Mja, dat of Altijd Vrij. Kijken wat de baas zegt...quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:24 schreef James1988 het volgende:
Is Weekend Vrij dan niet iets voor jou? Onbeperkt reizen in het weekend voor ¤ 40 per maand.
Rond die koers zit ik ook zo'n beetjequote:Op dinsdag 8 november 2011 22:26 schreef Zyron het volgende:
Tsja, mijn stats dan maar, alles bijgewerkt t/m 31 oktober:
Kilometers: 36.753
Alles buiten die 25k om, heb ik zelf betaald. Alsnog iets van 56k in eigen tijd. Daarom dat ik mijn Weekend Vrij ook heb; Dat is voor mij vele malen voordeliger.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel ja. Ik doe het vooral met hobbykilometers (dus zelf betaald en de bomen groeien nou eenmaal niet tot in de hemel) en woon-werk waar mogelijk. Maar sinds eind juni heb ik praktisch niets meer aan woon-werkverkeer gehad
NEE DAAR MAG NIEMAND IETS VAN WETEN MANquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef Duvel het volgende:
Zaterdag is die line-up van de 1200'en in Amersfoort hč!
Nee niemand mag weten van de geheime line-up op de Watergraafsmeer van zondag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEE DAAR MAG NIEMAND IETS VAN WETEN MAN
Ik doe de internetcursus en koop een geel vast bij de Halfords en ik ga gewoon.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:23 schreef Peterselieman het volgende:
Er zou eens een kneusje die niet bij de groep hoort die kant op kunnen komen ...
HET IS GREAVY! HIJ LULT EROVERHEEN!! IK ZEG HET JE!!quote:Op woensdag 9 november 2011 09:23 schreef Peterselieman het volgende:
Er zou eens een kneusje die niet bij de groep hoort die kant op kunnen komen ...
Die zondag ben ik daar niet in de buurt. Ergens rondom Utrecht-Arnhem-Eindhovenquote:Op woensdag 9 november 2011 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HET IS GREAVY! HIJ LULT EROVERHEEN!! IK ZEG HET JE!!
Wie? Wie? Wie?quote:Op woensdag 9 november 2011 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HET IS GREAVY! HIJ LULT EROVERHEEN!! IK ZEG HET JE!!
CXX heeft Syntus ingehuurd om daar te rijden. De Syntus-palen zijn dus ook geplaatst. Gewoon bij Syntus inchecken(hoewel je daar nooit of zeer zelden controle hebt).quote:Op woensdag 9 november 2011 13:59 schreef b2py het volgende:
Sta nu in Marienberg, maar er staan syntus paaltjes terwijl cxx er rijdt.. Waar moet ik inchecken? Is hier toch verplicht?
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:01 schreef b2py het volgende:
Ok thx! Wat een gehucht dit. Geen bussen op zondag
Edit: en op de meeste stations heb kiosk of ah's, hier heb je een grasmaaierfabrikant
Er zat voorheen een cafe, maar die is dicht gegaan..quote:Op woensdag 9 november 2011 14:01 schreef b2py het volgende:
Ok thx! Wat een gehucht dit. Geen bussen op zondag
Edit: en op de meeste stations heb kiosk of ah's, hier heb je een grasmaaierfabrikant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |