in het begin gebruikte ik GRTD alleen maar om te trollen/baggerenquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
vroeger ook niet tegen mij maar met een beetje liefde kom je een heel eind. he lief zakje x
jij hebt geen rokje mag ik je rokje aantrekken want dan heb ik wel een rokjequote:Op zaterdag 5 november 2011 13:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Choo choo all aboard the sexy train
zit in de wasquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jij hebt geen rokje mag ik je rokje aantrekken want dan heb ik wel een rokje
mequote:Op zaterdag 5 november 2011 13:15 schreef Nectar het volgende:
pz steelt me lapos altijd
naaibal is het ook
heel nie :pquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:17 schreef Plastic_zak het volgende:
rokje heeft bruin/donkerblond haar denk ik
ik snap het sgatjuhquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:17 schreef Moeraskat het volgende:
omg ik zong hardop!!!!! fok k schaam me kapot
ding ding ding u gaat door voor de wasmachinequote:
sing for me babyquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:23 schreef Moeraskat het volgende:
ik zong: where did i go i lost a friend somewhere along in the bitternesssss and i would have stay up with you all night but i dont know how to safe a life ...
gebruik de plas zakquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
K moet plassen maar wil nie in de trein
hihihiquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ding ding ding u gaat door voor de wasmachine
Dat zei ik niet, ik zei jou haten.quote:
serieus?quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:28 schreef Moeraskat het volgende:
zo een gast in de bus fokt op zn ipad.dit is eng
dat is wel hipquote:[img]http://i.fokzine.net/p/1s.gif[+mg] Op zaterag 5 november 2011 13:27 schreef Moeraskat het volgende:
nee ik hoef niet. ik bedacht me da ik al een neuwe pho.e mag uitzoeken hhoooooo
WIE IS HETquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:28 schreef Moeraskat het volgende:
zo een gast in de bus fokt op zn ipad.dit is eng
maak een pic van die boelerquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:30 schreef Moeraskat het volgende:
ja ik bespied hem vanachter mn rayban zonnebril
ga je dat heel de avond doen?quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:26 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, ik zei jou haten.
Oh trouwens wanneer jij de lapo krijgt pak ik jou 100% terug beetch
Ik geloof er niks van, gr grquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:31 schreef utopie het volgende:
ik zit nu in de trein met mijn ipad
gr gr
o oke dan is het goedquote:Op zaterdag 5 november 2011 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |