Zeker. De stewards zijn dezelfde lui die je ook in bussen kunt treffen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:10 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Connexxion heeft toch maar twee trein-trajecten? Volgens mij alleen de Valleilein (Amersfoort - Ede-Wageningen) en de Veen-exxpress (Almelo - Mariënberg)
Nouja, die figuren die je kaartje/OV chipkaart controleren. Zijn er best nog wel eens hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
conducteurs? Bij connexxion? IN DE TREIN?![]()
Hm. Zou nieuw zijn, maar okee
Tussen Amersfoort en Ede-Wageningen zijn het altijd dezelfde heren. Mannetjes van tussen de 40 en de 50 jaar, kalend of Grijs en wat aan de brede kant. Ik ken ze inmiddelsquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker. De stewards zijn dezelfde lui die je ook in bussen kunt treffen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ete-locomotief.dhtmlquote:Brutale diefstal complete locomotief
Brutale metaaldieven zijn er in de Tsjechische stad Jablonec vandoor gegaan met een complete locomotief. De 24 ton wegende machine werd met een kraan op een vrachtwagen geladen, afgevoerd en verkocht aan een plaatselijke schroothandelaar. Hoeveel die betaalde voor de locomotief is niet bekend.
De politie heeft een 43-jarige motorcoureur gearresteerd, die in het verleden meedeed aan de Dakar Rally. Hij zou met de diefstal zijn schulden hebben willen afbetalen.
Hier is het dus gebeurdquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef greavy het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ete-locomotief.dhtml
Niks bijzonders, ik moet even naar Apeldoorn op en neer en dan even naar Baflo. 2 * 15 en 2 * 156 = 342. EN misschien als ik zin heb tik ik m wel ff door tot Roodeschoolquote:
En privéreisjes WEL meegeteld? 4000+ is best netjes voor een maandquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:01 schreef James1988 het volgende:
De score voor oktober komt dan uit op 3.968 kilometer woon-werkverkeer (laatste dag van oktober ziek geweest), privéreisjes niet meegeteld.
Ik ga gemiddeld 1x per maand voor de lol nog een keer op en neer naar Amsterdam (gehele rit Fyra) dus de 4.000 km haal ik wel. Verder hou ik niet echt een administratie bij van reisjes... al reis ik met de OV-chipkaart dus is dat wel te achterhalen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En privéreisjes WEL meegeteld? 4000+ is best netjes voor een maand
Maarja. Ik heb dan de kilometers bij de Railcatering meegeteld. In 2 maanden had ik daar iets van 25k..quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is redelijk ziek ja![]()
Ik ga eerst voor de 40k en daarna nog maar eens zien hoe veel verder ik kom
Ja dat geloof ik ook wel ja. Ik doe het vooral met hobbykilometers (dus zelf betaald en de bomen groeien nou eenmaal niet tot in de hemel) en woon-werk waar mogelijk. Maar sinds eind juni heb ik praktisch niets meer aan woon-werkverkeer gehadquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:21 schreef greavy het volgende:
[..]
Maarja. Ik heb dan de kilometers bij de Railcatering meegeteld. In 2 maanden had ik daar iets van 25k..
En gezien ik regelmatig Zwijndrecht-Leeuwarden moet doen (soms via Groningen), telt het wel hard.
Mja, dat of Altijd Vrij. Kijken wat de baas zegt...quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:24 schreef James1988 het volgende:
Is Weekend Vrij dan niet iets voor jou? Onbeperkt reizen in het weekend voor ¤ 40 per maand.
Rond die koers zit ik ook zo'n beetjequote:Op dinsdag 8 november 2011 22:26 schreef Zyron het volgende:
Tsja, mijn stats dan maar, alles bijgewerkt t/m 31 oktober:
Kilometers: 36.753
Alles buiten die 25k om, heb ik zelf betaald. Alsnog iets van 56k in eigen tijd. Daarom dat ik mijn Weekend Vrij ook heb; Dat is voor mij vele malen voordeliger.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel ja. Ik doe het vooral met hobbykilometers (dus zelf betaald en de bomen groeien nou eenmaal niet tot in de hemel) en woon-werk waar mogelijk. Maar sinds eind juni heb ik praktisch niets meer aan woon-werkverkeer gehad
NEE DAAR MAG NIEMAND IETS VAN WETEN MANquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef Duvel het volgende:
Zaterdag is die line-up van de 1200'en in Amersfoort hè!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |