Ik probeerde de singleplayer, maar die kon mij niet lang boeien.quote:Op zondag 6 november 2011 13:05 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Maar wie speelt BF3 nou voor de singleplayer?
Ik. Ik heb het dan ook niet gekocht. 50 euro voor 6 uur vind ik het geld niet waard.quote:Op zondag 6 november 2011 13:05 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Maar wie speelt BF3 nou voor de singleplayer?
Je gaat de game 21 keer kopen?quote:Op zondag 6 november 2011 14:07 schreef RickoKun het volgende:
en daar gaat 1260 euro van mijn rekening
DItquote:
Wat voor nachtdienst?quote:Op zondag 6 november 2011 14:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
DIt
Gelukkig krijg ik nog 260 eu gestort op mijn rekening en heb ik morgen een nachtdienstje die me 110 euro oplevert
Specs?quote:Op zondag 6 november 2011 14:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
DIt
Gelukkig krijg ik nog 260 eu gestort op mijn rekening en heb ik morgen een nachtdienstje die me 110 euro oplevert
Dat dus.quote:
Ik heb vanavond en morgenavond ook nachtdienstquote:Op zondag 6 november 2011 14:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
DIt
Ja ik heb er maar 1 besteldquote:Op zondag 6 november 2011 14:19 schreef vosss het volgende:
In je andere topic zie ik een link naar de winkel en daar staat slechts 1x die videokaart in?
Heb je er 1 besteld of ga je voor een Crossfire opstelling?
Ultra + Eyefinity!quote:Op zondag 6 november 2011 14:21 schreef ems. het volgende:
Trouwens, ik krijg overmorgen mijn 6970 binnen. Daarmee moet ultra ook wel lukken hoop ik toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Dan zou ik als ik jou was nog eens wat games installeren. De afgelopen paar jaar zijn er echt wel een aantal pareltjes geweest hoorquote:Op zondag 6 november 2011 14:25 schreef ems. het volgende:
Dope! Dit wordt voor het eerst sinds 10 jaar dat ik de allernieuwste games weer eens op full kan runnen. Ik zet de tissues vast klaar!
The Witcher 2.quote:Op zondag 6 november 2011 14:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was nog eens wat games installeren. De afgelopen paar jaar zijn er echt wel een aantal pareltjes geweest hoor
Ik kan het ook niet aanzetten, tenzij ik een diavoorstelling wil zienquote:Op zondag 6 november 2011 14:57 schreef vosss het volgende:
Bijvoorbeeld ja. Ik kan ubersampling niet aanzetten met de rest op max helaas.
Maargoed, dan ziet het er nog steeds heel puik uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |