Henriëtte Theodore (Jette) van der Meij (Oosterbeek, 24 september 1954).quote:Op donderdag 10 november 2011 14:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De soap wiskunde faalt toch juist niet dan?
Het gaat toch om de leeftijd van het personage? Rikki is net 17 maar in het echt is ze allang 19.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:33 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Henriëtte Theodore (Jette) van der Meij (Oosterbeek, 24 september 1954).
Het arme mens is net 57 geworden, als ze al overgrootoma zou zijn, zou dat alle krankzinnigheid raken.
Toen met die verhaallijn met Rutger zagen we een keer Laura's geboortejaar in beeld: 1960... Het personage is dus zelfs jonger dan de actrice.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het gaat toch om de leeftijd van het personage? Rikki is net 17 maar in het echt is ze allang 19.
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen met die verhaallijn met Rutger zagen we een keer Laura's geboortejaar in beeld: 1960... Het personage is dus zelfs jonger dan de actrice.
Dan klopt er alsnog iets flink niet, want ze was dan 30 toen de serie begon, en hoe oud moest Arnie toen voorstellen? Jaar of 18?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen met die verhaallijn met Rutger zagen we een keer Laura's geboortejaar in beeld: 1960... Het personage is dus zelfs jonger dan de actrice.
Dat vond ik ook... tussen Edwin en Lucas zat er juist een hele mooie opbouw in...quote:Op donderdag 10 november 2011 15:25 schreef alors het volgende:
Omg die scène van Ron en Edwin, ze verklaren elkaar de liefde en maken meteen aanstalten om te gaan batsenHet zag er echt awkward uit, weinig chemie...
Ja, Arnie was toen 18 en toen werd Lotje ook nog geboren. En echt 15 jaar later kreeg ze Sil ofzo. Wtf.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:26 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Dan klopt er alsnog iets flink niet, want ze was dan 30 toen de serie begon, en hoe oud moest Arnie toen voorstellen? Jaar of 18?
Maar daar kan het zomaar zijn dat moeder en zoon daadwerkelijk broer en zus zijn; de incest viert in die Amerikaanse soaps hoogtijquote:Op donderdag 10 november 2011 17:19 schreef Madame_Paon het volgende:
In the Bold & the Beautiful en the Young & the Restless is het nog erger.
Je hebt daar moeder (57) en zoon (52).
En "vader" (67) en "zoon" (59).
En moeder (59) en zoon (53).
Je zou daar eerder zeggen dat het broers en zussen zijn in plaats van ouder en kind ...
Haha daar heb je een puntquote:Op donderdag 10 november 2011 17:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar daar kan het zomaar zijn dat moeder en zoon daadwerkelijk broer en zus zijn; de incest viert in die Amerikaanse soaps hoogtij![]()
Doe ik ook altijd, dat bestellen is ook veel relaxter, je komt thuis, de box is er, je kan hem direct kijken. Bij seizoen 1 hadden allerlei winkels hem steeds nog net niet, wellicht dat het nu beter isquote:Op donderdag 10 november 2011 18:07 schreef Frey het volgende:
Seizoen 5 alvast besteld, want ik heb straks weinig tijd om hem te halen in de winkel.
Ik van de week al; van 52,99 naar 37,99 is toch een aardig voordeeltjequote:Op donderdag 10 november 2011 18:07 schreef Frey het volgende:
Seizoen 5 alvast besteld, want ik heb straks weinig tijd om hem te halen in de winkel.
John McCook (Eric Forrester) liet in het begin zijn haar zelfs kunstmatig grijs maken, omdat hij anders te jong zou zijn om de vader van Ron Mos (Ridge) te spelen (hij is ook maar een jaar of 6~7 ouder)quote:Op donderdag 10 november 2011 17:19 schreef Madame_Paon het volgende:
In the Bold & the Beautiful en the Young & the Restless is het nog erger.
Je hebt daar moeder (57) en zoon (52).
En "vader" (67) en "zoon" (59).
En moeder (59) en zoon (53).
Je zou daar eerder zeggen dat het broers en zussen zijn in plaats van ouder en kind ...
57, en dan al overgrootmoederquote:Op donderdag 10 november 2011 14:33 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Henriëtte Theodore (Jette) van der Meij (Oosterbeek, 24 september 1954).
Het arme mens is net 57 geworden, als ze al overgrootoma zou zijn, zou dat alle krankzinnigheid raken.
Over 5 jaar is Nina en Nouds kind volwassen en is zelf ook onvoorzichtig geweest in bed. Ludo een overgrootvader, en Laura een betovergrootmoeder op haar 58ste (volgens soapleeftijd).quote:Op donderdag 10 november 2011 18:19 schreef loezzzje het volgende:
[..]
57, en dan al overgrootmoederLaat Nina & Noud nog maar even wachten, ik denk dat Laura dat zelf ook wel prettig zou vinden
Ik zou dat echt wel vet vinden als Sil de vader is, kunnen we geen verhaallijnen voorstellen?
Ik denk dat het komt door zijn accent en het feit dat hij een beetje stottert.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:10 schreef amaranta het volgende:
Wordt Bing zn script met opzet in gebrekkig Nederlands geschreven??
Wat praat die jongen slecht.
Zometeen niks meer.... ze zal wel weer met Nick het bed in duikenquote:
Ik moest lachen.quote:
echt he. het zou wel een lachertje zijn als Rikky straks nog een miskraam krijgt.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik word echt gek van die kutbaby.
Ja maar dat met die kinderen blijft dan vreemd.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:14 schreef Crohnjurist het volgende:
Zo grappig dat jullie je daar druk om maken! Het is nou eenmaal heel normaal dat leeftijden niet kloppen in een soap. In ATWT is het allemaal nog véél erger dan in GTST!
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dat met die kinderen blijft dan vreemd.
Deksels, zolang nog, maarja beter iets dan nietsquote:Op donderdag 10 november 2011 21:10 schreef roos85 het volgende:
Volgens mij heeft Lieke morgen haar laatste draaidag bij GTST, dus over een week of 6 is weg
Ja ze drammen en ze doen het onofficieel.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Rikki is wéér gegroeid
Wat kunnen Sjors en Bing drammen zegIs het strafblad van Bing hier trouwens geen belemmering? En bij leningen wel
Serieus? Ondanks maatschappelijk werk? Lekker dan.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ze drammen en ze doen het onofficieel.
En dan is de baby nog niet eens geborenquote:Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik word echt gek van die kutbaby.
Het kindje van Rikki krijgt dan wel een hele toffe opa!quote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat vertrouwen ook dat Bing een lieve papa zal zijn... hij heeft Sjors van d'r fiets getrapt in een zeer recent verledenHij moest niks van Lana weten omdat ze geen bloedband delen
Maar hij is vast een briljante papa voor dit kindje dat niet van hem is
![]()
Het kindje van Rikki heeft al een toffe opa, al zegt Rik het zelf. Alles had 'ie voor de blaag over, allesquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:01 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Het kindje van Rikki krijgt dan wel een hele toffe opa!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |