De graphics op de 360 zijn soberzo slecht.quote:Op zondag 6 november 2011 17:56 schreef Smoofie het volgende:
De graphics van MW3 zijn nog slechter dan die van Skyrim op de 360
Je moet hem ook niet op de PC spelen.quote:Op zondag 6 november 2011 17:37 schreef Smoofie het volgende:
MW3 zuigt man, net zoals BO en MW2. Alleen CoD4 was een meesterwerk die PC waardig was. CoD1 en CoD2 natuurlijk ook.
Ik ga hem toch op de 360 spelen...quote:Op zondag 6 november 2011 17:56 schreef Smoofie het volgende:
De graphics van MW3 zijn nog slechter dan die van Skyrim op de 360
Awesome.quote:Op zondag 6 november 2011 18:03 schreef Aneurysma het volgende:
Heb trouwens de map met ingame muziek van Skyrim eens vergeleken met die van Oblivion.
Oblivion: 28 bestanden.
Skyrim: 236 bestanden.
Grap van de eeuw dit.quote:Op zondag 6 november 2011 18:06 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet op de PC spelen.
Ik snap hem niet.quote:
Nee.quote:
Nu pas?quote:Op zondag 6 november 2011 18:45 schreef Killjoy het volgende:
Als ik die review zo lees neig ik toch naar het spel wel kopen
(om weer on-topic te gaan)
Ik wist al 100% zeker dat ik de opvolger in de Elder Scrolls serie zou kopen nog voordat ie uberhaupt aangekondigd was.quote:Op zondag 6 november 2011 18:45 schreef Killjoy het volgende:
Als ik die review zo lees neig ik toch naar het spel wel kopen
(om weer on-topic te gaan)
quote:
Dan koop je ze beide?quote:Op zondag 6 november 2011 18:47 schreef Killjoy het volgende:
Yup, zat meer op de nieuwe Batman te wachten
Maar Skyrim wordt ook wel erg verleidelijk zo
Net zoals ik 100% zeker weet dat ik de opvolger van skyrim ga kopen, zelfs als skyrim onverhoopt toch kut blijkt te zijnquote:Op zondag 6 november 2011 18:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wist al 100% zeker dat ik de opvolger in de Elder Scrolls serie zou kopen nog voordat ie uberhaupt aangekondigd was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |