Leukste [homo]-tournament?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom wel in aanmerking voor de titel leukste jongen.
Hoe weet jij wat de anderen verdienen?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hij krijgt wel het meeste salaris.
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat de anderen verdienen?
gmtaquote:Op donderdag 3 november 2011 23:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat de anderen verdienen?
Als je het niet hebt, dan niet nee.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef De_Directeur het volgende:
Bovendien is het not done om over geld te praten.
En minnaar op zon- en feestdagen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:17 schreef Sandr89 het volgende:
breezer is stuart je ex/scharrel/one nightstand???
En nog een pluspunt, hij betaalt je breezers!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
En minnaar op zon- en feestdagen.
Nee hij is gierig.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:20 schreef Sandr89 het volgende:
[..]
En nog een pluspunt, hij betaalt je breezers!
Oh daar ben ik ook wel razend benieuwd naarquote:Op donderdag 3 november 2011 23:26 schreef Sandr89 het volgende:
Vind jij jezelf gezellig? en waarom?
Dan moet je niet bij mij wezen. Ik heb zurigheid uitgevonden. Mijn glas bier is altijd halfleeg, en niet halfvol. Mijn favo forum is ook KLB.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja alleen als er gezellig mensen zijn.
Dit klinkt gezellig.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan moet je niet bij mij wezen. Ik heb zurigheid uitgevonden. Mijn glas bier is altijd halfleeg, en niet halfvol. Mijn favo forum is ook KLB.
Een meevaller zie ik totaal niet als meevaller, maar als een verrassend lang uitblijven van de volgende tegenslag.
Ik vind t zielig, moet je heulmaal naar Schagen reizenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja nodig me eens uit voor een avondje wijn drinken en je weet het.
Vreeesseeelijk, gewoon lekker positief zijn joh! kom je je dag veel sneller doorquote:Op donderdag 3 november 2011 23:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan moet je niet bij mij wezen. Ik heb zurigheid uitgevonden. Mijn glas bier is altijd halfleeg, en niet halfvol. Mijn favo forum is ook KLB.
Een meevaller zie ik totaal niet als meevaller, maar als een verrassend lang uitblijven van de volgende tegenslag.
Ik solliciteerde ook niet naar die titel maar naar die van stalkerquote:
Daar ben jij wel goed in.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik solliciteerde ook niet naar die titel maar naar die van stalker
yep. join the club.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dit klinkt gezellig. [ afbeelding ]
Als jij wijn hebt, dan waag ik de reis wel.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:37 schreef Sandr89 het volgende:
[..]
Ik vind t zielig, moet je heulmaal naar Schagen reizen
Nee, maar ik wil het nog wel eens doen. Dat instorten dan.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar even op een andere, meer serieuzere, noot:
En niet helemaal uit de lucht gegrepen ook: heb je wel eens meegemaakt dat iemand bij jou instortte, geestelijk?
Wat ik bedoel is dat je met een vriend een middagje op pad bent, ergens op de dag komt het gesprek op iets gevoeligs, de andere persoon vertelt over iets wat hem dwars zit of wat 'ie meegemaakt heeft, en door alle stress en spanning wat daardoor los komt stort de beste kerel daardoor totaal onverwacht ineens helemaal in. Van de altijd stoere Flip is van het ene op het andere moment ineens helemaal niets meer over.
Ik neem aan dat je toen alle tijd voor hem genomen hebt, lopende afspraken afgebeld en dat soort dingen. En hopelijk dat het de vriendschap enorm verstevigde?
kijk maar uit hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil het nog wel eens doen. Dat instorten dan..
Je houdt zeker van hele droge witte wijn?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een colaatje graagquote:Op donderdag 3 november 2011 23:50 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Je houdt zeker van hele droge witte wijn?
Just like life.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat het geen prettig iets is
Ik ben geen homo.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:50 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Je houdt zeker van hele droge witte wijn?
Ben jij zoeen die 's ochtends om 6 uur ook vrolijk onder de douche staat te fluiten?quote:
Of ik slaap, of ik begin dan met werken. En sowieso, ik kan niet fluiten, en al kon ik het wel dan nog zou ik het niet willen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben jij zoeen die 's ochtends om 6 uur ook vrolijk onder de douche staat te fluiten?
Ja ik gebruik even een oude naam, even klaar met Breezerslet zijn.quote:
Ow, ben jij diezelfde persoon?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja ik gebruik even een oude naam, even klaar met Breezerslet zijn..
Ook totaal niet dezelf UI en alles.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, ben jij diezelfde persoon?
homo's drinken zoete witte wijn met ijsquote:
Daar heb ik niet zo op gelet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ook totaal niet dezelf UI en alles..
Zo ben ik altijd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo op gelet.
Hee maar ik merk dat je inmiddels wat geirriteerd overkomt, heb ik nu al invloed op je?
nooit meer, ten eerste werk je er niet meer en ten tweede heb je me al afgeschrokken, ja ik ben ook een stalker van niks hequote:Op donderdag 3 november 2011 23:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Daar ben jij wel goed in.. Wanneer kom je weer?
Ik werk er nog wel hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nooit meer, ten eerste werk je er niet meer en ten tweede heb je me al afgeschrokken, ja ik ben ook een stalker van niks he
mee eenschquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoewel Cosmo wel leuker is dan Breezerslet.
waar komt het verhaal vandaan dat je er niet meer werktquote:
Ow vandaar. Je nieuwe ik. Net zoiets als Web 2.0quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar ze willen me niet Cosmo of Cosmo. teruggeven.. Dus nu maar 2.0 erachter.
.
Omdat ik zoekende ben naar iets anders en verkondigd heb er op korte termijn weg te gaan. Maar dat heeft wel indruk gemaakt schijnbaar, want opeens krijg ik wel wat ik wil.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar komt het verhaal vandaan dat je er niet meer werkt
of wil je me er naar toe lokken om me te sarren terwijl je er niet meer werkt
Waar kom jij eigenlijk vandaan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo gaat het vaak. Net als het opzeggen van een mobiel abonnement: ineens krijg je een aanbieding voor 3 maanden gratis als je alsnog je opzegging annuleert.
Ik bedoel in het ecchie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat relevant? Ik kom gewoon eem kiek'n hier.
Hee Erik, waar kom jij vandaan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom vraagt niemand waar ik vandaan kom!?
Omdat we dat wel weten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom vraagt niemand waar ik vandaan kom!?
Ik weet het niet. Ik weet alleen hoe Erik er ongeveer uit ziet, adhv de door hem geplaatste foto's. Maar verder is iedereen hier totaal onbekend.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Omdat we dat wel weten.. Tevens moet ik jou even spreken ergens.
.
We hebbenIk heb ook geen idee wie jij bent.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik weet alleen hoe Erik er ongeveer uit ziet, adhv de door hem geplaatste foto's. Maar verder is iedereen hier totaal onbekend.
Waar danquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Omdat we dat wel weten.. Tevens moet ik jou even spreken ergens.
.
Oorspronkelijk Eindhoven, maar nu woonachtig in Utrechtquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee Erik, waar kom jij vandaan?
Genoteerd!quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oorspronkelijk Eindhoven, maar nu woonachtig in Utrecht.
Maar ik ben een notoire zenuwpees.quote:
Zodra je weet wie ik ben, is het helemaal niet leuk meer natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
We hebbenIk heb ook geen idee wie jij bent..
Ben jij zo'n knappe kerel die we moeten uitkleden?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zodra je weet wie ik ben, is het helemaal niet leuk meer natuurlijk.
Net zoals dat je een knappe kerel heb gescoord en die je eindelijk na uren drank voeren zijn kleding langzaam uit ziet doen. Als je die vent dan tot slot in zijn geheel kunt aanschouwen kun je vaak een reactie van teleurstelling ook amper verbergen.
laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ben jij zo'n knappe kerel die we moeten uitkleden?
Oh gezellig, ik tot 3 jaar terug ook.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar goed, ik kom uit het barre Noorden des lands. Friesland / Groningen, die hoek.
En toen ben je Groningen ontvlucht?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh gezellig, ik tot 3 jaar terug ook..
Nee Friesland.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En toen ben je Groningen ontvlucht?
Nieuwe [homo], maar het is een ouwe in een nieuw jasje.quote:
Geef mij maar gewoon Amsterdam.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leeuwarden is nog altijd mooi wonen hoor.
Je hebt knap van buiten en van binnen. En uit ervaring weet ik dat buitenkant totaal niets zegt over de binnenkant.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind knappe mannen eigenlijk maar over-rated. Als in, standaard knap enzo.
Ik ook. Die vierkante kaken en hoge jukbeenderen die je vaak op de catwalk ziet, brr.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind knappe mannen eigenlijk maar over-rated. Als in, standaard knap enzo.
Ik kom er ook nooit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar is Amsterdam nou echt zo tof? Je hebt daar die Regulierdwarsstraat. Ooit 1x geweest, en dat nooit weer! Vreselijk.
En die is open op zaterdagnacht?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wel, zit een goed wokzaakje
Like.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wel, zit een goed wokzaakje
when?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga binnenkort ook in Amsterdam op stap.
In je eentje?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga binnenkort ook in Amsterdam op stap.
jupsquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En die is open op zaterdagnacht?
Nee met een groep van FOK!quote:
good old frank goversquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
voor echte kleuren en gewaagde kleurencombinaties!
Wat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee met een groep van FOK!. 18 november
.
ow?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee met een groep van FOK!. 18 november
.
hoef je niet boos te worden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja ik heb ook andere FOK!vrienden! Problemen mee?
Neen, van het [Radio49]-topicreeksding.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen, van het [Radio49]-topicreeksding.
Ben je ziekquote:Op vrijdag 4 november 2011 01:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mijn hoofd is moe en wil slapen, terwijl de rest bedacht heeft er een lange nacht van te maken met veel wc-bezoekjes..
Of dronken...quote:
Dat moest er nog eens bijkomen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:09 schreef Tha_Erik het volgende:
En homoseksualiteit telt niet als ziekte.
Oh ok. Dus de grote zorgen hoef ik niet uit te pakken?quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nouja, dat klinkt ook overdreven.. Gewoon een dipje.
.
Je mag best een verplegerspakje aantrekken en kippensoep komen brengen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ok. Dus de grote zorgen hoef ik niet uit te pakken?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:16 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Een roze tutu staat je vast enig.
Mwoa... ik ken 'r van de Sinterklaasfilms. Maar ze wordt nu vooral bekend om haar ontzettend goede grime / artist makeup.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:04 schreef wonderer het volgende:
Hey Vlarpie, ken jij Esther van den Akker (goed)?
Ik kwam haar tegen in Duitslandquote:Op vrijdag 4 november 2011 06:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mwoa... ik ken 'r van de Sinterklaasfilms. Maar ze wordt nu vooral bekend om haar ontzettend goede grime / artist makeup.
Haha, ja, da's wel grappig dan. Wat was er daar te doen dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 06:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kwam haar tegen in DuitslandKlein wereldje
Ik moest een treinkaart hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar wat heb jij bij een kaartautomaat te zoeken?
sinds deze week hoef ik dat niet eens meer maar hoef ik enkel met de OV jaarkaart te wapperen als de conducteur voorbij wandeltquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Niet eens even een OV-chip die je zo roets langs de scanner haalt en klaar.
Mijn OV heeft na jaren van trouwe dienst niet veel design over, het is bijna een wit kaartje. Intensief gebruik.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sinds deze week hoef ik dat niet eens meer maar hoef ik enkel met de OV jaarkaart te wapperen als de conducteur voorbij wandelt
maar voor NS hoef je met een OV jaarkaart (niet student) nog steeds niet in te checken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Mijn OV heeft na jaren van trouwe dienst niet veel design over, het is bijna een wit kaartje. Intensief gebruik.. Dus dan vinden ze het nog wel leuk om te scannen.
Maar daarom willen ze nog wel scannen voor controle.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar voor NS hoef je met een OV jaarkaart (niet student) nog steeds niet in te checken.
wel weer voor tram/bus/metro
die eer heb ik deze week nog niet gehadquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Maar daarom willen ze nog wel scannen voor controle..
Je hebt week- en weekendkaarten he.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die eer heb ik deze week nog niet gehad
wel vreemd eigenlijk dat je dus voor bus/metro/tram dus wel moet in- en uitchecken terwijl je moet zo'n kaart juist nooit zwart kan reizen omdat je alle ov voor 1 jaar hebt afgekocht
ov jaarkaart = 1 jaar lang volledig vrij reizen met openbaar vervoerquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je hebt week- en weekendkaarten he.
Wa kost da nou nog?quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ov jaarkaart = 1 jaar lang volledig vrij reizen met openbaar vervoer
meer dan 1 maand salarisquote:
Wijn of azijn?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het zijn toch gewoon beide alcoholische dranken voor wijven?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoewel Cosmo wel leuker is dan Breezerslet.
2.494,20 EUR excl 6% BTW.quote:
In veel opzichten wel jaquote:
Jemig, da's nie niks.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2.494,20 EUR excl 6% BTW.
Toevallig van de week langs zien fietsen voor een collega.
niet voor geheel nederland en voor OV plus treinquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit zal wel een bepaald traject zijn, richting limburg.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet voor geheel nederland en voor OV plus trein
dat is bijna het dubbele
genoemd bedrag was de prijs die ik moest betalen voor de NS trajectkaart Oss Eindhoven met 2 buszones
daarom ben ik ook best blij dat ik van mijn baas deze factuur direct bij financien mocht inleveren en niet zelf hoef voor te schietenquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zoveel geld heb ik niet eens op mijn bankrekening staan. Arme student yey..
Nou volgens mij ben je echt niet de enigequote:Op vrijdag 4 november 2011 13:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zoveel geld heb ik niet eens op mijn bankrekening staan. Arme student yey..
stroomstoring?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:19 schreef Stroekie het volgende:
zal hier wel even rustig blijven nu half eindhoven, en geheel nuenen en geldrop gebukt gaan onder een stroomstoring
volgens het ED is het ook alweer hersteldquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
stroomstoring?
niets van meegekregen hier
ja maar ik heb constant stroom gehad, dat weet ik toevallig omdat mijn pc al 50 uur non stop aan het werk is en ik anders wel kon zien dat die opnieuw opgestart was of zoquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens het ED is het ook alweer hersteld
http://www.ed.nl/regio/ei(...)-regio-Eindhoven.ece
Ik merk hert vanzelf wel als de wekker knippert thuis... maar hier heb ik echt niets gemerkt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens het ED is het ook alweer hersteld
http://www.ed.nl/regio/ei(...)-regio-Eindhoven.ece
hoe?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder heeft het in ieder geval wel gemerkt.
Ik moest lachen.quote:Laatst was ik eens in een ondeugende bui en had zin in een date. Ik besloot eens een bezoekje te wagen aan bullchat en de chat van deze site. Het is me helaas niet gelukt om een date te vinden, hoewel ik toch met 40 mensen gechat heb.
Meneer 1 wilde alleen een blind date in het donker. Ik vond het idee wel schattig, maar daar begin ik natuurlijk niet aan. Hij wilde in het donker binnenkomen en ik moest dan klaar liggen op het bed. Onder geen enkele mogelijkheid wilde hij zichzelf laten zien. Jammer. Next.
Jongen 2 liet wel meteen een foto zien, leuke jongen. Helaas vond hij mij te jong. Hij viel alleen op getrouwede bi kerels van 35+ die een vrouw hebben. Onder geen mogelijkheid kreeg hij hem bij iemand omhoog die dat niet had/was. Jammer.
Jongen 3 was een Marokkaanse jongen. Met veel pijn en moeite en na 4 foto's van mij liet hij uiteindelijk ook een foto van zichzelf zien waar alleen zijn buik en een stukje onderbroek op stond. Hij wilde zich alleen laten zuigen en wilde daar 25 euro voor hebben, maar zijn facepic kreeg ik niet. Toen ik zei dat ik niet wilde betalen en al helemaal niet voor iemand die ik niet gezien heb was ik een "k*nk*r hond die mijn moeder moest gaan neuken". Jammer.
Jongen 4 kwam uit de buurt. Een leuke jongen die zijn profieltje gaf. Leuke foto's. Zou dit dan wat zijn? dacht ik bij mezelf. Zijn eerste vraag was; Ben je behaard? Ik antwoordde "niet echt". Heb wel klein beetje behaarde benen, maar borst is onbeh. Hoezo? Waarop ik een reactie kreeg met "Ok, doei". Dus dat was dat.
Meneer 5 vond mij te kort met mijn 1.86. Hij kreeg hem alleen omhoog bij mensen van minimaal 1.98. Ik had het moeten weten. Zijn profielnaam was "reusgezocht".
Jongen 6 had als chatnaam "discretehetero". Geen foto natuurlijk want hij had een vriendin, die een avondje op stap was met haar vriendinnen. We hadden bijna afgesproken, maar op het laatste moment toch maar afgeblazen omdat "Marlies" elk moment thuis kon komen, en als hij dan niet thuis zou zijn zouden er rare vragen komen.
Jongen 7 noemde zichzelf "langdurigepijpslet34". We raakten aan de praat en het leek erop dat hij me langdurig wilde pijpen. Ik kom op zich best wel snel klaar, dus ik zei, je kan komen, maar na een half uurtje pijpen is het toch wel genoeg? Maar nee, hij wilde minimaal 2 uur pijpen, dus helaas. Ging niet door.
Jongen 8 was een jonkie van 19. Toen ik vroeg hoe het met hem was, kreeg ik als antwoord: Ik praat niet met opa's van boven de 20.
Ik ben benieuwd hoe hij daar volgend jaar tegenaan kijkt als ie zelf 20 is, maar goed, next, iemand met wat meer karakter dan toch maar.
Meneer 9 liet als snel merken dat hij hem alleen omhoog kreeg van een ongewassen pik, en wilde haarfijn weten wanneer ik me voor het laatst gewassen had. Dat was toevallig een paar duur daarvoor dus ik kon ophoepelen.
Jongen 10 was een beetje een onderdanig sletje. Hij wilde graag gedomineerd worden. Ik moest op hem gaan zitten en zij armen tussen mijn benen klemmen zodat hij geen kant meer op kon. En dan"? Vroeg ik. Dan wil ik dat je een sigaar opsteekt en zo heel lang blijft zitten. Ik rook verder geen sigaren en dit idee sprak me nu niet bijzonder aan dus ik ging maar chatten met de volgende.
Meneer 11 had als chatnaam "taboelozeslet". Zijn eerste vraag was. "Hoe dik ben jij". Ik ben niet zo dik zei ik, gewoon atletisch denk ik. Hij antwoordde "ken jij dikke jongens?" "Ik zoek iemand om te neuken als een varkentje. Of ken je iemand met een hond"?
Ehm, ik ga maar even verder kijken ok, fijne avond!
Jongen 12 was ook een Marokkaanse gozer. Hij was 25. Hij zocht een date maar hij wilde alleen zelf neuken (toen ik vroeg of hij zelf weleens geneukt was kreeg ik als antwoord "nee man, ik ben geen flikker". Maar hij wilde alleen komen als ik vrouwenlingerie aandeed. En het liefst hakken en een pruik. Maar een handdoek opgerold op mijn hoofd was ook goed. Niet mijn ding. Jammer.
Jongen 13 wilde "ontmaagd worden" door xxxl lullen en het liefst met chems. Hij lag klaar en had poppers en vaseline in huis en de voordeur stond op een kier. Ontmaagd? Vreemd verhaal.
Meneer 14 zocht alleen getint, meneer 15 zocht alleen hetero's, meneer 16 wilde alleen rukken, meneer 17 zocht incest en hoopte dat zijn vader op de chat was, meneer 18 wilde dat ik in zijn mond ging plassen en meneer 19 was op zoek naar Victor Brand, meneer 20 wilde iedereen waarschuwen voor "achmed22" die een dief was en een faker, en meneer nummer 20 noemde zichzelf "kleine pikken gezocht".
Ik vond het bijzonder vermoeiend en vermakelijk tegelijkertijd, maar vroeg me ook af wat er aan de hand is, dat er werkelijk NIEMAND tussen al die honderden mensen zit, die gewoon leuk chat, een foto laat zien en die er simpelweg voor in is om elkaar even te pijpen of neuken, elkaar dan een hand geven en fijne dag zeggen.
Uiteindelijk was xtube en mijn rechterhand de enige oplossing en ben ik heerlijk gaan slapen. Moe maar voldaan
.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het gelezen en moest niet lachen.
Laatste show(s) van Tanz der Vampire. Zij was verkleed, met een vriendin. Echt prachtig!quote:Op vrijdag 4 november 2011 07:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Haha, ja, da's wel grappig dan. Wat was er daar te doen dan?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:36 schreef Ang3l het volgende:
Snuiflachen!
]
Jeweetwel.. dta je zo hardop lacht, maar niete cht lacht-lacht, maar meer zo SNUIFFFFF lucht door je neus uitblaastHet is geen grinnik, het is geen lach... het is een soort van snuif-blaas.... de snuiflach
ik ben van de rondborstige, Bourgoundische, royale, gezellige, uitbundige bulderlachquote:
Lucky bastardquote:
maar je krijgt er iets voor terugquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:57 schreef Ang3l het volgende:
Boehoehoe... na 10 jaar m'n dansles op dinsdag opgezegd
RIP?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:57 schreef Ang3l het volgende:
Boehoehoe... na 10 jaar m'n dansles op dinsdag opgezegd
Ja dus? Is het toch nog steeds niet prettigquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar je krijgt er iets voor terug
Ik keek zostraks voor het eerst even, maar valt me vies tegen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:33 schreef Steve het volgende:
Normaal kijk ik The Voice achteraf pas, en spoel ik de tussenstukjes steeds door. Nu kijk ik het een keer live, maar dat duurt lang met dat gezever tussendoor zeg..
En ik vind t nr van Puck ook leuk (I've been waiting...)quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:24 schreef Steve het volgende:
Alleen jammer dat dat nummer juist weer niet leuk gebracht werd.
Wat is het voor iets? Dans?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
AAAARGH!Volgende week gaan we beginnen en ik vind 't best spannend
Jim's rol is meer een bijrol.. Niet erg overtuigend.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lucky bastardIk wil wel een verslag!
Toneelquote:
3.694 Euro per jaar voor onbeperkt trein als je in 10 termijnen betaaltquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:15 schreef Steve het volgende:
Ik googelde even op Laura Lust maar kom allemaal porno met oude vrouwen tegen..
Idd. Ze ziet er fantastisch uit. Ze heeft ook met m'n ex op de Fantasy Fair gestaan. Ze had hem toen ook geschminkt. Ze staan in heel veel bladen en op websites enzo.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laatste show(s) van Tanz der Vampire. Zij was verkleed, met een vriendin. Echt prachtig!
Night of Hunters?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh Ang3l, ik heb de nieuwe Tori Amos CD gekocht.
Daar had ik geen geld meer voor vond ikquote:
Ik heb beide via internet besteld. Play.com en cd-wow ... scheelt best wel veel met de winkels in de pre-order. Duurt wel wat langer voor ie binnen is, maar ach, heb de MP3's toch alquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar had ik geen geld meer voor vond ik. Die komt nog wel.
Wist ik allemaal niet eensquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Idd. Ze ziet er fantastisch uit. Ze heeft ook met m'n ex op de Fantasy Fair gestaan. Ze had hem toen ook geschminkt. Ze staan in heel veel bladen en op websites enzo.
De dochter van Tori in het nummer Job's Coffin vind ik prachtig... alleen ze is pas elf of twaalf! En dan zo'n stem!quote:
Als ze net zo goed is als Esther dan wordt het ongetwijfeld heel erg mooi!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wist ik allemaal niet eensVriendin van d'r gaat mijn volgende halloweenkostuum maken
quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ze net zo goed is als Esther dan wordt het ongetwijfeld heel erg mooi!
Ja, die heeft echt een hele mooie doorrookte hezige soulvolle stem.... en dan zo jongquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:56 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
De dochter van Tori in het nummer Job's Coffin vind ik prachtig... alleen ze is pas elf of twaalf! En dan zo'n stem!
Werk je nou zelfs op zaterdag?quote:
nee maar mocht wel om 8 uur in uden zijn om 3800 flessen wijn te sorterenquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Werk je nou zelfs op zaterdag?
Leukquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:22 schreef De_Directeur het volgende:
Ik twijfel over leren all stars.
Deze:
[ afbeelding ]
Ja, je wilt het toch zien en voelen en passen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:47 schreef Ang3l het volgende:
Of kijkt niet verder dan z'n neus lang is. Maar ik haat kleding bestellen via internet.
Nou ja, bij gewone allstars kan ik in principe maat 9 bestellen, maar toch.
Die hoge zijn bv 8.5, was ik toch de mist in gegaan
Dat doe ik altijd, een soort badstofachtige zolen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:46 schreef wonderer het volgende:
Ik vind ze echt heel tof, maar ik kan er niet op lopenNou ja, misschien als ik inlegzooltjes of zo erin prop...
Ik heb schapenvachtjes in mijn kisten, maar voor chucks heb ik echt iets substantielers nodig. Ik heb een hoge wreef en een holle voet en all stars geven gewoon niet genoeg steunquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:51 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd, een soort badstofachtige zolen.
Ik heb nog nooit van een holle voet gehoord, eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb schapenvachtjes in mijn kisten, maar voor chucks heb ik echt iets substantielers nodig. Ik heb een hoge wreef en een holle voet en all stars geven gewoon niet genoeg steun
[ afbeelding ]
Dat zo ongeveer.
Dan ben ik benieuwd: wat voor soort bericht moet iemand jou dan wel sturen, om jou te doen overvloeien van endorfines?quote:Op zondag 6 november 2011 09:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn eerste bericht op gay.nl....een 41 jarige kerel die wil dat ik zijn 18 jarige teef ga afvullen.
Ja homo's jullie laten jullie weer van je beste kant zien.
Je eerste? Echt niet.quote:Op zondag 6 november 2011 09:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn eerste bericht op gay.nl....een 41 jarige kerel die wil dat ik zijn 18 jarige teef ga afvullen.
Jullie?quote:Op zondag 6 november 2011 09:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik vul gewoon mijn 36jarig teef af. Meer ruimte.quote:Op zondag 6 november 2011 13:03 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb jij geen 16-jarige bitchboy dan? Nephomo..
jeumig, hij zet er vaart achter zegquote:Op zondag 6 november 2011 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Die bitch is op dit moment als t goed is voor z'n ouders uit de kast aan t komen.
*ijsbeer*
Oeh, spannend moment.quote:Op zondag 6 november 2011 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Die bitch is op dit moment als t goed is voor z'n ouders uit de kast aan t komen.
*ijsbeer*
Je 16 jarige heterobitches?quote:Op zondag 6 november 2011 14:00 schreef Steve het volgende:
Gister met drie heterovrouwen naar de Lollipop geweest, wilden ze graag heen omdat ze nog nooit in een homokroeg waren geweest. Volgens mij moesten ze wel even wennen..
Ik zou liever een 25+-jarige bitchboy hebben.quote:Op zondag 6 november 2011 13:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En opeens heb ik een beeld op mijn netvlies van Steve met zijn 16 jarige teef.
True, ik had laatst zo'n 16 jarig kereltje in mijn gay.nl hangen en die heb ik maar kenbaar gemaakt dat als ik op 18e vader was geworden, hij mijn zoon had kunnen zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 14:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zou liever een 25+-jarige bitchboy hebben.
quote:Op zondag 6 november 2011 13:42 schreef Ang3l het volgende:
*ijsbeer*
We hebben dan ook al bijna een half jaar ietsquote:Op zondag 6 november 2011 13:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jeumig, hij zet er vaart achter zeg
ja maar hierbij was de noodzaak niet zo groot, al is het natuurlijk wel vervelend als zijn ouders er via andere kanalen erachter waren gekomen.quote:Op zondag 6 november 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben dan ook al bijna een half jaar iets
Ben jij zo oud?quote:Op zondag 6 november 2011 14:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
True
[..]
True, ik had laatst zo'n 16 jarig kereltje in mijn gay.nl hangen en die heb ik maar kenbaar gemaakt dat als ik op 18e vader was geworden, hij mijn zoon had kunnen zijn.
Chocolade?quote:Op zondag 6 november 2011 11:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ach iets wat niet over seks gaat
Uitverkocht.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:22 schreef De_Directeur het volgende:
Ik twijfel over leren all stars.
Deze:
[ afbeelding ]
maar dan werkt die kortingsbon niet meer, dus dan heeft het ook niet meer zo'n haast, toch?quote:Op zondag 6 november 2011 14:46 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Uitverkocht.
Moet ik ze dan toch maar online bestellen?
Precies.quote:Op zondag 6 november 2011 14:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar dan werkt die kortingsbon niet meer, dus dan heeft het ook niet meer zo'n haast, toch?
Ja ik heb een abonnement wat automatisch wordt verlengd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |