Nee niemand mag weten van de geheime line-up op de Watergraafsmeer van zondag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEE DAAR MAG NIEMAND IETS VAN WETEN MAN
Ik doe de internetcursus en koop een geel vast bij de Halfords en ik ga gewoon.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:23 schreef Peterselieman het volgende:
Er zou eens een kneusje die niet bij de groep hoort die kant op kunnen komen ...
HET IS GREAVY! HIJ LULT EROVERHEEN!! IK ZEG HET JE!!quote:Op woensdag 9 november 2011 09:23 schreef Peterselieman het volgende:
Er zou eens een kneusje die niet bij de groep hoort die kant op kunnen komen ...
Die zondag ben ik daar niet in de buurt. Ergens rondom Utrecht-Arnhem-Eindhovenquote:Op woensdag 9 november 2011 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HET IS GREAVY! HIJ LULT EROVERHEEN!! IK ZEG HET JE!!
Wie? Wie? Wie?quote:Op woensdag 9 november 2011 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HET IS GREAVY! HIJ LULT EROVERHEEN!! IK ZEG HET JE!!
CXX heeft Syntus ingehuurd om daar te rijden. De Syntus-palen zijn dus ook geplaatst. Gewoon bij Syntus inchecken(hoewel je daar nooit of zeer zelden controle hebt).quote:Op woensdag 9 november 2011 13:59 schreef b2py het volgende:
Sta nu in Marienberg, maar er staan syntus paaltjes terwijl cxx er rijdt.. Waar moet ik inchecken? Is hier toch verplicht?
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:01 schreef b2py het volgende:
Ok thx! Wat een gehucht dit. Geen bussen op zondag
Edit: en op de meeste stations heb kiosk of ah's, hier heb je een grasmaaierfabrikant
Er zat voorheen een cafe, maar die is dicht gegaan..quote:Op woensdag 9 november 2011 14:01 schreef b2py het volgende:
Edit: en op de meeste stations heb kiosk of ah's, hier heb je een grasmaaierfabrikant
je zult maar net zin in grasmaaien hebben en de zaak daar is dicht ...quote:Op woensdag 9 november 2011 14:01 schreef b2py het volgende:
Haha denk het welquote:Op woensdag 9 november 2011 14:14 schreef mschol het volgende:
[..]
die zal wel big business hebben: dat gras groeit daar immers sneller als dat er treinen komen?
bronquote:More bad news about the IC4 project, yesterday, an IC4 unit was passing a full stop light, at full speed, because the brakes didn't work, and operator was not able to stop the train, before 100 meters of the cargo train in front. the IC4s maximum speed has been downgraded to 140 km/h, but this is hardly the solution. I don't understand why a series of trains, which have tons of problems, needed to be maintained every 2000 km (!) and then have a so close to disaster failure, can still be used. It's time to drop those shitty units!
Zelf geschreven of gekopieerd van het Spoorforum?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:34 schreef greavy het volgende:
Is er hier interesse dat ik de komende weken posts plaats over diverse treinstellen, met de bediening (zoals plaatjes met beschrijving)?
Bijvoorbeeld ICM-0, ICR-rijtuigen, Locomotoren 500/600, Diesels 2200/2300 en diesellocs 2400/2500
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |