Leukquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:22 schreef De_Directeur het volgende:
Ik twijfel over leren all stars.
Deze:
[ afbeelding ]
Ja, je wilt het toch zien en voelen en passen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:47 schreef Ang3l het volgende:
Of kijkt niet verder dan z'n neus lang is. Maar ik haat kleding bestellen via internet.
Nou ja, bij gewone allstars kan ik in principe maat 9 bestellen, maar toch.
Die hoge zijn bv 8.5, was ik toch de mist in gegaan
Dat doe ik altijd, een soort badstofachtige zolen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:46 schreef wonderer het volgende:
Ik vind ze echt heel tof, maar ik kan er niet op lopenNou ja, misschien als ik inlegzooltjes of zo erin prop...
Ik heb schapenvachtjes in mijn kisten, maar voor chucks heb ik echt iets substantielers nodig. Ik heb een hoge wreef en een holle voet en all stars geven gewoon niet genoeg steunquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:51 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd, een soort badstofachtige zolen.
Ik heb nog nooit van een holle voet gehoord, eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb schapenvachtjes in mijn kisten, maar voor chucks heb ik echt iets substantielers nodig. Ik heb een hoge wreef en een holle voet en all stars geven gewoon niet genoeg steun
[ afbeelding ]
Dat zo ongeveer.
Dan ben ik benieuwd: wat voor soort bericht moet iemand jou dan wel sturen, om jou te doen overvloeien van endorfines?quote:Op zondag 6 november 2011 09:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn eerste bericht op gay.nl....een 41 jarige kerel die wil dat ik zijn 18 jarige teef ga afvullen.
Ja homo's jullie laten jullie weer van je beste kant zien.
Je eerste? Echt niet.quote:Op zondag 6 november 2011 09:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn eerste bericht op gay.nl....een 41 jarige kerel die wil dat ik zijn 18 jarige teef ga afvullen.
Jullie?quote:Op zondag 6 november 2011 09:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |