Op zondag 6 november 2011 18:06 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet op de PC spelen.
Ik snap hem niet.quote:
Nee.quote:
Nu pas?quote:Op zondag 6 november 2011 18:45 schreef Killjoy het volgende:
Als ik die review zo lees neig ik toch naar het spel wel kopen
(om weer on-topic te gaan)
Ik wist al 100% zeker dat ik de opvolger in de Elder Scrolls serie zou kopen nog voordat ie uberhaupt aangekondigd was.quote:Op zondag 6 november 2011 18:45 schreef Killjoy het volgende:
Als ik die review zo lees neig ik toch naar het spel wel kopen
(om weer on-topic te gaan)
quote:
Dan koop je ze beide?quote:Op zondag 6 november 2011 18:47 schreef Killjoy het volgende:
Yup, zat meer op de nieuwe Batman te wachten
Maar Skyrim wordt ook wel erg verleidelijk zo
Net zoals ik 100% zeker weet dat ik de opvolger van skyrim ga kopen, zelfs als skyrim onverhoopt toch kut blijkt te zijnquote:Op zondag 6 november 2011 18:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wist al 100% zeker dat ik de opvolger in de Elder Scrolls serie zou kopen nog voordat ie uberhaupt aangekondigd was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |