+1quote:
29, vader van 2... en ik hou ondertussen alle kanalen in de gaten om te kijken of ie ergens al uit gaat komen voor vrijdag... Het is gewoon belachelijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
+1
Drizzt, je schaamt je toch niet voor je leeftijd, hè?
Hoiquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken mensen van 35 die helemaal gehyped op Skyrim wachten.![]()
Lees de review in de PU. Stond iets in van: ''tel de DLC erbij op en je komt op een score boven de 100 uit''quote:Op zondag 6 november 2011 00:05 schreef Killjoy het volgende:
32 hier, maar ik twijfel nog, wacht wel op reviews en downloads
Ach die zijn allemaal gebanned van Live zullen we maar zeggenquote:Op zondag 6 november 2011 00:27 schreef Baalhaar het volgende:
Trouwens door de gedachte dat enkelen gelukkigen hem al op hun xbox kunnen spelen word ik verdrietig
Ow ik dacht dat iemand zei dat je over de 100 uur uit kwam met Skyrim, maar ik zie nu dat het score was en niet uur.quote:
Agh ja ik speel toch alleen maar offlinequote:Op zondag 6 november 2011 00:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach die zijn allemaal gebanned van Live zullen we maar zeggen
Ik heb hier ook een Xbox staan, ik had hem om kunnen laten bouwen voor een knaak fieftig, maar nooit gedaan en ook geen behoefte aan. Hij doet eik dienst als DVD speler.
Heel af en toe game ik erop en dan vind ik het zonde om het risico te lopen om gebanned te worden van Live.
Niet dat ik dat ooit gebruik maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |