oeh hawtquote:
ja plas in ze kontquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:31 schreef Plastic_zak het volgende:
ik vind het echt gay dat ze in het weekend allemaal werkzaamheden bij het spoor hebben
hehe je bent liev en sagtquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:33 schreef utopie het volgende:
[..]
aaaaahww wat lievblaaskusje op je wangetjes
jij bent nog sagterquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe je bent liev en sagt
Eetsmakelijk zakkiequote:Op zaterdag 5 november 2011 17:36 schreef Plastic_zak het volgende:
eten klaar nu eten opeten en daarna vertellen hoe het eten was ok gr gr
ik weet het wel zeker skittiequote:Op zaterdag 5 november 2011 17:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat weet je toch niet gekjon
wel met onze buik tegen elkaar aan tochquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik je maar mag wrappen dan
ja natuurlijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:39 schreef utopie het volgende:
[..]
wel met onze buik tegen elkaar aan toch?
Op de mijntesquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:43 schreef utopie het volgende:
[..]
lekkorrrrop de mijntes of jouwntes
?
ooooh nee dan de jouwtesquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:44 schreef utopie het volgende:
[..]
mijntes is net of je op golven drijft hehmaar is ook goed
!
hahaha denk het ook wel jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:45 schreef utopie het volgende:
[..]
dacht ik alvast meer ruimte om rondjes te rollen
quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hahaha denk het ook wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |