abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103978874

quote:
ROOSENDAAL - Het verhaal van de Angolees Patricio Dos Santos (21) uit Roosendaal verschilt nauwelijks van dat van Mauro Manuel, de jongen waarover de afgelopen week een politieke rel werd uitgevochten. Ook Patricio wil niets liever dan in Nederland blijven, hij kwam tien jaar geleden na de dood van zijn moeder in West-Brabant terecht.

"Dit geval is schrijnender dan dat van Mauro", zegt zijn advocaat Michael Yap. "Mauro heeft nog zijn pleegouders om hem bij te staan. Patricio moet het bijna allemaal in zijn eentje doen." De raadsman spant al jaren de ene na de andere procedure aan om zijn cliënt in Nederland te laten blijven. Maar net als in het geval van Mauro, was de Nederlandse Staat tot nu toe onverbiddelijk. Patricio moet, na dik tien jaar in Nederland te hebben gewoond, terug naar Angola. Yap ziet nu wel mogelijkheden nu Mauro via een studievisium in Nederland zijn studie mag afmaken.

Angola is leuk voor vakantie

"Ik heb helemaal niets met dat land", vertelt de goedlachse knul met aandoenlijk Brabants accent van wie alleen zijn huidskleur verraadt dat hij niet uit Nederland komt. "Ik ben er geboren, maar ken er niemand en het Portugees ben ik verleerd. Angola is voor mij een land waarvan ik weleens foto's op internet zie. Mooi land. Om op vakantie gaan."

Lees het hele interview met Patricio en meer achtergronden over de zaak zaterdag in BN DeStem.
  vrijdag 4 november 2011 @ 22:37:35 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_103978951
En ook terecht, als Mauro ook mag blijven. Gelijke monikken, gelijke kappen. Het kan niet zo zijn dat iemand een verblijfsvergunning krijgt enkel omdat hij in de media-aandacht heeft gestaan.
The End Times are wild
pi_103979033
Daar gaan we weer :')

Allebei eruit knikkeren voordat er een invasie plaatsvind.
pi_103979089
De beste oplossing zou zijn: een generaal pardon + wetten veranderen zodat dit soort gevallen niet meer mogelijk zijn in de toekomst.
pi_103979209
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 22:40 schreef fokker2012 het volgende:
De beste oplossing zou zijn: een generaal pardon + wetten veranderen zodat dit soort gevallen niet meer mogelijk zijn in de toekomst.
Dat hadden we toch al? Daarmee telt Nederland in één klap ronduit 100.000 (immers, bij die 30.000 economische profijtzoekers komt er ook gezinshereniging) inwoners extra, die geen substantiële bijdrage aan de economie leveren, voorrang krijgen op de woningmarkt, en 73% uitkeringen trekken. Nog een generaal pardon is funest voor Nederland.
  vrijdag 4 november 2011 @ 22:43:34 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_103979246
quote:
Dat hebben we dus al gehad. Om hier definitief mee af te rekenen.
The End Times are wild
  vrijdag 4 november 2011 @ 22:43:57 #7
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103979270
Gezinshereniging moet verboden worden. En een generaal pardon als deze is nite zo erg, ze kunnen vaak Nederlands, hebben scholing gehad etc. Het zijn geen schoonmaakturken die geen Nl kunnen
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_103979489
Heh ja, elke 5 jaar een generaal pardon en de wetten soepeler maken.
Waarom niet gewoon al deze wetten afschaffen en de grenzen wijd open zetten? Bespaart je een hele hoop tijd. :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 4 november 2011 @ 22:48:29 #9
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103979517
=

Zo bedoelde ik het ook niet, maar dit soort gasten wonen bij een NL gezin, kunnen Nederlands etc. Het zijn geen economische immigranten zoals het vorige pardon. Ik heb het dan over de gevalletjes Mauros en dat ene wjf toen, die uit afghanistan kwam maar wel VWO deed, dat is gwn een aanwist voor Nederland, het zijn geen gelukszoekers.

[ Bericht 47% gewijzigd door paddy op 05-11-2011 09:39:29 ]
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 4 november 2011 @ 22:52:37 #10
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_103979739
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 november 2011 22:39 schreef Confetti het volgende:

Ja, stel je voor dat je die pittig gekruide kip niet meer alleen kunt eten. Straks moet je zelfs delen! :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_103980059
Zo'n slecht boerenlands accent zou eigenlijk reden genoeg moeten zijn om te mogen blijven.

Vanavond was er wederom een voetballer op tv die de zin 'dat verklaar en beloof ik' niet foutloos uit zijn strot kon krijgen tijdens de overhandiging van zijn verblijfsvergunning.

Hoe krom wil je het hebben? [/nopenis]
pi_103980064
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 22:37 schreef LXIV het volgende:
En ook terecht, als Mauro ook mag blijven. Gelijke monikken, gelijke kappen. Het kan niet zo zijn dat iemand een verblijfsvergunning krijgt enkel omdat hij in de media-aandacht heeft gestaan.
inderdaad, als iemand gewoon 10 jaar lang een verderprima functionerend lid is van de maatschappij, goed geintegreerd en in staat prima nederlands te spreken,
waarom in godsnaam nog gaan uitzetten? dat uitzetten kost ook verdomd veel geld

de enige voorwaarde zou volgens mij moeten zijn of iemand crimineel gedrag vertoond, zulke mensen uitzetten lijkt me wenselijk, maar goed geintegreerde mensen wegsturen na 10 jaar is waanzin.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 4 november 2011 @ 23:03:28 #13
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_103980298
Tja, dat krijg je, na dat afghaanse meisje kwamen er ook meer gevallen naar voren.

Nu moet het nog in die landen zelf bekend raken.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 4 november 2011 @ 23:43:39 #14
13462 BansheeBoy
pi_103982491
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2011 23:42 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Doe ik al jaren :')
Dus jij bent een poltergeist? :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2011 @ 23:52:38 #15
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_103982971
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 22:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom niet gewoon al deze wetten afschaffen en de grenzen wijd open zetten? Bespaart je een hele hoop tijd. :')
We kunnen het geld ook per schiplading elke dag naar Angola brengen.
Daar is het toch allemaal om te doen.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_103984251
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 november 2011 22:58 schreef Specularium het volgende:
Zo'n slecht boerenlands accent zou eigenlijk reden genoeg moeten zijn om te mogen blijven.

Vanavond was er wederom een voetballer op tv die de zin 'dat verklaar en beloof ik' niet foutloos uit zijn strot kon krijgen tijdens de overhandiging van zijn verblijfsvergunning.

Hoe krom wil je het hebben? [/nopenis]
inderdaad als ze nou gewoon topvoetballer worden krijgen ze wel een verblijfsvergunning
pi_103984547
Dit is dus één van die andere 75 Mauro's in Nederland.... - Veel meer valt er niet over te zeggen, behalve dan dat de politiek deze kleine groep gewoon snel duidelijkheid moet geven. Zal niet meevallen met een populistisch-rechtse wind en een minister die onder de plak zit bij de Grote Gedoger.
  zaterdag 5 november 2011 @ 00:45:01 #18
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_103984909
quote:

Een invasie van wat? Angolese jongeren die hier al 8+ jaar wonen? Zou die invasie dan al neit plaatshebben gevonden? :')
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_103985173
quote:

Ik knikker liever jouw soort eruit. Kan nog geen twee zinnen Nederlands schrijven zonder fout, verdiept zich totaal niet in de materie, maar verkondigt wel een mening. Van dit soort hebben we er in Nederland echt te veel.
  zaterdag 5 november 2011 @ 00:57:05 #20
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103985296
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 00:52 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik knikker liever jouw soort eruit. Kan nog geen twee zinnen Nederlands schrijven zonder fout, verdiept zich totaal niet in de materie, maar verkondigt wel een mening. Van dit soort hebben we er in Nederland echt te veel.
Je bedoelt PVV?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_103985302
Zet de sluizen maar open _O_ de duizenden Angolezen zien hun kans schoon _O_
pi_103985322
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 00:52 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je begint een beetje op een staatscensuur-geilende commie redneck te lijken in je jacht naar Mauro-liefde.
pi_103985497
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 november 2011 00:57 schreef Scorpie het volgende:
Je begint een beetje op een staatscensuur-geilende commie redneck te lijken in je jacht naar Mauro-liefde.
Nee, ik geef slechts mijn voorkeur aan. Helaas voor jou hebben ook mensen met een NIET-PVV-standpunt recht op een mening. Dat schijnen fervente Wilders-aanhangers nog wel eens te vergeten.
pi_103985504
quote:
hij kwam tien jaar geleden na de dood van zijn moeder in West-Brabant terecht
Hoe?
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_103985529
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 22:42 schreef Proletenjager het volgende:

[..]

Dat hadden we toch al? Daarmee telt Nederland in één klap ronduit 100.000 (immers, bij die 30.000 economische profijtzoekers komt er ook gezinshereniging) inwoners extra, die geen substantiële bijdrage aan de economie leveren, voorrang krijgen op de woningmarkt, en 73% uitkeringen trekken. Nog een generaal pardon is funest voor Nederland.
Meedoen aan de EU is funest voor Nederland :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_103985568
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 01:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee, ik geef slechts mijn voorkeur aan. Helaas voor jou hebben ook mensen met een NIET-PVV-standpunt recht op een mening. Dat schijnen fervente Wilders-aanhangers nog wel eens te vergeten.
De mening om die mensen te deporteren? Dat maakt je geen haar beter dan de door jou zo verfoeide PVV, met je zogenaamde morele superioriteit waar ik hard om moet lachen :)
pi_103985599
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 01:05 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Hoe?
Waarschijnlijk las hij 1 van de Angolese flyers waarop Nederland werd aangeprezen als een soft land qua immigratie, waar het geld voor het opscheppen lag, en alle voorzieningen gratis zolang je je maar dom zou houden. Min of meer een accurate beschrijving van Nederland dus :D
pi_103985635

[ Bericht 100% gewijzigd door boekenplank op 05-11-2011 01:13:03 (Scorpie weet het.) ]
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  zaterdag 5 november 2011 @ 01:12:17 #29
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_103985645
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 22:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat gaat toch wel gebeuren. Als wij hier langzaam wegrotten tussen de resten van onze aloude Europese beschaving, die we zelf kapot hebben gemaakt. Dan wandelt de hele kudde gewoon over ons heen.

Maar blijf je vooral druk maken om die paar honderd ingeburgerde knuffelnegers. :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_103985652
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2011 01:08 schreef Scorpie het volgende:
De mening om die mensen te deporteren? Dat maakt je geen haar beter dan de door jou zo verfoeide PVV, met je zogenaamde morele superioriteit waar ik hard om moet lachen :)
Welk deel van het woord "liever" begrijp je niet?

En zijn je vaardigheden op het gebied van begrijpend lezen zodanig dat je snapt dat mijn zin slechts een voorkeur aangeeft en dat ik dus nergens stel dat iemand weg moet, of zijn je vaardigheden van een lager niveau?
pi_103985694
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 01:12 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Welk deel van het woord "liever" begrijp je niet?

En zijn je vaardigheden op het gebied van begrijpend lezen zodanig dat je snapt dat mijn zin slechts een voorkeur aangeeft en dat ik dus nergens stel dat iemand weg moet, of zijn je vaardigheden van een lager niveau?
Dus je krabbelt nu alweer terug? Dat ben ik niet van je gewend, normaliter blijf je wel achter je uitspraakjes staan. Maar goed, het is best lastig om tegengas te moeten verwerken, dat snap ik wel.

Gaan we nu eigenlijk weer de hele discussie over gelukszoekers, vertragen van uitzetprocedures, wat de echte humane actie had moeten zijn, etc etc over doen? Want dat is zo ongeveer wel uitgekauwd. Ik ben benieuwd hoeveel van dit soort 'gevallen' er daadwerkelijk zijn, die 75 gevallen die men uit de duim zuigt geloof ik namelijk niet :)
pi_103985733
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 01:12 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat gaat toch wel gebeuren. Als wij hier langzaam wegrotten tussen de resten van onze aloude Europese beschaving, die we zelf kapot hebben gemaakt. Dan wandelt de hele kudde gewoon over ons heen.

Maar blijf je vooral druk maken om die paar honderd ingeburgerde knuffelnegers. :').
Ach, Nederland is wat dat betreft niet te redden. Nederland is zo ongeveer het enige land waar je door zielig voor te doen meer rechten hebt en beter verdient dan de modaal verdiendende burger, en dan krijg je ook nog eens bakken vol met sympathie van voornamelijk links-georienteerde geitenwollensokken figuren er gratis bij kado, want tis allemaal zo zielig in het land van herkomst :'(
pi_103985840
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 01:15 schreef Scorpie het volgende:
Dus je krabbelt nu alweer terug? Dat ben ik niet van je gewend, normaliter blijf je wel achter je uitspraakjes staan. Maar goed, het is best lastig om tegengas te moeten verwerken, dat snap ik wel.

Gaan we nu eigenlijk weer de hele discussie over gelukszoekers, vertragen van uitzetprocedures, wat de echte humane actie had moeten zijn, etc etc over doen? Want dat is zo ongeveer wel uitgekauwd. Ik ben benieuwd hoeveel van dit soort 'gevallen' er daadwerkelijk zijn, die 75 gevallen die men uit de duim zuigt geloof ik namelijk niet :)
Het antwoord is duidelijk: je bent niet in staat om begrijpend te lezen. Ik sta nog precies zo achter mijn uitspraak als 10 minuten gelezen. Figuren van het soort-Confetti zie ik liever vertrekken uit dit land dan de Angolese asielzoeker waar dit topic over gaat. Snap je het zo, of moet ik de zin nog in twintig porties opdelen en woord voor woord toelichten?

Wat die 75 gevallen betreft: dat zijn schattingen van een overheidsdienst. Ik ben zo onderhand wel klaar met steeds dezelfde teksten typen en bronnen aanhalen, temeer omdat je toch niet wilt lezen wat er werkelijk staat.
pi_103985874
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 01:22 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het antwoord is duidelijk: je bent niet in staat om begrijpend te lezen. Ik sta nog precies zo achter mijn uitspraak als 10 minuten gelezen. Figuren van het soort-Confetti zie ik liever vertrekken uit dit land dan de Angolese asielzoeker waar dit topic over gaat. Snap je het zo, of moet ik de zin nog in twintig porties opdelen en woord voor woord toelichten?
Noem het naam gewoon bij het beestje (hihi, snapte je de grap? ik denk het niet). Je wilt ze het liefst deporteren, wees een vent (?) en geef het gewoon toe. Niks om je voor te schamen toch, aangezien je je al moreel superieur vind aan het, en ik quote 'PVV-stemmend volk dat Mauro weg wil hebben'. Ik snap niet dat je je
probeert eronderuit te lullen.

quote:
Wat die 75 gevallen betreft: dat zijn schattingen van een overheidsdienst. Ik ben zo onderhand wel klaar met steeds dezelfde teksten typen en bronnen aanhalen, temeer omdat je toch niet wilt lezen wat er werkelijk staat.
Is dat dezelfde overheidsdienst die 15% te weinig asielzoekers had geschat die in aanmerking kwamen voor het Generaal Pardon? Want ook jij moet dan de logische conclusie trekken dat je dat soort instanties niet meer serieus hoeft te nemen, ook al quote je ze graag.
En als je er klaar mee bent, dan stop je toch gewoon met posten? Ik zie het probleem niet zo :) Maar ja, dat doe je toch niet, want je roept het al minstens een week dat je er 'zo klaar mee bent', als een ware drama queen, maar ondertussen blijf je wel posten, verdedigen, konkelen, je woorden afzwakken, verdraaien, alles om Mauro en consorten hier te laten blijven.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2011 01:28:35 ]
  zaterdag 5 november 2011 @ 01:26:59 #35
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_103985905
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 22:45 schreef Proletenjager het volgende:

[..]

Zo zul je een neger niet gauw tegenkomen in wetenschappelijke vakgebieden.
Laat jij je niet teveel leiden door dat wat je ziet op tv? (rappers, etc). Ik betwijfel namelijk of je jouw prachtige analyse ook met feitelijke cijfers kunt onderbouwen.

Vooral ook omdat je door het gebruik van de aanduiding 'niet gauw' eigenlijk niks zegt.' Niet gauw' is immers een veel te vage aanduiding voor zo'n dergelijke bewering.

Gezien het percentage negers in Nederland is het nogal logisch dat je vaker een autochtone Nederlander tegenkomt in 'wetenschappelijke vakgebieden' dan een neger. En tsja, als dat is wat je bedoelt met 'niet gauw', is het nogal een open deur. In China kom ik ook niet gauw een Nederlander tegen in de 'wetenschappelijke vakgebieden'.

Of probeerde je misschien te zeggen dat een klein percentage van de totale negroide populatie een universitaire studie heeft afgerond? In dat geval kan ik je vertellen dat ook onder autochtonen het een duidelijke minderheid is die een universitaire studie heeft afgerond... Wellicht verhoudingsgewijs iets meer, dat wel.

Maar ik ben dus vooral benieuwd wat je nu eigenlijk probeerde te zeggen? En probeer het eens te onderbouwen voor de verandering.
Krekker is de bom!
  zaterdag 5 november 2011 @ 01:28:07 #36
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_103985933
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 01:17 schreef Scorpie het volgende:
Ach, Nederland is wat dat betreft niet te redden. Nederland is zo ongeveer het enige land waar je door zielig voor te doen meer rechten hebt en beter verdient dan de modaal verdiendende burger, en dan krijg je ook nog eens bakken vol met sympathie van voornamelijk links-georienteerde geitenwollensokken figuren er gratis bij kado, want tis allemaal zo zielig in het land van herkomst :'(
Ik bedoelde eigenlijk meer dat de mensen toch wel naar hier blijven komen. Het is zij naar ons of wij een andere kant op. Een onvermijdelijk sociaal-historisch proces. Ik zou deze vriendelijke poldernegers maar liever koesteren, ze zullen (zoals iedere welopgevoede jongere) ons nog van grote waarde zijn in de nabije toekomst.

Maar als je wilt blijven geloven in het sprookje van Geert&co met zijn vinger in de dijk, be my guest. :).
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_103985969
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 01:28 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk meer dat de mensen toch wel naar hier blijven komen. Het is zij naar ons of wij een andere kant op. Een onvermijdelijk sociaal-historisch proces. Ik zou deze vriendelijke poldernegers maar liever koesteren, ze zullen (zoals iedere welopgevoede jongere) ons nog van grote waarde zijn in de nabije toekomst.
Hoe gaan ze precies van grote waarde zijn? Het is een statistisch gegeven dat Angolese gelukszoekers hoog scoren op de socaal-economische ladder? Of bedoel je dat ze aan bed zullen staan om onze bejaarde konten af te vegen?

quote:
Maar als je wilt blijven geloven in het sprookje van Geert&co met zijn vinger in de dijk, be my guest. :).
Waarom denk je dat ik in het sprookje van Geert zou geloven? Volgens mij heb ik daar namelijk geen enkele aanleiding toe gegeven, maar ik zie graag je onderbouwing.
pi_103986049
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 01:25 schreef Scorpie het volgende:
Noem het naam gewoon bij het beestje. Je wilt ze het liefst deporteren, wees een vent (?) en geef het gewoon toe. Niks om je voor te schamen toch, aangezien je je al moreel superieur vind aan het, en ik quote 'PVV-stemmend volk dat Mauro weg wil hebben'. Ik snap niet dat je je
probeert eronderuit te lullen.
Dat in jouw wereldje alles zwart-wit is, wil niet zeggen dat ik daaraan moet meedoen. Ik ben echt wel in staat om zélf mijn woorden te kiezen en ze desgevraagd toe te lichten aan mensen die moeite hebben met lezen. Ik was niet van plan om mijn woorden zodanig bij te draaien dat ze ergens in jouw plaatje passen.

quote:
Is dat dezelfde overheidsdienst die 15% te weinig asielzoekers had geschat die in aanmerking kwamen voor het Generaal Pardon? Want ook jij moet dan de logische conclusie trekken dat je dat soort instanties niet meer serieus hoeft te nemen, ook al quote je ze graag.
Weet ik veel... - kom maar met bronnen, cijfers, gegevens, betere informatie... - Dat doe je niet, je loopt alleen wat mee te huilen met de wolven die raaskallen over 'stromen' van duizenden asielzoekers die nu ineens op gang komen. De genoemde cijfers zijn überhaupt de enige die nu beschikbaar zijn en tevens waar de minister zich op baseert. Als jij het allemaal beter weet, dan is het ministerie van Leers vast dolblij met je informatie... :')

quote:
En als je er klaar mee bent, dan stop je toch gewoon met posten? Ik zie het probleem niet zo :) Maar ja, dat doe je toch niet, want je roept het al minstens een week dat je er 'zo klaar mee bent', als een ware drama queen, maar ondertussen blijf je wel posten, verdedigen, konkelen, je woorden afzwakken, verdraaien, alles om Mauro en consorten hier te laten blijven.
Stompzinnig, xenofoob, populistisch geneuzel verdient een stevig weerwoord. Waar ik klaar mee ben, is steeds weer antwoord geven op dezelfde vragen of ingaan op dezelfde stompzinnige opmerkingen van mensen die maar wat rondblaten, maar zich overduidelijk totaal niet in de materie hebben verdiept; zelfs niet een klein beetje. Zoiets is simpelweg vermoeiend.

Verder heb ik geen woorden verdraaid; je bent niet in staat om begrijpend te lezen. Je moet stoppen om je eigen tekortkomingen op anderen te projecteren.
pi_103986189
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 01:22 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Grappig dat je een forumuser,die je niet kent, wel eruit wil gooien maar een asielzoeker die al zijn procedures verloren heeft niet :')

Ik ben een Nederlander en heb dus het recht om hier te blijven. Een afgewezen asielzoeker heeft dat recht niet.
pi_103986240
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 01:33 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat in jouw wereldje alles zwart-wit is, wil niet zeggen dat ik daaraan moet meedoen. Ik ben echt wel in staat om zélf mijn woorden te kiezen en ze desgevraagd toe te lichten aan mensen die moeite hebben met lezen. Ik was niet van plan om mijn woorden zodanig bij te draaien dat ze ergens in jouw plaatje passen.

Als iemand zegt dat hij liever een autochtone Nederlander ziet vertrekken dan Mauro, gevolgd door een kulargument waarom, dan stel ik dat gelijk aan deportatie van diegene ja. Noem het zwart, noem het wit, noem het gewoon zoals het is. Je wil graag mensen het land uit schoppen, en dat maakt je niks beter dan een doorsnee PVV-er :) Nu snap ik wel dat je alles doet om dit te ontkennen, zoals het roepen dat ik niet begrijpend zou kunnen lezen en meer van zulke prietpraat, maar het staat er toch echt, in die bewoordingen. Ik kan er ook niks anders van maken, jij bent degene die het schreef. Niet ik. Dat je vervolgens een soort selectief geheugenverlies wil lijden om geen gezichtverlies op te lopen is schattig, aandoenlijk en tegelijkertijd tekenend voor je matige, discussietechnieken van middelbaar school-niveau.

quote:
Weet ik veel...
Laat ik die maar niet inkoppen.

quote:
- kom maar met bronnen, cijfers, gegevens, betere informatie... - Dat doe je niet, je loopt alleen wat mee te huilen met de wolven die raaskallen over 'stromen' van duizenden asielzoekers die nu ineens op gang komen.
Dat zijn toevalligerwijs dezelfde mensen die 'huilden' toen het Generaal Pardon van 25.000 mensen opeens naar 45.000 mensen sprong, iets waar men achteraf sprak over een 'rekenfoutje'. We kunnen weinig anders doen dan die cijfers in twijfel trekken, aangezien andere data niet voorhanden is (how convenient). Dat je wil dat ik op Superman wijze opeens met niet-bestaande data op de proppen kom is wederom aandoenlijk, lief, schattig en kenmerkend voor je middelmatige niveau van discussieren. Ik heb namelijk geen data nodig om reeds bestaande data te betwijfelen.

quote:
De genoemde cijfers zijn überhaupt de enige die nu beschikbaar zijn en tevens waar de minister zich op baseert. Als jij het allemaal beter weet, dan is het ministerie van Leers vast dolblij met je informatie... :')
Beter? Nee. Dat ik de nogal positief gestelde cijfers (want lets face it, Angola telt meer dan 12.5 miljoen inwoners, en ik geloof niet dat er 8 jaar geleden 'slechts' 75 jonge kindertjes hierheen werden gesmokkeld, gezien de hype die er toen in het land heerste ten opzichte van Nederland. Dat artikel had je toch ook gelezen, waarin dat stond?

quote:
Stompzinnig, xenofoob, populistisch geneuzel verdient een stevig weerwoord. Waar ik klaar mee ben, is steeds weer antwoord geven op dezelfde vragen of ingaan op dezelfde stompzinnige opmerkingen van mensen die maar wat rondblaten, maar zich overduidelijk totaal niet in de materie hebben verdiept; zelfs niet een klein beetje. Zoiets is simpelweg vermoeiend.
Je hebt anders nog nooit een bevredigend antwoord gegeven op de stelling waarom we procedure-frustrerende gelukszoekers moeten belonen met een paspoort. We hebben allemaal gezien hoe het afliep met het Generaal Pardon en de belofte dat dat nooit meer zou voorkomen...

Daarnaast heb je ook nog nooit een fatsoenlijk alternatief weten te produceren, want volgens mij was je ook fel gekant tegen direct terugsturen van deze gelukszoekers in kwestie, omdat je ook dat inhumaan vond.

Dus, samenvattend; ze 8 jaar in Nederland laten blijven totdat ze 18 zijn, terwijl ze weten dat ze terug moeten, is blijkbaar inhumaan, ze direct terugsturen is inhumaan, dan blijft er maar bar weinig over? Of vind je soms dat we het aantal beroepsprocedures moeten terugschroeven naar welgeteld 1? Want in dat geval kunnen we binnen 2 maanden de gelukzoekers terugsturen, en de *echt* schrijnende gevallen (Niet zoals Mauro en deze jongen) hier laten blijven.

quote:
Verder heb ik geen woorden verdraaid; je bent niet in staat om begrijpend te lezen. Je moet stoppen om je eigen tekortkomingen op anderen te projecteren.
Natuurlijk niet. De hele wereld is gek en kan niet lezen. Dat zal het vast zijn!
pi_103986272
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 01:41 schreef Confetti het volgende:

[..]

Grappig dat je een forumuser,die je niet kent, wel eruit wil gooien maar een asielzoeker die al zijn procedures verloren heeft niet :')

Ik ben een Nederlander en heb dus het recht om hier te blijven. Een afgewezen asielzoeker heeft dat recht niet.
Alles om zijn morele superioriteit tentoon te kunnen spreiden _O_
Mensen die Mauro willen uitzetten zijn slecht en moeten weg, en degene die hem willen laten blijven zijn lief en mogen blijven! En dan anderen betichten van zwart/wit kijken...
  Moderator zaterdag 5 november 2011 @ 03:33:58 #42
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_103987366
is hier eigenlijk niet gewoon de raadsman die rechzaak na rechtzaak aan blijft spannen schuldig???

laat zo'n kerel gewoon helder zijn tegen zijn client
'levensgrote kans dat je echt wel terugmoet dus als je per se naar school wilt dan kun je beter een vak kiezen waar je thuis ook wat aan hebt ... talen of mijnenruimen ofzo'
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_103987430
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 01:26 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Laat jij je niet teveel leiden door dat wat je ziet op tv? (rappers, etc). Ik betwijfel namelijk of je jouw prachtige analyse ook met feitelijke cijfers kunt onderbouwen.

quote:
Gezien het percentage negers in Nederland is het nogal logisch dat je vaker een autochtone Nederlander tegenkomt in 'wetenschappelijke vakgebieden' dan een neger. En tsja, als dat is wat je bedoelt met 'niet gauw', is het nogal een open deur. In China kom ik ook niet gauw een Nederlander tegen in de 'wetenschappelijke vakgebieden'.
Wat hebben de Afrikaanse wetenschappers dan weten te presteren? Het zijn toch overwegend de blanke wetenschappers die uit wetenschappelijke inzichten een prachtig en welvarend continent opgebouwd hebben. :Y Dezelfde blanken die vanuit dat Europa de wijde wereld introkken om hem te ontdekken, in kaart te brengen en te koloniseren.

De blanke wetenscahppers die zelfs na de ravage van de pest in de 14e eeuw terugsloegen en de renaissance, een periode van ongekende wetenschappelijke, culturele en politieke vrijheid en vooruitgang, in gingen terwijl de andere volkeren nog met stokken en knuppels liepen (Australie, Afrika, Amerika), of zelfgenoegzaam en in zichzelf gekeerd tevreden bleven met wat ze hadden zonder verdere vooruitgang te zoeken (Azie).

De blanke wetenschappers dus die vrijwel alles heeft uitgevonden dat enige betekenis heeft gehad voor de mensheid - de computer, de auto, vaccinatie, het vliegtuig, de radio, televisie, rubber, electriciteit, kennis van het atoom, de telefoon, de ploeg, aspirine, de fiets, braille, de rits, de CD, de stofzuiger of zelfs iets op het eerste oog stompzinnigs als de paperclip.
Prominente blanke wetenschappers zoals Galilei, Edison, Benjamin Franklin, Bell, Curie, Einstein, Wright, da Vinci, Tesla, Bach, Wagner, Darwin, Newton, Turing, Aristoteles, Volta, Pasteur, enz. :W

En waar zijn de Afrikaanse wetenschappers? Hé? Nergens in velden of wegen te bekennen.

Noem eens prominente Afrikaanse wetenschappers? Maar natuurlijk, je zult in bochten wringen om geen een te hoeven noemen. :').

quote:
Maar ik ben dus vooral benieuwd wat je nu eigenlijk probeerde te zeggen? En probeer het eens te onderbouwen voor de verandering.
Nu jij. Jou kennende zul je weer hoop smoesjes bedenken dat het ellende met negers allemaal de schuld is van de blanken. :')
  zaterdag 5 november 2011 @ 03:53:44 #44
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_103987451
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 03:49 schreef Proletenjager het volgende:

En waar zijn de Afrikaanse wetenschappers? Hé? Nergens in velden of wegen te bekennen.

Noem eens prominente Afrikaanse wetenschappers? Maar natuurlijk, je zult in bochten wringen om geen een te hoeven noemen. :').

[..]

zwarte (negroide) uitvinders & wetenschappers
Krekker is de bom!
  zaterdag 5 november 2011 @ 03:55:20 #45
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_103987457
quote:

Nu jij. Jou kennende zul je weer hoop smoesjes bedenken dat het ellende met negers allemaal de schuld is van de blanken. :')
Oh jij kent mij? Jij ziet mij aan de lopende band smoesjes bedenken waarbij ik vingerwijs naar blanken? Voorbeelden graag...
Krekker is de bom!
  zaterdag 5 november 2011 @ 04:04:03 #46
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_103987513
quote:

Noem eens prominente Afrikaanse wetenschappers?
Dr. Phillip Emeagwali, uitvinder van MPC (Massively Parallel Computers). Grote olie concerns, meteorologen en wiskundigen vertrouwen dagelijks op zijn uitvinding. Zijn vrouw, Dr. Dale Brown Emeagwali is een prominente microbioloog. Ze wonen in Nigeria. Richard Leakey (niet zwart maar wel een afrikaan) is net als z'n ouders (Dr. Louis Leaky en Dr. Mary Leakey) een vooraanstaande paleontoloog. Moet ik doorgaan?
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  zaterdag 5 november 2011 @ 04:12:08 #47
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_103987552
Kende een goede buitenlandse man...werkte wel zwart natuurlijk want hij mocht niet blijven!
Hij hoopte van wel!
Asielzoeker....uiteindelijk kreeg hij zijn pardon...want oei wat een kutland was het toch waar hij geboren was toch?
UIteindelijk na de pardonno des mio...ging hij op vakantie naar zijn zg kutland..ja sorry dat snap ik dus echt ff niet he?
Snollebolt
pi_103987701
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 22:37 schreef LXIV het volgende:
Indeed :Y
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_103987722
Politiek hoort over beleid te gaan en het maken van wetten (Nou ja, voor zover de bezetter in Brussel dat nog niet doet), niet over individuen.
Daar krijg je wantoestanden van. Nu moet er weer iemand niet uitgezet vanwege de aaibaarheidsfactor, dan wordt de trias politica weer geschonden omdat onze Opstelten zich bemoeit met het al dan niet vervolgen van een dievegge.
Het is aan de rechterlijke macht om uit te maken of iemand mag blijven of niet. Als het beleid slachtoffers maakt, moet het beleid worden aangepast door de wetgevende macht.
  zaterdag 5 november 2011 @ 08:50:56 #50
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_103988237
quote:
Wat hebben de Afrikaanse wetenschappers dan weten te presteren? Het zijn toch overwegend de blanke wetenschappers die uit wetenschappelijke inzichten een prachtig en welvarend continent opgebouwd hebben. :Y Dezelfde blanken die vanuit dat Europa de wijde wereld introkken om hem te ontdekken, in kaart te brengen en te koloniseren.
De blanke wetenscahppers die zelfs na de ravage van de pest in de 14e eeuw terugsloegen en de renaissance, een periode van ongekende wetenschappelijke, culturele en politieke vrijheid en vooruitgang, in gingen terwijl de andere volkeren nog met stokken en knuppels liepen (Australie, Afrika, Amerika), of zelfgenoegzaam en in zichzelf gekeerd tevreden bleven met wat ze hadden zonder verdere vooruitgang te zoeken (Azie).
De blanke wetenschappers dus die vrijwel alles heeft uitgevonden dat enige betekenis heeft gehad voor de mensheid - de computer, de auto, vaccinatie, het vliegtuig, de radio, televisie, rubber, electriciteit, kennis van het atoom, de telefoon, de ploeg, aspirine, de fiets, braille, de rits, de CD, de stofzuiger of zelfs iets op het eerste oog stompzinnigs als de paperclip.
Prominente blanke wetenschappers zoals Galilei, Edison, Benjamin Franklin, Bell, Curie, Einstein, Wright, da Vinci, Tesla, Bach, Wagner, Darwin, Newton, Turing, Aristoteles, Volta, Pasteur, enz. :W
Je klinkt als een tekstschrijver voor de NVU :r
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_103988482
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 01:44 schreef Scorpie het volgende:

...
procedure-frustrerende gelukszoekers ...
Die bestaan nauwelijks. Wat wel bestaat is de wettelijke mogelijkheid om de procedures te verlengen. Maar je kunt mensen niet kwalijk nemen dat ze gebruik maken van de wettelijke mogelijkheden. Mogelijkheden die we ze zelf hebben gegeven.
pi_103988499
quote:
Dit ja.
pi_103988575
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 01:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Alles om zijn morele superioriteit tentoon te kunnen spreiden _O_
Mensen die Mauro willen uitzetten zijn slecht en moeten weg, en degene die hem willen laten blijven zijn lief en mogen blijven! En dan anderen betichten van zwart/wit kijken...
Het heeft toch veel meer met niet deugende regels te maken? In mijn optiek kan je iemand die hier is opgegroeid niet het land uitflikkeren. Wel kan en moet je al die procedure en beroepsregels zo aanpassen dat dit niet meer kan. Dat er binnen pak em beet een jaar duidelijkheid is omtrent een asielzoeker. Ik vind het vreemd dat die regels niet allang zijn aangepast.
pi_103988725
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 03:33 schreef sp3c het volgende:
is hier eigenlijk niet gewoon de raadsman die rechzaak na rechtzaak aan blijft spannen schuldig???
Schuldig aan wat? Het gebruik maken van de wettelijke mogelijkheden die er zijn?
quote:
'levensgrote kans dat je echt wel terugmoet dus als je per se naar school wilt dan kun je beter een vak kiezen waar je thuis ook wat aan hebt ... talen of mijnenruimen ofzo'
Die gast is ook helder geweest: "De kans dat de IND je zaak binnen vijf jaar af weet te ronden is minimaal, dus we hebben sowieso kans op een reguliere aanvraag op humanitaire gronden. Tegen die tijd kunnen we namelijk ageren dat jouw thuisland jouw thuisland niet meer is door de tijdsdiepte van jouw verblijf hier."

Generaal pardon gaat me wat ver, maar zorg in godsnaam is dat dit soort gevallen niet blijven voorkomen door dat asielstelsel eens uit te mesten. Patricio is gewoon één van die vergelijkbare gevallen waarbij er mogelijk sprake was van precedentwerking als Mauro een vergunning zou krijgen. Vergelijkbaar betekent dus goed geïntegreerd en niet veel voeling meer met het "thuis"land.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_103989139
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 09:16 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Dit ja.
NOG een Generaal Pardon? Alsjeblieft niet zeg.
pi_103989175
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 09:35 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Schuldig aan wat? Het gebruik maken van de wettelijke mogelijkheden die er zijn?

[..]

Die gast is ook helder geweest: "De kans dat de IND je zaak binnen vijf jaar af weet te ronden is minimaal, dus we hebben sowieso kans op een reguliere aanvraag op humanitaire gronden. Tegen die tijd kunnen we namelijk ageren dat jouw thuisland jouw thuisland niet meer is door de tijdsdiepte van jouw verblijf hier."

Generaal pardon gaat me wat ver, maar zorg in godsnaam is dat dit soort gevallen niet blijven voorkomen door dat asielstelsel eens uit te mesten. Patricio is gewoon één van die vergelijkbare gevallen waarbij er mogelijk sprake was van precedentwerking als Mauro een vergunning zou krijgen. Vergelijkbaar betekent dus goed geïntegreerd en niet veel voeling meer met het "thuis"land.
Gewoon zorgen dat asielzoekers eenmalig beroep mogen aantekenen dat binnen een jaar behandeld wordt.
pi_103989754
Het is gewoon fout om jonge AMA's tot hun 18e hier te laten blijven, stuur ze direct terug óf laat ze gewoon blijven.

Nu krijg je dus die pijnlijke situaties waarbij het bijna onmenselijk is om mensen na 10 jaar nog terug te sturen...
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 5 november 2011 @ 10:41:28 #58
13462 BansheeBoy
pi_103989817
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 10:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is gewoon fout om jonge AMA's tot hun 18e hier te laten blijven, stuur ze direct terug óf laat ze gewoon blijven.

Nu krijg je dus die pijnlijke situaties waarbij het bijna onmenselijk is om mensen na 10 jaar nog terug te sturen...
Direct terugsturen is in veel gevallen ook onmenselijk. :{

pi_103989837
Toppie! En de volgende staat ook al weer klaar! http://www.ed.nl/regio/de(...)n-beter-weten-in.ece

Oh enne Elfletterig:

quote:
Dat lag niet aan Mauro zelf, wiens drama deze week wel van enige nuance werd voorzien. Zo bestond in de tijd dat hij kwam hier wel degelijk een georganiseerde alleenstaande-minderjarige-asielzoekers-industrie. Met name vanuit Angola, waarvandaan gegoede Angolezen hun kinderen deze kant opstuurden. Ze hielden contact met huis, zo ook Mauro. Het speciaal opgekalefaterde weeshuis in Luanda dat de arme teruggestuurde weesjes zou opvangen heeft tot de dag van vandaag nul klanten aan de poort gehad. Ze gingen gewoon naar hun familie.
http://www.volkskrant.nl/(...)eater-geworden.dhtml
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_103989874
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 09:35 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Aan willens en wetens rekken en dwars liggen om er zo geld aan te verdienen.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 5 november 2011 @ 10:48:29 #61
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_103989926
quote:

Dit is het gewoon. Verder kun je mensen geen ongelijk geven dat ze gebruik maken van de mogelijkheden die er zijn, als deze gewoon in de wet zo liggen. Maar zorg er dan voor dat die mogelijkheden er niet zijn. En zeker al niet wanneer, net zoals nu met Mauro blijkt, deze kinderen gewoon doelbewust door hun welvarende families naar Nederland gestuurd worden. Niks aan de hand als deze Mauro gewoon meteen teruggestuurd was.q
The End Times are wild
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:16:09 #62
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_103990365
En dit is de man die onze vrouwen afpikt

http://patriciomoetblijven.hyves.nl/
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:18:08 #63
124676 RobertoCarlos
pi_103990407
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 03:33 schreef sp3c het volgende:

Jezus! :( Wanneer zetten ze jou het land uit? :W
pi_103990415
quote:

Precies. Vind ik ook.

Van Europa moeten wij ook allerlei beroepsprocedures voor hen openhouden, maar dat maakt het alleen maar pijnlijker voor de asielzoeker en voor ons. Dat beleid is gewoon achterhaald.
pi_103990544
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 november 2011 10:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het zou vreemd zijn als ze eerst wel daar zouden kunnen overleven, maar na de vlucht naar Nederland niet meer.
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:32:58 #66
124676 RobertoCarlos
pi_103990736
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:18 schreef Picchia het volgende:

[..]
Van Europa moeten wij ook allerlei beroepsprocedures voor hen openhouden, maar dat maakt het alleen maar pijnlijker voor de asielzoeker en voor ons.
Bron?
pi_103990989
quote:

Er vindt geen invasie plaats. Ook na het generaal pardon nam de instroom van niet-westerse allochtonen niet toe.

Jongeren die zo goed geintegreerd zijn, zijn helemaal geen probleem voor Nederland, zijn Nederlanders geworden en zouden sowieso moeten kunnen blijven.
Er vindt vergrijzing van de samenleving plaats, iedere opgeleide jongere is nodig.
pi_103990994
Ook een Angolees?

Ach, kunnen ze gezellig saampjes in het vliegtuig naast elkaar zitten voor houvast. Houdoe.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_103991013

Iets zegt mij dat hij geen aanwinst voor Nederland is, sterker, het zal alleen ten nadele van Nederland zijn. :{
pi_103991044
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:44 schreef Proletenjager het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Iets zegt mij dat hij geen aanwinst voor Nederland is, sterker, het zal alleen ten nadele van Nederland zijn. :{
:')
Dat jij dat niet bent is nu wel duidelijk. Ik schaam me voor mensen als jij.
pi_103991052
Ti's wel een mooiboy.
pi_103991087
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 03:55 schreef KreKkeR het volgende:
Oh jij kent mij? Jij ziet mij aan de lopende band smoesjes bedenken waarbij ik vingerwijs naar blanken? Voorbeelden graag...
Nee, ik ken je niet. Maar je postgedrag is mij wel enigszins bekend, waar je ieder links standpunt hardnekkig verdedigt. Voorbeelden heb ik niet voor te handen, mijn excuses hiervoor. Ga zo door met je postgedrag, waar je inderdaad fatsoenlijk gedraagt. :).
pi_103991106
Nederland wordt Angola II
Anonimity is a bliss
pi_103991118
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:45 schreef MaGNeT het volgende:
:')
Dat jij dat niet bent is nu wel duidelijk. Ik schaam me voor mensen als jij.
Ik studeer biochemische wetenschappen. Toch wat relevanter dan een nikspunt dat op MBO figuurzagen module 1 zit, lijkt me...
pi_103991145
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:46 schreef Scorpie het volgende:
Ti's wel een mooiboy.
Ja zoveel uren onder de zonnebank is nou ook weer niet nodig.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:01:48 #76
124676 RobertoCarlos
pi_103991481
quote:

Idd! Zoals ie die kurkentrekker vasthoudt! :N
pi_103991573
quote:

Oh hemel, een fles wijn openen en zomaar op de foto met een (blank) meisje. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
Oh, and that's a bad miss!
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:05:28 #78
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_103991577
was wel een leuke bijverdienste voor die Angolese moeder met een paar eigen kinderen op haar Nederlandse paspoort en die al in Nederland thuis had, maar alleen even op bezoek ging bij haar moedertje, die nam op de terugvlucht een paar leenkinderen mee voor een paar duizend dollar per stuk

Men weet dat de Nederlandse overheid geen 9 jarige kinderen wegstuurt die niet zeggen waar ze vandaan komen en hun moeders telefoonnummer niet weten, maar zodra ze volwassen zijn dan is die belemmering weg en dat duurt soms 10 jaar

En die kinderen zullen blijven komen, in tijden van oorlog veel en soms minder
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:11:29 #79
124676 RobertoCarlos
pi_103991711
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:05 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Oh hemel, een fles wijn openen en zomaar op de foto met een (blank) meisje. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
Schandalig! Als een biochemische nerd dat nou zou doen, ok zoiets verwacht je, maar dat een negert dat doet! En dan ook nog gewoon foto's ervan laten maken! Gewoon het lef he! :N :X
pi_103991752
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:48 schreef Proletenjager het volgende:

[..]

Ik studeer biochemische wetenschappen. Toch wat relevanter dan een nikspunt dat op MBO figuurzagen module 1 zit, lijkt me...
Ja, want Nederland heeft behoefte aan 17,000,000 biochemische wetenschappers met narcistische trekjes en het empatisch vermogen van een mug :')
pi_103991775
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:13 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, want Nederland heeft behoefte aan 17,000,000 biochemische wetenschappers negers met narcistische calimero trekjes :')
'nuff said.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_103991804
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:14 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

'nuff said.
Dat is waar jij mensen op wil sorteren? Hmhm -O-
Oh, and that's a bad miss!
pi_103991811
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:16 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Dat is waar jij mensen op wil sorteren? Hmhm -O-
Yup.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_103991956
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Er vindt geen invasie plaats. Ook na het generaal pardon nam de instroom van niet-westerse allochtonen niet toe.

Jongeren die zo goed geintegreerd zijn, zijn helemaal geen probleem voor Nederland, zijn Nederlanders geworden en zouden sowieso moeten kunnen blijven.
2010 was recordjaar immigranten
quote:
Er vindt vergrijzing van de samenleving plaats, iedere opgeleide jongere is nodig.
Immigratie is geen oplossing voor vergrijzing, sterker nog, het verergert het probleem alleen maar omdat de gemiddelde immigrant NL geld kost ipv oplevert. Al lang en breed uitgerekend door het SCP.
pi_103992010
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Immigratie is geen oplossing voor vergrijzing, sterker nog, het verergert het probleem alleen maar omdat de gemiddelde immigrant NL geld kost ipv oplevert. Al lang en breed uitgerekend door het SCP.
Als dat zo is zou dit het effect alleen maar versterken. Nederlanders moeten steeds meer werken om rond te komen, vrouwen inclusief. Dit is een van de redenen dat de geboorteaantallen bij Nederlanders zo enorm afnemen. Op den duur sterft een bevolking van zelf uit op deze manier.
pi_103992021
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:13 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, want Nederland heeft behoefte aan 17,000,000 biochemische wetenschappers met narcistische trekjes en het empatisch vermogen van een mug :')
Nee NL heeft behoefte aan miljoenen kansloze immigranten. Dat is pas fijn :') Toch geld zat hier en de wijken knappen er zo van op!

http://www.elsevier.nl/we(...)rd-euro-per-jaar.htm
http://retro.nrc.nl/W2/Nieuws/1999/04/28/Vp/06.html
pi_103992099
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:23 schreef Ludd het volgende:

[..]

Als dat zo is zou dit het effect alleen maar versterken. Nederlanders moeten steeds meer werken om rond te komen, vrouwen inclusief. Dit is een van de redenen dat de geboorteaantallen bij Nederlanders zo enorm afnemen. Op den duur sterft een bevolking van zelf uit op deze manier.
Het is zo. Immigratie kost NL geld. Immigranten binnen halen om de vergrijzing (en men doelt dan op de kosten daarvan) tegen te gaan helpt niet en verergert het alleen maar. De enige die beter wordt van immigratie naar NL is de immigrant zelf. Jij en ik worden er slechter van.
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:38:56 #88
3542 Gia
User under construction
pi_103992462
En als nu wereldwijd van iedereen, bij geboorte, dna wordt vastgelegd in een database, dan weten we voortaan meteen waar zo'n zielig 9-jarig negertje vandaan komt en kan hij linea recta teruggebracht worden en in eigen land opgroeien.

Dat mag dan wmb gerust met steun van Nederland. Is nog altijd goedkoper dan ze hier in een pleeggezin stoppen en die pleegouders 4 tot 6 honderd euro per maand verstrekken.
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:41:41 #89
124676 RobertoCarlos
pi_103992529
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee NL heeft behoefte aan miljoenen kansloze immigranten. Dat is pas fijn :') Toch geld zat hier en de wijken knappen er zo van op!
O, gaat het daarom! Jij bent typisch iemand die doorloopt zonder 112 te bellen als iemand op de stoep ligt dood te gaan. Goed bezig! ^O^
pi_103992677
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:41 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

O, gaat het daarom! Jij bent typisch iemand die doorloopt zonder 112 te bellen als iemand op de stoep ligt dood te gaan. Goed bezig! ^O^
Goed metafoor voor een asielzoeker, "iemand die op de stoep ligt dood te gaan".

Bij deze ben je geslaagd voor het examen zielige linkse zanikerd.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_103992702
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:41 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Wat een enorm goede vergelijking die echt hout snijdt! ^O^
pi_103992815
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 november 2011 10:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ach als zo'n kind niet beter weet valt dat wel mee naar mijn idee
٩๏̯͡๏)۶
pi_103992833
quote:
Immigranten is niet hetzelfde als asielzoekers....

Bv volgens CBS werden er in 2010 13340 eerste asielverzoeken gedaan, in 2009 waren het er 14910...
in de eerste drie kwartalen van 2011 tot nu toe 8790....

Dat is rond de 9% van die immigratie van 150.000 mensen (waarbij nog niet eens meegenomen is dat niet alle eerste asielverzoeken uiteindelijk ook toegekend worden)...
Een veel groter deel van de immigratie bestaat uit arbeidsmigranten... momenteel bv veel oost-europeanen die naar nederland komen om te werken....

waarbij gezegd moet worden dat de meeste polen, roemenen of bulgaren die nu toestromen een stuk slechter nederlands spreken en slechter geintegreerd zullen blijken te zijn als bv minderjarige asielzoekers uit angola die hier 10 jaar verblijven en gedurende die tijd hier een opleiding volgen en ook hun toekomst gewoon als nederlander zullen willen plannen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:57:07 #94
124676 RobertoCarlos
pi_103992939
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:47 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Goed metafoor voor een asielzoeker, "iemand die op de stoep ligt dood te gaan".

Bij deze ben je geslaagd voor het examen zielige linkse zanikerd.
Want? Waarom zoekt iemand volgens jou asiel?
  zaterdag 5 november 2011 @ 12:57:26 #95
124676 RobertoCarlos
pi_103992950
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat een enorm goede vergelijking die echt hout snijdt! ^O^
Want? Wanneer zoekt iemand volgens jou asiel?
pi_103992991
Lekker binnenlaten, kan mij het schelen.
pi_103992997
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:53 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Dat heb ik ook helemaal niet gezegd noch werd dat gezegd in de post waar ik op reageerde. Misschien moet je eens lezen voordat je reageert.
En het maakt de facto geen hol uit of men binnen komt onder de noemer asielzoeker, gezinshereniging, economisch gelukszoeker etc
Het is en blijft massa-immigratie en die is al decennia bezig. Niet vreemd ook dat de grote steden de afgelopen jaren in meerderheid allochtoon zijn geworden en dat zal alleen maar toenemen.
pi_103993005
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:53 schreef RM-rf het volgende:

[..]

De mensen die in het kader van gezinshereniging hierheen komen vallen inderdaad niet onder de noemer asielzoekers.
pi_103993058
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:57 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Oh alleen als ze in levensgevaar zijn? Ben je echt zo naïef? Mauro is nb gekomen in een tijd waarin er een levendige asielindustrie uit Angola richting NL was _O-

quote:
o bestond in de tijd dat hij kwam hier wel degelijk een georganiseerde alleenstaande-minderjarige-asielzoekers-industrie. Met name vanuit Angola, waarvandaan gegoede Angolezen hun kinderen deze kant opstuurden. Ze hielden contact met huis, zo ook Mauro. Het speciaal opgekalefaterde weeshuis in Luanda dat de arme teruggestuurde weesjes zou opvangen heeft tot de dag van vandaag nul klanten aan de poort gehad. Ze gingen gewoon naar hun familie
http://www.volkskrant.nl/(...)eater-geworden.dhtml
pi_103993091
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2011 12:57 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Waarom zoekt iemand een betere baan? Omdat ze meer willen.

Waarom zoekt iemand asiel? Omdat ze het beter willen.

Maar dat wil niet zeggen dat de mindere positie altijd doodbloeden op straat is, achterlijke demagoog.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')