Nee ik bleaus alleen maar meerquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:50 schreef utopie het volgende:
[..]
lobi terug![]()
heeft het blaas kusje nog geholpen voor het bleauzen?
hallo manteltjequote:
Hmmm een echte kus danquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik bleaus alleen maar meer
Haha ik hoop wel zo snel mogelijkquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:51 schreef utopie het volgende:
[..]
Hmmm een echte kus danMaar dat zal moeten wachten
elke dag telt gewoon voor 3 seconde langer.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haha ik hoop wel zo snel mogelijk
Phoh... jij wilt lang zoenen. Ademhalen is ook geen overbodige luxequote:Op zaterdag 5 november 2011 17:55 schreef utopie het volgende:
[..]
elke dag telt gewoon voor 3 seconde langer.
na een paar weekjes gaat die kus dan nog wel lastig worden![]()
hoop ook zo snel mogelijk
huh?quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:56 schreef Mantel het volgende:
[..]
Phoh... jij wilt lang zoenen. Ademhalen is ook geen overbodige luxe
het record zoenen is 31uur non stop.quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:56 schreef Mantel het volgende:
[..]
Phoh... jij wilt lang zoenen. Ademhalen is ook geen overbodige luxe
Met elke dag dat hij je niet ziet is het 3 seconde langer kussen.. come on straks ben je 5 minuten non stop bezig.. Ademhalen is best lekker opzichquote:
for the science !quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:58 schreef Mantel het volgende:
[..]
Met elke dag dat hij je niet ziet is het 3 seconde langer kussen.. come on straks ben je 5 minuten non stop bezig.. Ademhalen is best lekker opzich
31 uur... daar word je toch niet meer vrolijk vanquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:57 schreef utopie het volgende:
[..]
het record zoenen is 31uur non stop.
denk dat 5 minuten zoenen en door je neus ademen geen probleem is dan
ohquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:58 schreef Mantel het volgende:
[..]
Met elke dag dat hij je niet ziet is het 3 seconde langer kussen.. come on straks ben je 5 minuten non stop bezig.. Ademhalen is best lekker opzich
nou na een uur zou ik wel wat willen drinken jah, of eten,quote:Op zaterdag 5 november 2011 17:59 schreef Mantel het volgende:
[..]
31 uur... daar word je toch niet meer vrolijk van
Dan is het ook niet meer lekker... Dan wordt het gewoon vervelendquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:59 schreef utopie het volgende:
[..]
nou na een uur zou ik wel wat willen drinken jah, of eten,
of door mijn mond willen ademen of even pissen of wat dan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |