Daar is de versnellingspook voor, voor jou is er de uitlaatquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
en als je van het sterke geslacht bent?
Dat is me toch lekker he... die uitlaat vol smeren met glijmiddel en maar stotenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daar is de versnellingspook voor, voor jou is er de uitlaat [ afbeelding ]
verbrand er dan niet het een en ander?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daar is de versnellingspook voor, voor jou is er de uitlaat [ afbeelding ]
ik geloof je ook nogquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:15 schreef Mantel het volgende:
[..]
Dat is me toch lekker he... die uitlaat vol smeren met glijmiddel en maar stoten
ja zo gaat datquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
verbrand er dan niet het een en ander?
zie je iemand met Cc autorijden:
hey Cc verzet je eens in de 3!
Wat doe je hier? ga naar je matras!quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:16 schreef Plastic_zak het volgende:
het spijt me maar die pics komen niet
fixedquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat doe je hier? ga naar je matras uitlaat!
om 20:00 pasquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat doe je hier? ga naar je matras!
Wat moet je als recente singel man...quote:
hmm..quote:
genoeg andere openingen zou ik zeggenquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm..
nou de uitlaatpijp is bij mij dan niet echt een optie
zo groot?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:22 schreef utopie het volgende:
ik weet nu al dat die van mij niet in een uitlaat past, dus ik ga het ook niet eens proberen
sowieso je leuter in iets stoppen waar het niet voor bedoeld is
mijn uitlaat heeft een gat van 10cm doorsnee, dus daar is geen lol aan te beleven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:22 schreef utopie het volgende:
ik weet nu al dat die van mij niet in een uitlaat past, dus ik ga het ook niet eens proberen
sowieso je leuter in iets stoppen waar het niet voor bedoeld is
ik hoop ook eigenlijk dat het niet druk gaat worden. heb helemaal geen zinquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
genoeg andere openingen zou ik zeggen
trouwens gianni word wss maasje vanavond geen hubertus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |