Als ik wikia mag geloven, niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:39 schreef Aneurysma het volgende:
Misschien een domme vraag maarehm.. zijn de birthsigns weg..?
Hmm vreemd want ik kan over perks, skill bonussen, etc vanalles vinden maar niets over de birthsigns.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Als ik wikia mag geloven, niet.
[ link | afbeelding ]
The Atronach
[ link | afbeelding ]
The Lady
staan je .esm's goed ingesteld?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Best irritant, ik zag dat ik Nehrim nog had staan, dus hup ff installen en gaan, zou je denkenAls ik op New Game > Yes klik gebeurt er... niks
![]()
Yup, heb alles keurig gedaanquote:
Ik ken mensen van 35 die helemaal gehyped op Skyrim wachten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:41 schreef Frankii het volgende:
De dagen kruipen ook echt voorbij he...Zit ik dan, als 21 jarige jongen gehyped te wachten tot een game uitkomt.
27-jarige meldt zichquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken mensen van 35 die helemaal gehyped op Skyrim wachten.![]()
De Nehrimlauncher dus, Nehrim was niet aangevinkt, alleen Oblivionquote:
zei ik je het niet negerquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De Nehrimlauncher dus, Nehrim was niet aangevinkt, alleen Oblivion
En de Call of Duty generatie is volgens jou?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:50 schreef leeell het volgende:
Skyrim is dan ook voor elite, niet die call of duty generatie
kinderen van 12-16 die gillend door de headset lopen te ragen terwijl ze black ops spelenquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
En de Call of Duty generatie is volgens jou?
Ah, ik gelukkig dus niet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:54 schreef leeell het volgende:
[..]
kinderen van 12-16 die gillend door de headset lopen te ragen terwijl ze black ops spelen
Ik denk dat ik zelfs op mijn 70e nog graag zal gamen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken mensen van 35 die helemaal gehyped op Skyrim wachten.![]()
Ja, maar het ligt er wel aan wanneer je bent geboren hè.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelfs op mijn 70e nog graag zal gamen.
Dan speelde die persoon van 35 dus waarschijnlijk TES: Arena op z'n 18equote:Op zaterdag 5 november 2011 18:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar het ligt er wel aan wanneer je bent geboren hè.Iemand van 50+ die games speelt is nu zeldzaam, over 25 jaar zal dat een stuk minder zeldzaam zijn.
Je zei hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |