Tijd voor sexquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Bosbes?quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
goffer mn moeder is pianoles aant geven aan mn nichtje
das nog niet zo erg. maar het zijn SINTERKLAAS liedjes.![]()
![]()
en ze snapt een 'bes' nog niet zo goed geloof ik
geen muziekskills?quote:
HOOOOOOOOOOOOOOI ik heb een foto van je gepost. vindt je vast niet erg hequote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
GRrrrrrrrrrrrrrRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die moest je bij je houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
GRrrrrrrrrrrrrrRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die piercingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:13 schreef Moeraskat het volgende:
4 april tot 4 november 2011
38 416 Prof_Hoax
haha ja gelukkig wel, nu helaas weer werkenquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:54 schreef utopie het volgende:
[..]
ach zo voorbij eigenlijk... daarna heb je lekker 2 dagen vrij
tot vanmiddag popjenquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ja gelukkig wel, nu helaas weer werkendoei schatjon
boeiequote:Op zaterdag 5 november 2011 13:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hey nectar??? als jij straks weer de lapo hebt ga ik stelen XD XD
ze zeggen vaak; P_z is gay omdat hij er zo goed uitzietquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:12 schreef Nectar het volgende:
als ik jelly zou zijn op pz dan zou ik niet straight zijn
in het begin gebruikte ik GRTD alleen maar om te trollen/baggerenquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
vroeger ook niet tegen mij maar met een beetje liefde kom je een heel eind. he lief zakje x
jij hebt geen rokje mag ik je rokje aantrekken want dan heb ik wel een rokjequote:Op zaterdag 5 november 2011 13:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Choo choo all aboard the sexy train
zit in de wasquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jij hebt geen rokje mag ik je rokje aantrekken want dan heb ik wel een rokje
mequote:Op zaterdag 5 november 2011 13:15 schreef Nectar het volgende:
pz steelt me lapos altijd
naaibal is het ook
heel nie :pquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:17 schreef Plastic_zak het volgende:
rokje heeft bruin/donkerblond haar denk ik
ik snap het sgatjuhquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:17 schreef Moeraskat het volgende:
omg ik zong hardop!!!!! fok k schaam me kapot
ding ding ding u gaat door voor de wasmachinequote:
sing for me babyquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:23 schreef Moeraskat het volgende:
ik zong: where did i go i lost a friend somewhere along in the bitternesssss and i would have stay up with you all night but i dont know how to safe a life ...
gebruik de plas zakquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
K moet plassen maar wil nie in de trein
hihihiquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ding ding ding u gaat door voor de wasmachine
Dat zei ik niet, ik zei jou haten.quote:
serieus?quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:28 schreef Moeraskat het volgende:
zo een gast in de bus fokt op zn ipad.dit is eng
dat is wel hipquote:[img]http://i.fokzine.net/p/1s.gif[+mg] Op zaterag 5 november 2011 13:27 schreef Moeraskat het volgende:
nee ik hoef niet. ik bedacht me da ik al een neuwe pho.e mag uitzoeken hhoooooo
WIE IS HETquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:28 schreef Moeraskat het volgende:
zo een gast in de bus fokt op zn ipad.dit is eng
maak een pic van die boelerquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:30 schreef Moeraskat het volgende:
ja ik bespied hem vanachter mn rayban zonnebril
ga je dat heel de avond doen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:26 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, ik zei jou haten.
Oh trouwens wanneer jij de lapo krijgt pak ik jou 100% terug beetch
Ik geloof er niks van, gr grquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:31 schreef utopie het volgende:
ik zit nu in de trein met mijn ipad
gr gr
o oke dan is het goedquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, gr gr
oke het spijt me bradaquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:36 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waarom steelde je me lapo, bied dan gewoon je excuses aan, dan is het weer goed.
Ok excuses aanvaardquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
oke het spijt me bradaone lobi
Gevaarlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij had kabels van de tv geknauwd en toen ik die aanraakte kreeg ik stroom
wieso?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb toch maar besloten om niks met haar te doen
awh nja wel verstandig danquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
geen idee.. het voelt gewoon niet `goed³
ik ga gwn een film kijken met haar p: als ze wilt zoenen prima maar verder ga ik niet p:quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
awh nja wel verstandig dan
had ik niet verwacht van je, echt respectquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik ga gwn een film kijken met haar p: als ze wilt zoenen prima maar verder ga ik niet p:
mhm?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:59 schreef stefanhaan het volgende:
HAHAHAHAH we stonden in LoL - Dominion met 216 - 16 achter en we hebben gewonnen met 0 - 16![]()
![]()
gmtaquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:06 schreef utopie het volgende:
geen flauw idee waar hij het over heeft
wat bedoel je er nou mee? want we kunnen niet mee lachen nu...quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:59 schreef stefanhaan het volgende:
HAHAHAHAH we stonden in LoL - Dominion met 216 - 16 achter en we hebben gewonnen met 0 - 16![]()
![]()
Nee League Of Legendsquote:
Kan niet bazer als mij op het moment.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan niet bazer alsdan mijik op het moment.
Geeft nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
maar mn gezicht krijg je niet te zien![]()
ik kan niet zingenquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:27 schreef utopie het volgende:
[..]
ga je met me meezingen? Whoa-oh-oh oh-oooh oh-oh-oh
oeh hawtquote:
ja plas in ze kontquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:31 schreef Plastic_zak het volgende:
ik vind het echt gay dat ze in het weekend allemaal werkzaamheden bij het spoor hebben
hehe je bent liev en sagtquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:33 schreef utopie het volgende:
[..]
aaaaahww wat lievblaaskusje op je wangetjes
jij bent nog sagterquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe je bent liev en sagt
Eetsmakelijk zakkiequote:Op zaterdag 5 november 2011 17:36 schreef Plastic_zak het volgende:
eten klaar nu eten opeten en daarna vertellen hoe het eten was ok gr gr
ik weet het wel zeker skittiequote:Op zaterdag 5 november 2011 17:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat weet je toch niet gekjon
wel met onze buik tegen elkaar aan tochquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik je maar mag wrappen dan
ja natuurlijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:39 schreef utopie het volgende:
[..]
wel met onze buik tegen elkaar aan toch?
Op de mijntesquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:43 schreef utopie het volgende:
[..]
lekkorrrrop de mijntes of jouwntes
?
ooooh nee dan de jouwtesquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:44 schreef utopie het volgende:
[..]
mijntes is net of je op golven drijft hehmaar is ook goed
!
hahaha denk het ook wel jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:45 schreef utopie het volgende:
[..]
dacht ik alvast meer ruimte om rondjes te rollen
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hahaha denk het ook wel ja
Nee ik bleaus alleen maar meerquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:50 schreef utopie het volgende:
[..]
lobi terug![]()
heeft het blaas kusje nog geholpen voor het bleauzen?
hallo manteltjequote:
Hmmm een echte kus danquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik bleaus alleen maar meer
Haha ik hoop wel zo snel mogelijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:51 schreef utopie het volgende:
[..]
Hmmm een echte kus danMaar dat zal moeten wachten
elke dag telt gewoon voor 3 seconde langer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haha ik hoop wel zo snel mogelijk
Phoh... jij wilt lang zoenen. Ademhalen is ook geen overbodige luxequote:Op zaterdag 5 november 2011 17:55 schreef utopie het volgende:
[..]
elke dag telt gewoon voor 3 seconde langer.
na een paar weekjes gaat die kus dan nog wel lastig worden![]()
hoop ook zo snel mogelijk
huh?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:56 schreef Mantel het volgende:
[..]
Phoh... jij wilt lang zoenen. Ademhalen is ook geen overbodige luxe
het record zoenen is 31uur non stop.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:56 schreef Mantel het volgende:
[..]
Phoh... jij wilt lang zoenen. Ademhalen is ook geen overbodige luxe
Met elke dag dat hij je niet ziet is het 3 seconde langer kussen.. come on straks ben je 5 minuten non stop bezig.. Ademhalen is best lekker opzichquote:
for the science !quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:58 schreef Mantel het volgende:
[..]
Met elke dag dat hij je niet ziet is het 3 seconde langer kussen.. come on straks ben je 5 minuten non stop bezig.. Ademhalen is best lekker opzich
31 uur... daar word je toch niet meer vrolijk vanquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:57 schreef utopie het volgende:
[..]
het record zoenen is 31uur non stop.
denk dat 5 minuten zoenen en door je neus ademen geen probleem is dan
ohquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:58 schreef Mantel het volgende:
[..]
Met elke dag dat hij je niet ziet is het 3 seconde langer kussen.. come on straks ben je 5 minuten non stop bezig.. Ademhalen is best lekker opzich
nou na een uur zou ik wel wat willen drinken jah, of eten,quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:59 schreef Mantel het volgende:
[..]
31 uur... daar word je toch niet meer vrolijk van
Dan is het ook niet meer lekker... Dan wordt het gewoon vervelendquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:59 schreef utopie het volgende:
[..]
nou na een uur zou ik wel wat willen drinken jah, of eten,
of door mijn mond willen ademen of even pissen of wat dan ook
Nee na 5 minuten over op wat andersquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:00 schreef Mantel het volgende:
[..]
Dan is het ook niet meer lekker... Dan wordt het gewoon vervelend
5 minuten intens zoenen met een geliefde lijkt me nog wel te doen,quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:00 schreef Mantel het volgende:
[..]
Dan is het ook niet meer lekker... Dan wordt het gewoon vervelend
Ja precies, dan is daar de lol wel vanafquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee na 5 minuten over op wat anders
nu dus..quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als het goed is heb ik over 10 sec een meet met mk en jhgr
hehe keiharde neukseksquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:02 schreef Mantel het volgende:
[..]
Ja precies, dan is daar de lol wel vanaf
ohh spannend!quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als het goed is heb ik over 10 sec een meet met mk en jhgr
Liever rustig beginnen en dan steeds een tandje harderquote:
hahahahahahahahaquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:06 schreef Mantel het volgende:
[..]
Liever rustig beginnen en dan steeds een tandje harderLekker doorschakelen
Haha dat was ook de bedoelingquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sowwi ik moest denken aan een auto
hoe gaat dat dan? keiharde neukseks met auto's?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sowwi ik moest denken aan een auto
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoe gaat dat dan? keiharde neukseks met auto's?
op de versnellingspook gaan zittenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach het lijkt op de versnellingspook
Zo jij hebt ook geen man meer nodig dus...quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
[..]
op de versnellingspook gaan zitten
echt welquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:12 schreef Mantel het volgende:
[..]
Zo jij hebt ook geen man meer nodig dus...
en als je van het sterke geslacht bent?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
[..]
op de versnellingspook gaan zitten
Daar is de versnellingspook voor, voor jou is er de uitlaatquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
en als je van het sterke geslacht bent?
Dat is me toch lekker he... die uitlaat vol smeren met glijmiddel en maar stotenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daar is de versnellingspook voor, voor jou is er de uitlaat [ afbeelding ]
verbrand er dan niet het een en ander?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daar is de versnellingspook voor, voor jou is er de uitlaat [ afbeelding ]
ik geloof je ook nogquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:15 schreef Mantel het volgende:
[..]
Dat is me toch lekker he... die uitlaat vol smeren met glijmiddel en maar stoten
ja zo gaat datquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
verbrand er dan niet het een en ander?
zie je iemand met Cc autorijden:
hey Cc verzet je eens in de 3!
Wat doe je hier? ga naar je matras!quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:16 schreef Plastic_zak het volgende:
het spijt me maar die pics komen niet
fixedquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat doe je hier? ga naar je matras uitlaat!
om 20:00 pasquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat doe je hier? ga naar je matras!
Wat moet je als recente singel man...quote:
hmm..quote:
genoeg andere openingen zou ik zeggenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm..
nou de uitlaatpijp is bij mij dan niet echt een optie
zo groot?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:22 schreef utopie het volgende:
ik weet nu al dat die van mij niet in een uitlaat past, dus ik ga het ook niet eens proberen
sowieso je leuter in iets stoppen waar het niet voor bedoeld is
mijn uitlaat heeft een gat van 10cm doorsnee, dus daar is geen lol aan te beleven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:22 schreef utopie het volgende:
ik weet nu al dat die van mij niet in een uitlaat past, dus ik ga het ook niet eens proberen
sowieso je leuter in iets stoppen waar het niet voor bedoeld is
ik hoop ook eigenlijk dat het niet druk gaat worden. heb helemaal geen zinquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
genoeg andere openingen zou ik zeggen
trouwens gianni word wss maasje vanavond geen hubertus
mijn uitlaat ziet er best groot uit hoorquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:24 schreef utopie het volgende:
[..]
of het gat van de uitlaat is gewoon te klein
Of je houd teveel ruimte over in de uitlaat...quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:24 schreef utopie het volgende:
[..]
of het gat van de uitlaat is gewoon te klein
oh dan zou het misschien alsnog kunnen, maar ik stop hem liever ergens in waar het bedoeld voor isquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn uitlaat ziet er best groot uit hoor
voel je je niet heel erg slim nu ?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zit nu in de stairway met twee blondjes
Leuke blondjes?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
een uitlaat rekt nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
een uitlaat zal heus niet kleiner zijn dan een kut
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn uitlaat heeft een gat van 10cm doorsnee, dus daar is geen lol aan te beleven.
[..]
ik hoop ook eigenlijk dat het niet druk gaat worden. heb helemaal geen zin
pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
maar een uitlaat rekt nietquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
een uitlaat zal heus niet kleiner zijn dan een kut
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pics or it didn't happen
[..]
maar een uitlaat rekt niet
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat niet rekt scheurt wel
ja die van mij scheurt danquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
rvs of mn lul.. ik denk eerder dat mn lul scheurt en dat motte we echt niet hebbenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
pardon?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:25 schreef utopie het volgende:
[..]
voel je je niet heel erg slim nu ?
Zegt me niks...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Business or pleasure?
you lucky bastard!quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:29 schreef Mantel het volgende:
[..]
Zegt me niks...moeraskat en jijhebtgeenrokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |