D'r zit er eentje in Gieten toch?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:03 schreef minthy het volgende:
Daarom afgeschermd... Werd op een gegeven moment gevolgd door iets van een seksboerderij
Geen idee!! Kan vast dichterbij, Dedemsvaart zat er altijd een. En bij Ommen ook nog... Gezellig hier!quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
D'r zit er eentje in Gieten toch?
ze hebben de cam nog niet teruggeschakeldquote:
kapotschoppen die tuthola!quote:
Niet helemaal mijn muziek.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef minthy het volgende:
Die Guetta poept ook veel muziek uit, komt geen eind aan!
Ik vind het wel leuk
Jammer van Usher..quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:12 schreef minthy het volgende:
Die Guetta poept ook veel muziek uit, komt geen eind aan!
Ik vind het wel leuk
Lady Gagaquote:
Nee, dat ook niet... Ik hang liever rond in de rockhoekquote:
Dijk is een ander woord voor lesbiënne?quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
Dijk! das een ander woord voor lesbiënne en Melissa Etheridge is lesbiënne
Dyke wel jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dijk is een ander woord voor lesbiënne?
in t Engels wel: Dike/Dykequote:Op zaterdag 5 november 2011 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dijk is een ander woord voor lesbiënne?
dat leest heel dubieus......maar tis idd een mooi liedje om te horenquote:
twitter:roos3fm twitterde op zaterdag 05-11-2011 om 00:14:34Zoals het hoort heb ik voor mijn afscheid van de muziekredactie @tijsv met zn broek op zn knieen gekregen. #sommigedingenveranderennooit reageer retweet
Voor extincequote:Op zaterdag 5 november 2011 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
Brainpower ja, tuurlijk...maar voor wie schreef hij dan een hit?
heeft die een nummer 1 hit gehad dan?quote:
Nee dat niet... Het is zijn concurrent. Er was zelfs een conflict tussen hem dmv een rap battle.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heeft die een nummer 1 hit gehad dan?
nja, ze hebben ook wel samengewerkt...De Zoete Inval bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee dat niet... Het is zijn concurrent. Er was zelfs een conflict tussen hem dmv een rap battle.
Niet volgens de wiki van Extince.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heeft die een nummer 1 hit gehad dan?
Toen waren ze nog vriendjesquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ze hebben ook wel samengewerkt...De Zoete Inval bijvoorbeeld
ah ja, ik las het net ook op wiki.quote:
ik ging achter de kast zittenquote:
Dat doet hij gewoon!!!!quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
Chocolate Salty Balls! Draaien die plaat.![]()
Neequote:Op zaterdag 5 november 2011 00:39 schreef CindieY het volgende:
Hij sloeg in 't Engels al nergens op, maar in het Nederlands
Ik ook jaquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee![]()
En eigenlijk slaan al die series nergens op, toch vind ik het geweldig
Daar ben ik heel erg in, ze kunnen mij niet ver genoeg gaan met dat soort seriesquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook jaAlhoewel South Park me af en toe net een stapje te ver gaat.
Ik heb seizoen 1 en 2 liggen, moet ik binnenkort ook maar weer eens mee verder gaan.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ben ik heel erg in, ze kunnen mij niet ver genoeg gaan met dat soort series![]()
Kan ook helemaal in een scheur liggen om Family Guy
Eens!quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:43 schreef Sersjee het volgende:
Weten ze allebei Isaac Hayes niet... Schande.
+1quote:
meestal wel een halve minuut tot een minuut ja....quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:44 schreef CindieY het volgende:
Ligt mijn stream echt zo schandelijk ver achter?
Chef Aid!quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
heerlijk nummer dit!
van het geweldige Chef Aid Album met wat verrassende samenwerkingen"Chef en Meatloaf bijvoorbeeld of Ozzy, DMX en Ol Dirty Bastard. of System of a Down, P Diddy en Mase
Ik heb het idee dat ik meer dan een minuut achterlig johquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meestal wel een halve minuut tot een minuut ja....
die heb ik origineel in een doos.... let ff op dat je de ongecensureerde versie "koopt" anders word je gek van t gepiepquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Chef Aid!
*langs de lokale torrentboer holt*
Ohja!quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die is van Elvis Crespo, bij mijn weten.
quote:
En Oh is van Pennywisequote:Op zaterdag 5 november 2011 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die is van Elvis Crespo, bij mijn weten.
25 seconden (webcam stream)quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik meer dan een minuut achterlig joh
Zonder webcam, van de site geplukt. Ik lees hier ruim de antwoorden al voordat ik uberhaupt ooit de vraag gehoord heb. Ik mis mijn FMquote:
Dat nummer heet Bro Hymn. En Melrose moet kapot vanwege hun cover.quote:
Melrosequote:Op zaterdag 5 november 2011 00:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat nummer heet Bro Hymn. En Melrose moet kapot vanwege hun cover.
Klopt, weet ik! En nee, ze mogen blijven leven vanwege hun geweldige pleinfeesten!quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat nummer heet Bro Hymn. En Melrose moet kapot vanwege hun cover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |