+1quote:
29, vader van 2... en ik hou ondertussen alle kanalen in de gaten om te kijken of ie ergens al uit gaat komen voor vrijdag... Het is gewoon belachelijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
+1
Drizzt, je schaamt je toch niet voor je leeftijd, hè?
Hoiquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken mensen van 35 die helemaal gehyped op Skyrim wachten.![]()
Lees de review in de PU. Stond iets in van: ''tel de DLC erbij op en je komt op een score boven de 100 uit''quote:Op zondag 6 november 2011 00:05 schreef Killjoy het volgende:
32 hier, maar ik twijfel nog, wacht wel op reviews en downloads
Ach die zijn allemaal gebanned van Live zullen we maar zeggenquote:Op zondag 6 november 2011 00:27 schreef Baalhaar het volgende:
Trouwens door de gedachte dat enkelen gelukkigen hem al op hun xbox kunnen spelen word ik verdrietig
Ow ik dacht dat iemand zei dat je over de 100 uur uit kwam met Skyrim, maar ik zie nu dat het score was en niet uur.quote:
Agh ja ik speel toch alleen maar offlinequote:Op zondag 6 november 2011 00:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach die zijn allemaal gebanned van Live zullen we maar zeggen
Ik heb hier ook een Xbox staan, ik had hem om kunnen laten bouwen voor een knaak fieftig, maar nooit gedaan en ook geen behoefte aan. Hij doet eik dienst als DVD speler.
Heel af en toe game ik erop en dan vind ik het zonde om het risico te lopen om gebanned te worden van Live.
Niet dat ik dat ooit gebruik maar goed
26 hier, niks aan de handquote:
Wees trotsquote:Op zondag 6 november 2011 01:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Agh ja ik speel toch alleen maar offline
Ik baal als een stekker. Dinsdagochtend om 0700 heb ik weekend. De 12de om 0530 is mn weekend voorbij en moet ik weer werken. Dat zuigt dikke ballen. Bethesda had best een beetje rekening met mij kunnen houden en gewoon de 8ste releasenquote:
Nee zeker nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
+1
Drizzt, je schaamt je toch niet voor je leeftijd, hè?
Ik had voor oblivion ook geen elder scrolls spellen gespeeld (alleen via een vriend wel eens wat over morrowind gehoord) en daar heb ik heel erg van genoten. Denk dus dat skyrim ook prima wordt voor first-timersquote:Op zondag 6 november 2011 09:20 schreef Emi22 het volgende:
Is dit een leuke game als je nooit een van de eerdere delen hebt gespeeld?
Ja hoorquote:Op zondag 6 november 2011 09:20 schreef Emi22 het volgende:
Is dit een leuke game als je nooit een van de eerdere delen hebt gespeeld?
Waarop?! Op iemand die een game heeft gedownload?!quote:
Fout, als je een beetje casual gamer bent vind je het al snel saai. Die willen alleen CoD en andere action-ready games hebben. Een beetje zoals al mijn kameradenquote:
Ja oke, dan moet je hier niet aan beginnen, maar daar hadden we het niet over. Ik heb Oblivion ook nooit uitgespeeld, en vind dit toch een heel leuk spel. Wel meer van hetzelfde maar dat is niet erg.quote:Op zondag 6 november 2011 10:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Fout, als je een beetje casual gamer bent vind je het al snel saai. Die willen alleen CoD en andere action-ready games hebben. Een beetje zoals al mijn kameraden
Valt best mee. De animaties zijn goed genoeg, en heb me nog niet geergerd aan de gezichtsuitdrukkingen (dit deed ik bijvoorbeeld wel bij Alan Wake. Die heb ik na de eerste paar cutscenes niet meer aangeraakt).quote:Op zondag 6 november 2011 10:56 schreef Dibble het volgende:
Nee je hoeft niet casual te zijn om het saai te vinden. In Oblivion voelden ze omgevingen en de wereld al snel doods en leeg aan. Ok, je map was groot maar er viel weinig tot geen fuck te doen. Animaties waren om van te huilen en die gezichtsuitdrukkingen al helemaal. Gatverdamme, haak je echt op af. En zal bij Skyrim niet veel anders worden wat blijkt uit de filmpjes.
En het spel zal nog meer gedowngrade worden om aan de console gamers hun ADHD behoeften te kunnen voldoen.
Nopequote:Op zondag 6 november 2011 10:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarop?! Op iemand die een game heeft gedownload?!
Terwijl ik zelf ook de game heb gedownload en een pre-order heb staan?!
Ujelly?!
t.o.v. Morrowind ook. Ik vond de mainstory van Morrowind veel pakkender en de dungeons en plekken waar je kwam veel spannender. In Oblivion heb ik te vaak het gevoel dat ik gewoon in het bos wandelquote:Op zondag 6 november 2011 09:57 schreef Dibble het volgende:
Ik vond Oblivion rete saai. Kijken of deze daar verandering in brengt.
Ik vond BF3 qua graphics eik best wel mee vallen hoe mooi het allemaal is.quote:Op zondag 6 november 2011 11:58 schreef ems. het volgende:
En dan nog, skyrim ziet er prima uit. Het hoeft echt geen battlefield 3 allemaal te zijn
Maar wie speelt BF3 nou voor de singleplayer?quote:Op zondag 6 november 2011 13:03 schreef vosss het volgende:
Nouja voor iemand die gamed voor het verhaal/beleving en niet aan multiplayer geneuzel doet is BF3 natuurlijk leuk om in een uurtje of 6 uit te spelen. En dan heb je leuke graphics en een verhaal/ervaring van lek mich de tes.
Dan liever een verhaal/avontuur zoals The Witcher waar je gerust 30+ uur in kunt steken
De single player van battlefield 3 vond ik juist heel erg kutquote:Op zondag 6 november 2011 13:03 schreef vosss het volgende:
Nouja voor iemand die gamed voor het verhaal/beleving en niet aan multiplayer geneuzel doet is BF3 natuurlijk leuk om in een uurtje of 6 uit te spelen. En dan heb je leuke graphics en een verhaal/ervaring van lek mich de tes.
Dan liever een verhaal/avontuur zoals The Witcher waar je gerust 30+ uur in kunt steken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |