Leukquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:22 schreef De_Directeur het volgende:
Ik twijfel over leren all stars.
Deze:
[ afbeelding ]
Ja, je wilt het toch zien en voelen en passen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:47 schreef Ang3l het volgende:
Of kijkt niet verder dan z'n neus lang is. Maar ik haat kleding bestellen via internet.
Nou ja, bij gewone allstars kan ik in principe maat 9 bestellen, maar toch.
Die hoge zijn bv 8.5, was ik toch de mist in gegaan
Dat doe ik altijd, een soort badstofachtige zolen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:46 schreef wonderer het volgende:
Ik vind ze echt heel tof, maar ik kan er niet op lopenNou ja, misschien als ik inlegzooltjes of zo erin prop...
Ik heb schapenvachtjes in mijn kisten, maar voor chucks heb ik echt iets substantielers nodig. Ik heb een hoge wreef en een holle voet en all stars geven gewoon niet genoeg steunquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:51 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd, een soort badstofachtige zolen.
Ik heb nog nooit van een holle voet gehoord, eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb schapenvachtjes in mijn kisten, maar voor chucks heb ik echt iets substantielers nodig. Ik heb een hoge wreef en een holle voet en all stars geven gewoon niet genoeg steun
[ afbeelding ]
Dat zo ongeveer.
Dan ben ik benieuwd: wat voor soort bericht moet iemand jou dan wel sturen, om jou te doen overvloeien van endorfines?quote:Op zondag 6 november 2011 09:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn eerste bericht op gay.nl....een 41 jarige kerel die wil dat ik zijn 18 jarige teef ga afvullen.
Ja homo's jullie laten jullie weer van je beste kant zien.
Je eerste? Echt niet.quote:Op zondag 6 november 2011 09:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn eerste bericht op gay.nl....een 41 jarige kerel die wil dat ik zijn 18 jarige teef ga afvullen.
Jullie?quote:Op zondag 6 november 2011 09:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik vul gewoon mijn 36jarig teef af. Meer ruimte.quote:Op zondag 6 november 2011 13:03 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb jij geen 16-jarige bitchboy dan? Nephomo..
jeumig, hij zet er vaart achter zegquote:Op zondag 6 november 2011 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Die bitch is op dit moment als t goed is voor z'n ouders uit de kast aan t komen.
*ijsbeer*
Oeh, spannend moment.quote:Op zondag 6 november 2011 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Die bitch is op dit moment als t goed is voor z'n ouders uit de kast aan t komen.
*ijsbeer*
Je 16 jarige heterobitches?quote:Op zondag 6 november 2011 14:00 schreef Steve het volgende:
Gister met drie heterovrouwen naar de Lollipop geweest, wilden ze graag heen omdat ze nog nooit in een homokroeg waren geweest. Volgens mij moesten ze wel even wennen..
Ik zou liever een 25+-jarige bitchboy hebben.quote:Op zondag 6 november 2011 13:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En opeens heb ik een beeld op mijn netvlies van Steve met zijn 16 jarige teef.
True, ik had laatst zo'n 16 jarig kereltje in mijn gay.nl hangen en die heb ik maar kenbaar gemaakt dat als ik op 18e vader was geworden, hij mijn zoon had kunnen zijn.quote:Op zondag 6 november 2011 14:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zou liever een 25+-jarige bitchboy hebben.
quote:Op zondag 6 november 2011 13:42 schreef Ang3l het volgende:
*ijsbeer*
We hebben dan ook al bijna een half jaar ietsquote:Op zondag 6 november 2011 13:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jeumig, hij zet er vaart achter zeg
ja maar hierbij was de noodzaak niet zo groot, al is het natuurlijk wel vervelend als zijn ouders er via andere kanalen erachter waren gekomen.quote:Op zondag 6 november 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben dan ook al bijna een half jaar iets
Ben jij zo oud?quote:Op zondag 6 november 2011 14:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
True
[..]
True, ik had laatst zo'n 16 jarig kereltje in mijn gay.nl hangen en die heb ik maar kenbaar gemaakt dat als ik op 18e vader was geworden, hij mijn zoon had kunnen zijn.
Chocolade?quote:Op zondag 6 november 2011 11:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ach iets wat niet over seks gaat
Uitverkocht.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:22 schreef De_Directeur het volgende:
Ik twijfel over leren all stars.
Deze:
[ afbeelding ]
maar dan werkt die kortingsbon niet meer, dus dan heeft het ook niet meer zo'n haast, toch?quote:Op zondag 6 november 2011 14:46 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Uitverkocht.
Moet ik ze dan toch maar online bestellen?
Precies.quote:Op zondag 6 november 2011 14:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar dan werkt die kortingsbon niet meer, dus dan heeft het ook niet meer zo'n haast, toch?
Ja ik heb een abonnement wat automatisch wordt verlengd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |