Ik zou het niet weigeren als mijn werkgever het me zou aanbieden.quote:Op zondag 6 november 2011 20:11 schreef TeringHenkie het volgende:
Een eerste-klas-abonnement is dan ook je reinste geldverspilling.
Lees meerquote:Grote brand bij chemiebedrijf Dow Delfzijl uitgewoed
Laatste update: 7 november 2011 06:25 infoBekijk op de kaart
FARMSUM - Op een industrieterrein in Farmsum (gemeente Delfzijl) heeft in de nacht van zondag op maandag een brand gewoed bij een dochterbedrijf van Dow Chemical.
Bij het overladen van een treinwagon met natrium ging iets mis, waardoor de stof vlam vatte. De brandweer waagde zich lange tijd niet op het terrein, maar liet het natrium opbranden.
Natrium is uiterst brandbaar en reageert met water. De brandweer liet daarom zand aanrukken, waarmee de laatste smeulende resten worden bedekt. Een hoeveelheid olie, die ook in brand was gevlogen, is met poeder geblust, vertelde een woordvoerder.
Succes. Ik ben vandaag vrij.quote:Op maandag 7 november 2011 05:42 schreef greavy het volgende:
Vandaag ff bij Ziggy kijken. OA naar Kropswolde voor de retourtrein uit Veendam. Later de trein naar Delfzijl nog ff
De trein reed met ICM, maar is tegenwoordig IRM, omdat de NS een trein op het gedeelte Zwolle - Utrecht uit wilde sparen. Deze reed vlak voor jouw trein tussen Groningen en Amersfoort uit. Om dezelfde capaciteit te bieden dan voorheen is er gekozen voor een dubbeldekker.quote:Op maandag 7 november 2011 12:17 schreef dralion13 het volgende:
Iemand enig idee waarom in september tussen Groningen en Amersfoort een ICR trein met internet reed doordeweeks om 7 uur vertrek en tegenwoordig dubbeldekkers?
Oh dit wordt lachen. De machinisten die er WEL geregeld komen gaan dan denken "Ja geel klopt, gewoon doorkachelenquote:Op maandag 7 november 2011 13:20 schreef Peterselieman het volgende:
De keperbaak bij Stavoren wordt binnenkort vervangen door een permanent geeltonend sein. Heeft dezelfde functie, maar is voor machinisten die niet zo vaak op dat baanvak komen duidelijker.
och, dat zal wel wat meevallen. Ik heb nog geen Arrivatrein zien zwemmen daar.quote:Op maandag 7 november 2011 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dit wordt lachen. De machinisten die er WEL geregeld komen gaan dan denken "Ja geel klopt, gewoon doorkachelen" Met alle gevolgen van dien
Nee hoor, want machinisten weten dat ze in Nederland nooit dubbel geel hoeven te verwachten maar dat na geel altijd rood volgtquote:Op maandag 7 november 2011 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dit wordt lachen. De machinisten die er WEL geregeld komen gaan dan denken "Ja geel klopt, gewoon doorkachelen" Met alle gevolgen van dien
Dat is omdat Hylke en Sytze nu nog OPLETTEN bij dat puntquote:Op maandag 7 november 2011 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
och, dat zal wel wat meevallen. Ik heb nog geen Arrivatrein zien zwemmen daar.
Die komen met hun baggerschuit niet verder dan Lenten en het meer dat er bij in de buurt ligtquote:Op maandag 7 november 2011 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is omdat Hylke en Sytze nu nog OPLETTEN bij dat punt
Bovendien krijg je dan eerst dubbel-geel, daarna pas geel en niet andersomquote:Op maandag 7 november 2011 13:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nee hoor, want machinisten weten dat ze in Nederland nooit dubbel geel hoeven te verwachten maar dat na geel altijd rood volgt
1946 wil zijn seinbeeld terug.quote:Op maandag 7 november 2011 13:38 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Bovendien krijg je dan eerst dubbel-geel, daarna pas geel en niet andersom
There, I fixed it for youquote:Op maandag 7 november 2011 13:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
1946 Engeland wil zijn seinbeeld terug.
Damn, nu heb ik nooit meer internet in de trein dusquote:Op maandag 7 november 2011 12:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De trein reed met ICM, maar is tegenwoordig IRM, omdat de NS een trein op het gedeelte Zwolle - Utrecht uit wilde sparen. Deze reed vlak voor jouw trein tussen Groningen en Amersfoort uit. Om dezelfde capaciteit te bieden dan voorheen is er gekozen voor een dubbeldekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |