Defecte trein tussen Amersfoort en Utrecht. Als die maar weg is als ik bij Amersfoort ben over -> uurquote:Op maandag 7 november 2011 14:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
de ic naar berlijn staat defect bij deventer colmschate, en een andere trein staat defect tussen wierden en rijssen. Lekker dan!
Toch maar via Arnhem/Nijmegen/Roosendaal?quote:Op maandag 7 november 2011 15:06 schreef greavy het volgende:
[..]
Defecte trein tussen Amersfoort en Utrecht. Als die maar weg is als ik bij Amersfoort ben over -> uur
Je brengt me op ideeèn. Effe kijken of er ICRm rijdt binnen een uur na aankomst.quote:Op maandag 7 november 2011 15:14 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Toch maar via Arnhem/Nijmegen/Roosendaal?
Waarschijnlijk blijft het tot de opening van de Hanzelijn nog wel zo. Wat er daarna gaat gebeuren is nog niet bekend.quote:Op maandag 7 november 2011 13:46 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Damn, nu heb ik nooit meer internet in de trein dus
Zou dit zo voor langere tijd blijven of is dit tijdelijk?
Ben je van je geloof afgevallen? Normaal maak je graag omwegenquote:Op maandag 7 november 2011 15:22 schreef greavy het volgende:
[..]
Je brengt me op ideeèn. Effe kijken of er ICRm rijdt binnen een uur na aankomst.
Edit± Half uur na aankomst ICR. Is wel lokkelijk. Ben dan wel1u20 later thuis als rechtstreeks.. Denk toch maar gewoon rechtstreeks.
Wil vandaag wat op normale tijd thuis zijn. Moet nog aantal dingen doen, anders had ik dat wel gedaan.quote:Op maandag 7 november 2011 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben je van je geloof afgevallen? Normaal maak je graag omwegen
Dat is het enige jammere aan de nieuwe spoorbrug: je merkt het niet meer als je Zwolle binnen / uit rijdt.quote:Op maandag 7 november 2011 16:14 schreef greavy het volgende:
Hmm. Zwolle gemist. Nu 'ergens' in de buurt van Nijkerk gok ik. Mijn oogjes waren even gesloten..
Da's wel gek, normaal gebeurt dat eigenlijk alleen richting het noorden.quote:De trein doet het errug op zijn dooie gemak, Boemeltje zal wel voor ons zitten.
Ik reed uit Groningen ri Zwolle, dus werd niet wakker van de spoorbrug hè(ja, pas na het station), maar ging toch gewoon naar Rotterdam.quote:Op maandag 7 november 2011 16:26 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is het enige jammere aan de nieuwe spoorbrug: je merkt het niet meer als je Zwolle binnen / uit rijdt.
[..]
Da's wel gek, normaal gebeurt dat eigenlijk alleen richting het noorden.
Maar vanochtend had ik er ook mee te maken. De IC naar Utrecht waar ik in zat was een paar minuten vertraagd, en dus werd 'ie in Amersfoort vastgehouden om de stoptrein erlangs te laten. Waardoor de vertraging uiteindelijk dus nog veel groter werd.
Wel leuk als het personeel van die aansluitende trein daar ook van op de hoogte is natuurlijkquote:Op maandag 7 november 2011 16:29 schreef greavy het volgende:
Ik ving nog net te Amersfoort op dat wij vertraging van 4 minuten hebben: "Dames en heren, vanwege een opgelopen vertraging van 4 minuten door een vertraagde stoptrein, naderen wij nu pas Amersfoort. Reizigers voor Hilversum kunnen gebruik maken van de intercity van 16 uur 29 van spoor 7. Reizigers voor verder richting Schiphol kunnen gebruik maken van de intercity van 16 uur 54, of met ons meereizen naar Utrecht en vervolgens de Intercity naar Schiphol te nemen. Onze excuses voor dit ongemak."
Dit deed de conducteur gisteren ook met mijn Kruidvat dagkaart.quote:Op maandag 7 november 2011 15:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nou zat ik vandaag in de trein naar huis komt de conducteur aanlopen.
Dus haal ik mijn maandabbonament uit mijn portomonee gaat de conducteur op mijn abbo een krul zetten.
en nu zit er een dikke streep door mijn kaartje heen is dat normaal?
Je moet blij zijn dat je er niet meer kunt postenquote:Op maandag 7 november 2011 16:36 schreef greavy het volgende:
De 'corruptie' op Somda word alleen maar erger. Vandaag is er weer iemand verbannen omdat hij iets over de 1200'den evenement vroeg, over de excursie.. Dat vond het moderatorteam niet akkoord..
De reden van verwijdering berichten: 'Vragen naar Dienstregeling'
[ afbeelding ]
Dat mocht altijd al nooit hoorquote:Op maandag 7 november 2011 16:36 schreef greavy het volgende:
De 'corruptie' op Somda word alleen maar erger. Vandaag is er weer iemand verbannen omdat hij iets over de 1200'den evenement vroeg, over de excursie.. Dat vond het moderatorteam niet akkoord..
De reden van verwijdering berichten: 'Vragen naar Dienstregeling'
[ afbeelding ]
Oh ja, moet ik ook nogeens naar gaan kijken iddquote:Op maandag 7 november 2011 16:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
het scherm in utrecht is zeker een verbeteringmooi ding
Er werd niet gevraagd naar een DRGLquote:Op maandag 7 november 2011 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat mocht altijd al nooit hoorJe kunt lullen wat je wilt, consequent is het wel
mja, het is nog wat onduidelijk allemaal. Zou beter moeten gaan als InfoPlus in werking wordt gesteld in de regio Utrecht.quote:Op maandag 7 november 2011 16:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Alleen elkaar niet gezienquote:Op maandag 7 november 2011 17:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik zat toevallig net bij greavy in de trein.
Oh, ook bestquote:Op maandag 7 november 2011 17:01 schreef greavy het volgende:
[..]
Er werd niet gevraagd naar een DRGL
quote:Op maandag 7 november 2011 16:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
werd tijd ookquote:Op maandag 7 november 2011 17:42 schreef James1988 het volgende:
Railcolor.net meldt dat de BR189-locomotief (ook bekend als ES64F4) zijn toelating voor België binnen heeft.
Zo staat er iemand op het perron in Diemenquote:Op maandag 7 november 2011 22:26 schreef Yreal het volgende:
Er zou iemand op het perron liggen in Diemen..
In één deel, of stukjes?quote:Op maandag 7 november 2011 22:26 schreef Yreal het volgende:
Kan wel eens kloppen..quote:Op maandag 7 november 2011 22:26 schreef Yreal het volgende:
Ze brengen je wat je wilt hebben, tot aan je stoel. Dat is gebruikelijk in de eerste klas. Maar je moet er wel voor betalen. Dus als je koffie wilt brengen ze koffie. ik geloof 2,90 voor een bak. En als je een baguette ham-kaas wilt brengen ze je dat. Ik meen 4,60 of zoquote:Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef Panthera. het volgende:
Goedenavond.
Ik heb zojuist treintickets gekocht voor Arnhem - Stuttgart per ICE (heen overstappen Frankfurt Luchthaven, terug Köln), eerste klas. Nu staat er bij de beschrijving dat de service bestaat uit catering aan de stoel, wat moet ik me daarbij voorstellen, is dat een lunch of gewoon alleen koffie?
Ah duidelijk, bedanktquote:Op maandag 7 november 2011 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze brengen je wat je wilt hebben, tot aan je stoel. Dat is gebruikelijk in de eerste klas. Maar je moet er wel voor betalen. Dus als je koffie wilt brengen ze koffie. ik geloof 2,90 voor een bak. En als je een baguette ham-kaas wilt brengen ze je dat. Ik meen 4,60 of zo
quote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ah duidelijk, bedanktIk zie trouwens dat koffie in de lounges gratis is en heb daar ruim overstaptijd, dus dat scheelt alweer.
mja, die prijzen vallen nog meequote:Op maandag 7 november 2011 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze brengen je wat je wilt hebben, tot aan je stoel. Dat is gebruikelijk in de eerste klas. Maar je moet er wel voor betalen. Dus als je koffie wilt brengen ze koffie. ik geloof 2,90 voor een bak. En als je een baguette ham-kaas wilt brengen ze je dat. Ik meen 4,60 of zo
In 2001 was het ook al 5 DM voor een bezorgde koffie.quote:Op maandag 7 november 2011 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is niet veel, er komen bijna 300.000 reizigers per dag daar.quote:
Toen ik in Oldenzaal op het perron lag kwam er ook niemand.quote:Op maandag 7 november 2011 22:26 schreef Yreal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |